Nee ik kan me dat ook niet voorstellen Lovely.. Ik ben daar ook een veel te hard persoon voor, dat soort types hebben echt geen leuke aan mij.. Amehoela dat ik vlucht voor iemand, hij vlucht maar voor mij.
Nee, en even zonder gekheid... Die mannen kiezen wel vaak een bepaald soort vrouw uit. En ik zeg niet dat het zwakke vrouwen zijn of dat het hun eigen schuld is, maar deze mannen ( lees beesten ) hebben wel altijd oog voor een bepaald groep vrouwen.
Vooral voor de kinderen.. Die zullen er hoe dan ook altijd tussen blijven zitten. Heel naar inderdaad
@LaPalma Ja dat geloof ik ook wel... En toch is er blijkbaar iets waardoor deze vrouwen toch moeite hebben om weg te gaan. Neem bijv. vrouwen die mishandeld worden. Wij zeggen allemaal "Dat gebeurt mij niet!" maar toch kan ik me denk niet voorstellen hoe zo'n situatie is. En wat je dus doet.. Maar zoals je zegt, ik denk inderdaad dat mannen heel goed weten bij wie ze zoiets kunnen doen.
och man, this toch verschrikkelijk als dat je gebeurd. Snap ook niet hoe ze het in hun hoofd halen idd!
Ik heb stage gelopen in een blijf van mijn lijf huis.. Dat vond ik echt heel moeilijk.. Je wilt niet weten wat je daar allemaal tegenkomt. Krijg al kippenvel als ik eraan terug denk.. Ik liep stage op het kdv in het blijf van mijn lijf huis zeg maar. Die moeders moeten bijvoorbeeld naar de rechtbank, afspraken met maatschappelijke werkers of gewoon boodschappen doen of iets dergelijks en dan bleven die kinderen bij ons.. Ik heb echt kinderen meegemaakt die in een hoekje zaten en je absoluut niet in de buurt lieten komen. Zo was ik een keer een boekje aan het voorlezen voor een meisje van 3, ze zat eerst een meter van me af en ik kon steeds een stukje dichterbij komen tot een ander kindje iets liet vallen, ze schrok zo erg dat ze letterlijk in een hoek kroop en zichzelf met haar handen beschermde.. En dan hebben we het over een meisje van 3!! Dat is toch gewoon bizar. Daarom kan ik erg boos worden op dit soort verhalen.
Het oudste zusje van mijn man is ook een beetje zo'n soort typje. Heel onzeker over zichzelf, nooit vriendjes, waar ze dus wel heel erg naar hunkert... Nou heeft ze zich vorig jaar ingeschreven op zo'n dating site, nou ik hou mn hart vast! Ze is regelmatig aan het daten en elke x met van die types waarvan je al weet dat ze het maar om 1 ding gaat. Nou, kom daar maar eens bij aan bij zo'n meisje. Die gelooft me dus gewoon niet en waar bemoei ik me wel niet mee etcetc. Maar ondertussen is ze dus gewoon kei hard gedumpt en gebruikt. Ik vind dat echt zo sneu voor dr, maar ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ze is zoooo naief en denkt dat iemand het meent als ze na 10 min. chatten al ik hou van je tegen haar zeggen.
ja die las ik gister ook..... ik werd echt superpissig.... :x op hem omdat hij zich niet kan beheersen en op haar omdat ze het toelaat als manlief dat zou doen dan zou ik m echt aan de kant van de weg laten staan!!!!! owja met mp-en bedoelde ik het verkopen van spulletjes... heb inmiddels 5 envelopjes klaarliggen om op te sturen
@Iekjee Herkenbaar... Mijn vriendin heeft dat ook een beetje... Altijd van die rare vriendjes, constant gezeik, ruzie etc.. Maar een eind er aan maken, ho maar... En ik weet dat ik haar vriendin ben, en er ook moet zijn in moeilijke tijden maar nadat ik voor de 10e keer jankend werd gebeld dat het weer niet goed ging, was ik er wel klaar mee.. Nu heeft ze een jongen via haar werk, waar ze dus mee "omgaat".. Ze slaapt bij hem, hij bij haar, zijn samen op vakantie geweest naar Aruba (waar hij vandaan komt) maar ze noemt hem nog steeds niet haar vriend... Heel vaag allemaal... en als ik haar met hem aan de telefoon hoor, dan hoor ik echt die soort van wanhoop om maar leuk te zijn, en bijna te smeken of ze naar hem toe kan komen.. Niet letterlijk natuurlijk maar zo komt het op mij over... Ze praat niet veel over hem tegen mij, omdat ze inmiddels weet dat ik wel zeg hoe ik er over denk.. Maar goed... ze is 23 dus moet doen wat ze zelf wil maarja ik heb er soms echt mijn bedenkingen over. En het erge is, zij is degene die mij en S. aan elkaar gekoppeld heeft (zij had toen iets met S. zijn beste vriend) dat liep helemaal fout en wij wonen na 7 jaar samen en hebben een kindje. Dus zal soms wel moeilijk voor haar zijn. Ze heeft het ook wel eens toegegeven dat ze bang is "over" te blijven.
@Muts Ik ben ook begonnen met verkopen op MP.. Heb een aantal kleertjes van Lynn uitgezocht die ik echt wilde bewaren (1e pakjes etc..) Ook de neutrale dingen heb ik bewaard maar verder een hoop op MP gezet (bijv. Noppies, Mexx dat soort dingen) Ik weet hoe ik ben, krijg ik een 2e meisje, wil ik toch weer allemaal andere dingen. Ook dingen van mezelf erop gezet, schoenen enzo...