Lovely en Bloemm jullie lijken helemaal benieuwd te zijn naar elkaar voor zaterdag! Oew ik wil ook een berlinerbol!
Ik ben benieuwd naar jullie allemaal!! En heb er ontzettend veel zin in @Iekje; Prachtige taart!!!!!!!!!!!
en nu moet ik, ja om 21.00 uur nog, nog de monchou taart maken.. BLEEEEGH ik heb geen zin! hahahah ik heb bijna de neiging om morgen een taart te kopen
halloooo 5 gasten!! Mijn man leest trouwens wel af en toe mee, bekende hij tijdens het avond eten, HAHAHA! Alleen toen zag hij dat ik een x had gepost dat hij wat in zijn schoen kreeg en toen dacht hij: SHIIITTT waarom lees ik nou mee?! nou is de verrassing er af! sukkeeeeel
ik maakte eigenlijk alleen monchou taart, tot ik deze chocoladetaart had ontdekt afgelopen jaar En mijn man vind die zooooo lekker, dus voorruit maar weer Had hem op valentijsdag voor het eerst gemaakt met een hartje in het midden
Ik lees regelmatig de topic terug waarin Palmpje verteld dat Mira geboren is en jullie me allemaal feliciteren.. Tenminste toen waren Lovely en Iekje en nog niet! Vind dat zo leuk om terug te lezen
Ik las toen ik zwanger was wel regelmatig mee, maar durfde nooit echt mee te doen hahaha Achteraf wel jammer