Van harte gefeliciteerd Iekje!!!! Op naar de volgende 25, en uiteraard hopenlijk nog een paar keer die 25 doen hè! Muts: hoop voor je dat K-tje snel opknapt. Zieke kindjes is nooit echt fijn. @me: ik geloof dat ik ook iets onder de leden heb... van de week alweer lekker koortsuitslag aan mn neus gehad, dikke bult onder mn kaak (lymfeklier) en mn keel doet ook wat raar @stiefje: nog geen nieuws op het babyfront! Gisteravond was alles nog erg rustig zei ze. Gyn was zeer tevreden over dr.
Succes Snieke!!! Laat je het even weten? Hoop dat er niets aan de hand is.. @Marjan; Fijn dat de Gyn blij is met stiefje! *Stuurt nog een portie weetjes*
stilte voor de storm het herfstweer wat ze voorspeld hebben...... hahaha.... het motregent hier... ben blij dat ik vandaag de deur niet meer uithoef.... meimamma ik ben K.tje nu een broodje smeerkaas aan het geven... leverworst vind ie lekkerder... en pindakaas nog lekkerder!!! marjan nogsteeds rustig met stiefje ???? tis 25e he....
officieel niet!!!!!! maar hij kreeg het per ongeluk en reageert er niet gek op..... hele dunne plakjes leverworst of smeerleverworst mag wel....
Geeft niet hoor!!! Je hebt ook leverworst dat niet van varkensvlees is geloof ik (van kalf of koe geloof ik) Maar ik vind dat zo'n troep.. Hadden ze voor kindjes die het niet mochten op de kdv waar ik werkte. Wat stonk dat zeg!
Kalfsleverworst is wel ok hoor! Moet je het wel bij de slager halen M. Vreet zich er vol in! Wij hebben muffins gebakken, M. Met zijn Nijntje schort aan. Hij vond het vooral leuk om de ingrediënten op te eten. Mmm lekker Slag! Smaakt naar suiker. Lekker allemaal in mond doen!'
Meiden ik heb goed nieuws!!!! MORGEN KAN IK KOMEN!!! Kom dan wel met de trein, maar de hema had nu treinkaartjes in de aanbieding voor 15,50.
Ik zeg net tegen Mira; Waar gaan we morgen heen?? Ik noem alle namen van jullie kindjes op, ze luistert heel aandachtig en toen ging ze ineens keihard lachen! Hahahaha Leuke toeval
Pfff ik moet daar van de bushalte tot het pannenkoekenhuis gewoon 2 kilometer lopen (half uur) Het is wel door de bossen, dus dat zal een leuke wandeling worden.
Ja het is echt midden in een bos!! Ik waardeer het echt dat je die hele weg met het OV komt en dan ook nog gaat lopen. Dat mag wel even gezegd worden.
Euh, zal wel moeten lopen er komt verder geen bus in de buurt. De trein gaat maar tot veenendaal en van daaruit met de bus tot in lunteren en vanaf daar nog 30 minuten lopen.