De Mei Indiaantjes Mama's 2011 - DEEL 2!

Discussie in 'De mama's' gestart door Bloemmm, 22 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier dan ff melden ;)
    Zat film te kijken net, Transporter 2.
    Blijf niet te lang op, ga zo lekker pitten.
    Gabriël is ook net op bed na de laatste fles.
    Nu kijken hoe laat hij komt.
    Vanmorgen was het half 9 :$:$
    Had wel lekker uit kunnen slapen :D

2. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hello.. Goodevening ... how are you?

Hier weer een paar drukke dagen achter de rug en jullie hebben ook aardig gekletst zie ik. Ik zal reageren vanaf pagina 9.

Mijn man heeft net de was gedaan. Omdat hij dacht dat hij niet altijd genoeg wasverzachter erbij deed, heeft hij maar een dubbele dosis gedaan. Serieus, het hele huis 'stinkt' naar wasverzachter. Ik krijg er zowat koppijn van. Wat een figuur. Op een verjaardag geweest today. S was erg moe, maar wilde niets missen dus weigerde te slapen. Hij was niet hangerig ofzo, of jengelig maar gewoon moe, dat was duidelijk te zien. Maar slapen. Ho maar

Bloem; wat erg wat er gebeurd is tussen jou en je man. Maar ik moet wel een beetje lachen dat hij voor de deur in de auto zat ... Je hebt wel gelijk hoor. Jullie gezin eerst en dan komt de rest. Dat is gewoon zo. Hopelijk gaat hij er snel naar handelen

Mutsie; gefeliciteerd met het winnen van de rechtzaak. Moet goed voelen :D

meimamma; hopelijk hebben julile een leuke bbq gehad :)

Monika; goed idee van dat weeguurtje. Kun je een mooi overzicht maken.

Lovely; leuk zo met zijn drietjes he? Hier schiet het er ook vaak bij in. Vaak toch nog even hier of daar naar toe of mensen hier over de vloer. Roompot heeft trouwens erg leuke parken hoor. Wij gaan eigenlijk heel vaak naar Roompot

Iekje; wat spannend zwanger of niet. Zou wat zijn he ;)

Flowert; geen excuus hoor. Gewoon hier komen. Grapje.. blij voor je dat het zo goed gaat met je website

Hier op de bank hangen, vroeg tukken. Slaap lekker meissies

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    *meldplicht*

Ik was aan het werk hahaha dus kon moeilijk reageren!!!

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Heej meiden

Wij hebben een gezellige middag/avond gehad
    We hebben een mooie bon gekregen van R zn werk nog voor Luna dr geboorte dus kunnen we shoppen hihihihi

Het oppassen is opzuich goed gegaan. Alleen toen Luna dr laatste fles half op had was het drama krijsen krijsen krijsen! Dus via ping s-zus geinstrueerd wat te doen. Luna was gewoon dood op! Maar ja werd ze hier in bed gelegd door een ander dat vond ze ook niet leuk! Dus die komt vannacht nog wel!

Ik duik mn bed in meiden xx

5. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    @muts: jammer van jullie etentje!
    @vakantie: ik ga ook even bij roompot kijken. Zag al bij weerterberg iest voor een luxe iets voor 160euro ofzo voor een midweek! Kijk, das fijne prijsjes!
    Die waar monika is geweest lijkt me ook wel leuk! Ook ff bekijken morgen :)

nou ik ga naar mn bed! Hebben ligretto gespeeld haha! Ik ben daar de beste in :p mn man stond de hele avond voor en 3potjes voor we gingen stoppen haalde ik hem in hihi!

@palma: ohoh ook al zo'n nieuwsgierig ventje! Hopelijk slaaptie vannacht dan lekker lang!

Trusten meiden! Tot morgen!

6. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Weltrusten allemaal!

7. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goodmorning!

Luna heeft gewoon doorgeslapen tot net iets voor 7-en. Ligt nu bij mama aan de fles. Ze was helemaal aan het lachen en gieren toen ik aan drbedje stond. Echy zon gezichtje van, Gelukkig je bent er weer hihihi

Vandaag nie op de planning. Vanmiddag is er F1 op tv dus vriendlief zity voor de buis.
    Het schijnt heerlijk weer te worden dus misschien een eindje wandelen. We zien wel;) ts

8. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden

Flowert: gefeliciteerd met je dochter. Fijne dag

Bloem: hebben jullie nog gesproken ( jij & je man )

Hier: je zou denken dat S niet heeft geslapen en nu dus wel, dus NIET!

245 uur. 645 uur. Nu is hij lekker aan het spelen in de box. Deze mama wacht op de was en daarna ga ik samen met Sje nog een tukkie doen. Fijne dag

9. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    goedemorgen!
    @ meimama: oh heerlijk is dat he om je dag zo te beginnen??
    @palma: balen!! Doorslapen wil dus nog niet echt lukken met S? Hopelijk kun je nu wat bijslapen.

Hier was het 8uur vanmorgen. Lucas lag lekker te kletsen in bed en draait zich helemaal om zodat hij de speiltjes vast kan pakken... Ben benieuwd wanneer hij zich daaraan op gaat trekken. Hij wordt elke week sterker! Als we hem op onze buik hebben liggen dan wipt hij al zo zn beentje onder zich en gaat dan 'staan'. Ook op zn buik liggen begint hij met zn beentjes wilt te doen en zn beentjes een beetje onder zich te doen. Dus ben benieuwd wanneer hij het kruipen ontdekt. Maar dat zal vast allemaal nog even duren! Al hoewel, mijn man liep met 7maanden al langs de bank! Dus als hij daarin op zn papa lijkt dan duurt dat niet meer zo lang... :p

nou ik ga van deze mooie zonnige dag genieten! Tot laterrrr

10. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Haloa,

Hier was het eerst 6.50.. Ik was zo moe...
    Heb 2x haar speentje gegeven en verder kunnen slapen tot 8.30. Hopen dat ze dat volgende keer gewoon gelijk doet, ieder geval in t weekend. Haha... Ben niet veel eisend hoor hahah :p

Verder nog geen plannen...misschien toch richting stad maar wel vroeg want het zal erg druk worden denk

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    goedemorgen dames!

meimamma lekker hoor dat de bbq zo leuk was...
    en shopse!!!!

oei palmpje...vervelend dat S. vannacht kwam... wel lekker dat ie gister niet aan het brullen is geweest.....

bloemmie heb je S. al binnen gelaten :p????

wauw iekje dat is snel om met 7 maanden al te lopen!!!!
    hier een luiwammes die net 5 keer op zn buik is gedraaid maar dan begint te mopperen omdat ie op zn arm ligt.... vorige week draaide hij bij het CB terug op zn rug :D

hier ging de "wekker" om 7 uur... en ja ik was weer de pineut om eruit te gaan.... manmonster ligt nogsteeds in bed... snap ook wel dat ie een keertje wil uitslapen omdat ie door de weeks om 5 uur eruit moet maar ik vind het ook wel lekker om een keertje langer te blijven liggen.... ik word ook om 5 uur wakker van zijn wekker en sta elke dag (dus ook weekend!!) om 7 uur naast het bed....

12. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    @Muts

Hier ga ik er ook altijd uit, en inderdaad dan denk ik soms, ach hij kan nu uitslapen maar goed mijn vriend begint doordeweeks ook vaak pas om 11.00.
    En als hij dus wel om 7.30 begint en er om 6.00 uit moet,ben ik ook wakker.

Ennnn.. daar komt nog bij dat als ik zou willen dat hij haar uit bed haalt, ik hem daar wakker voor moet maken, hij wordt zelf niet wakker van haar...

13. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    het was hier vanochtend 7 uur, ze heeft me wel de halve nacht wakker gehouden met haar gesnotter en gekuch.
    had wel een ui op haar kamer gezet, alles stinkt nu op dr kamer en heb niet het idee dat het haar hielp met het gesnotter.
    vanavond iets anders proberen.

gisteren naar mn moeder geweest, was niet zo een succes. ze heeft eerst een uur zitten huilen/jengelen/krijsen en daarna anderhalf uur op de bank geslapen waar ze om de 20min. wakker werd en begon te huilen.
    nou leuk hoor, wij zaten buiten op het terras dus kun je iedere keer op en neer lopen en dan mis je toch het gesprek.

ach volgende keer beter, ze was gewoon niet zo lekker.
    maar daarna thuis was er weer niks aan de hand.
    hoop niet dat dit dus blijft elke keer als we ergens anders als thuis zijn. dat schiet niet op.

bloemm; hoe is de situatie nu met je man?

iekje; ieniemieniekansje??? ben benieuwd, denk hier ook wel eens zo van wat als...... maar is toch nog echt te vroeg voor mij.

ochtendfles weekend: mn man is vaak zo slaapdronken dat ik mn bed maar uitga. aan de ene kant denk ik van ja daag ik doe dit de hele week al , doe jij het nu maar eens. maar aan de andere kant, hij werkt ook 50 uur per week om geld in te brengen dus ik kan best voor dewi zorgen, ik kan daarna ook lekker met haar terug naar bed.

waar ik wel ooit simpel van wordt is dat hij om half 7 thuis is, dan eten we tot ongeveer 7 uur en dan gaat hij boven internetten. en dan als ik hem niet roep kan hij daar vlot blijven zitten tot half 10. oh zegt hij dan, ik had de tijd niet in de gaten. ja gezellig. hij zal nooit eens de tafel hier afruimen of de aanrecht afdoen, hond uitlaten, dewi zelf doen. dat moet ik dan allemaal vragen. echt zwaar irritant.

14. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    mag ik even klagen?

begin klaag;

weekendje landal hadden we betaald met de credit card, was 300 euro. daar in het park hebben we ook nog uitgegeven maar dat is gewoon met de pin pas betaald.
    samen met de pinpas ging niet want dan zouden we geld te kort hebben deze periode.
    normaal wordt de creditcard een maand later geincasseerd.
    krijg ik gisteren een brief van de rabobank dat ze maandag het bedrag van 300euro afschrijven. ja lekker.
    en die dagtekening van de brief staat ook altijd een week eerder, stuur hem dan ook een week eerder, dan kan ik nog iets overschrijven.
    mijn loon komt pas eind volgende week dus dat schiet niet op.
    spaargeld hebben we wel maar dat staat op een andere bank dus voordat dat is overgeschreven zijn we ook minimaal 3 dagen verder. (dat was het idee om dat op een andere bank te hebben, dat we het niet even snel konden overschrijven, ivm impulsaankopen.
    dus lekker dan, hebben we geen geld volgende week.
    stomme rabobank!

einde klaag.

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Pff senna. Idd lekker handig van de bank dan.

Hier vandaag weer lekker kunnen slapen tot half 9. Werd uit mezelf wakker en hoorde de kleine wel beetje mompelen. Kom op zijn kamer en lachen :D
    Vanmiddag even langs opa en oma.

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    pffffff senna wat een drama!!!! lekker hoor die Rabobank... door dat soort acties ben ik bij hun weggegaan...

uit bed: ik vind het niet erg om eruit te moeten gaan voor K.tje of M. maar ik vind dat man dat ook wel een keertje kan doen!!!!
    hij vergeet af en toe volgens mij dat ik ook de hele dag aan het "werk" ben.... ik bedoel: het eten wordt echt niet uit zichzelf gekocht of klaar gemaakt... de was wordt nogsteeds niet door kaboutertjes gedaan... de enige keer dat hij de hond uitlaat is savonds laat omdat hij niet wil dat ik op een afgelegen pad in het donker loop...

nu ook: ik kom net beneden van het beddengoed in de machine te proppen.. hij staat buiten te roken en K.tje ligt zwaar te mopperen in de wipstoel omdat ie moe is... en hij blijft gewoon buiten staan!!!
    niet eens een poging doen om hem een beetje kalm te krijgen :(:(

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Pff wat een vent.
    Hier is er een die tenminste wel iets doet.
    's Morgens als ik ontbijt maar doordeweeks haalt hij hem uit bed.
    Hij geeft zo nu en dan een flesje, hij maakt het flesje, gaat met hem in de douche, speelt met hem op schoot, loopt naar hem toe als hij jengelt en ik niet in de buurt ben.
    Super vent ;)

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Senna wat een gekloot met die bank! Rot dat je volgende week zonder geld zit!!

Hier gelukkig ook een vent die alles met en voor Luna doet. Soms issie al bezig als ik wat doen wil.
    Luna heeft na dr eerste fles nog 3 uur geslapen.
    Net weeer een fles op en ligt alweer te geeuwen. Ze lijkt niet helemaal in dr ellement......
    Eens zien hoe dat loopt vandaag;)

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik wil niet beweren dat ie niks doet.... maar het mag af en toe net ff iets meer zijn....
    zoals toen vorige week bij mij het lontje op was heb ik m ook in zn sopje laten gaarkoken.... K.tje zat nog in het sprongetje dus hangerig, huilerig en niks is goed.... toen kwam ie er achter dat het thuisblijven voor mij niet altijd even makkelijk is zoals ie dacht....

update neefje: ze krijgen zn temp niet omhoog, reageert heeeel af en toe als zn bijv. zn mond schoonmaken en hij heeft waarschijnlijk een epileptische aanval gehad.....
    bijkomend probleem: zn zus ligt ook in het ziekenhuis met hele hoge koorts.... ze kan niet tegen pcm en ze mag geen antibiotica ivm BV...

ontbijt/lunch van mij: EEN BOSSCHE BOL :D:D:D:D

20. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    @senna: he vervelende situatie. Hopen dat je het deze week toch een beetje kunt redden met evt, eten in voorraad/vriezer?

@mannen: hier gelukkig ook een man die alles voor of met Lucas doet! En ook genoeg in het huishouden doet (al is dat soms neit helemaal naar mijn wens en loop ik dan op hem te mopperen terwijl ik in mn handjes mag knijpen met zo'n lieve man die zoveel doet of iig probeert te doen!) Maaaaar als de xbox aan staat dan laat hij Lucas ook nog wel eens liggen ;)

ooh wat heerlijk dat het zonnetje zo schijnt he! genieten!!
    Nou tot later!! fijne dag dames

Deel Deze Pagina