de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    zal de leeftijd wel zijn hahaha;) ondeugdjes.

vandaag bij het consultatiebureau geweest louisa moest nog voor de 14 maanden prikjes ze was de vorige keer ziek. ze was maar 9 kg:$ maar wel in de lengte 6 cm gegroeid (nu 78 cm) ze was heen en weer aan het rennen daar en gek aan het doen de arts zei al ik zie al hoe dat komt dat ze niet zo zwaar wordt :D, ze moest een blokje geven aan haar maar dat wilde ze niet ze zeg mama asjebliefff dus ik kreeg al die blokjes:p verder was alles super met haar gelukkig..

ben ook bij de bedrijfsarts geweest, moest een stukje lopen dus kwam binnen met een ontzettend rood hoofd haha ze zei meteen heb je last van een hoge bloeddruk ik zeg jaa de laatste keer was het aardig hoog. ze heeft meteen in de computer gezet mevrouw mag niet meer werken want was fysiek en lichamelijk niet meer mogelijk:) dus mijn verlof is officieel ingegaan:D de antibiotica hoefde ze niet te zien want ze was van mening dat het er toch niet beter van werd dus ik was met 10 min alweer weg van dat gesprek dus was wel blij dat ze het eens was met mijn werkgever:D

2. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Fijn dat het zo goed ging bij de bedrijfsarts. Nu dus lekker rustig aan doen en van je meisjes genieten. :)
    Stef was ook ziek bij zijn 14 maanden inenting. Hoe vond Louisa de prikjes? Stef moest me toch huilen, echt heel sneu. :( Hij is er gelukkig niet ziek van geworden.
    Is 9 kilo erg weinig? Stef zit op het gemiddelde en die weegt ruim 11, maar dat is een jongen. En Louisa doet het verder prima dus dan maakt het ook niks uit hè. ;)

3. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    jaa heerlijk rustig aandoen:D heb het ook echt nodig moet ik zeggen, heb vanmiddag een paar uur geslapen ik was helemaal op. louisa die heeft geschreeuwd alsof ze vermoord werd:$ chanel was mee en die heeft haar oren dichtgedaan die kon er niet meer tegen zo hard schreeuwde ze. de arts zei wel dat als ze ziek ervan werd dat tussen de 5 en 10 dagen na de prikjes kwam, dus hoop het niet.
    9 kilo is wel iets onder het gemiddelde maar omdat ze wel heel hard in de lengte gaat is dat niet erg, ze heeft wel korte beentjes moet ik zeggen want ze heeft soms nog majootjes maat 62 aan en die passen gewoon;) broekjes maat 74 anders zakken ze van haar kont af en de shirtjes dan wel weer maat 86 :(
    morgen weer controle bij de gyn ben benieuwd wat mn bloeddruk is en ik had vanmiddag heel hard steken onderin de buik en rug net alsof je ongesteld wordt zeg maar:cool:

4. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ bibi en nicole
    whaha mijn mannetje die 2 maanden jonger is dan jullie kinderen is 12.5 kg en bijna 86 cm. Hihi mijn reus!

@ nicole
    wel fijn dat de arbo arts zijn werk doet en niet aan de werkgever denkt. Meestal is het van we proberen.....

@ hier
    Thijn is ook monsterlijk ondeugend. Pff Ik zit nu al bijna 2 maanden thuis. Werk vinden is onmogelijk. Wordt overal afgewezen. Maar meot eerlijk bekennen dat ik de meeste dingen ook niet echt leuk vind. Maar er is ook gewoon niets. Dus ben lekker aan het moederen. Ben bezig met thijn zijn grote kamer. Nu ik thuis ben wil ik er wat stoers van gaan maken. (hij gaat er nog niet slapen maar nu heb ik de tijd) Dus druk met voorwerk en denken. Kasten leeg ruimen. Marktplaats vol zetten ;) Dus ik vermaak me prima :D

5. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ nicole heb je niet gewoon flinke voorweeen? Of voelt het anders? En wanneer gaan ze dan de keizersnede doen als het dat wordt. (ben je er blij mee na de bevalling van louisa?)

6. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    zoo wat een reus hahaha:D groeit in ieder geval goed haha..
    ja dit was wel een fijne arboarts moet ik zeggen maar mijn werk had al doorgegeven dat hun niet van plan waren mij te laten werken en ik anders gewoon in de ziektewet bleef, dus vandaar dat ze misschien ook wel zo makkelijk was haha.. denk dat dat ondeugend zijn in de lucht zit haha :p
    werk vinden is ook moeilijk in deze tijd vandaar dat ik nog steeds in de schoonmaak werk het is niks aan maarja moet toch centjes hebben;) scheelt dat je je niet verveelt haha;):D

gister op controle geweest, die steken waren van de baby ze trapt zo hard naar beneden dat ik soms niet eens op kan staan van de pijn onderin pff, verder verwacht hij niet dat ze gaat draaien want ze zat alweer goed boven het gemiddelde en had geen plek meer. ze zit op haar hurken met haar voeten vast in mn bekken:( haar hoofd zat helemaal bovenin vandaar dat ik zon last van maagzuur had en hij schatte haar nu ongeveer 46 cm. en het wordt dan sowieso een keizersnede maar dat vind ik niet erg;) wordt namelijk meteen gesteriliseerd:D hij zei al dan lig je toch al open kan ik het meteen doen en hoef je het niet door te geven aan de verzekering want volgens hem wordt het niet volledig vergoed:( nu dus wel:D:D want voor mij echt geen kinderen er meer bij

7. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    Waar is iedereen toch?:p

8. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hier ben ik. Hoe gaat het met je nicole?

9. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    Ja het was stil hier haha.. Ja gaat wel bloeddruk nog steeds hoog en sterretjes maar bloed was verder nog wel goed gelukkig.. Hoe is het bij jou en de kleine?

10. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Hier gaat het goed. Lekker druk. Thijs zit in zijn sprongetje dus is erg aanhankelijk. Hoe vinden je dochters het dat ze grote zus worden? En weet je al een datum voor de keizersnede?

11. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    Fijn he die sprongetjes.. Heb ze bij louisa nog niet opgemerkt. Chanel vind het wel heel leuk een zusje erbij. Louisa snapt er niet zoveel van geloof ik haha de datum hebben we nog niet geprikt daar zal de gyn het donderdag wel over hebben .

12. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Ben er ook weer!
    Wat leuk dat Chanel zo blij is met nog een zusje erbij Nicole! :) En verder gaat het wel redelijk met je? Lekker rustig aan aan het doen, of lukt dat niet zo?

Iedereen ook gezellig sinterklaas gevierd?
    Wij wel alleen Stef was toen ook ziek. :( Hij heeft een ontsteking gehad in zijn mondje, echt heel zielig. We zijn er een dikke week zoet mee geweest en toen moest ik ook nog eens mijn examen voorbereiden dus dat kwam lekker uit...;) Maarrrrr, ik ben geslaagd dus ik ben afgestudeerd!! Nu krijg ik dus hopelijk wat meer rust en vrije tijd, heerlijk! :D

13. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    jaa ben blij dat ze het wel leuk vind, alleen gister zei ze ik hoef geen zusje meer hoor, louisa sloeg haar met een boekje op haar hoofd omdat chanel haar aan het klieren was;) maar vandaag weer wel ;). verder gaat het wel redelijk, ik spuug wel smorgens weer maar de sterretjes heb ik al een paar dagen niet meer gezien:D. verder veel harde buiken omdat ik het niet kan laten zelf alles te doen in huis;) nesteldrang whaha.
    sinterklaas hier wel gevierd maar niet echt uitbundig..
    aah zielig een ontsteking in de mond, hoe krijgt die dat voor elkaar:( is het nu weer goed met hem?
    GEFELICITEERD:D:D:D wat super dat je geslaagd bent!!

14. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Dank je wel!!
    Die ontsteking kan komen door doorkomende tandjes. Die maken een wondje en als daar een bacterie in komt kan het dus gaan ontsteken. Had het nog nooit gehoord, maar dat weten we nu dus ook weer. ;)
    Haha, die Chanel. :D Die denkt bij zichzelf 'nog zo'n klein monstertje erbij hoeft van mij niet'. :D Hoort er ook bij hè, op z'n tijd een keer knokken samen.
    Fijn dat je je goed voelt. :) Probeer de nesteldrang toch maar een beetje in toom te houden hoor, je moet echt af en toe rust nemen. Slaap Louisa nog veel overdag? Want dan kun jij ook mooi even terug je bed in.

15. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    oo dat wist ik ook niet heb ik ook weer wat geleerd;)
    haha chanel jaa dat is er 1 hoor :D lekker bijdehand en heeft overal een antwoord op.. en hoort er ook bij soms beetje knokken, chanel die voelt zich soms een moedertje zeg maar dus als louisa ergens opklimt dan raakt chanel in paniek ze vallttt ze vallltt haha .
    ga zeker de nesteldrang in toom houden want voel me vandaag weer slecht bah of ik heb teveel gedaan of de griep komt eraan pff wat overgeven en hoofdpijn maarja komt goed. louisa slaapt nog aardig veel overdag, smorgens 8 uur wakker en dan tussen 10 en 11 weer naar bed en dan wordt ze tussen 12 en 1 weer wakker de ene keer is ze doodop en gaat ze smiddags nog weer ff naar bed en savonds sowieso weer om half 7 dus tussendoor ff liggen voor mij dat kan zat:D

16. Laurise

Laurise Niet meer actief

@bibi
    Wat zielig dat Stef zo ziek is geweest, dan breekt je mama hart he... Wat heerlijk dat je afgestudeerd bent! Petje af hoor zo'n studie werken en een kind hebben! Nu heb je inderdaad wat meer rust.

@Anita
    Hoe is het met jou en je kleine mannetje?

@nicole
    Leuk dat chanel het zo leuk vindt een zusje erbij. En je hebt dus al nesteldrang lekker hoor, inderdaad goed rusten tussendoor. Verder alles al een beetje klaar betreft kamers? Hebben jullie 4 slaapkamers?

@serendipity
    Hoe is het met jou? Druk met het huis zag ik maar volgens mij gaat het al de goede kant op. Kun je een beetje genieten? Vindt Evi het leuk?

@anni
    Hoe is het met jou? Zijn Evan en jij weer opgeknapt, vervelend he als je kleintje en jij zelf zo ziek zijn.

Hier gaat alles uitstekend, Laurise is een heerlijke meid, en wat gaat het hard, er komen achter elkaar woorden uit en ze begrijpt heel goed wat je zegt. Kan ook opdrachten uitvoeren, zo schattig, helpen tafel dekken, bij de supermarkt achter een klein karretje, dingen in de prullenbak gooien. Ze slaapt nog steeds perfect, eet goed, zo'n kindje krijgen we nooit meer haha.
    Wel nog steeds problemen met poepen, lopen bij de kinderarts (ik ben poli assistent in het zkh van kinderartsen) dachten gluten allergie dat is het gelukkig niet. Nu kijken of ze lactose intolerantie heeft. En anders is het toch familiar, ik heb een spastische dikke darm en mijn moeder ziekte van crohn. Maar ja toch maar even alles uitsluiten. Verder zijn we klaar voor een brusje! Spannend weer! Ga mijn naam niet veranderen, hoop dat zus en moeder niet meer lezen hier....

17. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    ja chanel helpt me ook altijd goed moet ik zeggen:D echt een lief kind!
    de nesteldrang is alweer verdwenen haha. het kamertje is klaar, die was al roze met dora dus heb er verder niks aan gedaan haha. chanel slaapt nu bij louisa op de kamer wij hebben nl maar 3 slaapkamers:x maar moet zeggen gaat wel goed zo samen haha.
    vandaag bij de gyn geweest bloeddruk was 155/80 dus dat viel me wel mee, wel bloedgeprikt omdat ik vaak sterretjes zie en veel hoofdpijn heb maar de uitslag hebik nog niet binnen. verder vond madam dat het tijd was om netjes met het hoofd naar beneden te liggen:x dus mijn keizersnede gaat niet door dus wordt nu ook niet gesterriliseerd:x:x maarja het voordeel is wel dat ik nu hopelijk niet zo lang in het ziekenhuis hoef te blijven en sneller weer alles zelf kan:) verder ging het met madam goed.

fijn dat het met jullie zo goed gaat:D en dat ze alles zo snel oppakt met het helpen enzo leuk is dat he:D wel sneu met dt poepen ben benieuwd wat het is, zal in ieder geval voor haar niet zo fijn zijn...
    en wat super dat jullie voor een brusje gaan:D:D straks allemaal weer samen zwanger hier haha;)

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Haha Nicole, een lekker eigenwijs dametje, nu al! :p Maar fijn dat alles goed is natuurlijk! En dat je bloeddruk ook mee viel. Nog lekker een paar weekjes zo volhouden samen. :)

@ Laurise; jéééé, tijd voor een brusje!! Super leuk! :D Wij zijn er nog niet helemaal uit wanneer we weer gaan starten, maar het zou deze maand al raak kunnen zijn dus wie weet...:D Zit pas op dag 17 nu dus voorlopig weet ik in elk geval nog niks.
    Wat heerlijk dat Laurise zo'n gezellig meisje is! Ik denk inderdaad ook wel eens dat we echt nooit meer zo'n makkelijk kind krijgen, haha. Dat geklets is leuk hè? Stef zegt ook echt alles na, te grappig! Twee weken geleden heeft mijn vader hier opgepast en die stootte zijn hoofd tegen de lamp. Nu gaat het al twee weken 'opa!' en dan kijkt Stef naar de lamp. Dus dan zeg ik: "wat deed opa?" En Stef "boem!" Hahaha :D Heb tegen mijn vader gezegd dat ie zijn hoofd maar niet meer moet stoten want het gaat nergens anders meer over. :p

19. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ laurise
    Joehoe een brusje

@ Nicole
    Baalde je niet dat de kleine dame gedraaid is?

@ bibi
    Het kan raak zijn? Zijn jullie al zo echt bezig?

@ seredipty
    Waar blijven de buik foto's. DIT geld ook voor Nicole

@ hier
    Met Thijn bij het CBS geweest. Bijna 84 cm en 12, 5 kg. Pff dacht dat al te voelen :D ik ga weer de laatste zijn met een broertje. (Want dat wordt het toch. Haha) Thijn zuigt je echt leeg qua energie. Dus wij wachten wel.

20. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    Zo ff mn mooie man showen. Hij had een sneeuw bal van zn tante gehad en ja die laat je niet los. En handschoenen doe je gewoon zelf uit :cool:

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina