de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Angel: Aah wat gaaf zeg!
    Dat is wel onwijs bijzonder om te voelen!

@Shanandoah: Nou ik vroeg het me af, want ik vind het namelijk erg knap dat je het doet!
    En ik zou willen dat het kon, maar ik wil alleen tijdens mijn verlof borstvoeding proberen te geven.
    Op mijn werk is bijna geen mogelijkheid tot afkolven, en dat vind ik nu al een onprettige gedachte!

@Bibi: Het zou toch wat zijn als ik straks ook op 5 augustus beval... ;)
    Heb vandaag al heerlijk geshopt, leuk vestje met een shirtje!
    Dacht dat je voor jongens weinig had, maar heb echt leuke dingen gezien!

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dat zou wel leuk zijn Anni! En er is inderdaad genoeg leuks te krijgen voor jongens, ik stond ervan te kijken wat ik allemaal heb gekregen met Stef zijn geboorte. Ik heb veel kleertjes van de Jola, daar hebben ze echt hele leuke dingen voor niet al teveel geld.

3. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    zo de jongens nemen even de overhand! Whahah. Ik moet 11 april weer naar het cb. Thijn is dan een half jaar. Mijn grote stoere vent. Ik spam ook ff een foto :D

4. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Bibi: de Jola? Waar zit dat?
    Ik heb er nog nooit van gehoord eerlijk gezegd :)
    Ik vind Name It leuke dingen hebben!

@Anita: aaah wat een leuke foto!
    Volgens mij is Thijn echt een heerlijk vrolijk mannetje! :)

Ik ben ook al zo benieuwd naar ons mannetje, hoe hij eruit ziet...
    Nog 19 weken wachten :D

5. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    het is ook echt een schatje. Maar als hij iets niet wilt laat hij dat ook even luid en duidelijk horen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar niet veel over had nagedacht hoe hij eruit zal zien. Was meer bezig hoe zal de bevalling gaan en hoe vinden wij het als hij er is. Heb je al veel geshopt?

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    haha nu al een eigen willetje, ik hou er van :D
    De bevalling wil ik eigenlijk nog niet aandenken, maar moet er straks toch echt aan geloven ;)
    Ik heb al wat rompertjes en een paar pakjes, maar nog niet heel veel.
    Zal waarschijnlijk nog wel wat krijgen denk ik...
    Als ik moet bevallen zijn jullie kindjes gewoon al (bijna) 1 jaar! :)

7. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Thijn is dan idd bijna 10 mnd. Daar wil ik nog even niet aandenken! Whaha. Dat betekend ook dat ik ouder ben geworden. Ook daar wil ik niet aandenken.
    Ik moet bekennen dat ik vrij weinig kleding heb gehad. Het meeste waren grotere maten. Toen Thijn 1 week oud was moesten we ook echt even wat kleding gaan kopen.

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anni; ik heb veel kleertjes gekregen voor Stef, heb tot nu toe haats niks hoeven kopen zelfs! Alleen de kleinste maat hadden we net als Anita te weinig dus zorg dat je voldoende in huis hebt in maat 50/56. ;)
    Ik was ook zo ontzettend nieuwsgierig naar hoe ons kindje eruit zou zien. Leuk om over te dagdromen. :)

@ Anita; geweldige foto weer! Al een heel ventje als ie zo zit, leuk is dat hè. :)

Dan zal ik ook even onze grote knul spammen:
    Bekijk bijlage 231645
    Deze foto os van de 9de. Lekker andijvie gegeten. :D

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Aah wat een prachtfoto haha :D
    Helemaal trots dat ie heeft gegeten, ondanks dat alles overal zit!
    Leuk hoor, die mannetjes.
    Voor jullie gaat het denk ik geleidelijk aan, omdat je ze natuurlijk elke dag ziet.
    Maar voor mij zie ik echt verandering in de foto's.
    Leuk leuk leuk :)

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Anni
    GEFELICITEERD met de goede 20 weken echo en dat jullie een JONGEN verwachten, super leuk!! Voel je nog goed? Mooi bescheiden buikje zag ik voorbij komen :) heerlijk genieten meis! Ik was ook altijd heel benieuwd hoe ze eruit zou zien en het gekke is dat ik altijd heb gedacht dat ze er zo zou uit zien heel vaag..

@Anita
    Wow wat een spetter zeg!! Knap mannetje en wat zit jouw haar leuk! Hij is vlot he met zijn ontwikkeling en tanden..

@Bibi
    Ohhhh wat een kanjer zeg!! Heerlijk bekkie, zit hij al los? Hij zit al goed in de stoel zo te zien! Eet hij goed? Volgens mij wel haha. Zo leuk om te zien hoe hard dat gaat..

Zal ik Laurise ook even spammen :) ben heel trots ze is ingeschreven bij een modellen reclame bureau :)

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

Nog twee..

12. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    #2212 shanandoah, 20 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2012
    wat een mooie foto's van laurise.
    wat lijkt ze veel op jou.

heb ook veel mooie foto's van andere kindjes voorbij zien komen.
    wat kun je toch trots zijn op je kleintje he?

13. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @laurise: jaa dankjewel!
    Ik voel me op het moment beter dan de eerste weken.
    Nu helpen de medicijnen tegen het spugen ook heel goed.
    Dus dat scheelt wel.
    Ik ben ook zo benieuwd naar onze kleine man.
    Nog even geduld hebben.... (en dat heb ik niet haha ;))

Wat een prachtige foto's van Laurise! :)
    Echt een mooie meid, kan me voorstellen dat je haar hebt laten inschrijven!
    Hoe gaat het nu met jou? Is het een beetje te doen zo alleen?
    En wanneer komt je man weer thuis?
    Bijna alweer toch?

Hierbij nog even mijn buikje van gisteren, met 21+1:

14. Laurise

Laurise Niet meer actief

@shanandoah
    Wat lief dank je, ja ze begint wel steeds meer op mij te lijken maar is echt ook wel een mix, sommige vinden haar weer erg op mijn man lijken..

@Anni
    Wat fijn dat je medicijnen helpen en dat je nu niet meer hoeft te spugen dat scheelt inderdaad enorm, je kunt toch wat minder genieten als je zo beroerd voelt. Hahaha lastig he geduld hebben maar straks ga je kleintje echt heel goed voelen schoppen en draaien, ik kon een voetje pakken en dat vond ik ook een hele mooie tijd en gingen die weken van zelf. Nu mis ik dat gevoel in mijn buik nog steeds!

Dank je wel voor je complimentjes, ja gewoon voor de fun mijn schoonzus is fotograaf en laurise vindt het leuk, vandaar dat ik haar heb ingeschreven maar als ze het niet leuk meer vindt stop ik ermee.

Het is pittig alleen, manlief is wel in februari 12 dagen terug geweest en dat was fijn, veel dingen gedaan met zijn 2en en met zijn 3en het afscheid was daardoor wel zwaarder en nu moest weer flink in mijn ritme komen. Laurise heeft buikvirus gehad met braken en diarree ik zelf ook en ja als je dan voor de 6x haar in bad doet en haar bed verschoond heb je er wel flink de balen in dat je alles alleen moet doen. Eind mei komt hij terug.. nog 9 weken..

Mooi bescheiden buikje, je werkt zeker in een kledingzaak :) vorige foto was ook daar volgens mij :)

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    hahaha ja klopt!
    En ze hebben daar zo'n mooie grote spiegel, ideaal voor een buikfoto :D
    Vind mijn buik nu wel groter worden, maar volgens velen is ie nog aan de kleine kant voor 21 weken.

Ik kan me voorstellen dat het afscheid je zwaar viel, ik vond het vroeger ook heel moeilijk als mijn mannetje voor 3 maanden wegging...
    En jij hebt ook nog de kleine meid!
    Dus af en toe denk ik aan je hoor, weet hoe rot het is!

Wat leuk dat je schoonzus fotografe is.
    Dan heb je toch vaak mooie plaatjes, geen amateurfoto's :)

Pfff ik wil naar huis, verveel me stierlijk....

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anni; dank je wel! :D Het is trouwens niet altijd zo'n kliederboel met eten, maar af en toe maakt Stef er echt een potje van. :D
    Je vroeg trouwens nog aan me waar de Jola zit; hier in de buurt zijn er veel vestigingen, maar blijkbaar zitten ze dus niet door heel nederland. Ik kan ook niet zeggen met welke winkel je het zou kunnen vergelijken...Nou ja, misschien een beetje met de Shoeby alleen is die volgens mij nét iets duurder.
    Mooie buikfoto weer! Sta je op je werk niet de héle dag voor de spiegel? Ik kon echt geen genoeg krijgen van mijn buik, ik keek in elke spiegel en in elk raam waar ik langs kwam. :) :D

@ Laurise; wat een geweldige foto's!! Echt zo mooi, wow! Mooie ogen heeft Laurise zeg, echt een knap meisje. :)
    Nog 9 weekjes dus tot je mannetje er weer is. Je bent de dagen zeker wel aan het aftellen? Hoe lang blijft hij thuis als ie terug is?
    Stef eet inderdaad goed, haha. Boterhammen, fruit, groente, toetjes, pap...alles fietst er zo in. Hij groeit ook echt als kool, vandaag een nieuwe jas in maat 74 en die is niks te groot.
    Zitten doet hij ook al aardig. In de kinderstoel gaat het heel goed, los nog niet zo. Heb het vandaag weer een paar keer geprobeerd en hij kan het wel eventjes, maar hij kiept nog vrij snel om. Hij is nu ook druk bezig om te gaan kruipen, hij heeft het bijna door volgens mij dus ik denk dat dat niet lang meer zal duren.

@ Shenandoah; heerlijk om zo trots op je kindje te zijn hè? :) Daarom is dit forum ook zo leuk. Ik probeer tegen andere mensen niet alleen maar over Stef te praten, voel ik me echt zo'n mutserige moeder, maar hier kun je gewoon alles kwijt, heerlijk!

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Bibi: Ik zal eens even googlen of er een vestiging in de buurt zit.
    Ben nu wel heeel nieuwsgierig :)
    Leuk dat Stef zo'n lekkere eter is, en af en toe zo'n knoeiboel is alleen maar grappig! Misschien alleen het opruimen niet...? ;)
    Ik sta nu regelmatig voor de spiegel te koekeloeren naar mijn buikje.
    Echt heel erg als ik er over nadenk, maar kan het ook niet laten :D
    En stef al in maatje 74, gaat echt hard zeg!
    Heb je een foto van zijn jasje? :)

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    oh ik heb even gegoogled voor vestigingen van Jola.
    Nu snap ik waarom ik het niet kende...
    De dichtsbijzijnde winkel is in Noord-Brabant, op een uur rijden van hier! :D
    Ik heb wel even de collecties doorgespit en het zit een beetje tussen Takko en Shoeby in.
    Ze hebben inderdaad wel erg leuke dingen!
    Maar daar ga ik niet zo lang voor in de auto haha! :)
    Misschien het weekend van Pasen, dan zijn we bij een vestiging in de buurt, hopelijk kan ik dan even kijken? :)

19. hey dames

Nou ik heb me suikertest gehad maandag en ik heb dus zwangerschapssuiker :(
    Gister had ik gelijk een afspraak bij de dieethiste in het ziekenhuis en heb een dieet nu waar ik me aan moet houden
    Vandaag moet ik op extra afspraak bij de gynecoloog en dan nog naar de diabetes verpleegkundige zit dus 3 dagen achter elkaar in het ziekenhuis.
    Maar ja alles voor me kleine meisje ;)

20. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    ah dat is balen Angel :(
    Tja, je moet er wat voor over hebben, maar leuk is anders!
    Ik had me een droomzwangerschap voorgesteld, nou alles behalve dat!
    Misselijkheid, spugen en vanaf 15 weken BI dus gedeeltelijk in de ziektewet.
    Eigenlijk is het minder genieten met dit soort klachten erbij, vind je ook niet?

Wat een heerlijke dag vandaag he?
    Hebben jullie lekker van het zonnetje kunnen genieten?

Deel Deze Pagina