Dat is inderdaad keurig! Fijn je dat je lichaam de draad weer zo goed oppakt hè. Hopelijk is vriendlief al wat opgeknapt?
Dag meiden, even een berichtje vanaf mijn kant. Hier alles goed. Thijn kan sinds vorige week vrijdag van zijn rug naar buik rollen. Mijn grote knapperd. Ook begint er een tandje door te komen. Arm ventje. @ nicole Waar ben jij @ serendipty Go for it! @ anni ik wil wel weer eens een buikje zien! @ laurise Hoe was het met je man thuis te zijn? @ bibi ik wilde eerst ook thuis blijven met Thijn maar moet zeggen dat het ook heerlijk is gewoon anita te zijn en mijn hersens echt te benutten door te denken. En meot zeggen vind het ook fijn als ik mijn man iets kan vertellen inplaats van hij heeft 2 poepluiers gehad vandaag. @ iedereen die ik vergeten ben hoe gaat het met jullie??
En ik dacht al dat ik lang niet geweest was...Waar zitten jullie allemaal meiden? Alles ok met iedereen? @ Anita; dat is wel zo. Heb vandaag ook weer lekker gewerkt en als ik er eenmaal ben heb ik er ook echt wel plezier in, maar ik wil toch ook wel héél graag zo snel mogelijk naar huis als de school uit is. Ik vind het een heel dubbel gevoel. Maar ach, als de situatie zo blijft in het onderwijs is er straks toch geen baan te vinden. Thijn is vlot met rollen zeg, knap! En zijn tandjes komen ook al vroeg door. Heeft hij er veel last van? Stef heeft nu twee tandjes en van het eerste heeft hij best wat last gehad, de tweede viel wel mee. En nu ze erdoor zijn is het gelukkig weer over. Ik vind het wel een heel geinig gezicht.
Ik heb het deze week heel druk, dus sorry voor mijn afwezigheid Maar ik kan jullie deze natuurlijk niet onthouden! Hier mijn buikkie met 19 weken
Hallo meiden ben nieuw op het forum en zag deze club en dacht hey ik ben ook van 1985 hahaha misschien wel leuk om mee te kletsen
@ Angel Welkom, tis de laatste tijd wel rustig hier hoor maar klets gezellig mee!! @ Anni Wow mooi bescheiden buikje nog!! @ Hier Ik heb afgelopen donderdag m'n ei gehad denk ik... hooguit vrijdag... alleen m'n lichaam doet raar! Ik voel me zwanger, maar dat kan bijna niet eigenlijk! Vriendlief was ziek, dus alleen zondagochtend gesext en daarna dus donderdag m'n ei... veel te veel dagen er tussen dus! Maar ik heb rare afscheiding, rekbaarslijm maar dan wateriger... en heel heel veel... iets wat ik altijd koppelde aan zwanger zijn! Verder voelde ik m'n ei weer veel langer dan normaal, dit had ik de vorige keer ook... en dacht toen dat dat kwam door de zwangerschap! Verder voel ik me elke avond moe en m'n hele lichaam doet zeer, als of ik griep krijg, maar de koorts blijft weg! Ook dit had ik de vorige keer! Misschien komt het nog door het ontzwangeren?? Ik snap het echt niet... voel me half zwanger, maar kan het niet zijn... rarara
@ Serendipity; oei meid, toch weer spannend dus. Je weet heel zeker dat je ei donderdag was? Ik voelde dat echt nooit dus ik weet niet hoe dat is. Wie weet is er toch een wondertje gebeurd, ik hoop het voor jullie. Hoe is het verder met je? Heb je de gebeurtenissen van de afgelopen tijd een plaatsje kunnen geven? @ Anni; wat een bescheiden buikje! Heel mooi hoor. Bijna de echo, ben zo benieuwd! Wel een fotootje spammen hè. @ Angel; welkom hier! Is dit je eerste zwangerschap? En gaat alles goed? @ hier; geen nieuws, het gaat allemaal z'n gangetje en met onze Stef is alles goed. Druk aan het proberen om te kruipen, maar als hij z'n kontje omhoog doet, doet ie z'n hoofdje omlaag en gaat ie liggen. Hij moet nog even uivinden dat z'n armpjes ook mee moeten doen.
hey meiden hier ben ik even weer. de verjaardagen van de meiden weer overleefd en het ontzettend leuk gehad. ze zijn enorm verwend, (degenen die me op hyves op fb hebben,hebben dat wel kunnen zien op de foto's) alleen de dag na de verjaardag van N. kreeg ik een telefoontje van mijn vader ivm sterfgeval. dus dat was even schrikken. over mijn nierstenen waren geen nierstenen waarschijnlijk. Ik heb afgelopen woensdag mijn mirena laten verwijderen. Ik had veel pijn en gewrichtsklachten en noem maar op. Na het verwijderen van de mirena ook veel pijn (nu nog) Maar om de een of andere reden voelt het toch beter,kan het niet goed uitleggen. mijn gewrichtsklachten zijn als sneeuw voor de zon verdwenen dus het staat voor mij als een paal boven water dat het door de mirena kwam. Gaan we nu voor een derde??? NEE joh! Ik ben nu gewoon aan de pil. Vandaag alles inpakken want we gaan voor 2 dagen naar mijn schoonouders verkassen. We krijgen nieuwe ramen,kozijnen schuifpui en nieuwe voorgevel. Dus dat is niks met kinders die er vrolijk bij rond huppelen. Moet eerlijk zijn dat ik helemaal geen zin heb om te gaan. Ik ben zo blij en gelukkig in ons huisje dat ik eigenlijk helemaal niet meer weg wil. Ik kom later weer trouw bijlezen en reageren hoor. dikke knuffel!!!
hoi meiden! Pff zie dat ik jullie beetje verwaarloosd heb Jeetje Ser, wat een aparte symptomen voor je eisprong?? Misschien dat je lichaam toch moet herstellen? Heb je nu nog steeds last? Of is het alweer weg? Hoop echt voor je dat het snel weer raak mag zijn! Aah wat gaaf Bibi, dat Stef nu al zo wil proberen te kruipen! Het worden echt al kindjes op deze manier. We zijn nu een paar dagen verder, lukt het hem al beter? Goed om te horen dat je geen nierstenen had Shanandoah! Maar wel vreemd dat je zoveel klachten had van je mirena... Succes met de verbouwing, snap dat je er tegen op ziet. Enne, krijgt de jongste nog steeds borstvoeding?? Hoe doe je dat??? Raak je daar niet zat van? Enne, je had hele leuke foto's van de verjaardagen! Is Thijn zijn tandje al door, Anita? En lukt het omrollen al? Hier gaat alles z'n gangetje, de helft alweer gepasseerd! Woensdag de echo, spannend! Verder lig ik soms 's nachts wakker van de kleine, schoppen word steeds harder. Prachtig gevoel, maar klein tekort aan nachtrust haha Hoop dat verder alles goed gaat met iedereen! Tot gauw
@ bibi26 : bedankt voor het welkom Dit is helaas niet me eerste zwangerschap heb hiervoor 4 miskramen gehad maar gelukkig gaat het nu goed onze kleine meid groeid goed en is gezond (voor zover ze kunnen zien)
nee hij wil nog niet doorkomen. Zit wel heel dicht aan de oppervlakte maar komt nog niet door. Om rollen kan hij nu twee kanten op. De bikkel. Maar bijna de echo! Whaaa weet nog hoe spannend ik het vond. En toen wilde die mw van het echo bureau mijn afspraak maken toen ik bijnaa 23 weken was. Heb toen gezegt dat dat niet kon. Want stel dat het niet goed zou zijn met het kindje heb je maar een hele korte bedenk tijd. Gnana daar ga ze me gelijk ik en toen werd het ineens 20 weken. Wil je tegen ons vertellen wat het wordt of ga je het geheim houden?
@ bibi heb je het gezien onze kinderen lopen bijna gelijk met elkaar op! De mijne is alleen wat dikker en de jouwe iets langer!
Hahaha waarom wachten als het 3 weken eerder kan? Ik geef je groot gelijk hoor! Ik vind het ook ontzettend spannend, ben al best een beetje zenuwachtig om eerlijk te zijn We willen graag het geslacht weten, en gaan dat ook vertellen. Anders verklap ik het toch wel per ongeluk, ben niet zo goed in geheimen bewaren haha Wat stoer dat hij al naar beide kanten kan omrollen zeg! En dat tandje mag wel doorkomen! Heeft hij er geen last van? Of heb je van die geweldige tand-poepluiers?
YES!!! zoooooo blij gister avond heeft mijn mannetje voor het eerst zijn kleine meisje voelen schoppen Ik was zo blij voor hem dat ik er gewoon van begon te huilen
@ angel welkom hier wat de borstvoeding betreft. ja ze krijgt nog steeds bv. Hoe doe ik dat? geen idee eigenlijk het is gewoon zo. maar het word wel steeds minder hoor. ik denk dat we er over een aantal weekjes helemaal af zijn. Maar dat mag ook best.toen ik begon met bv geven heb ik gezegt dat ik al heel trots zou zijn als het me zou lukken om 6 weken te voeden. raak ik er niet zat van? tuurlijk heb ik soms ook wel eens een dipje maar dat had ik ook met het flesvoeden van de oudste. zoiets van pffff alweer?? haha. daar komt ook nog eens bij dat de jonge dame pertinent de fles weigerde dus ja dan heb je weinig keus he? momenteel drinkt ze alleen nog als troost of als ze heel erg moe is. Het loopt op zijn natuurlijk einde en het is goed zo. Het enigste wat ik jammer vind dat de gehele buitenwereld zo raar reageerd. Ik ben trots op mezelf dat ik al een jaar heb kunnen voeden. Een ander reageerd: ze is toch al zo oud? ze moet niet meer aan de borst blablablabla. zelfs mijn ouders en dat vind ik zo ontzettend jammer ik had liever gehad dat ze deelden in mijn trots. Wat betreft onze verbouwingen. We hebben nu eindelijk onze nieuwe kozijnen en ramen erin zitten en onze schuifpui! Ik ben helemaal happy. Nu kunnen we eindelijk de boel helemaal afwerken en zijn we binnen klaar met al het klussen. Nu de tuin nog helemaal goed aanpakken,opnieuw bestraten en het gras erin en wij kunnen helemaal gaan genieten van ons huisje.Ben zo ontzettend gelukkig in ons huisje vooral na alle ellende in het vorige huis komen we nu eindelijk tot rust.
Gefeliciteerd!! een Knul! wat een jongens ineens hier ????? zullen wij het dan ook nog 1x proberen??????? hahaha nee grapje hoor. ik ben tevreden met mijn/onze 2 meiden
Gefeliciteerd Anni!! Dus jij wordt ook mama van een prachtig klein mannetje, super! Ga inderdaad maar lekker shoppen, geniet ervan! @ Angel; pfff, dat is niet niks meid...Heel mooi dat het nu allemaal goed gaat! En wat heerlijk hè, als de kleine beweegt. En helemaal als de papa's mee kunnen gaan genieten, zo bijzonder. Geniet van alles! @ Anita; nou inderdaad zeg, wat gaat Thijn hard! Stef moet over een weekje weer naat het cb, en Thijn? @ Shenandoah; niks van aantrekken wat anderen zeggen meid. Ik had heel graag bv gegeven en het lijkt me geweldig als dat zo goed gaat. Mag je echt wel trots op zijn!