hahahha na-aper zooo mn taartbodem staat in de koelkast. hoop dat deze wel lukt! heb er iets meer boter aan toegevoegd nu de rest van de monchou maken..
Iekje wat een mooie taart! Ziet er erg lekker uit! Succes met je monchou Wie komen er nou eigenlijk allemaal zatewrdag? .Uts Bloemmm Lovely Ik..... Wie nog meer?
Meeting!!!! Mei Indiaantjes Mama's 2011 26 november!!! Lovely2011&Lynn Meimamma&Luna Bloemmm&Mira Mutsevluts&K.tje&M. Flowertje&Aiden&Romy Snieke&Axel °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Locatie Meeting!!! Pannenkoekenhuis het Uilenbos (Met kinderboerderij en speeltuin) Site;Welkom bij het Uilenbos Adres; Engweg 61, 6741 KC Lunteren GPS: Beukenlaan 5 °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° Tijd?! Tussen 12.00 & 12.30 Meiden, ik heb gereserveerd!!! Tussen 12.00 - 13.00 De reservering staat op mijn naam, dus als jullie er eerder dan mij zijn dan moeten jullie dus zeggen dat we gereserveerd hebben op de naam Funda.
ik nieeet zooo mon chou taart staat ook inn de koelkast! heb ik toch snel gedaan! zitten wel een hoop klonten in... (ik had geen zin meer)
Voor je eigen verjaardag??? Hahahah..... Ooooh dat vind ik nu al leuk om over na te denken, als Lynn 1 wordt. Hoe ik dan de kamer ga versieren