de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    hoi dames

ik meld me weer zag dat ik in november voor het laatst was geweest haha oepsss...
    hoe is het met jullie? en met de kleintjes?

hier gaat het wel aardig.. heb een nierbekkenonsteking pff maar het wordt al wat beter. Chanel heeft al 10 weken lang oorontsteking wat niet weg wil, maar dinsdag moet ze naar het ziekenhuis dan gaan ze er eindelijk wat aan doen gelukkig..
    Louisa gaat super ze heeft 5 tanden kan aan de tafel staan en is een heeel makkelijk kind, ze slaapt van half 7 savonds tot smorgens half 8 meestal..

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Hey Nicole! Wat leuk om jou hier weer eens te zien!
    Fijn dat het zo goed gaat met Louisa! Hopelijk gaat het met Chanel ook snel weer beter. Ik zie dat Louisa al een flinke bos haar heeft zeg, geweldig! En net zulke grote blauwe kijkers als Stef, leuk is dat hè. Iedereen begint bij Stef altijd meteen over zijn ogen.
    Knap dat ze al aan tafel staat! Zover is Stef nog niet hoor. Die is veel meer geïnteresseerd in praten, daar is ie de hele dag druk mee. Hij beweegt zich een beetje op zijn buik over de vloer, maar voorlopig komt ie nog niet heel ver.

3. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    ja dacht laat ik me wachtwoord eens opnieuw opvragen haha.. met chanel komt het ook vast wel weer goed denk ik..
    jaa mooi is dat die felblauwe ogen bij de kindjes he valt gewoon op Stef is echt een mooi mannetje:D
    wat een verschil dan he stef begint met praten en louisa zegt alleen papa meer niet haha, louisa wil niet op haar buik meer dan wordt ze echt boos dat ze die beentjes er niet onder krijgt, moet ook zeggen Chanel heeft kruipen ook overgeslagen en die liep met 10 maand dus zal louisa ook wel die kant op gaan denk ik..

liefssss

4. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Koekoek! Was ik ook weer :D

@Anita: nou, dat is ook niet prettig :(
    Heeft Thijn het nog steeds of slaapt ie nu weer door?
    Pfff, op een gegeven moment ben je volgens mij gebroken...

@Bibi: Stef ook een sprongetje... Al bijna voorbij of nog midden in?
    Hoe lang duurt een sprongetje eigenlijk?

@Shanandoah: ben je alweer een beetje opgeknapt?
    Was wel even schrikken zeg, die ziekenhuisopname!
    En ook niet de eerste keer toch...?

@Nicole: heey leuk dat je er weer bent!
    Pff, ging ook niet van een leien dakje bij jou zo te lezen!
    En wat worden de meisjes groot zeg!
    Prachtig blauwe ogen heeft Louisa!

Hier alweer de 26 weken voorbij, van de week maar weer tijd voor een buukiefoto :)
    Heb helaas ontzettend last van mijn rug, dus slaap lekker met mijn grote vriend ''voedingskussen'' :D
    En de kleine schopt steeds harder, af en toe ben ik gewoon helemaal beurs van binnen.
    Maar het gaat wel hard zo, nog maar 14 weekjes te gaan...
    En wat kijk ik uit naar mijn verlof! Ben werken spuugzat hihi.

Hoe is het met de andere meiden??

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Anni, 26 weken allweer! Wat gaat het snel! Ik keek ook zo uit naar mijn verlof, geniet nog maar lekker van het er naartoe leven want voor je het weet ben je alweer een jaar verder. ;) Zo voelt het voor mij echt. Die 9 maanden dat Stef er nu is zijn 'ineens' voorbij, ongelooflijk.
    Ik sliep ook zo slecht de laatste maanden van mijn zwangerschap. Je hebt wel fysio voor je rug, of niet? Dat hielp bij mij echt heel goed.
    En wel even dat buikje showen hoor, ben benieuwd!

@ Nicole; ow, dat zou dan best kunnen ja, dat Louisa het kruipen ook gaat overslaan. Ik ben benieuwd met Stef. Hij is zo druk met van alles en nog wat, ook als hij op de grond ligt, hij heeft amper tijd om te kruipen, haha. Hij is echt van de details, kan met het kleinste draadje of oogje op een knuffel ofzo een hele tijd zoet zijn. En de tvgids opfrommelen vindt ie ook erg leuk, haha. :D

6. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    oei oei oei, was ik jullie gewoon ff kwijt!!
    Maar gevonden en ik ben er weer :)

Hier gisteren denk m'n ei gehad??? Snap m'n lichaam niet meer hoor... na 2 jaar links m'n ei gehad te hebben, heb ik hem nu rechts gevoeld denk???? Terwijl ik de steekjes links begonnen... dus ik weet het niet, hoop gewoon dat het raak is... en het liefst geen 2ling ;) aangezien ik nu wel aan beide kanten iets voelde... maar dat zien we dan wel weer ;) eerst maar zwanger zijn ;)

@ Anni
    Wat ga je hard!!!!! Ben nieuwsgierig naar je buikje!!

@ Andere meiden
    Sorry lees later terug... hier heel druk... over 4 weken verhuizen :) maar dat weten we pas sinds 2 weken ;)

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    owja dat weten jullie ook nog niet eens... vorige maand vroeg positief getest... maar gewoon ongi geworden :(

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Je bent er weer!!! :D Leuk om je weer eens te zien. Wat vervelend dat het dan toch mis is gegaan vorige maand...Ik heb dat ook één keer gehad toen ik zwanger probeerde te worden. En het is dan wel heel vroeg, maar toch echt niet leuk. Maar weer vol goede moed verder hè meis. Hoop echt dat het je snel gegund is!
    En zo snel al verhuizen?? Vertel! Is jullie eigen huis verkocht? En wat voor iets heb je terug gekocht?
    wat een vragen hè. Ik zie het wel als je tijd hebt om te reageren. Succes met de verhuizing!

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    We doen aan huizenruil, de inrichting is vreselijk maar we gaan veel veranderen .. Zie foto.s in mijn album!
    Vorige maand was wel zuur ja na de miskraam maar nu gaat het weer okay! Hopelijk deze maand raak! Over 2 weken weten we het!

10. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ serendipty
    als je alle rommel en prulletjes weg denkt is het een mooi huis. Het was vlakbij jullie oude huis toch?

@ hier
    vanmorgen terug gekomen uit Cyprus. Zijn we 15 dagen geweest. Thijn heeft het zo goed gedaan met vliegen. ALleen maar geslapen.

11. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    hey meiden!

Serendipity, wat fijn je hier weer te zien!
    Zo te lezen heb je een heftige periode achter de rug!
    Wat verdrietig dat je vorige maand een vmk hebt gehad...
    In ieder geval werkt je lichaam weer goed, je cyclus is wel mooi toch?
    Hopelijk mag het snel raak zijn meis!
    En wat goed om te lezen van de verhuizing!
    De inrichting is inderdaad verschrikkelijk, maar de ruimte is wel prachtig zo te zien!
    En een ruil is in deze tijd heel fijn!
    Zo blijf je niet met een tweede hypotheek zitten!

@anita: wat lekker, vakantie!
    En heerlijk dat Thijn ook heeft kunnen genieten!
    Nog leuke vakantiekiekjes gemaakt?

@bibi: ja ik heb best last van mijn bekken en rug.
    Gelukkig helpt de fysio wel, ze vertelde dinsdag dat ik een gekneuste ribwervel heb opgelopen, dankzij onze kleine voetballer... ;)
    Gister ook voor het eerst op zwangerschapsyoga geweest.
    Heb echt heerlijk kunnen genieten, helemaal rustgevend!

begin nu wel steeds meer te groeien, vooral naar voren.
    Hier een buikfoto van afgelopen maandag, met 28+1 weken :)

Bijgevoegde bestanden:

12. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anni
    Ja wel pittig geweest idd... ik ben nu ook helemaal zwanger worden verslaafd, best irritant! Maar komt vast ooit goed... hopelijk volgende week ;)
    Wat heb je nog een mooi schattig buikje!!! Vanaf nu gaan idd de kilo's er aan vliegen en je buik enorm snel groeien! :) wel mooi hoor!!! Hebben jullie eigenlijk al een naam voor die kleine man in je buik?? En hoe staat het met het kamertje?
    Hier nog 4 weken en dan verhuizen :)

13. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    we zijn bijna uit de naam!
    We hebben een optie, maar af en toe denk ik; is die of die niet leuker?
    Ghehe, lekker besluiteloos :D

Kamertje is geverfd en de gordijntjes hangen.
    A.s. dinsdag komen de meubeltjes, dus dan is het echt af!
    Zal daarna even een foto posten als het klaar is :)

Spannend, nog 4 weekjes tot de verhuizing!
    En hopelijk mag het deze maand raak zijn.
    Ik snap precies je gevoel, ik had dat ook.
    Op een gegeven moment ben je er zo mee bezig!

Ik ben benieuwd naar jullie kindjes nu.
    Hebben jullie nog recente foto's om hier te spammen? :D

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anni; wat een mooi buikje!! Super! En inderdaad wel het kamertje showen hoor, leuk leuk leuk!
    Ik vond yoga ook heel fijn, echt lekker ontspannen en contact maken met je ukkie. Bij ons was er alleen geen tijd om even te kletsen en te horen hoe het met de andere zwangerschappen ging. Dat schijnt bij de gym wel zo te zijn dus een eventuele volgende keer kies ik denk ik daarvoor.

@ Serendipity; ik hoop ook voor je dat je volgende week goed nieuws hebt! Bij mij kriebelt het ook wel, zit ook steeds weer in de test-topics te kijken enzo. Bij jou is het gevoel nu dus ook weer zo heftig? Hoop voor je dat je snel zwanger bent meis!

@ Anita; ow wat lekker, naar de zon geweest! Maak ons maar jaloers. :D Fijn dat Thijmen het goed heeft gedaan. :)

@ hier; woensdag bij cb geweest. Stef weegt nu 9650 gram en hij is 73,5 cm. Hij is wat minder hard gaan groeien, maar gezien de lengte van papa en mama heeft hij een hele normale curve. Tandje nummer 4 komt er inmiddels aan en hij tijgert dus gaat hard hier. :)

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Nou dat gaat zeker hard Bibi!
    Stef word dus echt al een groot kereltje!
    En 4 tandjes al! Heeft hij er veel last van?

Bedankt voor de complimentjes meiden!
    Ik vind mijn buik ook zo mooi!
    Dat er zo'n klein ukkie in mag groeien, zo bijzonder.
    Kan soms wel 20 keer in de spiegel kijken :D
    Oh, en vandaag als verrassing mijn eerste moederdagcadeautje van vriendlief gekregen:
    Uk z'n eerste schoentjes! :)
    Hier een foto:

Bijgevoegde bestanden:

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ow mijn god, die schoentjes! Helemaal geweldig!! Haha :D Kun je je voorstellen dat die voor jouw eigen kindje zijn? Gek idee hè.
    Stef heeft gelukkig weinig last van zijn tandjes. Af en toe een dagje, maar over het algemeen valt het heel erg mee. Ik geef hem dan zijn bijtring, dat vindt ie altijd wel lekker en ik heb druppeltjes.

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    haha nog niet echt eigenlijk.
    En ze zijn ook nog zo klein, zo schattig :D

gelukkig heeft Stef niet zo'n last van z'n tandjes, soms hoor je ook wel eens minder leuke verhalen!
    En die bijtringen en druppeltjes helpen ook een hoop!
    Heb jij eigenlijk een leuke eerste moederdag gehad? :)

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ja hoor! Heb ontbijt op bed gekregen en papa had namens Stef een knutselwerkje gemaakt, haha. Het wordt natuurlijk nog leuker als Stef zelf iets kan maken hè. Dat lijkt me het aller mooist.

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hoi meiden, ben ik weer even

@Anni wat een mooi bescheiden buikje heb je! Heerlijk he hoe dat groeit en groeit.. en wat een gave schoentjes! Lief zeg van papa! Met hoeveel weken ga je met verlof?

@Bibi
    Wow wat gaat jullie mannetje ook hard zeg! Mooi gewicht en lengte, op een gegeven moment gaat het ook even iets minder hard, laurise ook vorige keer was maar 500 gram aangekomen in 2 maanden. En wat goed dat hij tijgert zeg, en zit hij ook los? Eet hij al lekker een broodje? Gaat het goed met je studie? Bijna klaar toch?

@anita
    Wat top zeg dat Thijmen het zo goed heeft gedaan op vakantie, wij gaan de 30ste naar Turkije, ben zo benieuwd met vliegen. Had hij geen last van zijn oortjes? Hoe is het verder met je?

@serendipity
    Wat leuk zeg dat het rond is met jullie woning ruil! Jullie zijn nu vast druk met pakken want julie gaan als snel verhuizen, fijn hoor, lekker een tuin voor Evi. Heb de foto's gezien, inderdaad gedateerd maar je kunt er een super leuk huis van maken! Let maar op als jullie eigen spullen er in staan. Hoe is het met je cyclus? En Evi wat gaat het snel he, echt dametje alweer.

Iemand vroeg om foto's hierbij weer foto's van Laurise die volgende week zaterdag 1 jaar wordt! En as maandag komt papa eindelijk thuis yeeeeeh!!!

Bijgevoegde bestanden:

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

Wat een schatje he haha vind ik zelf :D

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina