de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ kerst:
    1ste kerstdag: ga ik naar mijn ouders gourmetten (zoals heel nederland)
    2de kerstdag: ben ik heerlijk aan het werk op de spoedeisendehulp.

en ja ik heb ook schoonouders die komen helaas met oud en nieuw. Getsie zou bijna een nachtdienst overgenomen hebben :D

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Ow hoopte dat je al ongi had moeten zijn ;)... dus misschien vandaag? Wanneer wil je gaan testen als het niet komt?? En hoeveelste dag zit je nu? 28? 34? Ik ga duimen!!

3. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ anita,
    ben ook zeer benieuwd hoe het bij jouw staat.
    al ongi? en zo niet wanneer ga je testen?

4. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anita; ook ik ben heel benieuwd!
    Over schoonouders gesproken, ik ken het. ;) Ik heb ze eerste kerstdag uitgenodigd voor koffie 's ochtends. Dan heb ik mijn plicht gedaan en ben ik er meteen vanaf. :p

@ Michanda; en, als kerstkransjes met vermicelli op? haha :D Ik ben echt de hele dag misselijk, blèèègh. Niet dat ik hoef over te geven, maar ik denk de hele dag 'wat zal ik straks eten, waar heb ik zin in?' en bij alles waar ik aan denk draait m'n maag al om. Avond eten smaakt al helemaal niet meer. Vanavond maak ik nasi, rijst gaat in elk geval beter dan aardappels.

@ de rest; hoe is het met jullie? Allemaal nog helemaal in orde? En de beebjes ook?

5. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden! Ik lees dat het spannend is voor anita! Ik duim voor je meis! Hier gaat alles z'n gangetje. Alana wordt een lekker bijdehandje, maar ik geniet 100% van haar ;) en ik ben alweer 16 weken zwanger van nummer2! Wat gaat het allemaal snel. Hoe gaat het met de rest? Kus

6. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ bibi
    Daar zijn je lang verwachtte symptomen ;)... dat avond eten was hier ook drama! Weken lang brood gegeten, dat ging goed! Bij mij ging pasta en rijst ook het beste! Groente was echt niet te doen... gek he... je zou denken dat je gezond eten er wel in krijgt!

@ Paradijsvogel
    Wat ga je hard zeg!! En het lijkt me heerlijk zo'n bijdehandje... tuurlijk kan het ook best lastig zijn, maar ik hou wel van een uitdaging ;)

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Owja hier nog steeds, nouja af en toe... harde buiken die om de 8 minuten komen! Niet altijd volgens mij, maar zodra ik denk... dit zijn er veel en ik houd het bij... dan zijn ze om de 8 minuten!
    Krijg ook bij elke harde buik een rooie kop :p niet van de pijn, want het doet echt geen pijn... maar misschien van de spieren die aanspannen? Ik hoop steeds vaker dat m'n kleintje wel wacht tot januari ;)

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Toch spannend Serendipity! Dit zouden dan nog steeds die indalingsweeën moeten zijn? Wanneer moet je weer naar de vk?
    Grappig dat jij mijn syptomen herkent. Het avondeten ging vandaag goed dus ik eet voorlopig ook gewoon niet teveel aardappels. Soep gaat trouwens ook prima, maar daar ben ik altijd al dol op geweest. Dus ik maak veel soep met verse groenten, krijg ik m'n vitamientjes toch binnen. ;)

@ Paradijsvogel; alweer 16 weekjes, wat gaat het hard! En alles gaat helemaal goed? Wanneer heb je de 20 weken echo?

9. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb ergens begin januari de 20 weken echo. Ik vind het wel heel spannend! Ik had eigenlijk een pret echo willen laten om het geslacht te weten, maar we hebben zoveel te doen deze tijd dat ik waarschijnlijk gewoon wacht tot de 20 weken echo...

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

Iedereen bedankt voor zijn lieve reacties op het overlijden van mijn oma.

@anita
    Oohh meis ik vind het ook onwijs spannend bij je.. ik had ook onwijze ongi krampen en ik heb er 0,0% aangedacht dat ik zwanger zou zijn, dacht 200% dat ik ongi zou worden en de krampen heb ik lang gehad en nog soms...duim zooooo hard voor je!!

@Serendipity
    Oeehhh nog steeds krampen....jaaa kleintje jij moet een 2011 beebje zijn hoor! Mama moet eerst nog even haar laatste kerst met z'n tweeen vieren!

@Paradijsvogel
    Wat gaat het hard he, ik alweer bijna 19 weken, heeeerlijk!!

@Bibi
    Hier kreeg ik avond eten er ook niet in en nog geen rijst met saus haha, ik heb ook veel soep gegeten want ben ook een soepmens..en vlees daar kon ik echt niet tegen, terwijl ik echt een vleesliefhebber was, en ja groente bleeeeh vond ik heeel vies.. maar nu gaat alles (behalve die rijst met saus) er weer in hoor!! En hoe hahaha!!

@kerst
    Kerstavond bij mijn schoonmoeder gourmetten, daar blijven slapen en dus ook kerstontbijt morgenochtend. Dan naar huis mijn toetje voorbereiden, en om 16:00 naar mijn ouders met heel veel gangen mmmm :D. Ennnneeee tweede kerstdag zitten wij heeeeelijk met z'n tweeen (drieen:D) in de SAUNA!!!! Oooh wat zijn wij daar aan toe na zo'n jaar...zei altijd dat ik dat niet zou doen als ik zwanger zou zijn maar heb er super veeeeel zin in!!!

Ik wil iedereen hier alvast een gezond, liefdevol 2011 toewensen en dat er nog maar veel mooie beebjes in 2011 geboren mogen worden!!

11. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Laurise
    Vind ik dus ook... wil wel een 2011 beebje ;) het zullen nog steeds wel voorweeen zijn ofzo?! Zolang ze geen pijn doen, denk ik nog niet dat die kleine komt... maar het blijft wel door je hoofd spoken "iig nog 1,5 week blijven zitten kleintje!!"

Tis wel lekker dat jij de misselijkheidsperiode al achter de rug hebt... nu kun je iig genieten van de kerst :D en de oliebollen :D Ik ben van plan me nog even helemaal vol te vreten :p maar ben wel bang dat ik dat weer letterlijk en figuurlijk moet bezuren ;) met maagzuur... maar dat zien we dan wel weer!

Verder heb ik hier een lekkende borst hahaha... zo stom... maar heb nu al 2x gehad dat er een druppel melk uit komt... gek om te zien, moet er echt om lachen... maar voelt ook een soort van trots dat het werkt :p gek he?

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

@serendipity
    Ja joh als alle feestdagen voorbij zijn dan is het feest in huize serendipity! Dus inderdaad nog 1,5 week wachten! Jaa super dat die misselijkheid weg is (al heb ik die weinig gehad) ik ga me ook lekker vol vreten hahah. Ben nog maar 3 kilo aangekomen..je zou het niet zeggen als je mijn buik ziet maar die extra oliebollen enzo kunnen er wel bij hoor! Heb je nog iets gekregen van de huisarts voor je maagzuur, omaprazol?? Ben er zooo blij mee!

O nee lekkende borsten..lijkt mij helemaal niks..maar ja het werkt inderdaade wel, jij wil zeker borstvoeding geven?? Hoop dat ze niet gaan lekken hier..lijkt mij echt vies haha.. Enne ongelovelijk trouwens van cup b naar d en 3 weken geleden nieuwe d bh's gekocht maar die zitten nu al te strak..ga ik naar E??!!!????!!

13. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Alana en ik wensen jullie allemaal fijne feestdagen!!!

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Aaaah, wat een lieve foto Paradijsvogel!

@ Laurise; jullie hebben gezellige dagen voor de boeg zo te lezen, leuk! En wees blij dat je weer zo goed kunt eten, zal bij mij ook vast wel weer goed komen. ;)

@ Serendipity; lijkt me echt heel raar als je borsten gaan lekken, hihi. Maar kan me ook wel indenken dat het een fijn gevoel is om te weten dat je lijf alles doet wat het moet doen. ;)

Ik wens jullie allemaal een héle fijne kerst, geniet ervan!!

15. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Hey lieve meiden!!

Ik wil op dag 2 ook iedereen nog een fijne kerstdag wensen ;)

@ Paradijsvogel
    Wat een schattige foto!!!!

@ Laurise
    Ik ben meteen ff gaan kijken hoeveel ik rond die tijd was aangekomen :p Ik zat met 20 weken ook op 3 kilo, dus er komt nog genoeg ;) Inmiddels zit ik op 14 ;)... en dat was voor de kerst :p

@ Hier
    Ben trouwens zo blij met m'n kerstjurk :D... m'n buik komt er zo mooi bij uit :D hij is echt enorm ;) zal vandaag nog ff een x een foto maken!
    Verder is hier de thuis situatie een beetje minder... vriendlief zit al een tijdje niet zo lekker in z'n vel en we zijn afgelopen maandag maar eens eindelijk naar de ha geweest! Vorm van paniekstoornis (vooral op sociaal vlak), hij slikt sinds maandag medicijnen... maar de pech is dat het dan eerst 2 weken slechter wordt! En dat is goed te merken... hij ziet er tegen op om vanavond te gourmetten bij mijn familie en nog erger vind ik... hij wil dinsdag niet mee naar de partneravond van de gym :( Ik hoop wel echt dat hij mee gaat, want alleen ga ik echt niet! Maar ik begrijp hem ook, hij raakt echt in paniek bij groepjes mensen... en ik wil hem ook wel de ruimte geven om dit op te lossen... maar dit vind ik gewoon veel te belangrijk!
    Ik vind het wel echt heel rot voor hem... hij vraagt zich nu zelfs af hoe ik het zolang met hem uit kan houden?! Vreselijk dat hij dat soort dingen denkt... maar gelukkig is hij tegen mij wel heel lief en kunnen we er goed over praten! Dus al het vertrouwen dat het goed komt! Liever dit nu, dan dat de kleine er al is...

De kleine is hier heel druk! Als m'n vriend op (de kont haha) tikjes geeft op m'n buik... dan gooit die kleine steeds z'n kont omhoog! Zo grappig!! Het voelt echt als of die kleine al karakter krijgt ofzo... we zeiden gisteren nog tegen elkaar... we vinden die kleine nu al zo lief!! Gek dat je iemand lief kan vinden, zonder het te kennen ;) Maar gelukkig werkt dat zo he ;)

En verder nog steeds harde buiken zonder pijn ;) Ben benieuwd naar m'n bloeddruk morgen... en weer zo'n gezellig vingerprik voor hb :(

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Trots op m'n kerstbuik(je)... :)

17. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    mooi buikje!

18. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Goedemorgen meiden... allemaal leuke kerst gehad??

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Mooie buik Serendipity!
    Ik hoop dat het snel beter gaat met je vriend...Mijn vriend heeft iets soortgelijks dus ik herken wel wat je vertelt. Wij zijn twee jaar geleden een tijd uit elkaar geweest en hij is toen overspannend geraakt. Verder is hij altijd bloednerveus voor bijvoorbeeld een cursus op zijn werk. Hij moet zich dan voorstellen in de groep en dit is voor hem een enorm probleem. De laatste keer was hij 's ochtends helemaal overstuur, kon alleen maar huilen dus toen heeft hij zich ziek gemeld. Dit is echt een groot probleem en je kunt er zo moeilijk iets aan doen. Hij slikt ook al twee jaar medicijnen nu en die helpen gelukkig prima. Dus ik hoop dat ze bij jouw vriend snel aanslaan dan voelt hij zich een stuk beter. ;)

@ kerst; mijn kerst was geweldig! :D Wat hebben we iedereen verrast zeg, haha. 8) De opa's en de broer van mijn vriend waren meteen in tranen. Mijn vader moest me toch hard huilen toen ie z'n opa-kadootje uitpakte, echt bijna zielig. Iedereen is nu al gelukkig met ons kleintje, apart hoe zo'n gevoel er gewoon automatisch meteen is hè.

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Michanda
    Lekker een rustige kerst gehad hier... daar ook alles goed?? Hoe is het met de infectie enzo?? Is het echt beter geworden ondertussen??

@ bibi
    Grappig dat jij dat vertelt van je vriend... hier dus precies hetzelfde, ook vooral dat voorstellen is een groot drama! Toen ik zei dat veel mensen dat moeilijk vonden, zei hij... tis niet dat ik het moeilijk vind, ik raak echt in paniek!! En dat merk ik ook aan hem! Hij heeft het gourmetten overleefd ;)... aan het begin kon ik goed merken dat hij in paniek raakte... verkeerde ademhaling enzo... later deed hij het onwijs goed naar mijn idee! Hij vond het zelf heel slecht gaan... ik heb ook wel gemerkt dat hij de hele avond met zweet handen heeft gezeten! Gek he, want hij heeft 4 jaar bij ons in huis gewoond!! Dus kent mijn familie onwijs goed! Verder herken ik ook veel dingen van hem... want zelf heb ik het ook bij "nieuwe" dingen, of als ik naar plekken toe moet waar ik nog nooit geweest ben! Ik ben dan standaard aan de diarree... en raak helemaal in paniek als ik moet, maar er is geen wc in de buurt! Zo was ik ook bijna niet naar de zwangerschapsgym gegaan de eerste keer ;)... maar ik weet ook, dat als ik de eerste keer niet was gegaan, dat ik helemaal niet meer zou gaan! Pff wat kunnen mensen het zichzelf moeilijk maken he...
    Wat slikt jou vriend eigenlijk?? Want zo te horen heeft hij echt precies hetzelfde als mijn vriend... is hij ook in therapie gegaan? Of gaan praten met iemand?? En heeft hij er nog steeds zoveel last van?

Wat hebben jullie een gave kerst gehad :D en met jullie de hele familie :D Bij ons begon toen m'n zusje en moeder ook te huilen... m'n vader die snapte de hint niet zo goed hahahaha... die dacht echt... wat janken jullie dan?? Terwijl hij het boek "opa, vertel eens" op z'n schoot had liggen... Hij zei, ik ben toch nog geen opa?!?! Blijkbaar zag hij het totaal niet aankomen... zo grappig!! Wel gek he?! De laatste kerst zonder een kleintje... ik vind het helemaal een gek idee dat volgend jaar ons kleintje al bijna een jaar is ;)

Deel Deze Pagina