Als we thuis blijven slaapt ze op de een of andere manier nooit, maar als ik wacht tot ze wakker wordt omdat we ergens heen moeten of willen dan wordt ze nooit wakker. Heel vreemd
Ik geef het brood (gewoon fijn volkoren) omdat hij het nog niet snapt als ik het aan hem geef. Had een korstje gegeven. Hij keek ernaar en legde hem op zijn schoot. Hij doet er verder niks mee, terwijl hij wel al zijn knuffels en zo wel in zijn mond stopt
Hahahahahahahaha, dat klinkt echt schattig Monika. Je weet het nooit met kids he, van alles in hun mond doen en dan legt hij ineens brood op zijn schoot
@Meimamma, zo dat is schrikken gelukkig valt de schade bij jullie nog mee. Moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren zeg!! @La palma, balen van die afwijzing. We zitten beide in hetzelfde schuitje wat momenteel. Veel plezier met shoppen vandaag. Gefeliciteerd met de 5 maanden van S. @Muts, mooi is dat he als ze als 2 druppels water op hun pappa lijken. Hier is dat ook zo met Jelke en ik kan er alleen maar trots op zijn. Gefeliciteerd met de 4 maanden en 4 weken van K. @Bloemm, dus alles centjes van de kinderbijslag heb je al uit gegeven + nog geld bij gelegd. Nou dat heb je knap gedaan hahaha! @Iekje, ja hier is het ook vies weer niks aan, maar soms breekt het zonnetje even door! @Monika, wat goed dat G. al lekker brood eet zeg!! Sorry als ik iemand vergeet!!! Hier geshopt voor Jelke. Ik heb het bedrag van de kinderbijslag netjes in 3 verdeeld en voor elke maand dus 65 euro om aan Jelke te besteden Dus heb nu bijna 65 euro al uit gegeven aan nieuwe kleding en de rest staat tijdelijk op de spaarrekening daar kom ik volgende maand pas aan. Vind ik best wel goed van mezelf. Vandaag een relaxdagje en morgen ook, want moet het weekend weer werken... Jelke ligt lekker op bed! Dus even mamma tijd!! Liefs
Hee meiden, Heb nu pas tijd op op ZP te kijken. Ben al vanaf 10uur de hort op en stap nu net binnen. Ga dus maar snel bijlezen
@Iekjeee Hahahaha jaaa wel een soort van uitgeslapen (8.30) maar geen ramen aan het lappen hoor... Nog steeds niet gedaan ook @LaPalma Wow, 5 maanden! Bizarrr he... Gewoon op naar de 6 maanden, een half jaar! Dat kan toch niet?! Het gaat zo snel.... @SQ Goed zeg Ik heb me voorgenomen om te proberen volgende keer alleen het echt nodige te halen en dan de rest van de KBS op haar spaarrekening te zetten. Deze maand lukte dat niet omdat ik echt dingen nodig had (voetenzak, kleertjes in nieuwe maat)
Nou, hier tot 8.30 kunnen slapen! Hoorde Lynn wel een beetje rond 7.00 en daarna nog een keer maar niet echt huilen dus ben verder gaan slapen. Om 8.30 ging mijn wekker dus ging ik douchen, toen ik klaar was hoorde ik haar "kletsen" dus heb haar eruit gehaald en de fles gegeven. Daarna moest ik naar de tandarts (is gelukkig hier bijna om de hoek). Alleen wat tandsteen weggehaald maar stond binnen 10 minuten weer buien dus nu pas weer in April 2012 terug... Daarna met mijn moeder en Lynn naar Rotterdam Alexandrium geweest. Voetenzak was binnen gekomen bij Prenatal. Ook nog een babygym gehaald bij ToysXL. Ze heeft ook een speelkleed, maar wilde ook een babygym hebben, hahah En gelukkig voor mezelf een broek en shirtje gescoord, dus ben weer eventjes blij Daarna wat gegeten en toen boodschappen gaan doen.... Ennnnn.... daar komt ie... op de terug weg langs de juwelier geweest, en mijn meisje heeft nu dus oorbelletjes. Ik dacht als ik het wil moet ik het gewoon nu doen, want anders twijfel ik weer te veel. Het viel reuze mee, ja ze werd wel even boos, maar voordat de 2e erin ging was ze alweer stil. Ze mocht ook alweer de fles dus die heeft ze daarna op. Stond daar echt met gemengde gevoelens. Voelde me aan de ene kant echt zo slecht! Maar heb er geen spijt van.. Ze was daarna alweer helemaal vrolijk. Ben nu net thuis, Lynn ligt op bed, die viel op de terugweg naar huis in slaap. Hoop dat ze eventjes slaapt, want moet ZO veel doen hier.. Het is echt een bende (vind ik dan..) Dus ik ga gauw aan de slag
@ Muts, nee hoor mijn contract loopt eind oktober af dus ben nu nog aan het werk, per 1 november moet ik wat anders hebben.
@Lovely; Leuke dag gehad dus!!! Fijn dat er niets bijzonders was bij de tandarts. Petje af voor Lynn die bijna geen kik gaf! @SQ; Ik hoop echt dat je heel snel ergens aangenomen wordt, duim nog steeds volop voor je. Heb Mira net in bed gedaan, nu even het huis opruimen en macaroni maken..
Hoi meiden Vandaag een rare dag. Allerlei instanties die bellen en dr komt het een en ander over de vloer. We konden kiezen dat een bedrijf hier wat zou komen poetsen of dat wij zelf hier zouden schoonmaken en een vergoeding zouden krijgen. Nou ik heb zelf schoongemaakt zodat ik voor mezelf weet dat het ook echt schoon is! Ik ben nu net klaar ben kapot en heb koppijn ben om 11 uur begonnen. Pppfff ramen gezeemd deuren gesopt. Plinten badkamer wc alles van zolder tot beneden gesopt gezogen en gedweild. Wat een karwei. Maar ik had zon drang om die rooklucht en roet mn huis uit te werken. Nu even zitten en bedenken wat we met het eten doen vanavond
Oh arme meimamma, woonde we maar allemaal bij elkaar om de hoek. Dan kwam ik je zeker helpen! *dikke knuffel*
Ben ik weer Nou, na mijn laatste post werd sje wakker. Lekker gegeten en geshopt. Balen want de helft van wat ik wilde hebben hadden ze niet bij Zara. Ik heb alleen zo'n opa achtige broek met van die bretels achtige dingen gekocht. Bij H&M nog zo'n bontmutsje, handschoenen en een sjaaltje. En verder nog wat spenen en diksap bij de Etos. Ook nog een klein speeltje die praat bij de Prenatal ( soort spiegel met geluid ) .. Nou niet zo'n succes als ik dacht. Erg jammer, maar ik ben wel tevreden voor nu Net heeft hij nog even brocolli gegeten en ik heb hem thee gegeven. Ik heb trouwens alleen smaakjes thee thuis. Dus ik heb hem zoethout gegeven. Is dat erg nee toch? Monika; raar he? Hahahah, maar misschien moet hij nog even wennen aan hoe het voelt en wat het is. Komt wel over een tijdje. Ik heb trouwens soepstengels die ik fijn kruimel. Als wij dan eten krijgt hij daar een beetje van. Maar echt maar 4 kruimels ofzo SQ: ja een heel vervelend schuitje. Blijkbaar zal ik nu toch werk moeten gaan aannemen waar ik eigenlijk geen interesse in heb. Maarja, het moet maar. Al is het voor even Handig dat je dat geld voor 3 maanden hebt verdeeld. Trouwens de volgende kbs is begin januari he? Komt dat effe mooi uit SALEEEEE! Nou LOVELY: ik vind het dat je helemaal geen spijt hoeft te hebben van de oorbellen. Even doorbijten en nu heeft ze mooie bellen. Heb je het ook ind e Oosterhof gedaan of ergens anders? Meimamma; wat vervelend, maar wel logisch dat ej eht zelf wil doen. Is toch altijd beter Beetje van de rooklucht af? Als ik jou was zou ik voor het makkelijke gaan
Ieeeuwww.. macaroni Ik hou echt van alle soorten pasta, maar macaroni op de een of andere manier gewoon NIET!
@LaPalma Nee, heb het hier in de buurt bij een juwelier laten doen. Daar wist ik dat het kon vanaf kleins af aan. De meeste doen het toch pas vanaf 1 jaar of zelfs ouder. En ik vond het ook weer raar om bij juweliers langs te gaan en te vragen of ze misschien gaatjes prikken in mijn baby's oren hahah... En bij deze wist ik dat ze het zowiezo deden. Ik vind het heel schattig staan en ze heeft er totaal geen last van.
Palmpje, jammer dat je niet hebt gevonden wat je wou! Haha lust je geen macaroni? Oh ik wel hoor, heerlijk! Ik heb de oorbelletjes van Lynn al gezien *maakt iedereen jaloers * Ze staan zo lief!! Ik denk dat ik ze ook binnen nu en 4maanden laat zetten..
Hahahah Bloemmie Is goed meiden.. Komt er aan. Jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen Bloem, hadden we samen kunnen gaan. 2 mama's die het graag willen maar het eigenlijk heel moeilijk vinden