Zo ik ben er weer. Ik was Gtje proberen de fles te geven, maar nu wilde hij hem dus weer niet Dan maar pap gemaakt en net de helft heeft hij opgegeten en toen was hij te moe. Dus daarna naar bed gebracht. Nu heb ik dus nog ff tijd om mee te kletsen.
@meimamma Hahah ja ik ook! Heb zelfs van de week al geinformeerd bij iemand die een taart voor me kan maken hahaha
Maar ik ga nog even de film afkijken die op staat en dan lekker naar bed. Ben benieuwd hoe laat Gabriël komt, aangezien hij nu niet veel binnen heeft.
jeetje wat kennen jullie kletsen zeg.... manlief zegt wat tegen me en er zijn gewoon 3 pagina's bij!!! maareh ff over zaterdag... moet ff kijken of ik dat red want K.tje is niet in zn hummetje (warm maar geen koorts en verkouden aan het worden)... M. voelt zich ook niet echt denderend en ik begin ook te snotteren.... (en gezelliggezellig manlief is weer werken) maar volgend jaar staat op de kalender!!!
Hahahaha hier een paar kilometer verderop zit ook een taartenmaker. Mn vriendin besteld daar ook altijd voor haar docvhtertje. En die taarten zijn zooo mooi! Daar ga ik hem. Ook laten maken! Ik zit er ook over te denken om een leuke kerstkaart te maken met een foto van Luna..... Nu nog even een leuk idee bedenken. j
hahahha ik zei net al tegen manlief, moet je kijken hoe ik voor mezelf uitpak, moet je nagaan hoe ik dat bij lucas ga doen zooo alles hangt! incl. ballonnen! Je wordt maar 1x 25 he!!
Succes vannacht Monika. Ik hoop dat G vannacht niet teveel spookt. Ow Mutsy hopelijk kom je wel!!!! Ik ga zo ook mn bed in. Ben moe en de duiveltjes zijn me aan het plagen Alvast weltrusten meiden!
slaap lekker meimama!! Het bosje dunt steeds verder uit voor de meeting! Mutsie snel opknappen! en je mannetjes ook natuurlijk!!
Zo zeg, wat een stel kletsmeijers zijn jullie met zn allen.... zo kom natuurlijk nooit in de top3 van posters in onze topics Dus 24 maart 2012 is de vlgende meeting? Ik zal m opschrijven!!!!
Ooow bloem ik moest zo lachen net, ik zit op mijn telefoon te lezen en ik denk wie heeft daar nou een paar roze billen als avatar haha