ow iekje dat zijn nare berichten!!!! hopelijk gaat alles goed met ze!!! fijn hoor dat Lucas weer is gaan slapen na het geven van de speen.. ik ben vannacht expres niet naar K.tje gegaan omdat het anders lang leve de lol is!! bloemmie veeeeeeeeel shopplezier!!! flowert maak me gek!!! veeeel plezier daar!!! uitstrijkje: die krijg je alleen als daar een reden voor is.... bij mij in de fam. komt veel baarmoederkanker voor dus vandaar dat ik m krijg... die van mij is vorig jaar gedaan net voordat ik zwanger was en die was mislukt (reden weten ze niet) dus vandaar dat ik m nu over moest doen.... maar we hebben m weer gehad zo der kotst er net 1 ons bed onder en ik ruik zn poepluier hier meimamma als je het niet trekt moet je niet gaan hoor anders zit je er nog langer mee....
iekje; inloggen bij hun en dan kijken of ze het overgemaakt hebben. hier weer niks te doen op het werk. pfff
Overdag gaat het nog wel redelijk met Luna. Maar savonds en snachts is het bagger. Dat hoesten is echt zo door merg en been geluid he. En dat spoken snachts is ook onderdeel van het sprongetje. Dus alles komt hier te gelijk. Iedere avond twijfel ik over een zetpil. Misschien zou dat wel lekker voor haar zin??? Bloemmmiie shopse! Muts suc6 met de kots en poepbroek. Ik heb net weer een kots wasje opgehangen. Flower neem wat van dast mooie weer mee naar NL; have fun! Luna nu aan de fles en zo gaan we even naar de Appie
meimamma ik zou het gewoon doen!!!! de zetpil is niet alleen tegen koorts he... iekje wat vaag van de KBS!!!! even met ze bellen als je niet kan inloggen (want ik zou niet weten hoe dat moet) palmpje veel plezier bij Zara grrr heb ik vanmorgen plakken kaas gekocht en trek ik m net open is het beschimmeld!!! (precies onder de streepjescode) normaal neem ik geen kassabon maar gelukkig nu wel...
Meimamma; hopelijk knapt ze gauw op. Die combinatie van ziek zijn en een sprongetje is voor jou & Luna gewoon niet zo leuk. Knuffels Lovely; werkze vandaag. Senna; ja die mensen op het cb kunnen zoveel zeggen. Meestal pak ik ze gewoon terug hoor, met mijn onderbouwing. Ik ben echt geen moeder die alles maar voor zoete koek aanneemt. Leuk hoor alle boekjes, onderzoeken e.d. maar wij kennen onze eigen kinderen het beste. Daar kan geen enkel boek tegen op! Muts; nog niets gekocht bij Asos, maar ik wacht even tot eind november Dan ga ik inslaan voor de feestdagen. Hoewel ik nog tig nette jurken in mijn kast heb hangen die ik nog nooit heb aan gehad, dus echt 'nodig ' is het niet zeg maar. Succes met je uitstrijkje. Bloem; nee de spenen zijn niet van difrax. Ik weet eigenlijk niet welk merk, maar als ze er zijn, maak ik wel een foto. Ik heb spenen gekocht in de volgende catagorie ( vanaf 6 maanden ). Dus het is even proberen. Nu heeft hij inderdaad alleen maar difrax spenen . SHOPZEEEEE IEKJE: Bah wat naar, hopelijk komt het helemaal goed met haar & haar kindje Ik ben trouwens nog niet bij Zara. ik had een was erin gedaan en was het vergeten. Het was over een uur klaar, nou ik red het niet om heen en weer naar de stad te gaan in een uur ( ook al is de stad hier 5 minuten vandaan ).. Ik wil niet gehaast worden. Dus even wachten tot de was klaar is.
@senna: waar moet ik inloggen dan om te kijken of ze het hebben overgemaakt?! zucht, heb ik weer hahaha @meimama: ik zou gewoon 's avonds een zetpil geven. Ik hou er ook niet zo van, maar voor snachts zou ik het gewoon een x proberen. Is ook wel lekker voor je meisje als ze goed kan slapen een nacht. @palma: haha niet gehaast worden.. je wilt dus gewoon shoppen
pfff!! hahaha lekker dom! heeft mn man 2 cijfers omgedraaid van mn bankrek. nr!!!! geen wonder dat het neit aankomt. Nou is het hopelijk niet bij iemand anders terecht gekomen
ik kon het online aanpassen wordt wel binnen 3 weken verwerkt.. zucht. nouja, voorlopig wordt er toch niet geshopt hier! en anders maar niet van de kbs!
jaa maar het is wel K*t........ pfff heb nergens zin in..... wilde eigenlijk ff naar prenatal voor een badring maar zooooooo geen zin in om de deur uit te gaan... had gehoopt dat ik vanmiddag met de heren op bed tv kon gaan kijken maar K.tje heeft net al een uurtje geslapen....
Nou, ik heb helemaal geen zin meer om naar de stad te gaan. Lijk wel een klein kind. Net boodschappen gedaan en ik ga uitgebreid koken zo. Lasagne met gegrilde courgette/ gehakt en gevulde portobello met geitenkaas honing + stokbrood met kruidenboter. Broekje voor sje bestel ik wel online, ben agressief en ik weet niet eens waarom! PFFFFFFF Wat een wind buiten ook.
@palma: he bahben je ziek? jij en geen zin om te shoppen? enne, je pakt uit zeg! lekker hoor! Wij eten morgen lasagne! Hier is de badkamer weer gepoetst! En ondertussen werd het huis van de overburen versierd! dat is toch nog snel gegaan! En blijkbaar alles goed. Ik ving iets op over dat het allemaal te snel ging ofzo De weeen ofzo.. haha ik weet niet precies. We hebben er iig een nieuwe overbuurjongen bij! Leuk voor Lucas straks! time 4 tea!
Nee, weer een afwijzing. En het is beter dat ik in deze gemoedstoestand niet ga winkelen, anders raas ik mijn hele maandbudget er doorheen.. Kunnen we ook geen boodschappen meer doen Heerlijk aan het koken. Wacht op mijn man & Sje. Ik heb besloten dat we vanavond lekker aan tafel eten met zijn 2en want sje zal wel gelijk slapen straks. Leuk Iekje trouwens dat je een overbuurkindje krijgt. Hier wonen alleen maar oude takken hahahaha. Ook lief hoor, maar denk niet dat het leuke speelmaatjes zijn
@palma: jjaa ik bedacht me net vanmiddag of je al wat gehoord had van je gesprek. Helaas niks geworden dus Nouja, weer een stap dichter bij je uiteindelijke baan he! (om er maar even een positieve draai aan te geven) Ja leuk die kindjes hier! Wij zijn trendsetters geloof ik, er woonden hier nl ook geen kindjes, alleen ouderen of stelletjes van eind 20/begin 30. Wij zijn de jongsten hier Maar de overburen dus een kindje en 3 huizen verderop verwachten ze ook een kindje! Dus dat is erg leuk! mmm lucas slaapt weer een gat in de middag! de ene dag slaaptie smiddags echt maar 3 kwartier tot een uurtje, en nou alweer ruim 2 uur! Soms snap ik er echt nks van haha!
Maar het kan dus echt geen kwaad als ik Luna een zetpil geef voor het slapen gaan? Vriendlief heeft school vanavond dus ik zit tot 21.00 uur alleen. Hij houdt niet van rijst dus heb ik mezelf net blij gemaakt met kiptandorie Nu even atwt afkijken en dan Luna in bad doen en de pyama aan doen.