@Bloemm Schattig he?! Ik ga ook altijd nog even kijken voordat ik naar bed ga (ook op een poging te wagen haar hoofdje nog even naar links te draaien ) En dan ligt ze zo schattig... Van de week lag ze echt met haar armpjes, de een omhoog en de ander naar beneden, leek Superman wel
whhahaha hij vlucht maar voor mij geweldige opmerking!!! manlief zou niet eens het lef hebben om zn hand naar me omhoog te doen want die weet dat ie dan klappen van mij krijgt ipv ik van hem ow en dames ik heb het tegenovergestelde van jullie meegemaakt afgelopen zaterdag het kindje van ons nichtje is van eind aug... supersnoezig schattig klein hummeltje... (was 1e keer dat ik der live zag) ligt in de kinderwagenbak te krijsen van de honger (we liepen van begraafplaats naar auto) en ze zegt tegen mij "pak haar maar even hoor" eeehm volgens mij heeft ze honger!!!! in de aula aangekomen zit ze in een aparte kamer BV te geven... en de helft van de genodigden stond om haar heen naar de kleine te kijken (tijdens de BV!!!) bij oom en tante thuis pakte hij de kleine uit de maxi cosi en stond er echt mee rond te kijken van "bij wie kan ik haar kwijt???"..... de kleine wilde niet bij dat meisje op schoot en begint te brullen... pakt zij de kleine en hup naar haar moeder om de kleine te droppen zoooooooooo verschrikkelijk geen moedertype gelukkig oma wel
Ook ik verkoop regelmatig op mp. Ik ben zo fanatiek de laatste tijd dat ik zelf dozen die ik krijg bij een aankoop, bewaar om dingen op te sturen hahahahahahaha.. Maar goed; herkenbare verhalen. Ik heb een vriendin die al tig jaar met dezelfde kerel gaat. Aan uit en zo gaat dat jaren door. Ze hebben ook een kind samen. Was ik een keer daar, stond die idioot aan de deur te bellen als een gek en dat kind kroop letterlijk bijna in mijn buik omdat ze zo bang was. Nou ja, als je bang bent voor de deurbel, heb je er vaker nare ervaringen mee denk ik dan. Maarja, ik stop met praten weet je. Ik kan niet bl ijven zeggen dat ze weg moet bij die kerel. Want dan is ze weer een half jaartje zonder hem, en dan gaat het prima, hij bedenkt dan dat hij weer eens zin heeft in sex, gezinsleven en dan zijn ze weer samen. En die klappen. Ow ow ow.. Ja... wat ik zeg; ik ben klaar met praten.
@lovely: ja dat bang zijn over te blijven heeft zijn zusje ook. Heb ook heel erg het gevoel dat ze zich alleen voelt. Haar broer (mijn man dus) is gelukkig getrouwd en hebben een kindje, en haar jongere zusje heeft ruim 1,5 jaar verkering en wonen al samen! Snap dat dat confronterend is, maar op deze manier doet ze zichzelf zo te kort! We hebben er zelfs gewoon ruzie over gekregen vlak voordat Lucas geboren werd... Dat is dus net op tijd goed gekomen, anders had ik haar hier echt niet over de vloer gewild... Maar goed, 2 weken nadat het goed gekomen was, kwam ze er dus eindelijk achter dat die kerel neit te vertrouwen was en ontzettend tegen haar gelogen had. Ze kwam helemaal in tranen hier heen en aan het einde van de avond zegt ze: ik snap neit wat ik misdaan heb, ik doe alles voor hem etc. Ze zei zelfs van dat als hij haar terug wou dat ze dat zou doen.. Echt waar... ik kan er niet bij met mn hoofd Maar ik geloof dat ze nu prof. hulp gaat zoeken, dus daar ben ik wel erg blij mee! Ze heeft een buurvrouw die ze alles verteld, dus dat is wel fijn...
@Muts; S. zou het ook nooit in zijn hoofd halen om zo met mij om te gaan hoor. Hij weet heel goed dat ie dat soort dingen niet bij mij hoeft te proberen en andersom ook natuurlijk.. Ik noem dat soort relaties sowieso geen relatie. Hoe kan je iemand EN slaan EN van diegene houden? Niemand kan mij dat aanpraten.
Wie heeft 'he's just not that into you 'gezien. Daar ging het over dat vriendinnen altijd het wangedrag van mannen goed praten. En vroeger deed ik dat ook. "Hij vindt je vast wel leuk, ook al laat hij dat totaal niet zien ".. Maar nu ben ik er klaar mee. HIJ MOET JE NIET! KLAAR. Zonde van je tijd, move on, cry me a river, build me a bridge and get over it
me 2 niet. En de dag dat een man mij slaat is de dag dat hij met spoed wordt opgenomen ivm levensbedreigende verwonindingen. Ik krijg dan denk ik een zwarte waas voor mijn ogen. Ik irriteer mij al mateloos als mensen op straat onbeschoft zijn, laat staan dit. NEVER
En dat is alleen nog maar als hij aan JOU komt, moet je je nagaan wat je zou doen als hij dat bij S. doet! Er zijn dus echt gewoon moeders die dat toelaten.. Ik heb echt kinderen gezien die bont en blauw waren.
haha bloem! ik vind dat ook zo'n werk! hahaha heb nog trouwschoenen liggen die ik er op wil zetten, maar geen zin in. haha heb die schoenen niet eens gedragen
nou ik ga er maar vandoor, this hier zo rustig Slaap lekker meiden! Ik wens jullie een lange nacht toe!