Zo jullie kletsen me de avond wel weer ff vol zie ik De spruitjes zijn trouwens erg in de smaak gevallen Hij vindt ze lekkerder dan worteltjes Over het schudden van kinderen laat ik me niet uit, want die mensen kan ik vermoorden...:x
Trusten allemaal. Ik ga ook liggen. Voel mij niet lekker. Heb net fopspenen besteld met naam. Ben erg benieuwd. Volgens mij komt morgen het fotoboek die ik via Albelli heb besteld. ( met zo'n kortingsbon in de felicitas box ) .. Ben benieuwd TRUSTEN INDIAANTJES
Leuk zon combi van verkoudheid en sprongetje. Voorl dat ze dan snachts ook vaker komen. Grrrr dat oei ik groei boek klopt precies
En als klasp op die wel bekende vuurpijl heeft Luna zowel zichzelf als mij net weer flink onder gespuugt na een flinke hoestbui! Lang leve de wasmachine. Ik heb geen slaapzak meer. Alleen nog 2 hele dikke. 4 hangen nog klam te wezen aan de waslijn. En heb er weer E klaar liggen voor de machine. En ik dacht nogwel dat ik geen gebrek aan die dingen zou hebben
@Meimamma Oeii (ik groei ) zware nacht dus... Hoop dat je na die tijd nog wel lekker hebt kunnen slapen, en Luna ook natuurlijk! Oooooh, ik wilde echt met mijn telefoon gooien toen die wekker ging... Ben maar gelijk onder de douche gestapt, maar voel me nog niet echt wakker. Hoop zo dat het rustig is, dan kan ik misschien eerder naar huis. Heb zo geen zin. Denk mede doordat hier thuis nog genoeg te doen is, en ik geloof ik 4 afleveringen van ATWT moet terug kijken, nog 1,5 van Project Catwalk en Criminal Minds van vorige week nog moet zien. Hahahah. Verder heeft Lynn vannacht gewoon weer goed geslapen, ze slaapt nu nog dus ik zal haar straks wel meteen uit bed mee moeten nemen naar mijn moeder. Ik hoop dat ze daar vandaag een iets beter humeur heeft dan de afgelopen 1,5 dag. Nou meiden, fijne dag. En ik hoop tot vanmiddag En anders tot vanavondddd!
@lovely; succes op het werk en ik hoop voor je dat je eerder kan gaan. was gezellig hier gister avond zie ik , iig veel gekletst. heb gisteren nog luuf gekocht en dentinox, je weet maar nooit he. dan ligt het alvast klaar. om 11 weer naar s.moeder om dewi weg te brengen en dan werken. vind dat ik dan niks aan de ochtend heb, ja een beetje opruimen, mezelf fatsoeneren dewi haar spullen pakken hond uitlaten , alles inruimen en het is al 11 uur. madame ligt nu bijna te slapen in ons bed, ze kwam al om 05.45. gelukkig dus niet rond 2 a 3 uur dat scheelt weer. volgende week donderdag hebben we de 6 mnd controle bij de wijk. zal ze wel zeggen dat we kunnen beginnen met de groente/fruithapjes en de opvolgmelk, ik zal dan wel ja en amen zeggen. ben nml al lang met de groente/fruit hapjes bezig maar dat adviseerden ze niet ivm bronchitis van mij vroeger, dat kon weer zorgen voor een reactie bij dewi , jah natuurlijk. geloof er niks van. heb zelf klinische chemie, microbiologie gestudeerd en ik weet dat die kans dan echt super klein is. oh even de speen terugduwen
Werkse Lovely en Senna! Hier kwam Luna om 6 uur weer. Toen heeft R dr bij ons in bed gelegd even gesust en hebben Luun en ik nog tot half 9 geslapen. Nu is ze aan het klooien met dr fles*zucht*
werkse lovely en senna!!! meimamma heb je je ziek gemeld??? beterschap voor en sterkte met je meisje!!! en palmpje heb je nog iets gekocht bij asos??? hier ging vanmorgen om 5 uur de wekker van manlief... en meteen begint er 1 heel vrolijk te kletsen in de babyfoon... we zaten elkaar echt aan te kijken van WTF???? maar gelukkig is ie nog in slaap gevallen tot 7.15uur!!! blegh ik moet zo naar de huisarts voor een uitstrijkje... vorig jaar is ie niet goed gegaan dus moest ie over maar dat kon niet ivm de zwangerschap.... heeeeeeeeeeeeelemaal geen zin in
Uitstrijkje...hmmm daar zal ik binnenkort wel weer een nieuwe brief voor krijgen. Vorig jaar kon hij niet doorgaan, omdat ik toen net zwanger was. 6 maanden na de uitgerekende datum of geboorte (weet niet meer precies welke datum), maar dan zou ik een nieuwe uitnodiging krijgen.
Ik heb nog nooit een uitstrijkje gehad.. Wordt je daarvoor opgeroepen dan? Misschien vraag ik nu iets heel stoms hoor.. Hahahahhaha @Palma; Oh speentjes met naam! Dat is leuk, van Difrax? Laat even weten of het Albelli fotoboek mooi geworden is, ik zit ook te twijfelen om er 1 te laten maken. @Lovely; Ik hoop dat je eerder weg mag! Voel je je al wat meer wakker? @Muts; Succes bij het uitstrijkje! Mira slaapt ook al een tijdje op haar zij, zo leuk om te zien! We wachten nu tot Mira wakker is, die zal binnen een half uur wel wakker worden. Dan lekker naar de stad. Ik heb er zo'nnnnnnnnnnnn zin in!!!
Mutsie ik heb me niet ziekgemeld. Ben vandaag vrij maar zit wel te twijfelen Luna was net in de box in slaap gevallen. En heeft 1,5 uur geslapen. Dus ik heb de tijd goed benut door de badkamer en wc gedaan. Luna dr kastje leeg geruimt en ik had gister kleertjes mt 74 uitezocht en gewassen. En die liggen nu in de kast. Lekker weer een productieve morgen gehad
zo ik zit lekker met me lappie aan het zwembad uitkijken dat me lappie er niet invalt dus als ik weg ben dan weten jullie het hahahah
Hey dames! @meimama: ach dat arme meisje van je ook! Wordt het al wat beter of zit er nog geen schot in? @muts: succes! @bloem: veeeeeel shopplezier!!!! @lovely: al wakker? anders wordt het wel van de kids op je werk Hier weer een goede nacht, al hoewel, meneer lag om 3 uur te kletsen in bed, heb hem zn speen gegeven en hij is toen gelukkig weer gaan slapen tot 8 uur! pfff onze overbuurvrouw is 1 deze dagen uitgerekend en ik zag vanmorgen al verdachte dingen (babykamer verduisterd+beneden ook, terwijl ze normaal altijd het scherm van de babykamer open hebben) En ik meende ook een 'bekende' auto te zien van de VK. Rijdt er net een ambulance de straat in Die stopt dus bij hun! Arme buurvrouw, ze wilde ook graag thuisbevallen. Ze zag er niet echt happy uit Hoop dat het goed gaat met haar en het kindje. Vindt dat zo naar he... Je wordt niet voor niks opgehaald met de ambulance volgens mij... Ze reden ook echt heeeel langzaam de straat uit als ik mijn andere buurvrouw mag geloven. Zo sneu! brrr, in zulke gevallen ben ik echt blij dat ik toch in het ziekenhuis ben bevallen ipv thuis.
oooh flower maak ons maar jaloers! hier is de herfst nu echt begonnen Geniet er van!!! Tot wanneerblijf je daar?!