En als nou een van de meiden je oppikt bij de bushalte? Dan is het alleen nog de vraag of je kinderwagen erin past....
Dat zou wel leuk zijn ja. Buggy is ongeveer 70 cm breed, 1 mtr lang en 30 cm hoog als hij ingeklapt is. Dus roep maar ik zeg wel waar de bus stopt
En anders geen punt hoor. Ik loop hier ook best veel, dus ben het wel gewend. Moet morgen ook naar het station een eindje lopen.
Hee meiden we zijn weer terug. Axel heeft alleen slijm in zijn longen dus geen infectie. Hij is dus gewoon verkouden met een naar hoestje. Dus ik weet niet wat jullie vinden als jullie bang zijn dat jullie kindjes besmet worden dan kom ik niet hoor. Zegt het maar Monika ik kan je terug wel afzetten evt
Ik vind dat je gewoon moet komen Snieke! Kindjes kunnen overal ziek worden! Ook op het KDV of gewoon buiten. S. is ook heel erg verkouden, dus Mira kan net zo goed nu ook door hem aangestoken worden. Ik wil je er graag bij hebben @Monika; Als ik alleen met de auto zou komen zou je bij ons wel kunnen! Maar ik denk dat dat niet past doordat S. rijdt en ik met Mira achter zit. S. zijn vriend is er waarschijnlijk ook, want die gaan daarna Playstationen Maar als geen van de meiden het lukt op je op te pikken, dan zorg ik wel dat het mij lukt Dan brengt S. me maar zonder zijn vriend. 2 km lopen vind ik een beetje teveel van het goede. Maar Lovely rijdt bijvoorbeeld alleen! En Muts (als ze komt) kan misschien ook wel! Of meimamma?
Hoi meiden Hier een aktieve dag gehad vandaag. Heb even lekker in mn uppie geshopt vanmiddag een vest shirt en paar schoenen gescoort en een donker grijze broek en sock-on voor Luna En daarna nog boodschappen gedaan. Ja ja en dat voor iemand met een Hernia heh Monika wat top dat je ook komt zeg! Ik kom niet langs veenendaal als ik het goed heb. Maar als niemand je verder op kan pikken wil ik dat best doen hoor. Heb wel plek zat in de auto. Dus ik hoor wel of er mensen zijn die er wel langs komen en anders rij ik een stukje extra Waar stopt je trein nog meer? Kom je niet over Arnhem toevallig hihihi
Je buggy is ook erg klein, dus ik denk dat dat wel moet lukken! Ik wacht even de andere meiden af en anders regel ik het wel
En kan je Monika niet van de bushalte ophalen die 2km van het pannenkoekenhuis is? Als er geen andere meiden langs Veenendaal komen?
Snieke Luna is hier ook af en aan verkouden en ook met zon naar hoestje dus van mij hoef je niet weg te blijven Nemen jullie nog iets van een speelkleed mee ofzo?
Voor mij is een speelkleed sowieso overbodig! Mira die rolt dan het hele restaurant door. Ik kan haar thuis al niet bijhouden, dus op de speelkleed blijven doet ze toch niet. Maar ik vind het een goed idee voor de kindjes die gewoon blijven liggen! Ik zou dan wel een goedkope meenemen, dus niet je mooiste speelkleed.
Iekje, onze jarige jop heeft zich gemeld (*Kleine lettertjes onder een tekst die eigenlijk niemand mag lezen: Oh wat baal ik ervan dat Iekje er morgen niet bij kan zijn)
Nee over arnhem is het voor mij niet te doen. Dan moet Gabriël te lang in de auto zonder autostoel. Even een klein stukje op schoot vind ik niet zo heel erg. Vind het sowieso niet zo prettig als hij niet in een stoeltje kan zitten in een auto. Er wordt geen regen verwacht en ik wandel net zo graag hoor Heb trouwens en short cut gevonden. Nu is het nog maar 1,5 km lopen.
QUOTE=Bloemmm;11432223]En kan je Monika niet van de bushalte ophalen die 2km van het pannenkoekenhuis is? Als er geen andere meiden langs Veenendaal komen?[/QUOTE] Ik vind het prima:Y i
Monika, dan zou ik even afwachten of 1 van de andere meiden langs Veenendaal komen, en anders kan Meimamma je van de bushalte halen. Dan hoef je in ieder geval niet zo lang te lopen!
bedankt voor de felicitaties allemaaal lieve meiden!!!! @bloem: hahahha je had me weer gespot!! Ja moest weer 4blz bijlezen ofzo!! Jullie gaan veel te hard! @monika: wow, wat een reis ga je maken morgen! ben zo benmieuwd hoe jullie het ebben!! Vind het stiekem wel heeeel jammer!! Maarja, de datum in maart staat genoteerd!! wij zijn even met zn 3en de stad in geweest. We hebben lekker gelunched en heb voor lucas een shirtje geshopt van ikks en een dik warm vest van mc gregor! Lang levde de sail!! voor manlief nog 2blousen gekocht en voor lucas voor sinterklaas een houtenloopkar. Nu nog even de blokken erbij halen, die waren in dat winkeltje uitverkocht... en voor mezelf helemaal niksnoppesnada gekocht dat heb ik nou altijd haha! Nou moet ik nog even hapjes maken voor vanavond en dan gaan we makkelijk eten vanavond. Heb trouwens van mijn man een fotoshoot cadeau gekregen voor ons 3/lucas!! Bij de fotograaf die ook onze trouwfoto's heeft gemaakt, dus dat wordt super!!! nou tot straks weer ff
Heb even verder gekeken, en als ik een snellere overstap kan vinden met de trein kom ik rond half 12 aan op station lunteren. Van daaruit is het ongeveer 20 minuten lopen, of iemand moet me op het station op kunnen halen. Dan ben je er zo.