de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Ik was vorig jaar heel blij dat het niet zo'n warme zomer was! Ik liep ook alleen maar op mijn birkenstocks rond. Deed ze van de week aan toen dacht ik wat zitten ze raar. Maar meost ze een paar gaatjes groter maken vorig jaar omdat mijn voetjes er anders niet meer inkonden! Maar vind het vandaag maar KKKKKOOOOUUUUDDDDD.

@ senobababhah (ofzo)
    wat leuk dat je vriendin bevallen is. Erg he die kriebels. :D

@ paradijsvogel
    WAAR BEN JIJ????

2. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Haha ja birkenstocks zijn de bomb! :D
    Heb ook 3 paar, vind ze heerlijk zitten.
    Hopelijk tegen die tijd kan ik nog mijn nageltjes lakken pfff haha ;)
    Maar vandaag was echt niet lekker, brrrr!

Hoe noem jij Shanandoah, Anita?? :D
    En wat gaaf van je vriendin, gefeliciteerd!
    Beschuit met muisjes-tijd!

Ik mis Paradijsvogel en Serendipity al een tijdje...
    En Nicolevos is echt al heel lang niet geweest.
    Zouden ze ons vergeten zijn?? :(

Oh, en die dikke enkels is van het lange staan.
    De warmte doet er niet zoveel aan mee.
    Dus lig nu ook weer met de beentjes omhoog :)

3. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    hihi thanks :)
    ik ben daarstraks wezen kijken en hij is mooi!!! en ja toch wel een beetje kriebels maar ik ben toch echt in de minderheid hier.
    vriendlief vind het wel goed en beide meiden ook. zelfs als ik de jongste vraag wil je nog een broertje of zusje zegt ze NEE NEE NEE NEE haha en ze is net `1 hihi.
    maar voel me gezegend met wat ik heb hoor :) en laten we eerlijk zijn.Het is al een niet al te beste tijd kwa economie e.d het zou erg moeilijk zijn om nog een derde kindje te onderhouden. en dat heb ik het niet alleen over nu maar vooral ook straks als ze naar school moeten enzo.
    Nee tis goed zo, al vind ik het wel jammer dat ik waarschijnlijk nooit meer een bevalling mag doen en nooit meer dat speciale moment van je kindje de eerste keer te ontmoeten zal meemaken. Maar goed zo kun je natuurlijk aan de gang blijven :D
    Ik heb het gewoon nog niet goed kunnen afsluiten doordat mijn zwangerschap van de jongste zoveel andere narigheid met zich meebracht dat ik niet heb kunnen genieten als ik wilde :(
    en daar heb ik het op momenten zoals deze best wel een beetje moeilijk mee. En ik snap wel dat ik misschien niet zo moet zeuren. Mijn kinderen zijn gezond en prachtig en lief.
    Maar het duurt gewoon even dat ik dit verwerkt heb denk ik.
    Mijn hele zwangerschap en kraamtijd gewoon verpest door andere mensen. Iets wat ik nooit meer terug krijg.
    Dat doet gewoon pijn. Bij de oudste heb ik het zo bijzonder gevonden en bij jongste er gewoon een beetje bij langs geleefd.

sorry zal ophouden met mijn gezeur. hier zitten jullie natuurlijk ook niet op te wachten.

4. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    een derde is ook gevaarlijk ken een aantal mensen die voor een derde en vierde gingen maar het werden tweelingen. Dus in plaats van 3 of 4 kinderen 4 of 5 kinderen! Nou hahah dat mag mijn deur voorbij gaan......

5. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ nice to know
    in batavia stad zit nu een lief winkel dit weekend 50% extra korting!!!

6. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Oe, dat is een goede tip Anita! Beetje ver weg helaas en ik geloof nooit dat vriendlief blij wordt als ik zeg dat we morgen gaan shoppen. ;) :p Maar kan er natuurlijk altijd nog een keer naartoe. ;)

@ Shenandoah; kan me heel goed voorstellen dat het even lastig is om te bedenken dat je nooit meer een zwangerschap en bevalling zult mee maken. Ik vind het geen gezeur hoor, gewoon alles hier neer zetten als dat oplucht. ;) Ik mis het zwanger zijn ook en ik heb dan gelukkig het idee dat ik nog een keer kans maak om het allemaal te mogen beleven want wij willen over een tijdje graag een tweede. Het is natuurlijk geweldig dat je gezin compleet is, maar dat neemt niet weg dat je een mooie periode afsluit en dat dat niet altijd gemakkelijk is.

7. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ bibi en Shenandoah
    als je het een keer meegemaakt hebt en weer hoe leuk en mooi het is, is het moeilijk om het af te sluiten. Heel begrijpelijk.

@ allemaal
    even misschien een rare vraag aan jullie. Ik heb sinds onze kleine man geboren is een vreselijke afkeer voor mijn borsten en de rest vna mijn lichaam. Zo lang er kleding over heen zit vind ik het best maar zonder BAH!
    Hadden jullie daar ook last van?

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anita; ik herken het niet, sorry. Ik had dat wel net na de bevalling. Geen afkeer, maar meer dat ik dacht 'van wie is dit lijf??' Alles was uit vorm en m'n borsten deden hartstikke zeer. Maar nu is alles eigenlijk weer zo goed als normaal, zoals het voor de zwangerschap was. Wel vervelend hoor. Ik kan je niet helpen. Praat je er met je vriend over?

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat een stilte hier...Meiden, alles ok??

10. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hier alles oke! Alleen superrdruk!
    Hoe is het met jullie? Fijne pasen gehad? :)

11. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    brrr wat is het stil !!!!!!!!!!!

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ja hoor, hele fijne pasen gehad! Gezellig gebrunched eerste paasdag en maandag verjaardag gehad van mijn broer. Gisteren dagje stage en nu alweer weekend. :D
    Gaat het allemaal nog goed met de zwangerschap Anni?

13. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    sorry 10 dgn in het ziekenhuis gelegen kom later ff kletsen.
    alles goed met de zwangere dames?

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Oei, dat was zeker even schrikken? Gaat alles nu weer goed?

15. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Ben nog herstellende.
    Had een niersteen van 7mm in de nier die operatief verwijderd is.
    Daarnaast hebben ze een buisje van de nier naar de blaas geplaatst voor betere afvoer. Deze moet 6 weken blijven zitten.
    Normaal gesproken moet zo'n ding 2 tot 3 weken blijven zitten maar de zwelling was dusdanig erg dat ze hem niet eerder dan over 6 weken eruit durven te halen.
    Merk dat ik elke dag weer een beetje beter word maar moet nog 2x per dag morfine slikken. ben 7 kg afgevallen (wat ik niet heel erg vind) en ik heb verschrikkelijk veel pijn gehad.
    dus het is wel verfrissend om me weer redelijk goed te voelen.
    En ik ben natuurlijk super super blij om weer thuis te kunnen zijn bij mijn kleine meisjes want dat was eigenlijk nog het ergste,de 2 dames te moeten missen

16. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Poeh S dat is even heftig zeg! Jij heb vaker last van nierstenen toch?Ze zeggen altijd bierdrinken dat vergruist! Rose bier is ook goed !
    Sterkte meid Knap eerst maar even op.

17. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Dag meiden,

Hier alles goed. Beetje druk en moe. Thijn zit in zijn groei periode en is niet zo vrolijk. (nog erg lief uitgedrukt) Hadden jullie kinderen daar ook zo'n last van? Hij groeit ook zo goed. Hij is nu bijna 9 kilo en 71,5 cm lang. De boef. Gaat echt zo hard.

@ anni
    alles goed? Lekker aan het groeien? Waar wil je bevallen?

@ laurise
    manlief alweer thuis?

@ serendipty
    gaat alles goed na alles?

@ bibi
    Hoe is het met jou mannetje en jou?

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anita; hier alles goed hoor! Stef heeft ook weer een sprongetje. Lekker vroeg wakker elke dag ;) en ook behoorlijk mopperig. Er komt ook nog een tandje aan dus bij Stef zit het ook even allemaal niet zo lekker. Gelukkig maar dat die periodes niet al te lang duren hè. ;) Thijn groeit goed zeg, wow! Wij gaan 9 mei weer naar het cb, ben benieuwd.

@ Shenandoah; pff, dat is niet niks meid. Kan me voorstellen dat het heerlijk is om weer thuis te zijn en aan de beterende hand. Sterkte!

19. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Fijn he die sprongetjes. Maar wanneer je op zoek wil gaan naar behang is het voorbij ;) Thijn is ook echt niet te genieten en wil spontaan weer om 3 uur een fles. 3 uur in de nacht wel te verstaan! En daar worden papa en mama echt niet blij van. Hoeveel tandjes heeft stef? Thijn zit nu al maanden op zijn eerste tand te wachten. Maar hij komt niet door. Dus hij blijft lekker kluiven op alles. Ben heel benieuwd hoe hard stef gegroeit is.

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dat meen je, 3 uur 's nachts?! :$ Dan hebben wij nog mazzel met 5 uur/ half 6 :D. Vanochtend heeft ie gelukkig tot 6:20 doorgeslapen. Dan is het toch tijd voor papa om eruit te gaan dus dat was heerlijk. En vandaag hadden we een super dag samen dus ik hoop dat het ergste voorbij is.
    Stef heeft nu 2 tandjes en nummer 3 is op komst. Kan al een puntje zien, maar het is er nog nét niet door. Het kan lang duren hoor. Ik heb ook maanden gedacht 'er komt een tandje, er komt een tandje', maar uiteindelijk was dat pas met ruim 6 maanden.
    Heb je ook een bijtring voor Thijn? Stef vind dat af en toe echt heerlijk, het helpt echt voor eventjes. En ik heb druppels waar ik zijn tandvlees dan een aantal keer per dag mee insmeer en ik heb het idee dat die ook wel enige verlichting brengen.

Deel Deze Pagina