de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Nicole
    Wat een wijsneus zeg, die dochter van jou!! En idd een meisje is weer super handig (en goedkoop) met kleertjes! Als ik zo de bak van oude kleertjes van Evi door spit, dan vind ik die kleertjes zo schattig!!

Vandaag de 20 weken echo gehad, god wat was ik zenuwachtig, bijna staan overgeven in de wachtkamer van de spanning (gek mens dat ik ben) en amper geslapen vannacht!! Maar gelukkig alles was goed, had die kleine even wakker geport voor de echo ;) en dat werkte... hebben die kleine goed zien bewegen!! Ligt nu nog in stuit, maar dat zegt nu natuurlijk niks! Met de benen gestrekt, dubbel gevouwen... en de handjes bij elkaar... gek gezicht! Qua groeilijnen is het echt precies Evi, hoofdomtrek en bovenbeen net iets onder gemiddeld en de rest precies gemiddeld! Maar als ik de echo's naast elkaar leg heeft deze kleine toch wel weer een ander hoofdje... geen idee in hoevere je zoiets kan zien op een echo ;) maar toch... ruimte tussen neus en kin lijkt groter... en vorm schedel lijkt ook anders...
    Net als bij Evi ga ik dan meteen weer twijfelen of we toch niet een alien krijgen :p maar je vindt je kindje altijd mooi toch? :p

2. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ serendipty
    Dat je een alian ga krijgen die kans lijkt me vrij klein aangezien je nu een prachtige meid hebt! Maaruh weet je wat het gaat worden? Mijn gevoel zegt een jongen omdat je nu andere klachten hebt. Maar goed. Mijn gevoel is soms een beetje de weg kwijt.

@ Nicole
    Jeetje wat eng die drain bij je dochter. Gaat het nu alweer beter? En heeft ze er nog pijn aan? Het is je oudste toch?

@ laurise
    WAAR BEN JIJ?

@ bibi
    wat cool dat je voor een tweede gaat! Tenminste over een tijdje. Wij willen alles weten! hihi. En wordt de kinderopvang bij jullie niet vreselijk ingekort? Hier sluit alles of gaat failliet.

@ hier
    Voorlopig geen tweede. Als ik aan de bevalling terug denk loopt het kippevel over mijn rug. Weet momenteel helemaal niet of ik een tweede zou willen. De HA rade me aan om geen anticonceptie meer te gebruiken. Stel dat we voor een kindje willen gaan hoef ik niet eerst te ontpillen. En we mogen na een half jaar al naar de gyn. Ben zo blij dat mijn ha vooruit denkt. :) Maar eerst moet ik eens over die twijfel heen. Misschien komt het ook wel omdat ik eigenlijk pas een tweede wil als thijn 4 is. Anders houden we het er gewoon bij 1. Ook leuk.

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

Jaaaa hier ben ik! Ik lees nog steeds mee maar soms geen om te reageren. Lief dat je nog aan mij denkt Anita!

Hier alles goed, wij gaan ook voor een brusje! Alleen zeg ik niet wanneer aangezien ik in het verleden mee lezers heb gehad (moeder en zus)...en deze keer wil ik het toch spannend houden! Ik vind het heel spannend of het nu op een natuurlijke manier kan zonder hormonen, ik heb er zelf wel een goed gevoel over. We zullen zien!

Verder loopt ze sinds een week, ze liep al rond 14 maanden overal langs maar ze durfte niet los te lopen. Laurise is er helemaal blij mee, en mama ook, ik was best gefrustreerd. Hebben ook bij de fysio gelopen omdat ze wat achter liep met optrekken/rollen/van lig naar zit.

@serendipity
    Wat fijn dat de 20 weken echo goed was! En dat je zo misselijk ervan was...had ik ook met Laurise...blijft toch altijd spannend. Ben zoooooo benieuwd wat jullie krijgen! Grappig dat dit beebje er anders uit ziet, haha jaaa ook dit kindje is een knapperd hoor!

@nicole
    Wat heftig zeg voor jullie en je dochter! Wat zielig als je kindje zo ziek is...fijn dat het weer wat beter gaat.

@anita
    Wat vervelend dat je nog zo naar over je bevalling terug denkt. Hier ook heel veel moeite gehad met de bevalling en ik heb EMDR therapie hiervoor gevolgd en na 3 sessies is het beeld op de achtergrond gekomen en heb ik het een plekje kunnen geven. Ook veel met mijn man erover gepraat en met de VK. Wat loopt Tijn snel! Topper!

@Bibi
    Bij jou ook alles goed zo te lezen, spannend dat jullie ook voor een brusje willen gaan, fijn dat je studie bijna klaar is!

Gefeliciteerd Jeniyah

4. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ laurise
    wat leuk een brusje! En als jullie allemaal bevallen/ aan het bevallen zijn dan kom ik wel weer een keer! whaha Ga eens kijken voor die therapie. De vk zei toen thijn 6 weken was dat ik langs kon komen als we voor een tweede zouden gaan en ik nog zo zou denken.
    Maar hoe gaat het nu met je man? Mag hij voorlopig thuis blijven? En wat goed dat laurise loopt. Leuk om te zien he!
    Thijn heeft me vandaag in de tuin geholpen met de bladeren. Kwam hij aan met zijn blauwe laarzen :D

5. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    haha jaa het is echt een wijsneus hoor ze bemoeit zich ook overal mee:p ze is ook totaal niet verlegen en zegt alles wat ze denkt, zo zei ze tegen mn schoonzus zoo jij wordt ook steeds dikker wordt het niet eens tijd om eens te gaan sporten:$ ik lag helemaal dubbel van het lachen.
    Wat fijn dat je 20 weken echo zo goed was:D hahah een alien dat zal wel meevallen :p

het gaat weer goed met haar alleen de plek zelf is wel gevoelig als ze het stoot of iemand er per ongeluk tegenaan komt maarja kan ook niet anders met zon mega korst. ja was de oudste..
    ik moet zeggen dat ik ook heeeel erg bang ben voor de bevalling, maar dat komt denk ik omdat ik de laatste keer een totaal ruptuur had door louisa en omdat alles zo snel is gegaan dat ik het niet heb kunnen verwerken denk ik maarja deze moet er ook weer uit dus laat het maar over me heen komen;)

@t laurise
    wat leuk dat jullie ook voor een brusje gaan:D:D wordt straks dus weer spannend met al die bevallingen haha;)

volgens mij op niemand vergeten te reageren hoop ik

6. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ nicole
    knap van je hoor! Zou je dan geen epi willen? En wat zegt de vk daarover dat je er tegen op zie?

7. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    ik beval zo snel dat daar geen tijd voor is, de eerste keer met chanel had ik al 9 cm dus kon niet meer en met louisa toen ik aankwam in het ziekenhuis mocht ik meteen persen. de gyn zegt er niks van lacht alleen dom en zegt jaa het komt er toch wel uit:$ kneusss

vandaag bij de huisarts geweest heb de hele nacht overgegeven tot bloedens toe en blijf maar hoesten hoesten en hoesten pff nu antibiotica gekregen want het was een longontsteking:x de hele zwangerschap al ontstekingen van de nieren enz enz nu dit weer wordt de niet goed van:x:x:x zoo ff geklaagd haha en nu ga ik ff bijslapen want ben gebroken:p

8. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Beterschap Nicole

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ben ik ook weer eens meiden!

@ Nicole; pfff, het zit allemaal weer niet mee hè? Wat heftig, die foto van Chanel!! Wat zul je geschrokken zijn.
    En hoe is het nu met jou? Weer opgeknapt? Pas goed op jezelf meis!

@ Ser; jippie! Gefeliciteerd met de mooie echo! Heerlijk dat alles goed is met jullie wondertje! :) Het lijkt mij ook wel dat je een tweede zwangerschap anders beleefd en misschien ook wat minder bewust. Je hebt al een kindje wat je de hele dag bezig houdt dus je hebt er gewoon wat minder tijd voor denk ik. Maar het blijft inderdaad super bijzonder en ik zou het geweldig vinden als we nog een gezond kindje mogen krijgen. :)

@ Anita; ik krijg ook de kriebels als ik aan de bevalling denk hoor. ;) Heb ook momenten dat ik denk dat ik het echt niet nog een keer kan. Maar toch is er ook dat gevoel dat het gezin nog niet compleet is. Een kindje is ook maar zo alleen vind ik. En had vorige week op het werk een kindje van 3 maanden vast en dat is toch wel érg leuk weer hoor. :D
    Hier gaat het ook niet goed met de kinderopvang inderdaad. Ik val nu even in, maar in januari en februari gaan er iets van 10 (!) kinderen weg. De meeste omdat ze naar school gaan, maar er komen er veel minder voor terug. Dus ben ook heel benieuwd hoe het af gaat lopen...Ik ben eind december weer weg dus heb er gelukkig geen last van, maar goed gaat het inderdaad niet.

@ Laurise; wat leuk om weer eens van je te horen! Ga je ons ook niet even een berichtje sturen als je voor een brusje gaat? :cool::p Spannend hoor! En super leuk! Hoe is het met je meisje? Bijna anderhalf alweer, het gaat hard hè?

@ Hier; rotweek achter de rug. :( Maandag avond is onze hond overleden. :( Mijn vriend wilde haar uit gaan laten en toen lag ze dood in de mand...:( Echt heel heftig om mee te maken. Ze was 10 en al van kleins af aan bij mijn vriend. En wij zijn ook alweer 7 jaar samen dus het was ook wel mijn hondje geworden. Hoe erg je zo'n beestje kunt missen zeg, pfff...
    Gisteren met Stef bij het cb geweest en daar was alles helemaal prima! Gewicht en lengte precies gemiddeld dus kreeg al het compliment dat ik het hartstikke goed doe met 'm. :D En later zei de arts nog 'hij loopt echt voor hoor! Wat een heerlijk, ontwikkeld kind'. Daar ga je als moeder toch bijna van naast je schoenen lopen hè? :D:p Hij is helaas wel weer super verkouden. We zijn een weekendje weg geweest en hij is weer in het zwembad geweest. ;) Volgens de arts bij het cb wordt hij er wel minder gevoelig voor als hij ouder is, maar zullen we er nooit helemaal vanaf komen. En hij vindt zwemmen net zo leuk, echt balen.

Nou, volgens mij was dit verhaal zo wel lang genoeg. Jullie zijn weer op de hoogte. Knuf voor alle mama's en ukkies!

10. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    dankjewel!

wat wordt het stil ofniet als de hond er ineens niet is dan mis je ze pas echt:( hij heeft trouwens wel een mooie leeftijd gekregen en blijkbaar heeft die geen of weinig pijn gehad anders had je m vast wel gehoord, maar het blijft zielig:x
    Wat fijn dat met stef alles zo goed gaat! en dat komt ook zeker omdat je zelf het zo goed doet:D altijd fijn om te horen toch.. chanel had dat ook toen ze klein was elke keer na het zwemmen verkouden of een oorontsteking, moet zeggen dat ze dat nu niet meer heeft dus grote kans dat dat wel overgaat als hij wat ouder is jaa.:)

het was zeker heftig met chanel pff hoop dat nooit meer mee te maken de korst is er nu af en het gaat goed met haar gelukkig.
    de longontsteking gaat wel aardig goed nu, de antibiotica werkt goed geloof ik.. alleen gister bij de gyn geweest op controle en nu is mn bloeddruk weer te hoog 160/ 95 en had eiwitten in de urine dus dat kan er ook nog wel bij pff. hij wou me eerst opnemen in het ziekenhuis maar omdat de baby het perfect doet (gewicht wel boven het gemiddelde) en ik me verder wel goed voel geen last van sterretjes hoofdpijn ed. mocht ik gelukkig naar huis:) werd al helemaal zenuwachtig dacht jaa hoor daar gaan we weer.nu moet ik gelijk bellen als ik me slechter ga voelen en ik moet aankomende week paar keer komen voor de bloeddruk op te meten. ik ben trouwens 3 kg aangekomen :cool: maar mn buik is niet echt groot, moet ook nog steeds een foto plaatsen;).

liefssss

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Maar 3 kg? Ideaal! :D zeker als de baby gewoon goed groeit. Maar wel vervelend dat je nu last hebt van hoge bloeddruk. Snap heel goed dat je super blij was dat je toch naar huis mocht! Nu moet je er dus toch rekening mee houden dat je eventueel opgenomen moet worden, of niet? Had je bij je vorige zwangerschappen ook hoge bloeddruk? Sterkte ermee en ik hoop dat je gewoon lekker thuis kunt blijven!

12. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    haha jaa gelukkig maar 3 kg! jaa ik hou er ook wel rekening mee dat ik binnenkort wordt opgenomen pff ben zoo aan het hopen van niet maarja... ja de vorige 2 zwangerschappen had ik het ook bij chanel vanaf 36 weken en Louisa ook vanaf 34 weken nu dus een stuk eerder:x. had vandaag last van nesteldrang ofzo:( heb alles uitgesopttt en gepoetst daarna 3 uur lang geslapen had knallende koppijn en kon mn ogen niet meer open houden:D haha

13. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Groot gelijk, op tijd rusten! Hoe is het nu met je? Is het allemaal vol te houden?

Het is hier wel stil zeg. :( En ik maar denken dat ik al lang niet geweest was. Alle mama's zullen wel druk zijn met de kindjes. ;)

14. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    joehoe ik ben er!

15. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Heey meiden... Ik heb helaas slecht nieuws... Had dik 8 weken zwanger moeten zijn, maar helaas een missed abortion.

Dus ja ben geen gezellige kletser.

T zou een verassing zijn voor me dochter... Maare t was dus eigenlijk shocking

16. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat een rot bericht Jeniyah. :( Snap best dat je wel even wat anders aan je hoofd hebt dan het forum. Sterkte meid!

@ Anita; hoe is het daar dan? Alles goed met mama en de kleine man?

17. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel

jeetje:( heel veel sterkte meid! weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen...

hier gaat het verder ook niet zo, de longonsteking is over en heb nu weer een nierbekkenontsteking pff het blijft maar doorgaan, zit inmiddels al 3 weken in de ziektewet en mijn werk wil niet dat ik nog terugkom en wil mijn verlof laten ingaan omdat ze bang zijn dat er onder werktijd wat gebeurd( ben altijd in mn eentje daar) dus kreeg vandaag een brief van de arboarts dat ik mij maandag moet melden om alles te regelen.. nu heb ik sinds een paar dagen ook weer ontzettend pijn in mijn rechterbil en last van mijn rug dus denk dat ik toch maar eens moet laten nakijken of het geen bekkeninstabiliteit is/wordt.
    vorige week nog wel een echo gehad met de kleine was alles goed, woog ongeveer 1200 gram en was zon 39 cm maar lag nog steeds in stuit en ik had een hele smalle baarmoeder volgens de gyn dus ze verwacht eigenlijk niet dat ze uitzichzelf nog ging draaien omdat ze nu al geen plaats meer had, maarja ga me er niet druk over maken ;) komt vanzelf goed of het draait en anders maar een keizersnee ofzo:cool:
    bloeddruk was nog steeds 180/85 en een uur later was die 150/70 dus dat viel me weer mee gelukkig.

hoe is het met de rest?

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Tjonge Nicole, wat vervelend allemaal. :( Wel fijn dat ze op je werk mee denken, al kan ik me ook wel voorstellen dat je er niet op zit te wachten om zo lang thuis te zitten. Gelukkig maar dat de beeb het zo goed doet, dat is dan toch een lichtpuntje. :) Hoop wel voor je dat ze misschien wat eerder komt, dan ben je wat eerder van al je kwalen verlost. ;)
    Hier gaat alles zijn gangetje. Stef heeft boven gewoon bijna al zijn tanden en kiezen al! :$ En onder is er ook net weer een door en staat een andere op het punt van doorkomen. Nog even en zijn gebit is compleet, het gaat zo hard. Hoeveel tanden heeft Louisa nu?

19. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    jaa pff ik hou helemaal niet van thuiszitten :( ja ben wel blij dat de beeb het zo goed doet, en ik hoop ook echt dat ze eerder komt want ben er wel klaar mee met al die rotkwaaltjes..

stef is dus ook al zo snel met de tandjes, louisa ook hoor die hoeft nog boven en onder maar 2 kiesjes en dan heeft ze alles , bij haar kwam ook alles tegelijk door is wel even zielig maarja beter als elke keer pijn hebben toch:D
    moet wel zeggen dat louisa de hele week alsmaar ondeugender wordt en ze weet dat het niet mag ze schud voor de tijd al nee maar dan toch doen;) en chanel is steeds aan de beurt als louisa langsloopt met haar tuitbeker en die is leeg dan geeft ze chanel een klap op de kop met die beker:x dus heb haar meteen maar aangepakt want dat kan natuurlijk niet:x

20. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Haha, wat een ondeugd! :D Stef ook hoor, die zegt 'nee nee' en dan gaat ie er opaf. :p Maar het is wel handig want dan ben ik dus al gewaarschuwd dat hij iets van plan is. :D Hij wil nu echt de hele dag alleen maar dingen die niet mogen, echt vermoeiend.
    Zo, Louisa is ook snel met de tandjes ja! Stef heeft er op het moment best last van dus ik hoop dat het een beetje opschiet.

Deel Deze Pagina