de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    haha ja dat kan maar zo op je verjaardag:D:D voel me ook aardig goed nu met die bloeddruk wat lager!
    wat fijn dat stef wat levendiger is raar van die uitslag, de 5e en 6e ziekte geeft ook koorts en uitslag heeft chanel ook gehad zo rond de leeftijd van stef maar als je het niet vertrouwd gewoon de ha bellen je kan beter te vaak komen dan te weinig toch:)

heeej meid
    dat meen je niet:x doe maar heel rustig aan en als ik je niet meer spreek heeeeel veeel succes met de bevalling hoop dat het snel gaat voor je! en niet te bang zijn he gewoon over je heen laten komen anders hou je de weeen tegen;). heb ik jou in facebook of hyves??? wil je wel ff in de gaten houden :D
    heeeelee dikke kusss

2. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Wij hyven, maar daar zit ik nooit meer op.
    Zit tegenwoordig alleen op Facebook.
    Zal ik je toevoegen?

3. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    jaa voeg me maar toe:D:D

4. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    @ anni.
    wat onverwachts meid.
    Succes in elk geval.
    Komt klein manneke toch nog sneller als dat je gedacht had.
    Dikke knuffel voor jou!

5. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Ben heel benieuwd hoe het bij gaat anni.
    Hopelijk heb je snel je beebje in je armen

6. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ anni
    heel veel sterkte! En wat die dromen betreft. Ik had dat heel erg nadat ik bevallen was. En moet zeggen dat ik het soms nog weleens heb dat ik mijn man wakker maak in mijn slaap en hem vertel dat thijn gaat vallen! Vervolgens hij wakker en ik draai me om en slaap verder :D

@ bibi
    Thijn is zo blauw omdat meneer denkt dat hij kan lopen. Hij loopt langs de tafel en dat gaat dan goed tot hij denk op één been en één hand aan de tafel te kunnen staan.

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anni
    Jeetje meis, dat is schrikken!!! Had je het aan zien komen?? Maar wel fijn dat je nu snel je mannetje in je armen houdt!! Wat zal jij zenuwachtig zijn, maar het komt allemaal goed!!! Iedereen vrouw kan het ;)

@ Bibi
    Heb je een foto van de uitslag?? Ben wel nieuwsgierig... kan het geen warmte vlekjes zijn?? Hier op mijn werk heerst er wel een 5de of 6de ziekte, gaat idd met koorts gepaard

@ Anita
    Evi had hier ook zo'n periode dat ze gewoon ging lopen, zonder dat ze het kon en zonder dat ze van te voren haar evenwicht had gevonden... uhm niet handig ;)

@ Hier
    Nu al misselijk 's ochtends :( verder, super kort lontje, en moe... maar dat zal allemaal nog wel erger worden vrees ik!! Maar ben vooral erg blij!!! Kan het nog steeds niet geloven!!

8. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anni; wat onverwachts! Gelukkig maar dat je er snel bij bent. Ben zo benieuwd hoe het nu met jou en jullie ukkie is...Hopelijk horen we snel van je! *knuf*

@ hier; vanochtend naar de ha geweest en die zei dat de uitslag een bijwerking van de antibiotica kan zijn. Hier moesten we dus weer mee stoppen. ;) Hij vroeg of de koorts helemaal weg was. Dat wist ik niet zeker, maar heb nog getempt en Stef was keurig 36.9 dus dan zou hij het nu zonder medicijnen af moeten kunnen. Het ging vandaag ook super met hem. Behalve dat de uitslag nóg erger is geworden heeft hij nergens last van. Hij heeft gewoon weer normaal gegeten en heel veel gespeeld dus wij hebben ons eigen manneke weer bijna terug gelukkig. :)

@ Ser & Nicole; allebei nogal wat kwaaltjes zo te lezen. En een kort lontje, gezellig voor jullie mannen. :p Hoort er allemaal bij hè meiden, komt helemaal goed. ;)

@ Anita; haha, 'omdat hij denkt dat hij kan lopen', lekker droog. :D Ik vind het super knap dat hij dat doet hoor! Ben zo benieuwd wanneer ons ventje eindelijk zover is. Die ontwikkelt zich op zijn dooie gemakkie. Hij snapt nu trouwens wel heel veel en kan heel goed aangeven wat hij wil, dat is echt super handig, hihi. Zo is ie dol op de schommel en vanochtend zaten we even buiten, wijst ie naar de schommel, kijkt mij aan en dan een grote grijns op zijn gezicht. Dus ik 'wil je schommelen?' Nou, dan moet je dat gezichtje zien en trappelen met zijn benen. Echt zo fijn om nu écht te kunnen communiceren en zo mooi om te zien hoe Stef dat doet. :)

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    wow bibi ik zie het nu pas!!! Alvast gefeliciteerd als ik je niet meer spreek!!! Wat gaat jou mannetje hard zeg, al bijna een jaar!!

10. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Ooooh meiden volgens mij kunnen jullie nog iemand aan je cluppie toevoegen.
    Ik ben aan de pil,maar vreemd genoeg in de stopweek haast niet ongesteld. Steeds een cyclus van 25 dgn,
    22 juni ongi geweest en sinds gister weer een bloeding begonnen.Na het gebruiken van de calculator kan het dus heeeel goed een innesteling zijn.
    Heb de dokter al eerder gebeld of het kon zijn dat de pil niet goed werkte maar dat kon niet volgens hem.
    Begin nu echt te twijfelen ga zaterdag ofzo maar alvast een testje er tegenaan gooien.
    Jullie horen het van me.

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Shanandoah; daar komt dat broertje dan toch aan. ;) Ben benieuwd meid!

@ Ser; thx meis! Het gaat zo onwijs snel, kan het af en toe niet bevatten. De zwangerschap en bevalling lijken nog zo kort geleden. Nog een paar weekjes en dan hebben we officieel geen baby meer in huis...

12. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hey meiden

Even een snelle update:
    Na 12 uur volledige ontsluiting, alleen helaas niet genoeg pers weeën.
    Uiteindelijk om half elf bevallen via een keizersnede van een prachtige zoon!
    Zijn naam is Evan, weegt 2780 gram en we maken het goed.

Ik ga nu lekker slapen, ik kom snel met meer nieuws :)

13. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Wow wow wow wow dat is snel gegaan!! Je klinkt zo rustig! Gefeliciteerd met jullie zoon! Mooie naam!!! Geniet er van!

14. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Gefeliciteerd met jullie zoon.
    Hele mooie naam!
    Gaan genieten meid!

15. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    heej meid
    vanaf hier ook nog een keer gefeliciteerd:D:D:D geniet lekker van de kleine en laat je maar goed verwennen!! super gedaan!
    hele dikke knuffel:D

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Jippie, weer een mooi beebje erbij! Van harte gefeliciteerd lieve Anni!! Rust lekker uit, laat je goed verwennen en geniet van jullie kleine man. :)

@ hier; vanochtend naar cb geweest. Prikjes even uitgesteld tot volgende week, verder weer helemaal goedgekeurd. :) Stef is in verhouding weer wat harder gegroeid dan de vorige keer en zit met alles nog steeds een stukje boven gemiddeld. Zo fijn om af en toe even bevestigd te krijgen dat het goed gaat en dat je het goed doet. ;)

17. Laurise

Laurise Niet meer actief

Wooowww wat heb ik hier veel gemist, lees nog wel mee maar niet altijd de tijd om te reageren.

@Serendipity
    Yeeeeh GEFELICITEERD!!! Wachtte al met smart op zo'n bericht van jou!!! En dat voor je NOD, misschien toch weer twee?? Heb je al naar de vk gebeld? Zitten jullie lekker in jullie nieuwe huisje?
    Met Evi ook alles goed? Zie regelmatig leuke foto's en filmpjes op fb van jullie mooie meid. Lekker blijven plakken beebje, papa en mama zijn er klaar voor!

@Anni
    Wow wat heftig op het laatste zw vergiftiging en dan heb je opeens jullie kindje in jullie armen! GEFELICITEERD wat een mooie naam!! Super dat jullie het goed maken! Lekker van genieten!

@Shan
    O jeetje dat zou een wonder zijn zeg! Spontaan zwanger door de pil heen! Ik ben benieuwd!!! Wanneer ga je testen?

@Bibi
    Jeetje alweer bijna 1 jaar, leuk dat je er zoveel werk van maakt, heb ik ook gedaan, is echt bijzonder zo'n eerste jaar. Wat fijn dat hij weer bijna opgeknapt is, fijn dat hij het zo goed doet. Ik vindt die bevestiging bij het CB ook altijd fijn. En wat leuk dat de pil de deur uit is ;)

@Nicole
    Wat fijn dat je een goed echo hebt gehad! En wat vervelend dat je meisjes steeds ziek zijn..lijkt mij zeker heftig 2 kids en zwanger zijn maar inderdaad wat je zegt gewoon door gaan. En wat balen dat je zw suiker hebt. Hopelijk onder vind je daar niet te veel hinder van..

@hier
    Gaat alles goed, manlief en papa is weer terug, en het gaat prima, Laurise en papa zijn 4 handen op 1 buik en ze hoefde gelukkig niet te wennen. Tussen ons gaat het ook super wel gaan we volgende week even naar de psycholoog via defenisie om het even goed op een rij te zetten, een half jaar zonder elkaar gaat je niet in de koude kleren zitten. Een gesprek kan nooit geen kwaad. Laurise gaat opeens hard, ze heeft maanden alleen op haar billen gezeten en toen we terug kwamen in mei uit Turkije liep ze los achter de loopkar, staat ze langs te tafel. Ze kan zich nog niet optrekken dus ze doet alles omgedraaid haha gek kind. Verder nog steeds erg vrolijk, slaapt goed, eet volledig mee, ze is een heerlijk kind.

Hier rammelen de eierstokken ook flink alleen manlief wil het voorlopig niet :(

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laurise; leuk om weer van je te horen!
    Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat bij jullie! Knap dat Laurise achter de loopkar loopt! Stef nog niet hoor. Heb het gisteren nog geprobeerd, maar hij snapt er niks van. Hij staat wel heel goed aan de tafel, maar trekt zich ook nog niet zelf op. Hij heeft ook nog niet echt door dat ie staat, het boeit hem nog niet zo. Zal vanzelf wel goed komen.
    Verstandig dat jullie even langs de psycholoog gaan. Zoals je zegt, het kan nooit kwaad en voor jullie kleine meid is het ook belangrijk dat het allemaal gezellig is thuis, toch? ;)
    De pil is de deur uit ja, maar meer omdat het gewoon niet meer goed voelde om al die hormonen in mijn lijf te stoppen elke maand. En ik wilde weten of de vermoeidheid misschien daarmee te maken had, maar die wordt volgens mij toch veroorzaakt door een zekere baby die elke dag om 5:30 wakker is. ;) :p Het was in elk geval fijn dat ik nu meteen zo'n mooie cyclus had. We wachten nog wel even voordat we voor een brusje gaan hoor. We hebben onze handjes vol met Stef, hij is momenteel lekker dwars tegen de draad in dus het is hier hartstikke gezellig...:p

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Laurise
    Hey begint het bij jou ook al te kriebelen?!?!?! :D Ik kan me nog zo goed herinneren wat je zei na de bevalling ;) :D had niet verwacht dat jij het alweer zo snel zou roepen ;) Achja... ik had het ook niet van mezelf verwacht hahaha!
    Morgen voor het laatst 2 testen doen :) en dan heb ik "dezelfde" testen als toen bij Evi... naast elkaar leggen en fotootje maken :) Ze zijn erg verschillend ;) nu echt veel donkerder... maar had ook 2 dagen eerder m'n innestelling (vast een jongen, zo snel ;)) dus wie weet daarom zo veel donkerder... denk eigenlijk toch maar 1... hoop ik eigenlijk ;)

20. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Bibi
    Nou Laurise loopt ook nog maar net achter de loopkar hoor, ze deed daarvoor niks alleen op haar billen zitten. Toen we begin juni uit turkije kwamen en daar veel in het pierenbad aan de hand had gelopen liep ze opeens achter de loopkar en is ze een billenschuiver geworden. Wel fijn want ze kan nu de hele kamer door, zo leuk gaat ze steeds wat gooien en dan er achter aan. Dus dat Stef het nog niet snapt is logisch hoor :) Kruipt Stef wel al? Ja het kan nooit kwaad een gesprek en gelukkig gaat het tussen ivo en mij goed maar merk dat er nog wel wat verdriet en boosheid zit van het afgelopen half jaar.

O oke vandaar je pil eruit, is inderdaad fijn om je cyclus zelf zijn gang te laten gaan. En wat is Stef steeds vroeg wakker..hoe laat gaat hij naar bed 's avonds? Het is ook heel vermoeiend zo'n kleintje, je werk, het huishouden, je vrienden familie onderhouden. Haha zo te lezen is Stef dus echt een tempramentvol kindje, Laurise ook, maar ik hou wel een beetje van wat pit in kinderen. Ik heb toen ik zwanger was al gezegd tegen ivo dat Laurise een kindje wordt van die reclame die op de grond in de winkel gaat liggen drammen, en dat klopt aardig. Als madam iets niet mag laat ze zichzelf op de grond vallen en gaat bonken op de vloer met haar hoofd of tegen de muur. Hier helpt negeren heel goed, niet kijken dan gaat ze vanzelf weer normaal doen.

Ben je nog bezig met je studie? Tot september toch?

@serendipity
    Hahaha ja klopt had ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan kriebelen, al kriebelt het vooral erg om zwanger te zijn, dat vond ik geweldig, en zo'n kleintje in je armen..maar over de bevalling ben ik nog steeds niet heen..nog heel vaak denk ik er aan terug en de foto's kan ik amper terug zien..dus dat moet nog wel een plekje krijgen voordat ik zwanger mag worden. En Ivo is er nog niet aan toe dus denk dat het nog wel even gaat duren, maar ik vind het ook wel fijn als laurise wat zelfstandiger is. En geniet echt heeeeel veel van haar, is zo al druk genoeg.

Wat leuk dat je van dezelfde periode dezelfde testen hebt genomen, staat de foto ervan inmiddels in je fotoboek? Hoe voel je nu? Grappig dat het nu donkerder is, dan neig ik toch naar twee..oh ja een eerdere innesteling (jaaa een jongen :) kan het natuurlijk ook zijn. Wanneer heb je de eerste echo? Heb je het al tegen iemand verteld? Snap dat je hoopt op eentje. Hoe is het in jullie nieuwe huis? Helemaal aan kant? Zitten jullie daar lekker?

Even ons mooie meisje spammen achter haar nieuwe poppenwagen

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina