Zat net even te kijken, maar Dewi is de 13de jarig! Dat is van de week al!!!!! Damn wat gaat dat sneeelllllll!!!!!!!!
Ow Monika Sorry!! Het lijstje van de bevallingen zou er eigenlijk bij gepakt moeten worden Want Lilo was dacht ik ook vroeg.... Wauw onze kindjes worden gewoon al 1 jaar!! Van baby naar dreumes. Het is gewoon zo ontzettend sne gegaan!!
Na Aiden komt Mira Hier zijn ze uitnodigingen al een week de deur uit. Voor de rest is alles zo goed als geregeld. Heb gisteren nog een speelhuis van Little People besteld voor haar verjaardag. Kon het niet laten hahaha! Oh en Mira staat sinds vandaag!! Ze probeerde het al een tijdje. Heb nu dus echt mijn handen vol aan haar.. Wel erg grappig om haar zo staand te zien.. Het jaar is echt voorbij gevlogen!!
o aiden staat al heel lang en loopt ook lang de tafel en box weet je wat hij ok heel erg doet tand knarsen ppffff echt een kut geluid bah hij heeft trouwens de waterpokken en romy ook
Hooi! Daar ben ik ook weer eens! Ik houd inderdaad ook altijd in de gaten wanneer ik de prikken plan Al wist ik niet dat deze zo lang kon duren, maar het valt geloof ik in juli, dan gaan we nog niet op vakantie. Lynn heeft inmiddels ook de waterpokken gehad, weinig last van gehad gelukkig. Nog steeds druk aan het tijgeren, gaat wel af en toe op d'r knieen zitten maar daarna weet ze niet wat ze moet doen Wij hebben een roze driewieler voor haar verjaardag gekocht, en bestel van de week de uitnodigingen. Eerst nog even 11 maanden worden! En dan op naar de 1e verjaardag!
Hier kruipt hij echt op handen en knieen, en lopen idd net als Aiden, langs de tafel en box af, maar ook langs de bank hier.
Hier doet ze echty geen poging om te kruipen. Ze begint zich nu steeds meer op te trekken. Zelf zitten doet ze. Ook niet. Heb gewoon een luie dame
Ja maar jou dame praat wel al gewoon. Hier is afgelopen zondag het eerste woordje pas een feit geworden: Papa
ja dat is dan ook weer zo. Motorisch is Luun dan niet de vlotste. Maar wij moeten hier al wel beetje oppassen wat we zeggen want Trut en Shit zijn hier al nagezegt. Nu lach je erom maar als ze het zou zeggen op een ongemakkelijk moment dan weet ik ook niet waar ik kijken moet
Hoihoi, nou Do "doet" ook nog niet veel hoor... ja ze is vreselijk "vocaal" aanwezig en doet veel met haar handjes (klappen, draaien, "brommer rijden" ) en zelf dr wipstoel in beweging houden. Maar kruipen zit er nog niet in en gezien haar lengte verwacht ik dat staan/lopen ook nog eventjes duurt.
Hey allemaal weer eens flink gekletst! Meijke over die prikken hoorde ik ook toen bij M. Maar goed wij hadden al een weekendje weg gepland dus we gingen toch maar - nergens last van gehad, dus dat kan ook Goed hoor jullie kindjes al lopen! À kan nu heel goed tijgeren en soms gaan zijn billen de lucht in hij is twee keer bij de osteopaat geweest en het gaat nu zo goed! Niet meer overstrekken en geen refluxremmers meer nodig. Hij praat echt leuk nu, mama, papa , emem (Emily de oppas), opa, auto, bo (boom), ja, nee, happen, melk dinken, koek, lapen (slapen), maasi (zijn broer), Meimamma je moet echt gaan oppassen hoor met schelden, wij zijn echt heel netjes gaan praten en laatst zei ik toch eens shit, zei M. Nee mama er is geen courshit (courgette). Dus het werkt wel
Snieke, jij hebt dus ook meer een babbelaar als een motorisch typje. Net als Luna Moeten echt nu gaan oppassen met schelden inderdaad. Shit word chips en van trut maken we maar troela. Verder schelde we hier niet echt in huis Morgen weer aan de arbeid en Luun weer naar opa en oma. Ik heb dr vandaag een dekbed gekocht. Ik vond die dekentjes niet heel ideaal. En ja ik weer dat dat te zwaar kan zijn voor zon klein kind. Maar het is een weloverwogen besluit.
Meimamma niet dat wij hier constant liepen te schelden hoor haha! Dekbedje, heeft A niet maar die slaapt wel op zijn buik hier is een dekentje genoeg maar bij mijn schoonouders wel al snel dekbed voor M, dat is een oud koud huis.