de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anni; dat is minder meid...Hopelijk krijg je niet al teveel last van kwaaltjes. Doe rustig aan!

@ Laurise; fijn dat je man het naar zijn zin heeft. En dat jullie wel veel contact kunnen hebben. Fijn voor jou en ook voor hem want zo blijft hij in elk geval op de hoogte van zijn twee meisjes. ;)
    Wanneer zouden jullie eventueel een tweede willen dan? Ik wil ze niet te dicht bij elkaar hoor. Als we december volgend jaar er weer voor gaan is Stef sowieso al 2 als het meteen raak zou zijn. En wie weet hoe lang het gaat duren. ;) Ik vind zo'n 2,5 jaar ertussen eigenlijk erg mooi dus kijken of dat gaat lukken.

@ Serendipity; ik weet gewoon wel dat ik graag een tweede wil, maar december 2012 is nog ver weg. ;) Ik heb een heel druk jaar voor de boeg dus eerder zou gewoon niet kunnen, maar ik vind het ook heerlijk om voorlopig lekker van Stef te genieten.

2. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Zo even ego trippen :D

3. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Aaah wat een mooie foto Anita! :D
    Heel gaaf gedaan!

Ochtendmisselijkheid heeft hier dus echt zijn entree gemaakt :(
    Iedere ochtend is het bal, wat niet echt goed voor mijn gestel is.
    Ik haaaat overgeven :(
    Gelukkig heb ik nu alweer 2 dagen kunnen werken, en ik ben superblij als het januari is, want dan is die drukte voorbij!
    Van de vk moet ik als ik blijf spugen, wel minder gaan werken.
    Want mijn gezondheid en die van kleine beeb is het belangrijkst!

Ik ben blij om te lezen dat het allemaal zo goed gaat met jullie kleine kindjes, en met jullie natuurlijk!
    Ik heb het geheugen van een theezeefje, dus ik vind het steeds moeilijker om te reageren, maar doe zoveel mogelijk mijn best gezellig mee te kletsen hoor :D

Nog 6 nachtjes slapen tot de echo... Spannend! :)
    Sorry, nu was ik even ego vandaag haha.

Serendipity, hoe staat het met je ei?
    Is ie al op komst? :D

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    wat gaaf!!!!!! Echt onwijs leuk idee en onwijs mooie foto!!!
    Wou dat ik dat van mijn buik/meisje had!!

@ Anni
    Sinds vrijdag komt het "vruchtbare" slijm een beetje op gang ;) ik denk dat m'n ei nog wel even op zich laat wachten hoor... eind deze week begin volgende week denk ik... maar vanmorgen wel de vruchtbare dagen ingeluid ;)

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anita; gave foto!!

@ Anni; niet leuk meis. Je hebt helemaal gelijk, goed aan jezelf en de kleine beeb denken!

@ Serendipity; toch wel een beetje spannend, of niet? ;)

6. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Bibi
    ja erg he?? zit er al helemaal in ;)... wil gewoon zo graag iig een kans maken... of het nou raak is of niet, dan hebben we iig ons best gedaan! ;)

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Oooh spannend Serendipity!
    Ik hoop echt dat het gauw raak mag zijn, want ik wil graag samen zwanger zijn haha :)

Hier nog maar 4 nachtjes slapen tot de echo, het komt nu zo dichtbij!
    Maar het duurt een eeuwigheid tot vrijdag :D
    In ieder geval doen de kwaaltjes goed zijn werk hihi.

Nu ga ik gauw mijn bedje in, want het is alweer veels te laat, gelukkig kan ik morgen uitslapen = lekker vrij :D
    Welterusten!

8. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Anni, spannend! Voor je het weet is het vrijdag en mag je lekker naar je baby gluren :)

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ik dacht er gisteren nog aan Anni, het schiet nu echt al op voor je!

@ Serendipty; kan me helemaal indenken dat het meteen weer spannend is, net als de vorige keer. Ik weet nog wel dat we vorig jaar rond deze tijd samen aftelden tot de geboorte van Evi en moet je nu zien, alweer aan de klus voor nummer 2. :) Succes deze ronde!

10. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    nou vandaag m'n ei... en zondagochtend voor het laatst gesext :(... dus vanavond nog aan de bak?? Maar vriendlief is het een beetje ziekjes :( dus er zullen wel genoeg smoezen langs komen ;)... ik wil zo graag!!!

11. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    serendipity, grijp die vent van je bij zijn broek haha!
    We moeten samen zwanger zijn hoor :D
    Succes, hoop dat hij zich snel beter voelt...

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Anita
    Oooooh wooooow wat een geweldige foto!!! Je had het toen al een keer uitgelegd en dacht toen al dat wordt heel mooi, nou het is nog mooier dan ik had gedacht!!! Hoe is het met Thijn?

@Bibi
    O oke ja dan duurt het inderdaad bij jullie ook nog even. Ik verwacht dat wij gaan stoppen met de pil als Laurise 2 jaar is. Lekker van haar genieten..blij zijn met 1 wonder...dan is ze ook wat meer zelfstandig en kan ze het leuk meemaken. Nu ik dit typ twijfel ik of ik het al gezegd had nou ja..haha

@Anni
    Hoe is het met je? Morgen de echo...leuk leuk leuk! Voel je nog steeds ziek?

@Serendipity
    Haha grijp hem...doe je ovu testen omdat je zag dat je ei had? Die klus van zondag heeft niet mee gedaan voor de ei denk. Al nieuws over de woning ruil?

@Shenoby
    Hoe bevalt het in jullie nieuwe woning? Hoe is het met jullie mooie meisjes?

13. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ik voel mijn eisprong laurise, heb hem denk vannacht gehad en gisteravond gesext dus ben er blij mee! Alleen nu al een slecht gevoel er over denk uit zelf bescherming! Wil te graag, nu al, in ronde 1, echt erg! Evi is ook geboren van 1x sex 3 dagen voor mijn ei, bizar hè na 14 rondes! Verwachtom je niks en dan toch nog dus ik denk dat alles kan haha

14. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ meiden
    dank jullie wel voor de complimenten. Vind de foto zelf ook super gaaf :D

@ anni
    Bijna vrijdag! Echo tijd. (je begrijpt dat je dezelfde dag nog de echo gaat scannen zodat wij hem kunnen zien!) Trouwens bij ons kan je je echo ook digitaal laten sturen. Mss een tip voor je.

@ serendipty
    Logisch dat je je zo voelt. We weten allemaal hoe lang het duurt/kan duren.

@ Thijn
    hij groeit zo vreselijk hard! Zie mijn handtekening maar. Deze week is hij wezen wennen bij zijn gastouder. Ze was helemaal weg van hem. (of het nu komt omdat ze geld aan me verdiend of dat ze me kind echt leuk vind?) :D Hij zit nu in de fase dat hij geluidjes gaat maken. Dan zeg je wat en brabbelt hij vrolijk terug. Zo schattig. Ben echt verliefd op mijn mannetje.

@ shenoby
    Hoe is het met alle schade en ellende? Is die periode weer voorbij?

@ mezelf
    Boeh moet over twee weken weer werken. Wat gaat die tijd toch hard. Vind het heel dubbel. Zou eigenlijk een jaar thuis blijven met thijn. Heb er zelf voor gekozen om toch te gaan werken (de functie van mijn dromen kwam tijdelijk vrij) maar toch ben ik nog in dubio.

@ laurise
    Nog 5 maanden en dan is man lief terug! Of heeft hij tussen door nog een keer 2 weken verlof?

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Jaa tuurlijk krijgen jullie de echo dezelfde dag nog te zien!
    Al moet ik hem fotograferen en naar mijn email sturen :D
    Kan jullie natuurlijk niet ons kleine ukkie onthouden!

Sorry, vind het zo spannend dat ik morgen even netjes probeer te reageren.
    Maar ben er nu zo zenuwachtig en vol van :)
    Slaap lekker meiden! (nog maar 10,5 uur...:D)

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Veel succes Anni!!!!!!!!

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    dankjewel!
    Heb zo niet kunnen slapen, ben helemaal zenuwachtig haha.
    Over 2 uurtjes zien wij onze ukkie!

Ik kom later vandaag verslag uitbrengen :)

18. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ anni
    de twee uur zijn voorbij!

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hai meiden!

Wilde even laten weten dat alles goed is!
    Mooi kloppend hartje gezien, frummeltje is nog hartstikke klein.
    Ben wel teruggezet, en mag over 3 weken voor nog een echo komen.

Ik upload vanmiddag even de echofoto, maar wilde jullie niet langer in spanning laten :D

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey Anni
    Gefeliciteerd!!!!
    Wow 11 dagen terug... dat is een boel!! Maar jij had ook pas laat na je nod positief getest toch?? Weet het niet meer... weet wel dat ik toen dacht, dan ben je waarschijnlijk minder ver als dat je denkt! ;)

Hier denk woensdag op donderdagnacht m'n eisprong gehad, maar heb gisteren en vandaag nog de hele dag steekjes in m'n linker lies gehad, waardoor ik een beetje begon te twijfelen! Maar voelt lang niet zo duidelijk als woensdag, dus denk toch dat het de "naweeen" zijn van m'n eisprong?? Of spierpijn van het sexen?? ;)

Deel Deze Pagina