de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Shenoby
    Dan lig je nog aardig op schema :p Ik wacht gewoon tot de kraamzorg het komt overnemen van me ;)
    Ah nee, zo ben ik ook weer niet, schaam me dood dan! Maar dan moet die kleine nog wel ff blijven zitten!!

@ Baby2011
    Heb jij ook zo last van zuur?! Hier ook vreselijk erg... wordt elke nacht/ochtend wakker van een brandende slokdarm!! Erg pijnlijk!! Gebruik jij er wat voor?? Ik had eerst Antagel, toen Gavitamon... daarna Rennies ;)... en nu werkt niks meer... ben ik toch maar weer Antagel gaan halen, wie weet werkt het weer na een paar weken niet gebruiken ;)

2. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.887
    401
    83
    hmmmmmmmmmmmmmm appelflappen klinkt ook goed zeg!

alhoewel er nu niet veel ingaat bij mij :( gister had ik zo het zuur

dat ik in bed lag en nog net optijd de wc kon bereiken :)

en nu heb ik echt nergens trek in gevoel dat ik elk moment weer moet gaan rennen terwijl er niks uit kan want er zit niks in :(

3. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.887
    401
    83

niks werkt hier meer

hele tijd heeft spa rood erg goed gewerkt! dat stopt het echt beetje

maar ook dat werkt niet meer :(

dus nu weet ik het niet meer

als ik vanavond weer moet spugen bel ik morgen de vk want dit trek ik niet 8)

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ja appels is ook niet goed volgens mij tegen zuur... en vet eten natuurlijk ook niet! Ik probeer ik vaak appelstroop te eten voor m'n hb, maar krijg ik ook last van... appelsap gaat ook niet! Eigenlijk gaat niks ;)

5. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Jij hebt dus ook al, al die middeltjes gebruikt?! Waar hadden jullie het toen over Shenoby en Laurise?? Die vergeet ik steeds aan m'n ha te vragen... die kan ik nog een x proberen!

6. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.887
    401
    83
    slapen dat werkt maar ja om vanaf nu tot de bevalling alleen maar te slapen haha

7. shenoby

shenoby Niet meer actief

omeprazol! :D
    heb namelijk nergens last meer van.
    was laatst een keer zo wanhopig dat ik op het internet las dat een slok azijn kon helpen.
    nou das dus een absolute no go!
    maaaaaan wat doet dat zeer!

8. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.887
    401
    83

die ga ik onthouden!!!

morgen maar is even een telefoontje plegen naar vk of ha en kijken wat die zeggen

want dit ga ik geen 6 weken meer volhouden :)

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ shenoby
    hahahaha sjees, dan was je ook wanhopig zeg!!! Dan zit ik toch liever een hele nacht achter de pc ;) omdat ik er niet van kan slapen!
    Ik ga het meteen opschrijven... kan ik het maandag eindelijk eens vragen aan de ha!!

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

oh man ik dacht echt dat mijn slokdarm op stee zou verbranden.
    met nikki is door het zuur mijn hele slokdarm ontstoken geweest.
    net of dat je de hele tijd eten vast had zitten.
    en dan maar slikken en slikken maar het trekt niet weg.
    heel irri was dat.
    dus dat wou ik deze keer graag voorkomen

11. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.887
    401
    83
    jemig dat is echt een noodgreep als je dat gaat drinken :( al moet ik zeggen dat ik het nu ook zou doen als ik zoiets zou lezen!

12. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ik hoop echt dat het bij mij net zo goed helpt!!
    Hier was m'n slokdarm ook echt zwaar geirriteerd... bij elke slik beweging, maakte niks uit of ik wat at ofzo... dan na een paar seconde kreeg ik echt zo'n brandende pijn!! Gelukkig heb ik het nu alleen nog als ik wat gegeten heb... niet meer bij ELKE slik beweging...

13. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.887
    401
    83
    @ serendipity

zie dat je ook uit zuid holland komt :) waar woon je?

14. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ serendipty:
    hoe gaat het met je bi? Heb je nu meer last nu het koud is. Ik heb zelf altijd meer last wanneer het weer erg omslaat. Ben dan ook heel stijf in mijn rug! Heb jij daar ook last van?

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Baby2011; welkom hier! Nog maar eventjes en dan kun je je beebje vast houden, leuk hoor! :)
    Hier trouwens nog iemand die in de kinderopvang werkt, kdv op een verticale groep. ;) Ben benieuwd of het goed blijft gaan. Heb nu lekker vakantie, hoef pas over een week weer aan de gang dus ik kan nu in elk geval rustig aan doen.

Wat zijn jullie trouwens allemaal ijverig geweest gisteren! :p Alle huisjes weer aan kant? Ik ben vrij en ik ben heel m'n schema kwijt, haha. Moet eigenlijk toilet en badkamer vandaag doen, maar ik heb besloten dat er morgen weer een dag is. :p Gisteren boodschappen gedaan en dat viel best tegen...Moet mezelf echt vooruit slepen en ik moest dus eten kopen en dat is best lastig als je maag overal van omdraait. ;) Dus vandaag doe ik het rustig aan. Straks komt een goeie vriendin langs, die zet ik beschuit met muisjes voor, kijken hoe ze reageert. :D

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Gelukkig heeft m'n bekken totaal geen invloed op het weer... door het weker worden van je bekken worden je spieren anders belast, maar het is niet zo zeer de spieren die het veroorzaken! De pijn wel.. maar komt meer door de andere houding! En daarbij heb ik nu nog amper last van m'n bekken sinds de kleine is ingedaald :D er gaat een wereld voor me open, ik ben nu 10x zo soepel als rond m'n 15 weken zwangerschap :D best raar he?!

Wanneer kreeg jij nou precies die injectie voor je eisprong op te wekken?? Of moest je eerst bloedprikken of iets?? Net in het nieuwe jaar toch??

@ baby2011
    Ik had je een pbtje gestuurd over m'n woonplaats... maar eigenlijk niet echt boeiend want iedereen weet het hier ook :p Ik woon in Roelofarendsveen, vlakbij de baby-dump :p:D haha

@ bibi
    Hier niet echt actief geweest hoor ;) alleen m'n cake is gelukt gisteren ;)... vandaag wel actiever, ben lekker aan het wassen en opruimen! En we gaan vandaag of vanavond nog even naar de mediamarkt voor een nieuwe video camera kijken!
    Wat kan je je verrot voelen he... rond deze periode?! Ik vond die vermoeidheid en misselijkheid (naast m'n bekkeninstabiliteit) het ergste van de hele zwangerschap... dus als je daar eenmaal door heen bent... :)

@ hier
    Zware k*t nacht gehad... had zo'n last van het maagzuur dat ik amper heb geslapen! Ik bleef maar antagel en rennies door elkaar nemen, maar het hielp gewoon niet! De kleine is ook om de as gedraaid en ligt nu weer met de benen links te trappelen, misschien dat ik daarom vanacht weer zo extreem last er van had?? Lekker met die voeten bij m'n maag!!
    Maar verder staat het bed hier omhoog :D op kratten... nu 87 cm hoog... rol letterlijk m'n bed uit!! Tis goed dat ik lange benen heb ;)... en vanaf vandaag mag ik thuis bevallen :D:D:D nu 37 weken!!! Voelt echt als een stap dichterbij :)

17. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ serindipity.
    jaaaa 37 weken.
    nou nog even oud en nieuw over en dan mag het wel komen.
    31 dec of 1 jan jarig zijn lijkt me niet zo leuk

18. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Serendipity; dat is zeker weer een stap dichterbij! Wil je ook graag thuis bevallen?
    En heb je vannacht wat beter kunnen slapen? Ik denk dat het begin en eind het zwaarst zijn hè, de tussenliggende maanden zijn wél leuk. Ik voel me vandaag trouwens véél beter dan gisteren. :) Heb tussen de middag twee boterhammen kunnen eten zelfs. Normaal eet ik er 3, maar gisteren kreeg ik er met moeite 1tje naar binnen. Heb ook al een hoop gepoetst en een wasje gedraaid. Bezig blijven is toch wel goed, als ik op de bank ga hangen ga ik me niet beter voelen heb ik gemerkt.

Meiden, ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling strakjes en heel veel geluk en gezondheid voor 2011! Ik hoop dat het voor iedereen een prachtig jaar mag worden.

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

Heb net alles gelezen pff wat een kletskousen zijn jullie!! Maar moet over 10 minuten weg dus niet veel tijd om te reageren.

Serendipity vraag nou om omeprazol!!!! Werkt echt top hier!!! Enne een camera kopen...ik heb nog een hele mooi goede te koop!!!

Shenoby ja we houden weer eten binnen..ben zo blij was toch een beetje bezorgd om beebje

Baby2011 welkom hier

Bibi jeeeeh bijna de echo voor jou! Stapje voor stapje gaat het eten steeds beter.

Nog een paar nachtjes en dan eindelijk de 20 weken echo!! Ik wens jullie al het goeds voor 2011, op naar mooie lieve beebjes en voor jou Anita op een heeeel vruchtbaar jaar!!!!

20. danip

danip Niet meer actief

Oeeh schaam schaam, ik ben hier al een heeele poos niet meer geweest. Maar ik ben dus ook van 85 :D Toch het mooiste bouwjaar al zeg ik het zelf ;)

Ik herinner me nog dat er heel veel 85ers waren die in de mmm zaten. Zal zo even terug proberen te lezen hoe ver het met jullie allemaal is.

Deel Deze Pagina