het zou inderdaad nog wel 5 weken kunnen duren maar ik was ook echt vreselijk blij dat Alana met 39 weken geboren werd! Ik was er helemaal klaar mee
haha ja, je zit nu gewoon letterlijk te wachten. en zodra het mag heb je ook zoiets van "kom er nu maar uit!" en dat je zelf overtijd was zegt niets hoor. ik ben 10 dagen langer blijven zitten maar als ik niet ingeleid was zou nikki waarschijnlijk ook dezelfde week nog geboren zijn. dus die was dan ook voor de uitgerekende datum geweest. tis gewoon afwachten. lastig he? ben je er helemaal klaar voor en bij ieder krampje denk je, zou het beginnen? of dat je savonds naar bed gaat en denkt: straks breken mijn vliezen vannacht. tis heel spannend allemaal.
Ja ik had laatst harde buiken die om de 3-6 minuten kwamen... 1,5 uur lang... ze leken ook wat gevoelig te worden, maar ik ben gewoon naar bed gegaan en dacht... als het echt begin wordt ik vanzelf wakker van de pijn! En helaas... ik ben alleen wakker geworden om te plassen en heb heerlijk vast geslapen
@ Shenoby; nog maar 8 weekjes, schiet lekker op. Het is inderdaad te hopen dat je gewoon lekker thuis kunt blijven die laatste weken, lekker in je eigen vertrouwde omgeving. Lijkt me inderdaad ook wel erg apart om te weten wanneer de kleine komt. Kan me heel goed indenken dat je de nacht van te voren niet geslapen hebt de vorige keer. En inderdaad, het is zó fijn om ons geluk te kunnen delen en er eindelijk gewoon met iedereen over te kunnen praten. Dat maakt alles een stuk makkelijker en het maakt het ook weer wat 'echter', het dringt steeds meer door dat we écht een kindje krijgen. @ Serendipity; wat super dat je vriend gisteren toch mee is geweest! Ik ben echt blij voor je en ook voor hem dat de medicijnen aan lijken te slaan. Dat maakt het leven een stuk prettiger. En nu maar afwachten. Wij wachten allemaal met je mee hoor, ben heel benieuwd wanneer jullie kleintje zich aandient. @ hier; alles prima. Morgen alweer 9 weken dus nog 8 daagjes en dan hebben we eindelijk de echo! Heb nog steeds redelijk wat last van misselijkheid en gisteren had ik toch maar eens aardappels gekookt, nou, ik geloof dat ik een halve op heb en toen kon ik echt niet meer. Vandaag hebben we verjaardag van ons nichtje en dan eten we daar altijd een broodje en morgen wordt het maar weer rijst denk ik, moet toch wat hè.
@ bibi zo herkenbaar he... gelukkig gaat het over een paar weken echt beter ik weet nog dat ik bij 10 weken dacht... pfff dit gaat nooit meer over!! Ik had ooit mezelf gedwongen om een worteltje te eten... had hem nog niet eens op en hij kwam er alweer uit! M'n vriend was toen erg bezorgt... omdat ik zo "slecht" at... maar wat niet binnen blijft, blijft niet binnen... dat haal je allemaal wel weer in als je je beter voelt Wel balen dat je zo misselijk bent met die feestdagen Ik heb hier ook niet echt kunnen genieten door het maagzuur, maar de oliebollen ga ik vrijdag toch echt weer proberen hoor
Hallo allemaal, weet niet of ik me hier eigenlijk al had voorgesteld. Ik ben ook uit 1985 en ben 11 feb uitgerekend van de eerste een kleine knul krijgen wij
jaja ben inderdaad hard aan het aftellen zit namelijk sinds 2 dec al grotendeels thuis omdat het niet meer ging (veel huilbuien en te druk op mijn werk. werk op een nso) en moet zeggen thuis zitten is niets voor mij iedereen werkt en ik ben maar thuis ben blij als ukkie er is en ik iets meer te doen heb mensen zeggen ook wel ga lekker lezen en films kijken maar kan niet de hele dag stil zitten haha vreselijk maar ach nog even en dan is hij er
@ baby2011 Grappig... ik werk op een kdv ... op een babygroep... zit al vanaf 25 weken thuis vanwege ernstige bekkeninstabiliteit... vreselijk, want dan kan je in huis ook niks doen... je kan niet weg... niks! Ik weet precies hoe het vervelen dan gaat ... Ik heb liever verlof met m'n kleintje dan verlof zonder m'n kleintje... dus kom maar op Hoe ver ben jij nu? 34 weken?
vrijdag ben ik 34 weken en per 1-1 gaat mijn verlof dus officieel in. Deze week zijn we gesloten (altijd tussen kerst en oud en nieuw) en daarvoor dus heel veel thuis gezeten. ja ik kijk echt uit naar onze kleine knul zodat ik wat om handen heb. Al moet ik zeggen kan me nu ook van de bank heisen en is iets in huis gaan doen haha. Vind het vooral jammer dat mensen commentaar geven dat ik thuis ben. Maar dat is denk vooral omdat ze niets aan me zien. Bij mij is het echt allemaal geestelijk verder huppel ik nog rond zeg maar
pff niet te druk maken over wat anderen denken. andere mensen hebben toch altijd hun mening wel klaar. en aangezien jullie deze week gesloten zijn heb je nu toch gewoon verlof? en als je zin hebt om iets in huis te doen en anders toch lekker niet? voetjes op tafel,tv aan of weet ik veel en lekker genieten. morgen is er weer een dag.
ja dat is helemaal waar. maar vandeweek had ik echt zoiets van geef mij maar een gebroken been dan zien mensen het teminste maar verder hang ik inderdaad lekker op de bank en doe ik niks ga zo mijn kamertje (hobby kamer) maar is opruimen kan ik de letters voor zijn muur gaan verven 8) heb ik weer wat leuks te doen haha
Ik ben hier toen begonnen met schilderijtjes te maken voor de kinderkamer... puur om wat te doen te hebben! Ik moet zeggen, schilderijen is niet mijn ding, daar was ik snel achter! Maargoed... verder is mijn huishouden ook niet verbeterd hoor ik ben vooral gaan internetshoppen achter de pc ... inmiddels ben ik het vervelen gewend en vind ik het heerlijk thuis! denk dat ik straks wel weer heel erg moet wennen!
haha ja als mijn kamertje is opgeruimt zal ik me ook niet snel vervelen. Ik heb namelijk als hobby het maken en aankleden van 1 op 12 poppenhuizen dus als alles is opgeruimt kan ik lekker aan de knutsel gaan en zal ik me niet vervelen kijk er alleen zo tegenop dat ik die kamer moet opruimen haha en is maar 6 vierkante meter dus veel werk is het niet maar kan er voorlopig niet eens normaal zitten haha
nou ik verveel me vandaag ook hoor. er is hier genoeg te doen in huis. maar buiten de was draaien en zo heb ik totaal geen zin! zie het morgen wel weer. of vanavond als mannetje weg is dan ga ik even met de zolder bezig op de 1 of andere manier schiet ik dan veel meer op. omdat hij anders elke keer zegt doe je ook even rustig aan? ga je ook even zitten enz.
net besloten ga een kookwekker zetten op een half uur dat half uur moet ik aan de slag en dan mag ik weer even bankhangen kijken of het gaat werken haha half uur is ook zo voorbij denk ik
De wasmand puilt hier ook echt giga uit! En de vaatwasser moet nog leeg enzo... maar ik heb gesloten om een cake te gaan bakken dat is ook al heel wat voor mij want dat ben ik al maanden van plan
zo eerste half uur opruimen zit erop begint al een beetje ergens op te lijken al moet ik een beetje veel bukken en dan krijg ik weer zo het zuur :x vreselijk hmmmm cake wilde ik ook bakken vandaag maar heb ik verschoven naar morgen nu eerst het kamertje
de afwas heb ik gelukkig al gedaan. en de was draait vollop. heb van de week nog appelflappen gemaakt dus bakken hoeft even niet. moet alleen de zolder nog een beetje fatsoeneren voor de loges a.s vrijdag. maar als ik alleen al boven kom zakt me de moed al in de schoenen