Och, wat een prachtige foto's weer!! Die ogen, echt mooi! Wat heerlijk dat papa bijna thuis komt! Mooi op tijd voor Laurises verjaardag. Eén jaar alweer, gaat hard hè? Wordt het een groot feest? Hier gaat alles goed hoor. Stef zit inderdaad los, al best een tijdje en hij is dol op eten dus ook de boterhammen gaan er goed in. Hij eet bij de lunch een hele boterham met korstjes en nu zeiden ze bij het cb dat hij er best twee mag hebben. Ik vind dat nogal veel, of ligt dat aan mij? Hij krijgt nu een boterham en een flesje van 120cc. Ik wil toch wel tot 10 of 11 maanden wachten en dan een half boterhammetje erbij doen en een schepje van de fles af. Met mijn studie gaat het ook hartstikke goed! Heb dinsdag mijn stage in de klas afgerond. De komende weken moet ik wel naar stage, maar dan werk ik aan mijn onderzoek. Dat ziet er tot nu toe heel goed uit zei mijn studieloopbaan begeleider dus het gaat allemaal lekker. Was jij al helemaal klaar met je opleiding? Mocht ik je hier niet meer zien wens in je maandag en natuurlijk ook volgende week zaterdag heel veel plezier! Geniet lekker van je gezinnetje.
@Laurise: jaaa dat was ik! I love fotooo's Geweldig om te zien, wat een moppie is ze! Die tandjes ook, hihi Vind het namelijk leuk om te zien hoe de kindjes veranderen van baby in echte mensjes. Het gaat ook best hard... Laurise alweer bijna 1 jaar, groot verjaardagsfeestje? En wat fijn dat je man dan ook weer thuis is! @Bibi: wat schattig, een knutselwerkje! Het leukste is natuurlijk straks van Stef zelf, maar je eerste moederdag is al zo speciaal! En Stef is een lekkere eter zo te lezen Ik heb er geen ervaring mee, dus kan je helaas niet helpen met het antwoord op je vraag... Zondag ben ik 30(!!!) weken, dan zal ik weer eens een mooie foto neerzetten van mijn buikkie Het gaat nu zo snel meiden... Oh ja, nog 4 weken werken en dan heb ik verlof! jippie!
Super mooie buik! Aftellen tot je verlof Anni, leuk is dat hè? En dan nog even genieten van de rust want je leven gaat echt veranderen. Heb je last van de warmte nu, of niet? Wel fijn dat je verlof hebt met het mooie weer straks hè? Ik heb vorige zomer ook veel in de tuin gezeten, ideaal.
Danku danku! @shanandoah: hoe is het nu met je? Alles weer een beetje de oude na je ziekenhuisopname? En wat een heerlijke tekst in je banner haha @Bibi: jaa heerlijk dat aftellen! Kijk er zo naar uit! De warmte vind ik minder leuk, alles kost zoveel moeite. En dikke enkeltjes... Hopelijk blijft het wel lekker weer in mijn verlof, want dat koude weer ben ik ook wel klaar mee. En ik ga dan gewoon lekker sportzomer kijken met mijn pootjes in een bak koud water haha. Hoe gaat het met je onderzoek op je stage? En ben je Stef al die extra boterham aan het geven of wacht je nog?
ja het gaat redelijk. gisteren is de dubbel j catheter eruit gegaan. En nu is het afwachten of de nierleider open blijft of weer dichtslaat. zoals het vannacht voelde slaat ie helaas weer dicht.
@ Anni; Groot gelijk, lekker niks doen in je verlof, heerlijk! Ik zat vorige zomer ook vaak met de voetjes in het water . Nu klieder ik gezellig buiten een beetje met water samen met Stef, ook héél erg leuk. Hij krijgt nog gewoon één boterham en een flesje van 120. Hij doet het er prima op dus ik wacht gewoon nog even. Ik heb natuurlijk door mijn werk best wat ervaring met baby's en bij ons kregen ze onder de 1 jaar nooit twee boterhammen. En heel veel kindjes hadden vaak nog een volle fles van 180 totdat ze bijna 1 waren dus ik hou het even lekker zo. @ Shenandoah; nog niet helemaal uitgetobd dus? Vervelend hoor...Als de nierleider dicht slaat, moet je dan weer een katheter?
@Shanandoah: Jeetje wat balen meis Ik hoop echt voor je dat je nierleider open blijft! Tis nu wel even genoeg geweest, met al die ziekenhuisbezoeken en operaties. Dikke knuffel! @Bibi: Ik geef je groot gelijk, als Stef het nog redt met 1 boterham en 120 cc, waarom zou je dan meer gaan geven? Wel vreemd dat het CB dan dat advies gaf, terwijl het normaal gesproken pas gebeurd als een kindje 1 jaar is. Of is dat een standaard richtlijn waar ze zich aan houden? Lekker he, met water knoeien? Vind Stef dat ook zo leuk? Ik ben nu ook dol op koud water, voetjes erin en daarna met de pootkes omhoog. Afgelopen dagen ben ik net een olifantje Gelukkig is het bijna verlof-tijd, heerlijk! Kleine man ligt echt hoog tegen mijn maag en ribben aan, doet soms best zeer. En dan te bedenken dat ie de komende weken nog wel groter word... Hadden jullie hier ook last van?
Even een foto van onze kleine boef. De foto met de kaarsjes ging Thijn helpen de kaarsjes voor mijn verjaardag uit te blazen.
@ laurise damn je dochter is alweer één! Wat gaat die tijd hard. Is ze lekker verwend? En had je een mooie taart voor haar?
Mooie foto's weer Anita! Het gaat allemaal nog steeds goed bij jullie? lekker aan het genieten van je kereltje? @ Anni; Nou, Stef vindt kliederen met water vooral nog gek, haha. Hij kiept steeds meteen het bakje om dus echt spelen is er nog niet bij. Maar dan koelt ie toch in elk geval een beetje af. Ik had er inderdaad soms ook wel last van dat Stef tegen mijn ribben duwde. En ik kon vooral niet goed meer slapen de laatste twee maanden ofzo. Ik kon niet op mijn rug liggen omdat Stef dan op mijn longen drukte en mijn zij was ook niet alles. Je kan je dan inderdaad haast niet voorstellen dat de baby nog groter wordt hè? Toch doen juist die laatste weken nog heel erg veel voor een kindje. Gewoon lekker rustig aan doen en vooral in je verlof heerlijk genieten en niks doen! @ hier; Stef heeft inmiddels 5 tanden. Vorige week zijn er twee doorgekomen, bijna tegelijk. En hij heeft er helemaal geen last van gehad gelukkig.
Aaah wat gaaf, 5 tanden al! En 2 tanden in een week, das pittig. Wel leuk om te zien denk ik hoe hij dan aan het ''spelen'' is Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat de kleine nog groter gaat worden! Af en toe heb ik al geen ruimte meer over hihi. En slapen word ook steeds rotter... Wat een gave foto's van Thijn zeg! Word ook al een echt mannetje he? Gaat verder alles goed? Ik hoop binnenkort weer een update van mijn buik te kunnen posten, helaas is gister mijn telefoon stuk gegaan Dus moet even kijken hoe ik dat ga doen! Maar komt goed Gaan jullie nog op vakantie deze zomer?
Jep, wij gaan lekker naar Centerparcs. Ik heb er zóveel zin in! Dat wordt echt een week helemaal niks doen, zalig! Gewoon lekker tuttelen met ons ventje en heerlijk genieten. Gaan jullie er nog tussenuit voordat jullie mannetje geboren wordt, of niet?
Nee helaas zit mijn vriend met zijn werk. Zijn baas is op werkbezoek naar Ecuador en Mexico, dus zolang moet hij de werkzaamheden overnemen. Tegen de tijd dat ik moet bevallen is hij terug, dus kan mijn vriend gewoon thuis zijn als het nodig is. En ik moet zeggen dat ik er niet aan moet denken om weg te moeten, voel me zo'n logge olifant hihi. Ik heb na een half uurtje al dikke voeten, en mijn rug doet soms te zeer. Dus volgend jaar gaan we lekker weg denk ik. Superleuk, naar Center Parcs! Ik vond dat als kind ook geweldig! Welk park gaan jullie naartoe?
We gaan naar het Heijderbos. Heb al van veel mensen gehoord dat het een super mooi park is dus ben heel benieuwd. Ik had ook geen zin meer om weg te gaan tegen het eind van mijn zwangerschap. Ik was veel liever gewoon lekker thuis aan het prullen en ik ging veel bij mijn ouders op de koffie. Kreeg ineens heimwee naar toen ik zelf klein was, haha. Heb je de kleertjes eigenlijk al gewassen? Ik vond dat zó leuk om te doen! En verder, is alles al helemaal klaar voor de kleine man?
oh anni er komt schot in de zaak he? al bijna 32 weken wat vakantie betreft wij gaan niet dit jaar. Mijn vriend heeft een nieuwe baan met opbouw van vakantie dagen ipv gewoon vakantiedagen. en tja ons huis heeft een heleboel gekost.
Dan is het ook niet zo erg om niet te gaan, toch? Een fijn huis is ook belangrijk en als het mooi weer is kun je thuis ook genieten.
Heijderbos is mooi! Dat word zeker genieten En wij zijn ook al 3 jaar niet op vakantie geweest, dus wat dat betreft begint het te wennen hihi. En een lekker huisje is ook super toch, Shanandoah? Ik heb nog geen kleertjes gewassen, daar wil ik van de week mee beginnen. Al die kleine frutseltjes, zo onwerkelijk nog! Ik ben ook helemaal niet meer zo uithuizig, merk dat ik steeds meer gewoon thuis wil rommelen en toe ben aan verlof. Dat naar mijn werk moeten gaan, het staat me steeds meer tegen! Gelukkig nog maar 2 weekjes te gaan! Verder is alles wel in huis, van de week even mijn adressenboekje voor de geboortekaartjes aanvullen en we moeten nog een kaartje uitzoeken. Dus ik ga woensdag naar de drukker voor nog wat boeken Wanneer hadden jullie alles klaar?
op jouw termijn had ik alles wel klaar denk ik. Kaartjes adviseren ze sowieso ook 6 weken van de voren. Wij hadden dus een kaartje besteld. Blijkt ie uit de handel te zijn,moesten we op het aller aller laatste moment een andere uitzoeken. En dat was niet leuk. Verder stond de box klaar. de wieg opgemaakt,ziekenhuis tas klaar. en kleertjes in de kast.