Ja echt he Lovely! Ik vind het erg moeilijk, maar ben erg van mening dat het beter is als ze nog klein zijn. Maar dat is natuurlijk mijn mening Ze heeft zo mooi haar! Gewoon nog meer dan Mira! Ik vind Lynn echt een mooi poppetje, maar dat wist je al!
Thnxxx Bloemmm Ik sta er nog steeds versteld van dat ze zoveel haar heeft! Ik was helemaal kaal als baby
@lovely: blingbling daar komt Lynn! hihi leuk staat het!! Wat een dametje zeg! @Palma: jammer dat ze niet alles hadden! @meimamma: Druk dagje voor je dus vandaag. Hoop dat alles een beetje schoon wou worden? @bloem: jij weet ook altijd alles al eerst he ik heb mn slofjes voor Lucas binnen!! Ze zijn leeeuk! maar nog wel een beetje groot! Maar er is 1 slofje heel lelijk afgewerkt! grrr die wil ik niet! Dus heb maar even gemaild... ben benieuwd wat ze er van zeggen. Verder heeft lucas nauwelijks geslapen vanmiddag Hij ligt nu even in zn bed, ben benieuwd of hij gaat slapen. Meestal doettie een hazeslaapje van een half uurtje rond deze tijd.
Iekje, ik kan zelfs jullie gedachte lezen en weet al iets voordat jij het hardop hebt gezegd Als je ons goed gevolgd hebt, weet je bijvoorbeeld ook dat ik maanden heb gezegd dat Mira 1mei geboren zou worden en dat ik dat zelfs als alarm in mijn telefoon had gezet toen ik 18weken zwanger was. Toen ik weeën aan het wegpuffen was ging mijn alarm
Ik ben weer alleen, Mira gaat binnen nu en 45 minuten naar bed. Dus ik hoop maar dat jullie er zijn want ik verveel me nu al Hahahahahahaha
@Bloem Haha.. Ik zei ook vanaf het begin 1 mei... Alleen denk ik achteraf.. dacht ik dat echt of hoopte ik dat gewoon stiekem @Iekjee Wat voor slofjes heb je besteld?
haha bloemmie, nou zoooo goed heb ik je niet gevolgd denk ik haha! bijzonder hoor! mmm ik mis lampen in mn huis geloof ik.. hahaha, wat een donkerte!
Lynn ligt te slapen... Soms gooit ze echt alles door elkaar met slapen hahaha... Eigenlijk gaat ze meestal rond 20.00/20.30 naar bed voor haar nachtslaap. Alleen ja... als ze dus zo wakker wordt, gaat dat niet lukken denk ik.. Alhoewel het is tot nu toe nog geen een keer voorgekomen dat ze s'avonds voor haar laatste slaapje niet is gaan slapen... Ik denk dat ik haar zo maar wakker maak, en haar rond 20.00 alvast de fles geef en dan rond 20.45 naar bed doe ofzo...
Nee die Emu's ken ik, en ik vind ze heel leuk! Ik was 18mei uitgerekend Lovely en wou met 37 weken bevallen. Is me dus gelukt Haha 37.4
hahaha, bij jou lukt het dus wel om te plannen wat je wilt... bij mij is het dus totaal mislukt ik wou de 21e bevallen (mn uitgerekende datum ook) en graag thuis, waar ik alle rust en privacy had nou niet dus ohja en wou graag een meisje hahahaha jaaa bij knofjeoulet kun je roze emu's bestellen. daar zijn ze 29,95 in het roze... maar helaas hadden ze de maat die ik voor lucas wou in het chestnut niet dus ik ben een 10tje duurder uit
Oh dat vind ik niets, 29,95. Maar ik heb al roze Uggs. Iekje, ik ben er ook heilig van overtuigd dat ik eigenlijk 21mei uitgerekend had moeten zijn Ik had namelijk een ovulatietest gedaan. Maargoed, ze hadden me bij de 12weken echo terug naar 18mei gezet
succes met die meid van je lucas krijgt zn pyjama aan en gaat daarna drinken en dan hopelijk ook lekker slapen
vinden jullie de weken trouwens ook zo snel gaan?! elke zondag denk ik: morgen is het alweer maandag, ben ik weer alleen met Lucas en nou is het morgen gewoon alweer vrijdag! bijna weer weekend!!! jeeeej helaas niet zulk lekker weer dit weekend, koud wordt het man! 12 graden zaterdag