de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    meiden, gelukkig nieuwjaar!

Whaaa serendipity, ik zie hem ook!
    oMG, dit is echt geweldig.
    Plak plak plak beebje :D
    Yeaaah wat een goed begin van het nieuwe jaar!

Sorry laurise, hierbij alsnog de foto van de echo:

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anni
    Wow mooie echo foto zeg!!! Wat geweldig he... heb je jullie kleintje ook al zien bewegen?? Of dat nog niet??
    Ja goed he... wie had dat gedacht ;) dat ik zo snel achter jou aan zou komen ;)

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

@serendipity
    Jeetje dus je zit nog 4 dagen voor je nod. Nou dan heb je gewoon over een paar dagen een knaltest, echt niet te geloven, jij geeft mij hoop voor een tweede haha. Plak beebje plak beebje plak beebje

@anni
    Wow gave echo, wat klein hè en wat bijzonder dat daarin een inniminnie hartje zit dat klopt..zucht blijft een wereld wonder! Voel je weer wat beter?

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    ja bizar he?!?! Ik kan het nog steeds niet geloven hoor ;)... ben er wel heel erg mee bezig, maar meer het gevoel dat iemand anders het mee maakt ;)
    Ik moest wel denken... kut weer bevallen ;)... maar hoe gaaf is het om straks weer een wonder te hebben!! En wat voor wonder!!! Voor ons een extra groot wonder!! Zo nieuwsgierig wat Evi er van gaat vinden...
    Vriendlief zei al... die zit alweer op een roze wolk ;)
    En idd... dat zit ik zeker :p... nou was m'n zwangerschap niet al te fijn ;) dus ben wel benieuwd of het deze keer beter gaat!

5. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ serendipty
    Damn dat is lekker snel! Zo zie je maar weer in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst :D En jah dat bevallen. Ik wil alleen een tweede met een rugge prik. Anders geen brusje voor Thijn. Van me leven niet dat ik het nog een keer zo ga doen. Bah. :)

@ laurise
    We zijn bij mijn ouders geweest die wonen op het platteland dus geen last gehad van vuurwerk. Hij slaapt toch door alles heen. Hoe vond laurise het?

@ shenoby
    WAAR BEN JE?????

@ anni
    Mooie echo hoor. Bizar he dat zo iets kleins al te zien is. En dat kloppen van het hartje ik was zo ontroerd toen ik het hartje hoorde slaan. En geloof me het wordt alleen maar erger het houden van je kind. Ik merk dat ik vrij egoistisch ben wil het liefste mijn kindje voor mezelf houden.

@ bibi
    Jouw mannetje is gewoon alweer bijna 5 maanden. Damn wat gaat de tijd hard.

@ mamainwording
    Hoe gaat het met de kleine?

@ iedereen die ik vergeten ben:
    Hoe is het met jullie :p

6. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Toen ik zover was als jij nu bent... moest ik ook echt niet aan een 2de keer denken!! Nu ben ik het serieus vergeten... ik en m'n vriendin van de zwangerschapgym hadden het er laatst serieus over, of het nou echt zo erg was dat bevallen??? Zoveel pijn hadden we toch niet gehad??? Viel eigenlijk best mee achteraf ;)
    Maar daar denk ik nu wel weer iets anders over hoor ;)... ik wil zoiezo weer in het zh bevallen en zoiezo met een infuuspompje... ruggeprik hoeft voor mij niet zo, ik heb het niet zo op naalden ;) en daar dacht ik serieus tijdens de bevalling ook nog aan ;)
    Hoe snel willen jullie een 2de??

7. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    we willen 3 tot 4 jaar tussen de kinderen hebben zitten. Tenminste als een tweede ons gegund is. Ik mag alleen nog maar in het zh bevallen vanwege het bloedverlies wat ik had. Bij de tweede is de kans zeer groot dat ik het weer krijg. Ik vond het echt verschrikkelijk die rug weeen en dat persen bah. Vk vond het begrijpelijk omdat ik ingeleid ben en in eerste instantie niet reageerde op het infuus hebben ze hem even te snel hoger gezet waardoor ik in een weeen storm terecht kwam. Ik was dood. Die ultiva pomp maakte nog wat goed :D

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

sorry meiden veel aan mijn hoofd momenteel.
    hoop dat het snel wat beter is. dat ik even kan komen kletsen

9. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Serendipity
    Wat grappig dat je meteen dacht shit weer bevallen. Als ik nog een keer ga bevallen heb ik veel eisen haha, zo'n bevalling nooit meer. Wanneer ga je weer testen? Voel je je zwanger, haha grappig die opmerking van manlief. Hoop dat je 9 maanden op die mooie wolk kan blijven zitten en dat je inderdaad nu niet zo'n last hebt van je heupen en overgeven had je oook toch?

@Anita
    Fijn dat Thijn geen last had van het vuurwerk. Laurise heeft ook lekker doorgeslapen door alles heen. Ben je al weer aan het werk? Ja vond je die pomp werken? Ik merkte er helemaal niks van...werd wel stoned maar de pijn pff... Wij wachten ook nog even..

@Anni
    Voel je al wat beter?

@Shenoby
    Dikke knuffel, hoop dat je snel komt kletsen want dat betekend dat het weer wat beter met je gaat.

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Happy new year meiden!!

@ Serendipity; wow meid, wat gaaf!!!!!!!!!!!! Alvast gefeliciteerd!! Wanneer test je weer? Want we willen natuurlijk wel een vette knaller zien hier hè! :D Ik zat er van de week ook over te denken of het zo erg zou zijn om nog een keer te bevallen...Gek hoe snel je de pijn 'vergeet'. Je weet dat je heel veel pijn had en daarna helemaal gesloopt was, maar je kunt je er geen precieze voorstelling meer van maken. En heel veel vrouwen doen het meerdere keren dus uiteindelijk is het ook gewoon te doen. ;)

@ Anni; ow, ik hou van echo's!! Wat mooi meid! Staat ie al op je nachtkastje? ;) Onze eerste echo staat daar nog steeds. Ik vind het zo'n mooie herinnering aan een geweldige tijd, kan 'm niet opruimen. :) Hoe voel je je? Gaat het allemaal goed?

@ Anita; ja, Stef alweer bijna 5 maanden! :D Het gaat zo ontzettend mega hard, niet te geloven! Maandag ga ik weer aan de slag...:( Aan de ene kant heb ik er wel zin in, aan de andere kant zie ik er enorm tegenop om niet bij mijn ventje te zijn...Wanneer ga jij weer werken? En hoe gaat het met Thijn? Doet ie het allemaal nog zo goed?

@ Laurise; wat fijn dat je ouders 's ochtends voor Laurise zorgden, kon mama eindelijk eens uitslapen! ;) Mooi dat ze lekker door het vuurwerk heen sliep. Stef was wakker, maar hij vond het vooral wel erg gezellig dat mama af en toe een kijkje kwam nemen, haha. Hij lag lekker te lachen en te kletsen dus hij was gelukkig niet bang. Vannacht hadden we een nichtje te logeren en toen hebben ze allebei doorgeslapen tot de wekker om 7:00 dus dat was helemaal luxe. :D
    Ik zal meteen even een fotootje plaatsen van onze stoere vent:
    Bekijk bijlage 211842
    Deze is van eerste kerstdag, met zijn mooie stropdasje, haha. :D

@ Shenoby; hopelijk gaat het allemaal snel weer goed bij jullie!

11. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Bibi
    Wat een mooi mannetje heb je toch!!! Zo'n mooi gaaf, fijn gezichtje!! Grappig dat jij zegt dat je kapot was na de bevalling, ik had adrealine voor 10 ;) ik zat bijna te stuiteren in m'n bed... ;) ik had daarvoor al 2 nachten niet geslapen van de voorweeen, maar ik heb geen moment me moe gevoeld! Gek he?

@ Laurise
    Ik vind het nog steeds zo'n wonder... en kan het nog steeds niet geloven haha, ik voel me al echt goed zwanger... eigenlijk vanaf de positieve test meteen ;) als of je dan er aan toe mag geven ;) en dan weet je voor je gevoel ook zeker, dat wat je voelt, van een zwangerschap is ;)
    Ik heb idd best wel een kut zwangerschap gehad achteraf ;) al blijft het natuurlijk super allemaal, en heb je het er allemaal voor over!
    Ik was van week 6 tot ongeveer week 14 kots misselijk, kon geen groente zien of eten... en net als de misselijkheid iets zakte, kon ik met 13 weken al niet meer lopen :( tot 34 weken ongeveer last gehad! Maar dan krijg je wel een wonder er voor terug ;)
    Het gekke is... heb nu al last van kwaaltjes waar ik de vorige keer juist aan het eind pas last van had... last van m'n rug... brandend maagzuur... maar wat wel fijn is... m'n acne wordt nu juist minder, vorige keer was ik een en al krater landschap :( heb nu de littekens er nog van :( hopelijk blijft het minder worden ;)

@ Hier
    testjes :)

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Echt ongelooflijk meid, zo snel zwanger!! Helemaal super! Mooi ook dat je je al op en top zwanger voelt, geniet er maar lekker van want die 9 maanden zijn zo weer voorbij. ;)
    Dank je voor je compliment over ons ventje. :) :D Hij heeft er van begin af aan zo gaaf uit gezien en iedereen blijft maar zeggen hoe mooi hij is dus dan zullen mensen dat wel echt vinden, hihi. ;) Morgen is ie gewoon alweer 5 maanden! :$ Als ie op schoot zit is het echt al een heel kereltje om te zien, ze worden écht snel groot.

13. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ bibi
    ja het gaat veelste snel!! m'n meisje wordt al bijna 1... wil het liefste die dag gewoon overslaan ;) wil niet dat ze 1 wordt ;)...

14. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Nou die pomp werkte in zovere dat ik mijn rugweeen niet meer zo erg voelde. Wist van ellende niet welke houding ik aan moest nemen. DUs was wel blij met die pomp. Wanneer zouden jullie een tweede willen?

15. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Ik ben gister weer begonnen met werken. Zou eigenlijk een jaar thuis blijven maar de baan die ik wil kwam vrij. Dus ben toch maar weer gaan werken. Ik werk nu onregelmatig dus thijn is bijna altijd thuis met papa of mama. Hij hoef maar 1,5 dag naar de gastouder. Waar gaat stef heen wanneer je weer gaat werken?

16. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ serendipty

YEAH officeel zwanger. En dat in ronde 1! Bofkont.

17. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ bibi
    onze kinderen zijn bijna even zwaar! Heb je dat gezien.

18. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ja vet he ;) zo blij dat ik nu m'n nod heb bereikt... zonder drupje bloed ;) voel me echt overduidelijk zwanger nu al... dus kon eigenlijk ook niet meer missen!

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ah meiden wat gaat het hard zeg!
    De mannetjes worden ook al groot!
    Zo leuk om te zien dat het al echte ventjes worden :)

@Laurise: Hoe is het met jou meid?
    Ik heb door de drukte eigenlijk niet zo goed op je kunnen reageren, en dat kan natuurlijk niet!
    Wilde even laten weten dat ik onwijs veel respect voor je heb, weet hoe het is om alleen te zijn.
    Maar met een klein meisje erbij lijkt me dat nog veel moeilijker.
    En die feestdagen, tis altijd fijn dat je dan afleiding hebt, maar oh oh wat is het dan jammer dat papa er niet bij is...
    En wat word Laurise al een mooie meisje zeg!
    Echt een dametje :)

Hier voel ik me redelijk, heb wéér een verkoudheid te pakken :(
    Tis nog steeds iedere ochtend spugen, tot vervelens aan toe.
    Gelukkig is het op mijn werk nu rustiger, waardoor het wat beter te doen is.
    Volgende week alweer de echo, wat heb ik daar zin in!
    Ben benieuwd hoeveel ons kleine hummeltje alweer gegroeid is :)

Ooh Serendipity, ik vind het zo leuk dat je ook zwanger bent!
    We schelen precies 6 weken, dus zo kunnen we lekker over kwaaltjes praten enzo!
    En ronde 1, hoe bijzonder is dat zeg...

Ik ga nu lekker slapen, morgen heb ik wel vrij maar een drukke dag voor de boeg!
    Dus hoop nog af en toe te kunnen spieken ;)

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anni
    Ja idd, precies 6 weken!!! Is eigenlijk niks he ;)... alleen dat jij al midden in de misselijkheid zit :( ik zie daar zo tegen op!!! Heb je het alleen 's ochtends?? Ik had het 's ochtends en 's avonds, maar 's avonds was bij mij het ergst omdat ik dan moe ben... hoop echt dat het dit keer iets minder wordt ;)
    Sterkte meis, hopelijk ben je er over een paar weken van af!! De weken kruipen als je je zo voelt!!
    Spannend nog een echo!! Waarom krijg je er eigenlijk 2??

Deel Deze Pagina