ik probeer er niet minder van te genieten maar het maakt het allemaal niet makkelijker maar ja je krijgt er iets moois voor terug Zoals het er nu uitziet wordt ik zo en zo in week 40 ingeleidt mocht het zo zijn dat ik insuline moet gaan spuiten dan wordt ik in week 38 al ingeleidt. dus we gaan het zien allemaal . Het was zeker lekker weer vandaag heerlijk dat zonnetje
@ Angel; dat is natuurlijk even niet zo leuk, maar zoals je zegt, alles voor je kleine beebje. Dus even doorbijten. Is het een zwaar dieet of valt het mee denk je? @ Anni; ik woon in Brabant dus dat verklaart dan waarom ik de Jola wel ken. Wie weet kun je inderdaad het paasweekend even een kijkje gaan nemen. Waar ga je dat weekend naartoe als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Hier kun je het jasje van Stef zien: Product Detail | H&M NL Van de H&M natuurlijk want ik loop zelf ook heel vaak in H&M. Ik heb heerlijk van het zonnetje genoten vandaag! Vanochtend even wat boodschapjes gedaan met Stef en vanmiddag naar mijn ouders gereden waar we gezellig hebben gewandeld. Ik ben toch zo blij dat het lente is, laat die warmte maar komen!
we gaan dat weekend naar Epe. Dichtbij jou of niet? Zou toch wat zijn als ik je tegen het lijf zou lopen! En superleuk jasje! I luuuv de hennes! Ja dit weer mag van mij aanhouden, heeeerlijk! Lekker met een vriendinnetje een strandtentje gedaan, ideaal. Ijsthee, zon en loungebank... Mmm
epe is ook redelijk dicht bij mij. nou ja in ieder geval in vergelijking met hoever jullie normaal allemaal van mij vandaan zitten
Bibi: Het dieet valt in prencipe wel mee maar ik mag heel veeldingen niet hebben en moet alles over de hele dag verdelen. Het moeilijkste is dat ik gister te horen heb gekregen dat als ik mijn bloedsuiker in de ochtend nuchter deze week niet onder de 5.0 kan krijgen ik zo en zo aan de insuline moet voor het slapen gaan :'( En vanochtend was ie al weer 5.8 dus zie het somber in Dat betekend ook dat ze waarschijnlijk omdat ik insuline moet gaan spuiten in week 38 al gehaald wordt. Ik ben ff helemaal niet in me hum hierdoor veel huilbuien enz ook
@ angel dat is even heftig zeg. mijn kindjes zijn allebei met 38 weken ook ingeleid. maar viel mij allemaal reuze mee. kan me wel voorstellen dat het allemaal even anders is dan je je had voorgesteld. dikke knuffel!
Ja maar bij mij wordt ze eerder gehaald omdat ze anders te groot is omdat ze door mijn zwagerschapsdiabetes te snel groeid en de vraag is nog maar of het een normale bevalling kan gaan worden of dat het een keizersnee wordt Het is idd allemaal heel anders dan ik me had voorgesteld ben er best wel erg van slag van Dank je voor de knuffel mop
@ Angel; snap heel goed dat je van slag bent, het is gewoon even een grote teleurstelling op deze manier. Mijn zwangerschap verliep wel voorspoedig, maar mijn bevalling verliep toch anders dan gepland en ik belandde in het zh waar de vacuümpomp eraan te pas kwam. Ik wil hiermee aangeven dat het toch haast altijd anders loopt dan je hoopt of dacht. Wie weet is en keizersnee helemaal niet nodig en komt jullie meisje gewoon uit zichzelf lekker op tijd. @ Anni; Epe is niet in de buurt, helaas. Hopen dat het dat weekend net zulk weer is als nu, heb al een eind gewandeld vandaag en net lekker met Stef in de tuin gespeeld, heerlijk! @ hier; vanochtend bij het cb geweest en Stef is gewoon even bijna 1,5 kilo aangekomen is 6 weken tijd! Zijn lengte gaat wat minder hard nu. De verhoudingen zijn nog goed gelukkig, allebei net boven gemiddeld, maar ik hoop toch wel dat hij niet al teveel gaat uitdijen...Hij krijgt echt niet bijzonder veel te eten. Hopelijk gaat ie snel kruipen dan gaat dat vet er weer af.
Lekker ding he. Mijn haar laat ik groeien alleen dat duurt me zo lang! Dus dan steek ik het maar op. En wat een mooie meid heb jij zeg! Damn mag ze trouwen met mijn spetter? Whahha
@ anni je hebt idd geen dikke buik. Maar vergeet niet dat ieder mens anders is. Iedere buik is ook anders. Als het kind maar goed groeit! Spam ff een buik foto van mij toen ik 22 weken was. Ik groeide continu hard het kan best zijn dat jij na de 30 weken ineens een sprint gaat maken.
Wow! Mooi zeg! Tja, waarschijnlijk komt het bij mij nog... Mannetje groeit goed en schopt ook lekker, dus daar maak ik me geen zorgen om haha! Dat zou toch wat zijn, als er kindjes van ons met elkaar gaan trouwen! Wat fijn dat Stef het zo goed doet! En waarschijnlijk gaat dat er weer af zodra hij gaat bewegen. Het is nog steeds heerlijk weer, gaan jullie iets leuks doen dit weekend? Ik ga vandaag (helaas) werken, morgen verjaardag van schoonzusje. Fijn weekend!
@ Angel; wat geweldig!! Echt mooie foto's joh! Zie je al iets herkenbaars in haar gezichtje? Als ik die foto's zie begint het te kriebelen hoor, zou best weer zwanger willen zijn. Maar eerst mijn studie afronden en van Stef genieten en hopelijk mag ik het dan allemaal nog een keer mee maken. @ Anni; lekker gewerkt gisteren? Ik was in de stad, had echt kleren nodig, maar jeetje wat was het druk!! Als het bij jullie ook zo druk was heb je je niet verveeld.
BiBi: dank je we hebben er ook zo van genoten ik kan niet wachten tot ik der in me armen heb hahaha Ik zie toch wel wat van der vader in der gezichtje haha Op het filmpje is ze zelfs in der oogjes aan het wrijven zooo schattig Shanandoah: dank je het is zeker heel mooi om naar te kijken haha
Wow mooie foto's zeg Angel! Prachtig, als ik dat zie begin ik steeds meer te denken aan een pretecho in 3/4d! Ja het was hier ook zo druk Bibi! En ik stond nog alleen ook, dus dat was extra druk! Ben je nog leuk geslaagd? Aah nog 10 minuutjes en dan mag ik lekker naar huis toe. Alleen nog bedenken wat we vanavond gaan eten...
@ Anni; fijn hè, elke dag weer iets op tafel zetten. Ik heb af en toe ook echt geen inspiratie. Morgen komt er een vriendin eten en ik heb al gezegd dat we chinees halen. Moet morgen eerst werken (stage) en na drie drukke dagen heb ik echt geen zin om ook nog in de keuken te gaan staan. Ik ben goed geslaagd in de stad ja! Heb twee nieuwe broeken, gympen, een t-shirt, een top en een vest. Voor Stef nog een polo en voor mezelf trouwens ook nog oorbellen en een leesboek. Dus heb goed m'n best gedaan. Ik moest echt nieuwe dingen hebben. Vorig jaar om deze tijd droeg ik mijn positiekleding dus ik had inmiddels alleen maar spullen in de kast die ik al enkele jaren heb. Hoe is het verder met jou? Voel je je goed? Is de kleine lekker druk? @ Angel; aaah, wat schattig dat ze in haar oogjes wreef! Stef kan dat ook zo als ie net wakker wordt, echt lief!
hahaha dat is zeker goed geslaagd zeg! Ja het is echt rot als je niks meer in de kast hebt. Dus dit was een well-spend dagje shoppen Ik koop nu niks nieuws meer, alles wat ik nu heb red ik het wel mee. En had al veel tshirtjes enzo die ik met mijn zwangerschap wel kan aandoen. Volgend jaar zal ik dat ook wel hebben. Ik voel me verder redelijk, ben nog steeds wel heel erg moe. Rug doet ook niet echt lekker mee, en had gister dus dikke gezwollen enkels. Leek wel een kleine olifant Wat dat betreft heb ik geen ideale zwangerschap, maar het is het straks allemaal waard Hebben jullie nog iets leuks op de planning vandaag? Ik ga op zoek naar gordijnen voor de babykamer! Fijne dag vandaag!
En, geslaagd voor gordijnen? Wat vervelend dat je dikke enkels had. Het is nu gelukkig niet meer zo warm, dat zal wel schelen, of niet? Ik heb daar gelukkig totaal geen last van gehad. Voordeel is ook wel als het dalijk echt zomer is dat je gewoon lekker op slippers kunt lopen. Ik had altijd mijn Birckenstocks aan, ideaal.
joehoe mijn vriendin is vandaag bevallen van een zoon! mag mijn blijheid verder nog niet delen want ze hebben zelf nog niets op hyves of fb of e.d dus... tja.. maar hier mag ik wel melden dat ik heel erg blij ben. kan niet wachten tot ik het kleine ventje kan zien. pfff zullen bij mij de eerste paar dagen wel weer flinke babykriebels aanwezig zijn.