Pppfff geen idee maar geloof dat als jij jou gegevens doormiddel van de Didi-D invuld staan de gegevens van je kind daar? Volgens vriendlief hoefde je er niets speciaals voor in te vullen want het staat er automatisch al in en alleen maar ja en nee aan te vinken. Mn schoonvader heeft het gecontroleerd gisteravond, maar het klopt wel.
Heeeeeeeeeerlijk! Krijg er trek van! Dat fruit aan een spiesje vind ik een goed idee!! Zat ook te denken om kaasje/worstje enzo aan spiesje te doen. Je moet een cateringbedrijfje beginnen joh, goeie ideeen heb je!
Wij hebben ook een behoorlijk bedrag terug gekregen daardoor. Hebben jullie ook kindergebondenbuget ingevuld ? Daar kan je ook wat van terug krijgen (ligt wel aan je inkomen). @Meimama, wat leuk die slingers met naam, waar heb je die van ?
Aatje, waar moet je die invullen dan? Wij hebben hier uitstel gevraagd, want wordt er even niet wijs uit.
ik krijg helemaal niks terug dit omdat mijn vriend en ik niet samenwonen lullig he hij woont wel bij me maar niet samen snappen juullie hem hahahha. Ja we moeten het afwachten hopen dat het uit zich zelf wegtrekt over 6 weken weer terug voor controle..
Ik weet ook niet hoe het heet Monika.. Wij hebben het laten invullen door een belastingadviseur. Alleen had ik dat grote bedrag al maandelijks ontvangen (Je kan kiezen of je het maandelijks of jaarlijks wilt) @Aatje; Haha dankjewel. Ik moet even recepten uittypen voor jullie. Ik lig momenteel met een dekentje op de bank. Ik weet niet hoe ik er aan kom, maar ik werd vanochtend wakker met hele erge buikpijn. Heb dus een buikgriepje opgelopen.. Baal er flink van! We moeten vanmiddag naar de tandarts, maar dat heb ik maar afgezegd.
Aatje die slinger heb ik op de 9 maandenbeurs gekocht. Kindgebonden budget krijgen wij ook maandelijks Belasting na gelang je situatie en inkomen moet je het een en ander met ja en nee aanvinken. Ik ben vandaag even bij Prenatal geweest. Een onzettend leuk zomerjasje gekocht en 3 setjes kleding voor de zomer. Kinderbijslag krijgen we volgende week weer op de radio hoorde ik dat het met 9 euro geminderd is.
Hoooi! Hier wel een leuk bedrag terug van de belasting. Geen idee hoe het zit. Heb het laten invullen.. KGB krijgen we niet. Hoorde het ook op de radio van de KBS. Wat een belachelijk reclame spotje zeg. Het gaat me niet om die 9 euro hoor, maar zo'n stom radio spotje, klonk heel stom. Ik zal de KBS donderdag alvast uitgeven bij de Prenatal. Wil een buggy halen, nouja eigenlijk wil ik het niet. Ik haat buggy's maar alvast voor op vakantie, en tot die tijd blijft die bij mn moeder staan, voor haar is het wel makkelijker namelijk ipv steeds met die kinderwagen heen en weer slepen. Nou nog 1 dagje werken morgen en dan weer weekend, heerlijk!
En flower als je langer dan een bepaalde tijd een gezamelijke huishouding voert mag je elkaar wel als fiscaal partner zien geloof ik, moet je ff in de help kijken. Er is ook nog een heffingskortinh als je ouderschapsverlof hebt opgenomen.
inkomensafhankelijke combinatiekorting toch he? als je beide werkt en je minder verdient als je partner kom je ervoor in aanmerking, al moet je wel meer als ? 7000euro? verdienen dacht ik. is toch mooi meegenomen, krijg er ook nog mn ouderschapsverlofkorting bij dus het is een leuk bedragje. verjaardagsfeestje van dewi hebben we geschrapt. mn man flipte bijna toen hij hoorde hoeveel mensen er zouden komen. heb ze opgeteld en we zaten aan de 35 man. dat gaat no way passen in onze woonkamer en is ook veels te druk voor dewi. dus we hebben vanavond er een hoop afgebeld en we vieren het nu alleen met mijn ouders en hun partners en mn schoonouders. peet oom en peettante en mn man zn broer. dus in totaal met kids 11 en ons erbij 14 man. dat is nog te doen, maar ook al een volle woonkamer, het is niet zo groot hier.. heb er wel de balen van maar anders is het gewoon niet te doen. we houden wel als we in ons nieuwe huis zitten van de zomer een welkomstfeestje en dan tevens voor haar verjaardag. had van een oom van mij wel commentaar hierop gehad, maarja het is niet anders.
Hmm ok dan krijg ik dus niks terug, want ik werk niet. Hier vanmorgen naar het cb geweest. Hij is nu 78cm en weegt 9,6 kilo. Weer helemaal goedgekeurd en weer prikjes gehad. Maar 3 kreetjes gegeven en daarna was het goed.
Hmmmm ik krijg geen genoeg van dit weer!!!b zo lekker fietsen met mn kleine chickie! Mn meissie is vandaag 10 maande SQ hoe gaat het bij jullie? En de speurtocht naar werk? En natuurlijk met Jelke?
Ja ik hoorde idd net op de radio dat er een paar frissere en minder zonnige dagen aankomen gelukkig moet ik de komende 2 dagen werken. Dus de weer goden zijn mij gezind Eerst maar eens wachten tot mn meissie wakker wordt........