De Mei Indiaantjes Mama's 2011 - DEEL 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door Bloemmm, 24 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hallo Meiden!

Ik ben hier een heeeele tijd niet meer geweest, maar ik zo nu en dan lees ik nog wel mee en ik schrok best van je bericht Marjan! Pff wat een schrik zeg! "Gelukkig" is het nog vrij goed afgelopen, maar er staat jullie nog een lang traject te wachten. Heel veel sterkte! En dan ook nog de verdikte nekplooi, trek je het allemaal nog een beetje? Jullie hebben wel heel veel voor de kiezen gekregen de afgelopen jaren!

Flowertje: Ik lees regelmatig op twitter over jullie stichting! Wat goed werk! Loopt het een beetje?

Torrach le; Onbekende naam maar volgens mij weet ik aan de hand van de leeftijd in je ticker wie je bent. Alles goed met je mannen gezin?

Aatje: Nog gefeliciteerd, ben jij ook een oude bekende??

Hoe gaat het met de rest??

Zoals ik al zei lees ik zo nu en dan nog mee, blijf een heel klein beetje op de hoogte. Maar tot reageren komt het eigenlijk niet. Hier gaat alles goed wel erg druk (ben weer 4 dagen gaan werken), mijn oudste is maandag alweer 3 geworden en de Jarin wordt over 2 weekjes ook alweer 1. Gaat snel!

Tot kijk dames! Ik kom zo nu en dan eens buurten!

2. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Hey aukje leuk weer eens wat van je te lezen! Het is toch wat opgedroogd hier hè? En inderdaad De tijd vliegt!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    hai, dank voor de harten onder de riem!

Eelke mag morgen al naar huis!!!!! We hadden op pas volgende week dinsdag of woensdag gerekend, omdat de artsen steeds zeiden 8-10 dagen in het ZH. Nu alleen nog afwachten wanneer het revalidatietraject ingaat (drie weken intern in Oldenburg ;) )
    Dus dat zullen ook weer drukkere dagen worden. Gelukkig komen mn ouders morgen en zondag. En zij zullen Do een aantal dagen mee naar huis nemen. Zodat ik iets meer de handen vrij zal hebben. M. gaat vanaf maandag volledig naar Kindergarten (8-12 uur) Dat hebben we maar naar voren getrokken, anders was ze pas per 1-9 gegaan.

Heb ook vanochtend een afspraak gemaakt voor de VWP, dit zal 9-5 gaan gebeuren. Dag vooraf langskomen voor een intake gesprek en een echo om te zien of de punctie daadwerkelijk kan worden gedaan.

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Grrrrr :x Slight change of plans.... die grote lummel heeft zich vanmiddag te veel ingespannen en daardoor vermoedelijk hyperventilatie gekregen. Wel direct ECG gemaakt etc, waar ik bij was. zag er allemaal goed uit, maar de arts heeft de keuze bij E. neergelegd, wanneer hij wilde kon hij het weekend ook gewoon blijven.
    Uiteraard een verstandige keuze van hem.... maar het was niet helemaal mijn idee van t weekend :(

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    He bah marjan wat vervelend.
    Eelke moet nu echt even rustig blijven en vooral niet te veel druk maken.
    Succes nog dit weekend.

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Heh jakkes marjan, wat vervelend zeg.
    Sterkte dan met je andere weekend meid

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ja hij is uiteraard op de beste plek in het ziekenhuis, en achteraf ben ik ook best blij dat hij daar is hoor. Maar ik ben inmiddels zoooo gaar en doodop van het vliegen en regelen en zorgen en en en en....
    Kon vanmiddag op een gegeven ogenblik alleen nog maar huilen. Pfffff en dan ook nog eens mn zusje die nog lang geen 100% is op bezoek gehad... dus ja brullen :(
    Mn ouders hebben Do vandaag meegenomen voor een aantal dagen. M. gaat voor halve dagen naar Kindergarten... dus dat geeft mama wat lucht :) morgen maar eens met "de baas" gaan kletsen over de mogelijkheden voor de komende tijd. het liefst neem ik gewoon een paar weken helemaal "vrij" ;)

Nu eerst maar eens mn oogjes sluiten.... morgen weer 'vroeg' dag.

8. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    @ Monika van harte gefeliciteerd met Gabriel! Maak er een mooie dag van! Ik vond t heel bijzonder! ;)

@ Marjan, hoe ist nu met je man? En heb je de uitslag al van de nekplooimeting?

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gefeliciteerd met je eerste verjaardag Gabriël :D

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Dank jullie wel meiden!
    Hij vind de slingers en ballonnen prachtig!

11. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Gefeliciteerdd Gabriel!! Een hele fijne verjaardag! :D

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gewoon al 1 jaar! Ik herinner het me nog als de dag van gisteren dat Gabriël met zijn 36 weken geboren werd :p
    Op naar de verjaardag van Aiden en dan zijn wij aan de beurt :D

13. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Aah! Wat een zoete foto!! Ben benieuwd hoe Gabriel zn eerste verjaardag vond! :D

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Gefeliciteerd Monika!

15. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Haidihai Monika gefelicteerd met Gabriël's eerste verjaardag!
    Flower jij vandaag ook gefeliciteerd zeg!!!!

Denk niet dat wij heel veel met Do's verjaardag gaan doen. Eelke ligt sinds donderdagmiddag weer in het ziekenhuis. Hij voelde zich echt niet goed, hebben ze mij op gebeld en na het verhaal heb ik tegen onze vriendin gezegd dat ze de 112 maar moest bellen. Die zijn langsgekomen en hebben hem voor de zekerheid meegenomen. Ik was in de tussentijd al met een noodvaart onderweg richting ZH.... ik was er nog eerder als zij :) Naja duurt altijd lang in zo'n ZH, maar in eerste instantie werd gezegd dat hij, bij goede bloedwaarden, naar huis zou mogen.... duuhuh, bloedwaarden bleken niet goed te zijn. Dus hij is alsnog donderdag nog gekatheteriseerd om uit te sluiten dat er problemen waren met zn stent of verdere problemen met zn hart. Gelukkig zit t dus niet daar.
    Gisteren hebben ze een thoraxfoto laten maken, ziet er geloof ik goed uit. Maar ze weten dus nog altijd niet waar die heftige pijn in zn rug (tussen schouderbladen) vandaan kan komen. Dus maandag een MRI-scan. Tot die tijd dus nog in het ZH. En dan maar afwachten.

Owh ja... ik ben gelukkig wel de komende zes weken thuis. lang leve "de baas" :D

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ja die was niet zo heel goed. Hebben 10-20% kans op een kindje met een genetisch "probleem" Denk aan Down, Turner, trisomie18, trisomie 13 etc.
    De vwp staat gepland voor 9 mei as. En dan is het een tweetal weken wachte op de uitslag.:(

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Monika ook nog even hier, gezellige verjaardag vandaag:D:D:D:D:D

Flower Gefeliciteerd met Aiden!!!! Ook jullie een gezellige dag vandaag!!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gefeliciteerd met je eerste verjaardag Aiden!!

19. Meijke

Meijke Niet meer actief

Flower gefeliciteerd!

20. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Balen Marjan het zit jullie ook niet mee hè....

Gefeliciteerd met de jarigen!

Ik kan er echt niet bij dat ik vorig jaar zat te wachten op de kleine man, bij mijn schoonouders, en met zulk mooi weer toen... En nu lijkt het wel herfst!

Deel Deze Pagina