de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ik heb het vooral 's ochtends, maar ook wel es 's avonds als ik te leeg ben of te moe.
    De weken kruipen inderdaad voorbij, zou zo graag willen dat ik 1 dag zonder spugen kan doorkomen...
    Maar ik accepteer het maar, tis voor een goed doel :)

Kan me voorstellen dat jij er ook tegenop ziet, maar het hoeft niet zo te zijn hoor...
    Laten we hopen dat dit keer leuker mag zijn voor je!

Ik krijg een tweede echo omdat bij de eerste echo ze de termijndatum heeft geschat naar aanleiding van de lengte.
    Maar ze wil het zeker weten, dus vandaar de tweede echo bij elf weken.
    En dat vind ik natuurlijk echt niet erg ;) haha
    Nog een weekje wachten! Spannend :)

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anni; je doet mij echt precies na hè. Ik had ook die tweede echo bij 11 weken. :D Alleen bij ons was het omdat de vk het hartje niet kon vinden, maar ze wilde sowieso nog een echo laten maken omdat ze mijn uitgerekende datum de eerste keer ook verzet hadden.
    Vervelend dat je zo moet spugen zeg! Hopelijk is dat snel over. Doe maar lekker rustig aan, goed voor jezelf en beebje zorgen. ;)

@ Serendipity; Ja, best moeilijk als je kleine meisje alweer 1 jaar wordt, kan ik me wel indenken. Maar aan de andere kant ook weer heel leuk, die eerste verjaardag. Heb je al plannen? Gaan jullie iets leuks doen die dag of vier je het op de dag zelf? Stef is op zondag jarig dus wij vieren het dan ook gewoon (ja, daar heb ik al over nagedacht :p). Hopelijk kunnen we lekker buiten zitten.

@ Anita; knap dat je hebt besloten om dan toch alweer aan het werk te gaan! Hoeveel uur werk je?
    Stef blijft gelukkig gewoon lekker thuis. :) Ik zou er heel veel moeite mee hebben om hen weg te brengen dus ik vind het prima zo. Op maandag komt mijn moeder hier in huis en op dinsdag is mijn vriend er.
    Dat Thijn al bijna net zo zwaar is als Stef zeg! :$ Stef is al best een grote jongen, maar jouw ventje is helemaal flink dan! Ik hoef niet te vragen of ie het goed doet. ;)
    Stef heeft van de week voor het eerst groente op, je had dat gezicht moeten zien, haha. :p Worteltjes zijn blijkbaar niet echt lekker. :D

3. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    haha bibi, het moet wel heel gek lopen, maar ik ga dus gewoon de 5e bevallen, op de verjaardag van stef :D
    jeetje, wat een overeenkomsten zeg!
    Heb je een foto gemaakt van het worteltjesgezicht?
    Priceless, die bekkies daarbij haha :D
    Dus geen worteltjes meer voor Stef!
    Fijn dat jij ook lekker thuis oppas hebt.
    Ik heb dat ook voor de toekomst al geregeld, 1 dag bij schoonmama, 1 dag bij mijn mama en op zaterdag bij papa thuis :)
    Geen gedoe met kdv of opvang.

Ik ga weer aan het werk, fijn weekend!

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ bibi
    Leuk dat je nu ook aan het vaste voedsel gaat!! Ja ze moeten er echt aan wennen he? De smaak is nieuw, de structuur is nieuw, en wat moet je met zo'n lepel doen in je mond?? ;) Het schijnt dat ze ongeveer 10x (geen hapjes, maar dagen) iets moeten proeven voordat ze er iets van kunnen vinden... dus niet meteen opgeven met wortel ;) Evi had hier ook nog eens een heel sterk kokhalsreflex, dus die zat met elk hapje, wat het ook was... te kokhalzen! Ben je eerst met fruit of eerst met groente begonnen??

@ Anni
    Vervelend dat overgeven, ik had het juist weer alleen 's avonds... ik was 's ochtends wel misselijk... eigenlijk de hele dag... maar uit eindelijk steeds alleen 's avonds over gegeven!
    Ik ben wel heel erg benieuwd hoe deze zwangerschap verloopt... ik had na m'n ei al meteen last van m'n rug, weet zeker dat het van de hormonen kwam... maar dat gaat nu gelukkig al beter! Was al bang dat m'n BI nu al ging komen ;)
    Vrijdag de echo!! Leuk leuk leuk!! Straks zal je zien hoe hard ze zijn gegroeid in die paar weken!! Het is dan al zoveel meer!!

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Serendipity; ben begonnen met fruit. Dat krijgt Stef al een week of 4 en dat vindt ie echt heerlijk! Dat was van begin af aan totaal geen probleem, het fietst er allemaal zo in. :D Ik heb nu drie dagen wortel gegeven en nu doen we drie dagen boontjes. Ook dat beviel meneer niet zo, haha. :p Ik blijf wortel en boontjes gewoon even afwisselen. Heb ook nog potjes staan dus die probeer ik dan van de week een keer, kijken wat ie er dan van vindt.

@ Anni; als je ook nog op de 5de bevalt en dan ook nog van een jongen wordt het gewoon eng...haha :p
    Fijn als je kindje lekker thuis kan blijven hè. Het is voor jezelf ook nog eens heel makkelijk, maar ook voor je kindje is het prettiger, lekker in de vertrouwde omgeving. Morgen is het zover, dan ga ik aan de slag, ben heel benieuwd hoe ik het ga vinden...

6. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Bibi
    Bij Evi was dat avond eten ook heel lang een drama... tot dat ze met ons mee geprakte groente ging eten, sindsdien is het geen probleem! Maar gepureerd vond ze gewoon niks... ook boontjes en worteltjes gaf ik haar al snel in d'r hand, zo vond ze het veel lekkerder en interessanter! Maar ik ben ook pas bij 6 maanden begonnen met hapjes ivm d'r allergieen

7. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    He anni wij zijn bijna even ver ik ben 31 july uitgerekend van onze derde spruit
    akelig dat je last heb van misselijkheid en overgeven
    ben zelf wel misselijk en moe verder veel buikpijn ivm darmen die hun plekje moeten zoeken en de baarmoeder die oprekt

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

@anita
    Oke fijn dat de pomp wel iets verlichting gaf bij jou. Bij mij niet echt, ja ik werd zo stoned als een garnaal en zakte daardoor wel af en toe weg, dus dat was wel fijn..maar volgende keer ga ik om een ruggenprik vragen (achteraf zei mijn verloskundige dat ze dat hadden moeten doen en eerder hadden moeten handelen..)
    Leuk dat je weer bent gaan werken en dat die ene functie nu net vrij kwam, wat doe je nu?

@Anni
    Geeft niet meis, het is niet niks om in de eerste fase van je zwangerschap te zitten. Dank je voor je respect, feestdagen maken het inderdaad niet makkelijker maar dat hebben we gelukkig weer gehad. Ja het gaat hard alweer 7,5 maand ze zit nu los en is inderdaad een echte dame aan het worden.

Bah wat vervelend dat je zo misselijk en ziekjes bent! Maar is inderdaad voor een goed doel, spannend bijna weer een echo! Zie je al een buikje?

@Serendipity
    Ik krijg kippenvel van je banner..je bent gewoon ZWANGER!!! In ronde 1 wow echt kicken zeg! Ben reuze benieuwd hoe dat bij ons zal gaan, ik was laatst bij de gyn en die zei ik heb er alle vertrouwen in dat je zonder clomid en problemen zwanger gaat worden mochten jullie voor een tweede gaan. Als alles eenmaal op gang is geweest schijnen de meeste mmm meiden/lang bij de eerste zonder mmm zwanger te worden..
    O ja jij spuugde zoveel in het begin en dan je bi natuurlijk..grote kans dat je het weer zou krijgen? Enne hoe is het met jullie huis? Nu nog steeds in de planning nu er een kleintje komt? Nu niet misselijk 's avonds? Ik duim voor een goede zwangerschap!

@Bibi
    Leuk he vast voedsel, fijn dat hij fruit zo lekker vindt. En goed dat je de groente blijft aanbieden, is inderdaad zo dat ze een paar keer moeten wennen. En misschien vindt hij een potje wel lekker, voel je er niet schuldig over, zit ook alles in! Vaak vinden ze dit in het begin lekkerder dan vers. Mooi mannetje hebben jullie! En alweer 5 maanden, wat gaat het hard..bijna een half jaar..

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Laurise
    En ik krijg weer kippevel van jou berichtje ;) Wat een wonder he, ik kan het nog steeds niet bevatten hoor!!
    Ja dat verhuizen, ..... dat wordt nog wat haha.... het staat zeker nog in de planning, want we hebben maar 1 extra slaapkamer en die is al van Evi ;) dus een groter huis is wel erg gewenst ;)
    Het was even spannend maar sinds eergisteren weten we dat vriendlief per 1 februari weer een baan heeft!! :) En z'n aankomende werkgever wil mee werken met een werkgeversverklaring!! Top dus! Het voorlopig koopcontract schijnt onderweg te zijn... dan vanaf februari nog 2 proefmaanden voor vriendlief, dus in april hebben we eindelijk zekerheid! Ik hoop in juni te verhuizen, maar het liefst nog eerder! Misschien dat die mensen ook wat haast willen maken als ze horen dat ik zwanger ben??? ;)

@ Hier
    Ik voel me goed, ben iets minder moe en alleen met vlage wat misselijk, maar de vorige keer werd ik ook pas met 6 weken misselijk, dus dat komt vast nog! BI kan weg blijven, maar de kans is wel groot dat ik het krijg... sterker nog, het is nooit helemaal weg geweest, moet nog steeds opletten!
    Verder ga ik het (hopelijk) pas aan iedereen vertellen op m'n verjaardag 22 februari.. dat duurt nog even ;) ik hoop dat ik tot zolang m'n mond kan houden en dat m'n misselijkheid straks de boel niet gaat verraden!
    Ik heb 2 t-shirtjes gekocht voor Evi... 1tje doe ik dan aan met mijn verjaardag en dan wachten tot ze het door hebben ;)
    Ik ben dan 10.6 weken, dus hoop dan net m'n echo gehad te hebben! Schijnt tegenwoordig dat je voor de 10 weken een vaginale echo moet krijgen om de datum te berekenen??? las ik ergens... dus dan maar met 10 weken, hopelijk... van mij hoeven ze daar beneden niet te roeren ;) dat doen ze over 8 maanden maar ;)

10. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik werk 24 maar dan onregelmatig dus thijn gaat gemiddeld maar 14 uur naar de opvang in de week. Ik werk namelijk 1 dag dienst en 1 avond dienst in de week. En dan 2 weekenden in de maand. Thijn gaat naar een gastouder omdat onze ouders of familie niet hier in de buurt wonen. Tot nu toe bevalt het ons erg goed.
    Schattig he als ze aan de potjes gaan. Wil dat bekkie van thijn ook wel zien als ik hem groente geef. Geef hem nu soms een klein hapje van mijn eten. Dan kijkt hij op zo'n manier dat hij niet echt weet of het lekker is of vies.

11. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Mijn mooie man :):)

12. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    De laatste :p

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat een mooie foto's weer Anita! Knap ventje is Tijn hoor! Fijn dat het goed bevalt met de gastouder. Ik ben maandag dus weer begonnen...Ik vond het wel even moeilijk hoor, maar het is goed gegaan. Ik heb een leuke mentor en de school waar ik nu sta ik hartstikke fijn. Een leuk team en een goede sfeer dus ik ga het wel redden. ;)
    Met Stef zijn groete eten gaat het wat beter, maar hij vindt het nog steeds niet echt geweldig. Vaak houdt hij het heel lang in zijn mond en wil het gewoon niet doorslikken. Heb gisteren nog wat vers gemaakt en dan morgen een keer een potje, kijken hoe dat bevalt...

@ Laurise; nou hè, al bijna 6 maanden die grote vent van ons. Ongelooflijk! Gisteren een truitje gepakt in maat 68, ik dacht eens kijken of dat al past, nou, het is niks te groot!
    Hoe gaat het met Laurise? Wat kan ze inmiddels allemaal al? Die brabbelt zeker al volop?

@ Serendipity; fijn dat je je goed voelt! En hopen maar dat de misselijkheid dit keer gewoon weg blijft, dat kan natuurlijk ook hè. ;)

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Serendipity
    Wat fijn dat vriendlief een nieuwe baan heeft, gefeliciteerd, en fijn dat hun een werkgeversverklaring willen geven. Maar het gaat nog steeds om dat huis met ruilen van jullie woning? Ja inderdaad zeg het even tegen hun dat je zwanger bent hop hop uit dat huis haha. Oeh spannend met je verjaardag vertellen, knap hoor dat je zo lang je mond kan houden, ik heb het met 6.1 verteld na mijn eerste echo en vond ik al lang haha. Wat staat er op het shirtje van Evi, ik word grote zus? Klopt met 10 weken is het denk nog net vaginaal, maar waarom krijg je met 10 weken al echo? Meestal 11 weken/12 weken en dan is het gewoon op je buik. Ik hoop dat je nu geen last krijgt van het spugen en je bi. Goed op jezelf letten!!

@Anita
    Wat een mooi ventje!!! Smelt smelt!!

@Bibi
    Wow maat 68 al!! Die groeit hard! Laurise zit in 74. Het gaat heel goed met Laurise, ze zit los (7 maanden) klapt in haar handjes, klakt met haar tong en brabbelt steeds meer, zooo leuk. Papapapap mamamaama, dadada, kakakaa. Kruipen wil ze niks van weten dus denk dat het een billenschuiver wordt. Verder slaapt ze van 19u tot 8u/9u dus helemaal prima. En ze lacht/schatert zo lief..ben zooo verliefd.. ook komt het opvoeden om de hoek kijken, ze doet haar hand in haar mond met eten en dan zeg ik nee nee en schud ik met mijn hoofd. Nu kijkt ze me aan, doet haar vingers in haar mond en schud zelf nee met haar hoofd pff madam! Fijn dat het werken goed ging. En hoe vond Stef het potje?

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    anita, wat een prachtkereltje!

Morgen heb ik om 16 uur de echo, daarna kom ik even die mooie foto spammen :)
    nu ga ik lekker een slaapje doen!
    Welterusten!

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anni; jaaaa, wel showen hoor!! Succes en veel plezier vanmiddag!

@ Laurise; Wat heerlijk dat het zo goed met jullie meisje gaat! En wat kan ze al veel! Wat gaat de tijd toch hard dan hè. Ze is echt geen klein babytje meer. Leuk hoe verliefd je op je kindje kunt zijn hè? Ik ben ook echt stapel gek op Stef, elke dag is een feestje, ben zo blij met 'm!
    Potje gaan we vandaag proberen, ik zal laten weten hoe het ging. ;)

17. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ anni:

foto, foto, foto :p

18. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anni
    Hoe was de echo?!?!?!? :D

@ Laurise
    Ik heb het de vorige keer ook met 6 weken al vertelt... nu ben ik wat onzekerder gek genoeg en wil ik eerst een mooie echo zien! Misschien komt het ook doordat het zo snel is gegaan... in m'n hoofd is het allemaal iets te mooi om waar te zijn ;)

M'n test van vandaag :)

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Idd wat een super mooi ventje!! En wat een mooi effect zo in sepia... mooie ogen zeg!!

20. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    serendipity, wat een knaller!! :D
    Whaaa ben zo blij voor je!
    Eerste ronde, wie had dat gedacht? :)

Hier was de echo echt prachtig!
    Kindje is goed gegroeid, alles zit erop en eraan!
    Ik ben vooruit gezet, de datum is nu 29 juli.
    Dus vandaag 11 weken en 5 dagen zwanger.
    morgen maar even banner aanpassen...

En zie hier, ons kleine ukkie :D

Deel Deze Pagina