@ikhebjelief Het is nog steeds geen duidelijkheid haha. Beetje balen maar ja er stond ook op de verpakking van dat niet elke vrouw het al kon testen voor haar NOD. Dus wacht gewoon nog geduldig af... Heb ook geen ongi gevoel nog. Ow gaaf joh dat je je trouwdag gaat passen? Wil ook wel weten hoe je er dan uitziet Wanneer is je grote dag?
Hoi hoi! Wij trouwen 10-09-2010! Mijn jurk is zo mooi!!! Heb een ivoorkleurige jurk...met een halter naar de nek. en rondom mijn borsten zitten er steentjes en kraaltjes!! en een sleep zit erachter! Ook heb ik een sluier, geen ouderwetse maar eentje met parels erop!! Was toch wel ff spannend jurk passen,want stel dat ik zwanger ben dan moet er wel een buikje in passen hihih, en ik ben best wel flink...maar het is een jurk met touwtjes dus evt kan het iets losser!! Ook meteen schoenen uit mogen zoeken!! En voor het bruidmeisje ben ik ook al klaar!! Ik heb verder nergens last van...voel me af en toe misselijk en duizelig maar daar heb je het mee gehad. We wachten af haha
He! laantje.... zie dat je testje gewaagd heb.. Heel licht streepje.. kan je er een foto van maken en er in plakken hier?! Ik voel... niets! hahaha.. is ook nog veel te vroeg natuurlijk. en volgens mij was mij ei laat.. dus zondag pas of zo. dus dan moet de innesteling nog plaats vinden.
@ikhebjelief Ow spannend hoor. Wij zijn nog niet getrouwd, gaat ooit wel komen, maar eerst kinderen maar dat komt ook mede door mijn ziekte Heb wel een inbeelding van hoe de jurk eruit ziet, lijkt me erg gaaf!!! Haha ja hopen dat je nog in je jurk past dan ja. hahaha anders nog even heel gauw vermaken (hoe je dat ook zegt ) @cherie Ik kan dat helaas niet meer haha, heb em al weggegooid en de zak ligt al buiten in de container haha. Ga van het weekend weer een testje aan wagen, zondag ofzo.... Hou je op de hoogte Ow dus voor jouw wordt het ook een spannende tijd Nou ga duimen dt het lukt, ben je al een tijdje bezig????
Ja ben wel blij dat we gaan trouwen...we zijn 5 jaar samen(als we trouwen 5,5 jaar) Maar ziek? ben je ernstig ziek? of word dat te persoonlijk? Ik wil mijn foto van de ovu testen toch even met jullie delen.. vind het zo gek dat hij vanaf de 26e positief (of lichter blijft) Bekijk bijlage 70210
He je ziet wel streepjes haha. ik weet er alleen niet veel van af eerlijk gezegd sorry. Ja heb de ziekte van Crohn, weet niet of je weet wat dat is? Chronische darmziekte, steeds ontstekingen in je meestal je dunne darm. Best heftig maar op het moment erg stabiel.. na ander half jaar met buikpijn te hebben gelopen.
Ja dat kan ik wel,mijn moeder heeft culites ulserosa ...(weet niet of ik het goed schrijf) Dat kan idd heftig zijn en je kan er behoorlijk beroerd van zijn ja! Hmm niet niks meid
Ja is inderdaad bijna het zelfde, alleen bij mij kan het door me hele spijsverteringskanaal zitten en in darmen door me hele darmwanden heen en colitis zit alleen in de dikke darm... Ja je bent er echt beroerd van, liep ook een tijd en de ziektewet en nu weer druk bezig met solliciteren (me vorige werkgever heeft me eruit geknikkerd door die ziekte :x) maar ja het is nu rustig met de crohn dus nu een geschikt moment om aan kinderen te gaan beginnen anders kan ik misschien nog wel aantal jaren wachten en dat zien we dus niet zitten. Maar ja het gaat nu onwijs goed dus ben weer helemaal de oude gelukkig Nu nog ff verder duimen. Blijft spannend zo hoor haha... Ik had vanochtend zo iets van ik wacht me ongi wel af en als ik dinsdag/woensdag nog niet ongi was dan weer testen maar me vriend wil dat ik zondag ochtend test vanwege dat zeer lichte streepje van vanochtend haha. Naja laten we dat dan maar doen he
Ja ik weet wel wat crohn is ja ...dat is niet niets nee!! Gelukkig gaat het momenteel goed met je...!! Heb alweer kaarsjes aan
Ja gaat super weet af en toe niet een wat me overkomt haha Ja ik heb ook weer een kaarsje aangezet... hOpen dat we allebei alsnog een roze streep in onze handen hebben
ja en toch zegt mijn gevoel dat ik zondag geen posi test in handen heb...pfff word gek van mijn eigen negativiteit hahaha niet normaal
Hoi! Ik kom me ook melden! Mijn NOD is rond 21 mei. Dus nog even wachten. Ik gebruik de ovulatietesten van Clear Blue en had vanochtend een , dus we hebben vanmiddag al flink ons best gedaan, haha! Nu hopen op een wondertje! Liefs
Hallo dames, Ik kom mij ook melden!! Heb als het goed is mijn NOD op 18 mei. Vrijdag, zaterdag en zondag flink geklust en zondag een spontane eisprong veroorzaakt denk ik want ik had echt buikpijn daarna en maandag de hele dag buikpijn gehad. Ik wist dat het mijn eisprong was want het was continue aan de rechterkant en ik herkende gewoon het gevoel. Daarna niet meet geklust. Dus nu maar afwachten. Hoop voor allemaal op positieve test!!!!
Hey welkom!! Veel succes met afwachten, hier nog 1 die met spanning wel zit te wachten ook al denk ik nog steeds wel dat ik ongi gaat worden maar ja je weet het maar nooit, wij hebben ook flink geklust rond mijn eisprong dus afwachten, de symptomen zijn nog steeds aanwezig. Moet 9 mei moet ik ongi worden of niet
@cherie Ik heb de ziekte van Crohn, weet niet of je weet wat dat is? is een crohnische darmziekte, je lichaam maakt zelf ontstekingen aan in je darmen, bij mij zit het in me dunne darm (daar komt het meestal ook voor) maar omdat het op dit moment heel stabiel is en geen last heb daarvan hebben we besloten om aan kindjes te gaan Haha ja heb hem eigenlijk weggegooid en gisteravond spijt van gehad maar ja, zondag weer even een testje wagen maar ja de kwaaltjes heb ik nog steeds maar denk wel dat ik ongi ga worden.. Maar ja je weet het maar nooit haha Ow dus bij jouw ook al spannend haha. Hou je me op de hoogte, wanneer kan je gaan testen?? Het is helaas alleen maar afwachten kon je het maar gelijk weten he haha
Hahaha ja.. het is spannend.. had verwacht er nuchterder in te staan.. denk ook gewoon dat ik nu op van alles let hoor.. dus zal wel niet zo zijn. dan derbij denk ik dat wat ik nu voel echt niet daar van hoef te zijn... Dus we zullen t wel zien. Ik kan pas de 15de/16de testen. spannend voor jou ook... ziekte van Crohn ken ik ja. geen ervaring mee.. ook niet van dichtbij.. lijkt me een bud-ziekte.. wel fijn dat je er nu geen last van hebt.
Ja ik had ook verwacht dat ik er nuchterder in zou staan maar ja als je wat wilt wil je dat ook natuurlijk en het liefst zo snel mogelijk... Ja kan zijn dat je indd op alles gaat letten... Kan niet wachten tot zondag haha. heb ook niet het gevoel dat ik ongi moet worden, dat heb ik meestal wel 2/3 dagen van tevoren. dus toch nog beetje hopen. Bud-ziekte is nog zacht uitgedrukt haha. je kan helemaal niks, je wilt alleen maar slapen, eten wil je niet omdat je kotsmisselijk ervan kan worden en je zit alleen maar op de wc, normaal de deur uit durf je niet, zeker niet als er geen wc in de buurt is en noem maar op... Maar gelukkig is het echt rustig na anderhalf jaar met veel pijn te hebben gelopen en opname ziekenhuis dus ben wel heel blij dat het rustig is, nu kunnen we echt onze droom (als alles in orde is natuurlijk) gaan verwezelijken een beebje Je moet dus helaas nog wachten voordat je kan testen, heb je zelf geen gevoel dat het 'raak' kan zijn? ik heb een dubbel gevoel ene kant van wel en andere kant niet..
Hallotjes hier weer bericht van mij. Ik heb voor mezelf besloten dat als ik ongesteld word de temperatuur methode ga proberen. moet nog wel even het fijne ervan lezen dat dan weer wel. Dat wou ik effe laten weten. Denk namelijk dat ik ongi word...gek maar waar.. heb wel weer een kaarsje aan voor ons laantje! En natuurlijk ook voor de rest!
hoi allemaal Ik heb me vandaag ook geregistreerd hihi Vanaf december probeer ik nu zwanger te worden, de laatste paar maanden ben ik echt goed op mijn vruchtbare dagen aan het letten. NOD (= dag wanneer je ongesteld zou moeten worden... ?) = 19 mei.... maar hoop zo dat het deze maand gelukt is! spannend...