hihi, luna toch. hoe krijgen jullie het toch voor elkaar om ze zo vroeg in bed te hebben? hier heeft ze om 8 uur de laatste fles gehad, 220/7 papfles. ze heeft geslapen van half negen tot nu, ze is weer klaarwakker. zal wel aan dr verkoudheid liggen hoop ik. maar normaal slaapt ze tussen half negen en 10uur en als ze dan slaapt dan is het ook wel tot de volgende ochtend, behalve nu dan. maar ik wil eigenlijk dat ze om 8 al op bed ligt, maar dan is ze vaak nog klaarwakker.
hier ben ik het helemaal mee eens!! meis.... komt goed!!! monika leuke foto's!!! bedtijd: K.tje krijgt tussen 19.30 uur en 20.30 uur de laatste fles en valt dan op de arm in slaap.... en het liefste bij mamma hij slaapt overdag heel onregelmatig: 's ochtends een half uurtje tot een uurtje en de ene middag is ie met een half uurtje al tevreden maar vanmiddag heeft ie bijna 3 uur volgemaakt shoppen: ben vanmiddag ff met de jongens naar het (grote) winkelcentrum (kronenburg) geweest.... de schade: voor M. een pj, 2 hemden, 2 shirts, 5 paar sokken en een paar nieuwe winterschoenen (van die stoere bergstappers met lekkere wolvoering in de binnenkant) voor K.tje 2 nieuwe broeken, (zwarte) romper met lange mouwen, 2 shirts waarvan 1 met de tekst "i look just like daddy" en 3 paar sokken.... zo en nu ga ik ff verder met TVOH kijken
Luna is niet meer wakker te krijgen later op de avond en als ze na 19.30 dr laatste fles krijgt is ze niet meer te genieten. Dus hier tegen 19.00 en 19.30 laatste fles met wat rijstebloem, maar dat heeft ze voor het doorslapen niet nodig. Misschien dat dat het hier om de 3 uur een voeding krijgt van 180/6 dus 5 voedingen op een dag. Vaak ligt ze dr om 19.45/20.00 in tot 7.30 de volgende morgen. Zoals nu is ze verkouden en kan hety zijn dat ze eerder al een keer komt. Meiden dank voor jullie opbeurende woorden enb knuffels. Wel een fijne steun tijdens mn dip!
Ha muts lekker geshopt dus. Hier net ff met zijn allen het dorp in geweest, met onze NIEuWE AUTO!! Hij is echt heel fijn, lekker ruim en nieuw en wendbaar Maxime is er helemaal gek van, hij wilde er alleen maar on blijven zitten. Ik zou nog ff vertellen over de fysio, ze kan ons niet meer verder helpen en verwijst ons naar de kinderarts. Ze heeft een brief geschreven waar ze zelfs in heeft gezet dat ze zich zorgen maakt om Axels ontwikkeling nou ja dan maar naar de kinderarts... Ik zat zelf even te googelen, weet iemand iets over osteopathie? Misschien gaan we dat eens proberen. Maar voor de rest gaat het prima met hem, nog even tevreden en blij als altijd. Maar hij moet dus best veel pijn hebben. Arm ventje.
Ik heb het advies van Muts opgevolgt en een beker kokend water met van die stoomcapsules onder Luna dr bed gezet
hooooiii ff snel, ben ook tvoh aan t kijken! Haha! Hier lucas rond 21uur in bed... Gaat dan meestal gelijk slapen. @meimama: he vervelend dat je je zo voelt. Ik herken het wel, heb ook het idee dat alles raar zit, terwijl ik alles in de zwangerschap zo mooi vond staan. Mn man daar in tegen vindt dat ik me aan stel. Wil eigenlijk wat sporten ofzo, maar heb er nog niet de zin voor gevonden. Bleeeh! Haha! T moet gewoon weer wat strakker worden allemaal. Maarja, ooit vind ik hopelijk de discipline.... Wat zou je zelf willen dan, welke discipline heb je nodig? Nou fijne aaaaf
@meimamma; geen dank hoor *knuf* @snieke; wat leuk, een nieuwe auto!! Wat naar voor Axel .. Wat gaat de kinderarts eraan doen dan? Hoop dat er snel een oplossing voor is.
Welke disipline? Nou doorzetten en volhouden. Ik heb geen doorzettingsvermogen. Alles leuk voor een dag of 2 en. En daar baal ik dan weer zo van. Lekker tegen strijdig he!
@snieke: he wat een spannende tijd. Hopelijk kan de ka iets nuttigs zeggen en is er wat aan te doen... Blegh zo naar als er dan onduidelijkheid is en ze je doorsturen omdat er miss toch wat is ofzo. En helemaal naar dat ze zegt dat ze zich zorgen maken om zijn ontwikkeling. Je hoopt en wilt toch dat alles goed is met je kind. Hoop dat de ka meer duidelijkheid kan geven. Osteopaat hoor ik wisselende verhalen over. De 1 is positief, de ander negatief... Dus denk dat je dat zelf moet uitproberen...
Goedemorgen, hier 7.40 wakker, nu de fles aan het geven.. Straks het huis doen, en vooral de was! Ik wil alle manden leeghebben dit weekend, haha..
goedemorgen! Hier was het kwart voor 8. Ik was echt nog ontzettend moe. Vandaag een lekkere dag! De weerberichten zien er goed uit, dus wij gaan een dagje naar apeldoorn... Dag shopstop hoop dat het drinken met lucas een beetje wil lukken... Als het thuis onrustig is, is meneer al afgeleid.. Zelfs als zn papa naast hem komt zitten draait hij gelijk zn hoofd naar hem om... Dus ben benieuwd! Tot laterrrr! @lovely: wasze! Hier ook volle manden... Maarja we gaan weg... Maandag weer een dag
oh lekker een dagje naar apeldoorn, ben ik nog nooit geweest. hier zo even douchen, boodschappen doen en rond een uur of 1 gaan we naar mn moeder. is wel bijna een uur rijden dus ik ga maar op de achterbank zitten. hier weer gezellig ongesteld, pff tis helemaal anders. wordt 3 dagen na de laatste pil ongesteld maar dan echt een beetje, dan op dag 5 breekt het door, op dag 8 moet de pil weer en dan ben ik het nog steeds. meestal als ik de pil een dag of 3 weer heb geslikt is het over. terwijl eerst was ik in totaal maar hooguit 3 dagen ongesteld met de pil. hoop dat dit niet zo blijft.
@Iekjee Ohh heerlijk! Veel plezier! Ik ga volgende week shoppen... weet nog niet waar even een leuke stad zoeken in de buurt van het Meerdal. Ik moet het deze week nog een hoop doen... werken, maandag weer vergadering, boodschappen doen voor het weekendje.. dus wil het liefst morgen alles weg hebben.
@senna Bij mij is het ook zo anders nu! Veel heftiger dan normaal, zelfs met de pil! Gister de laatste ingenomen dus ben benieuwd hoe het deze maand is.
ja idd; ons lijf moet maar eens terug naar de normaal stand haha. meerdal; is dat niet bij almere?? of zit ik dan fout