hoi dames heb half bijgelezen.. hier ging het weer ff wat minder Chanel de waterpokken daarna louisa de waterpokken, chanel geopereerd aan haar oor en een hele grote poliep eruit gehaald maar nu 4 weken later is het nog niet goed kind hoort nog niet goed pfff, dus volgende week weer terug naar het ziekenhuis.. en pff vanmorgen deed ik een test want was misselijk en een week ofzo overtijd en wat denk je net zooooo zwanger ik snap er niks van ja eigelijk wel heb antiobica gehad pas maar vind het wel apart voor louisa 2 jaar bezig geweest om zwanger te worden via clomid en nu zo maar pats boem, ben helemaal in shock kan ff niet normaal nadenken maarja dat komt wel goed probeer weer wat vaker online te zijn... maar moest echt ff bij jullie me hart luchten!! liefsssss nicole
whaaaaah zo maar zwanger!!! ben je blij? overdonderd? was het de bedoeling? Neem aan van niet. aangezien de pil enzo. maar eigenlijk wel heel bijzonder toch. Weet je hoever je bent?
jaa precies whaaaah zomaar ik snap er niks van haha. ben helemaal overdonderd, was niet de bedoeling aangezien ik 2 zat vond en louisa nog maar 9 maand is pff. zo zie je maar 2 jaar bezig geweest voor de 2e en de 3e krijg je cadeau, moet zeggen dat ik wel steeds meer wen aan het idee maar was ff helemaal in paniek. het is zeker wel heel bijzonder! ik heb niet echt een idee hoever ik ben aangezien ik de ene keer wel en de andere keer niet ongesteld wordt maar ik denk zelf zon 6 weken ongeveer, moet morgen even bellen voor een termijnecho... maar alles komt vast goed!
Daar ben ik van overtuigd dat het goed komt Hier vandaag trouwens de schrik van mijn leven gehad Had lekker geknutseld met N. en tijdens het opruimen hoor ik in 1x een raar geluid. Ga kijken ligt N. op de grond. Mama HELP! ik heb buikpijn. Ik til haar op en leg haar op de bank. Ze vraagt om een deken,die haal ik op. Ik wil haar goed leggen op de kussen en ze draait haar ogen weg en is buiten bewustzijn. Even later komt ze bij brabbelt iets onverstaanbaars en valt in slaap. Kreeg haar helemaal niet wakker. Alle kleren uit gedaan koud washandje en dokter gebeld. Heeft ze dus een koortsstuip gehad. Nou meiden ik kan jullie vertellen dat ik 10 jaar ouder werd in 10 minuten. Op het moment dat ik dit typ weer tranen in mijn ogen. Ik dacht dat ik haar kwijt raakte. wat voelde ik me machteloos. Ik hoop zoiets echt nooit weer mee te maken. Ondanks dat het iets tamelijk onschuldig is schrik je zo ontzettend. Bah ben er nog steeds raar van. Gelukkig is ze nu redelijk te pas. wel koorts uiteraard en overgeven. En heel af en toe gaat ze ineens op de grond zitten en glazig voor zich uit kijken. zoiets doet ze echt nooit. Hoop dat ze snel weer beter is. Heb het logeerbed in de kamer gezet want ondanks dat het in dezelfde ziekte periode praktisch nooit meer voorkomt wil ik dicht bij haar zijn en in de gaten houden.
Jeetje meiden, wat een heftigheid inene zo! @Nicole: Allereerst; GEFELICITEERD!! Wat een onverwacht cadeautje zeg! Ben heel benieuwd hoe ver je bent, en hopelijk voel je je ondanks de misselijkheid verder goed! Wel rot dat de meiden zo ziek zijn geweest, waterpokken is niks, en die poliep is helemaal pijnlijk Rot ook dat het nog steeds niet helemaal goed is. @Shanandoah: Dat is zeker even schrikken meis! Ik zou ook 1000 doden sterven als mijn kindje dat zou overkomen. En je voelt je zo machteloos, want je kan helemaal niks er tegen doen. Gaat het nu al iets beter? Of is N. nog steeds zo ziek? Sterkte ermee! Hier alweer richting de 33 weken, het gaat nu zo hard. Ik ben door de verloskundige geadviseerd te stoppen met werken. Dus sinds gister heb ik officieel verlof! 20 weken heerlijk niks! Nu nog de laatste puntjes op de i, en dan zijn we klaar voor de kleine man!
Ja hoor gaat een stuk beter. alleen nog wat verhoging en buikloop maar ze heeft weer genoeg praatjes gelukkig. officieel verlof dus! lekker genieten van die laatste weken
Wat fijn dat het beter gaat Shenandoah! Wat zal jij geschrokken zijn zeg! Het is misschien wel virj onschuldig, maar het is echt wel akelig om te zien. Hopelijk was dit de eerste en laatste keer. @ Anni; toen ik met verlof ging had ik alles allang klaar. Ik was heel vroeg hoor, ben altijd van de planning en ik wil niks aan het toeval over laten. Heb je mappen gehaald voor het kaartje? Al iets gevonden? Wij waren en vrij snel uit. Er is zoveel keus, wij hadden zoiets van gewoon de knoop doorhakken anders kun je blijven zoeken. @ Nicole; wat een verrassing! Gefeliciteerd meis! Kan me wel voorstellen dat het even schrikken was, maar het is toch wel een heel bijzonder kado. Wel snel zo na de geboorte van Louisa hè? Ik zie best veel meiden die heel snel weer zwanger zijn en dan denk ik 'hoe doen ze dat toch??' Ik ben tegenwoordig echt heel vaak moe, aan het eind van de week kun je me echt opvegen. Komt ook wel door het afstuderen, dat is ook pittig, maar ik denk niet dat ik er nu al een tweede kindje bij zou kunnen hebben. Het begint steeds meer te kriebelen, maar ik wacht toch nog maar even. Heb je enig idee hoe ver je bent? En merk je er al wat van of voel je je gewoon goed? @ hier; Stef heeft zijn eerste verkoudheid. Niks aan de hand natuurlijk, maar ik vind het toch maar sneu. Gisteren heeft ie echt veel gehuild en maar snotteren de hele dag. Gelukkig gaat het vandaag veel beter. Hij is weer lekker vrolijk en slaapt goed dus ik hoop dat het snel over is.
hoe is het met je meisje? voelt ze zich alweer beter? wat schrikken was dat ofniet:x Dankjewel ben zelf ook heel benieuwd hoe ver dat ik ben maarja 3 juli pas een termijnecho pff. voel me verder wel aardig goed alleen sinds vandaag gigantisch rugpijn sinds ik Louisa uit de auto tilde, maarja gaat wel weer over.. jaa mijn meiden hebben altijd wat pff die waterpokken zijn we mooi af ze zagen er echt niet uit zal zo ff fotos plaatsen ervan Chanel heeft vanaf februari al met die poliep gelopen en is er pas in mei uitgegaan ze kwamen pas onder de operatie erachter dat het een poliep was.. wat heeerlijk dat je verlof hebt geniet er lekker van nog heeel ff en dan heb jij je wondertje ook in je armen! het was zeker schrikken juist omdat louisa nog zo klein is ik was ook helemaal in paniek over hoe en wat maarja het komt wel goed denk ik nu ik ben ook altijd aan het einde van de week gebroken pff.. jaa studeren en een kleine hebben is pittig maar super dat je dat kan zeg ik heb echt geen flauw idee hoe ver ik ben ik denk zelf zon 6 weken maar de vk denkt langer maarja wacht de echo wel af.. wat zielig dat die zo verkouden is hoop voor je dat het snel over is maarja het is natuurlijk wel goed voor de weerstand, maar leuk is het niet
die rug dat is chanel kon ff geen andere foto vinden pff wat had ze een last en Louisa zat ook helemaal onder:x
Zo, ze hadden je meisjes goed te pakken!! Wat sneu zeg . Ik moet mezelf nog laten inenten tegen waterpokken. Heb tijdens de zwangerschap bloed laten prikken en ik heb geen antistoffen dus voordat ik weer zwanger raak moet ik dat echt even regelen. Hoop maar dat Stef ze ook over gaat slaan, net als ik... Met zijn verkoudheid gaat het gelukkig al veel beter. Hij slaapt ook alweer een paar dagen goed dus komt helemaal goed. Natuurlijk komt het goed met jullie nieuwe spruit, maar ik zou in eerste instantie ook denken 'hoe moet dat nu??'. Wanneer heb je je echo? Ben echt benieuwd naar jullie ukkie en naar hoe ver je bent. Geniet van je zwangerschap meid, het is zo weer voorbij.
jaa ze waren ook echt heel zielig.. de vlekjes zijn nog niet weg maarja dat komt wel... dat is niet zo mooi dat je geen antistoffen hebt is ook gevaarlijk als je dan zwanger bent en je krijgt het he. wat fijn dat het wat beter met m gaat en een beetje slaap inhalen doet ook wonderen bij die kleintjes.. ik heb 3 juli pas een echo ben ook echt heel benieuwd hoe ver ik ben. alleen heb ik weer nierbekkenontsteking vandaar die rugpijn gister:x ooo wat een pijn maarja komt wel weer goed pff gaat lekker bij ons:x liefsssss
Hoe is het nu Nicole? Weer opgeknapt? Wat moet je nog lang wachten op je echo! Balen. Heb je al kwaaltjes of valt het mee? Hier alles goed! Stef zijn verkoudheid is inmiddels voorbij, alleen sinds gisteren avond heb ik het. Heb vooral last van mijn keel, maar zo begint het altijd bij mij dus zal nog wel snotteren worden denk ik...Maar goed, dat gaat weer over. Stef leert trouwens veel bij nu, echt zó leuk! Hij kan inmiddels staan en hij begint nu ook te zwaaien. Daar heeft ie echt lang over gedaan en hij doet het nu nog alleen maar als ie er zin in heeft, maar hij kan het in elk geval.
ja ben aardig opgeknapt gelukkig.. alleen gisteravond met Louisa naar de spoedpost geweest ze bleef maar krijsen pff heeft ze een oorontsteking in beide oren:x.. met chanel ook op controle geweest voor haar oren bij de kno arts maar de gehoortest was heeel erg slecht, hij vond het er ook nog niet geweldig uitzien dus nu moet ze 28 juni door de CT scan :x tis toch wat met die kids van mij pff. ja moet echt lang wachten op mn echo, valt nie mee haha ik ben misselijk, overgeven nu niet meer en als ik hoest of te snel opsta krijg ik van die steken onderin de buik (bandenpijn toch?) en moet zeggen dat ik aardig aan het groeien ben beste buik zit er al wat fijn dat stef weer beter is en balen dat jij het nu hebt leuk he dat staan enzo het gaat ineens heel hard dat zwaaien vind ik altijd zo lieff
@ nicole Kun je je verhaal niet uitleggen aan een pretecho bureau? Dat je graag wilt dat ze even kijken wat het termijn zou kunnen zijn. Dat je verder niets verwacht? misschien dat ze dat wel voor een 10tje willen doen ofzo. Beterschap voor iedereen daar! @Bibi. leuk he dat ze zo snel leren maar tegelijkertijd zie je ze dan ook ineens zo groot worden.
@ Nicole; het zit inderdaad niet mee met je meisjes. Hopelijk worden de problemen met de oortjes niet al te erg. Vervelend dat je misselijk bent. Had je dat bij je vorige zwangerschappen ook? Leuk dat je buik al zo groeit! Dat gaat denk ik elke keer weer wat sneller, of niet? Wel een keer een buikfoto showen hè. @ Shenandoah; inderdaad, kleintjes worden echt snel groot. Soms vind ik het jammer, dan geef ik Stef z'n fles en dan lijkt het alweer zo lang geleden dat hij lekker rustig bleef liggen en vaak in slaap viel tijdens het drinken...Maar aan de andere kant is het ook gewoon allemaal super mooi en wordt het ook steeds leuker met hem. Dus ik geniet gewoon van elke dag. Hoe is het met jouw meiden? @ Anni; alles goed meis? Is je verlof nu al begonnen?
dat is wel een idee! ga ff rondbellen of ze dat willen dankjewel.. het was te hopen dat de problemen niet te erg worden met chanel zijn we al een jaar bezig met die rot-oren pff ja ik was bij de 2 vorige zwangerschappen ook misselijk maar erger dan nu toen heb ik 2 keer 9 maanden gespuugd en had ik zwangerschapsvergiftiging dus hopen dat mn bloeddruk nu een beetje normaal blijft... moet zeggen dat ik bij chanel heeel erg dik was en bij Louisa pas een buik kreeg met 20 weken .. ik zal morgen ff een buikfoto plaatsen van nu liefssss
@ Nicole Ik dacht kom ook weer even kijken... en was helemaal verbaasd!!! Jij ook zo te lezen gefeliciteerd meis!!! Wat een verrassing!! Wat leuk!!! Heel bijzonder om zo plotseling zwanger te raken als je bij de 2de zo lang hebt moeten wachten!! @ Shanandoah Jeetje dat was schrikken bij jou!! Ik heb ooit een koortsstuip mee gemaakt op m'n werk, en idd je denkt echt dat het kind dood gaat! Vreselijk! Ik hoop zoiets ook nooit meer mee te maken, en al helemaal niet bij je eigen kind! Krijg je echt de kriebels van!! Evi had laatst ook steeds dat ze van die spier samen trekkingen had tijdens koorts, ik was toen ook zo bang op een koortsstuip! Gelukkig bleef het bij die korte samen trekkingen... maar toen was ze ook zo afwezig, dood eng! @ Bibi Herkenbaar hoor, dat moe zijn!! En ook herkenbaar dat je denkt, hoe houden andere moeders dat vol?? Ik had die gedachte vooral vlak na de bevalling als de kraamzorg weg is en je alles alleen moet doen! Inmiddels kriebelt het bij mij zo erg, dat het verlangen naar een 2de groter is, dan de angst dat ik het niet ga trekken... hoe we het gaan doen, zien we dan allemaal wel weer @ Anni Je gaat hard meis!! Hoe kijk je tegen de bevalling aan?? Heb je er al zin in? Ik was er doodsbang voor... tot zo'n 37 weken, toen had ik er in eens zin in en dacht ik dat het bij mij misschien allemaal wel mee kon vallen Gek idee dat ik nu zo'n 27 weken had moeten zijn... kan me er nu helemaal niks meer bij voorstellen! @ Hier Net een week verhuisd! Woningruil, dus we moeten in 1 dag over... en die mensen van dit huis in 1 dag over naar ons huis... maar ging echt super!! Om half 2 waren we helemaal over en konden we al gaan uitpakken! Inmiddels zijn bijna alle dozen weg... alleen de zolder staat nog vol, maar dat zijn echt spullen die je amper gebruikt! Verder helaas nog niet zwanger, begin het wachten al weer goed zat te worden hoor Heb na m'n mk nog 2x een positieve test gehad, maar wel gewoon ongesteld worden! Laatste ronde was ik er van overtuigd dat het raak was... ik had bij 7 dpo een spotting... net als bij Evi... m'n temp ging omhoog... en toen begin ik in eens met 8/9 dpo te bloeden! Zo raar! Een grote golf helderrood bloed, ik was zo boos op m'n lichaam dat ik veelste vroeg ongesteld werd, maar na 2 dagen alleen nog wat licht bruin verlies en m'n temp. bleef hoog! Dus ik getest... na de verstreken tijd positief... bij 10 dpo! Ik twijfelde, kon een indrooglijntje zijn... en dat kan het nog steeds zijn m'n temp daalde daarna en werd gewoon super ongesteld! Echt zo raar die vroege bloeding tussendoor... nog nooit gehad! Ik zit er over te denken om "zwanger worden" pillen van etos te gaan slikken... m'n lf werd daar langer van! Ik had vroeger een constante lf van 14 dagen... na de bevalling van Evi werd dat 12 dagen... en na de mk is het een groot rommeltje! Maar ergens ben ik bang dat het kwaad kan... dat ik alles juist tegen werk daar door! Ik hoop gewoon dat ik niet weer 1,5 jaar moet wachten, net als bij Evi...
@ serindipity. Ah eindelijk verhuisd dus. Zal wel heel fijn zijn. Jammer dat er nog geen 'plakkende"zwangerschap aanwezig is meid. Ik duim voor je hoor. Je lichaam kan je in ieder geval heel erg voor de gek houden. Daar ben ik inmiddels wel achter. heb mijn spiraal in maart laten verwijderen en ben gewoon aan de pil gegaan. Maar jeetje wat voel ik mij af en toe zwanger zeg. Heb denk ik wel al een stuk of 20!! testen versleten. Als het er niet meer zijn. Zit ook te denken dat als deze strips op zijn ik maar weer over stap naar de prikpil
@ Serendipity; vervelend dat het nog niet wil lukken met zwanger worden...Het is ook echt niet leuk als je niet meer van je eigen lichaam op aan kunt. Die pillen van Etos ken ik niet, maar ik zie ze hier op het forum wel vaker voorbij komen. Misschien moet je anders gewoon even bij de ha informeren voordat je ze gaat gebruiken? Je moet toch voorzichtig zijn met je lijf... Fijn dat de verhuizing goed is gegaan. Heb je dat in elk geval weer achter de rug. Ga je nog veel nieuwe spullen kopen of komen voorlopig de spullen die je al had erin te staan? En hoe is het met Evi? Gaat het allemaal goed? Wat zal die alweer groot zijn inmiddels! Ik vind het wel fijn om te horen dat jij ook last hebt van vermoeidheid. Ik denk ook wel dat alle jonge moeders dat hebben, maar af en toe is het gewoon bijna ondraaglijk. Lig gewoon zowat elke avond al vóór tien uur in bed. Ach ja, zal wel weer een keer beter worden. En we hebben nu bijna vakantie dus hopelijk kan ik dan een beetje bijtanken. Ik kan me wel heel goed voorstellen dat het verlangen naar een tweede kindje ook weer heel groot kan zijn. En dat alle bezwaren dan naar de achtergrond verdwijnen. Bij mij kriebelt het ook steeds meer hoor dus hier zal ook het moment wel komen dat ik er gewoon voor durf te gaan. @ Shenandoah; Wat vervelend dat je zo'n last hebt van de pil. Ik ben er nu weer mee gestopt. Kreeg weer een andere pil drie maanden terug want je krijgt altijd de goedkoopste hè. Zag het pas toen ik al thuis was dus ik de ha gebeld, maar volgens de assistente maakte dat niks uit. Maar ik heb zelf toch het idee dat sinds ik weer aan de pil ben (sinds november al trouwens), ik veel meer last heb van vermoeidheid. Heb ook nog steeds haaruitval dus mijn hormoonhuishouding is nog niet op orde. Nu dus kijken hoe het zonder pil gaat, het blijft toch gewoon rommel die je in je lichaam stopt.