Flower gefeliciteerd! Hier een drukke dag gehad. Zal morgen wat foto's plaatsen. Ga nu lekker mijn bedje opzoeken.
@ Flower gefeliciteerd nog met de kleine man! Heeft ie een mooie dag gehad ? @ Monika, ik ben benieuwd naar de foto's! @ Marjan, poef zeg, wat een nare afwachtende tijd voor jullie! Wel fijn dat je 6 weken "vrij" hebt gekregen van je baas, die denkt tenminste nog een beetje mee! Hopelijk gaat het snel weer beter met je man en ook een goeie uitslag bij de vwp! Succes!!
Sorry sorry sorry, we hebben echt het hele weekend plus vandaag nodig gehad om weer een beetje in het ritme te raken met Gabriël. Die was helemaal van slag af. Maar hier een paar foto's.
Gefeliciteerd Bloemmm! Wel foto's plaatsen van je ruitjesthema en je gescoorde outfit hoor, ik ben benieuwd! Een hele fijne dag
Bedankt meiden!!!! We vieren het Zaterdag! Dan zal ik zeker foto's maken We zouden vandaag naar Artis gaan, maar morgen wordt het mooier weer.. Dus we hebben het verschoven naar morgen. Haha
Bloemmm!!! Wat lees ik nu in je onderschrift...een brusje voor Mira . Wat leuk dat jullie er weer voor gaan!
Bloem, gefeliciteerd met Mira! Alweer 1! Hoop dat ze vandaag (en zaterdag) een leuke dag heeft! En super dat jullie voor een Brusje gaan!! Ben benieuwd hoe vlot je zwanger bent. Monika, wat een leuke foto's en mooie taart zeg! D.tje had een piraten taart waar ie van mocht eten.. Was ook zeer geslaagd! en ook hij was een paar dagen uit z'n ritme...