de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.887
    401
    83
    goeie morgen allemaal :D

net naar de verloskundige geweest en alle rust is niet voor niks geweest kleine heeft een groeispurt gemaakt en de vk was helemaal tevreden :D ben helemaal trots moet ik eerlijk zeggen .

ook nooit geweten dat ik zo blij zou zijn als ik aankwam maar jawel ben 6 kilo aangekomen zit nu op 10 kilo totaal dus prima :D

voel me helemaal goed haha

2. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Als het eenmaal echt begint dan merk je het poel genoeg ;) er zijn maar weinig meiden die bevallen zonder het van te voren aan te voelen :) ik ben met 37 weken nog van Hoorn naar Leeuwarden geweest. Zo'n 1,5 uur in de auto, maar ik had wel voor de zekerheid mijn moeder mee. Veel plezier vandaag!

3. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ baby2011
    Dat is goed nieuws!!! Jeetje 6 kilo aangekomen?! In hoeveel tijd?! Dat heb je snel gedaan... ;)
    Hier totaal 15 kilo aangekomen... vind het nog al wat ;) Was altijd een sprietje, nu niet meer ;)

@ Paradijsvogel
    Ik denk ook wel dat je het merkt... zodra het echt pijn gaat doen, weet je het nog ruim op tijd natuurlijk... maar bij elk steekje of voorweetje, denk ik... zou het? ;) Moet het denk maar ff los gaan laten ;) dit kan nog zo lang duren... maak ik mezelf alleen maar gek!

4. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.887
    401
    83
    nou in behoorlijke tijd hoor haha maar totaal ben ik nu 10 kilo aangekomen

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ baby; wat fijn dat alles helemaal in orde is!

@ Serendipity; spannend bij jou! Maar je zal het vast wel merken als de bevalling begint. ;) Ik weet van mijn moeder dat ze 's ochtends met mij bij mijn oma was geweest, 's middags begonnen de weeën en een paar uurtjes later was mijn broertje er al. Dus het kan allemaal heel snel gaan. Ik hoop het in elk geval voor je. :p
    dat vroeg ik me dus gisteren ook al af ja, wat jouw vriend dan voor werk doet want ze lijken wel érg veel op elkaar. :D De mijne is monteur bij het waterleiding bedrijf. Dus vandaar dat ie regelmatig storingsdienst heeft en dan weg moet om lekkages te repareren. En jouw mannetje??

@ Laurise; jáááá, vanmiddag jullie echo!!! Spannend! Hopelijk krijgen jullie prachtige beelden van jullie beebje te zien, geniet ervan meis!
    En wij hoeven nog maar 2 daagjes te wachten...Ik zit verder niet in spanning ofzo hoor, pfff. ;) het komt wel heel dichtbij nu, ben zó nieuwsgierig naar ons frummeltje. Ik dacht gisteren nog ik moet natuurlijk wel vertrouwen in ons kindje hebben. Ik kan wel de hele tijd bang zijn, maar ik vertrouw erop dat ons ukkie sterk is en kei hard z'n best doet om bij ons te blijven. :)

6. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is heel normaal hoor dat je dat steeds denkt ;) dat had ik ook, vooral omdat je weet dat je vanaf 37 mag bevallen. Ik denk dat ik het deze keer ook gewoon weer heb ;)

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ bibi
    Mijn vriend werkt bij een 24-uurs hydroliek bedrijf als monteur... in de regio den haag. Hij heeft 1x in de 3 weken 24-uursdienst voor een week! Jou vriend speelt dus met waterdruk en mijn vriend met oliedruk ;)

Gelukkig gaat meestal de 1ste wat minder snel als de 2de ;)... tuurlijk mag het snel gaan, maar niet al te snel graag ;)

Spannend, jullie donderdag!! Het is zo bijzonder om je kleintje op het scherm te zien... zo onwerkelijk! Ik had toen niet verwacht, dat het me nog zoveel zou doen! Het is zo bijzonder!!

@ baby2011
    10 kilo... erg netjes!!! Ik hoop dat het bij mij vooral vocht is... dan is het er snel weer af! ;) Heb nu zelfs een onderkin :( vreselijk! Kan niet wachten tot ik m'n lichaam weer terug heb... helaas wordt dat natuurlijk nooit meer zoals het was!! Maar we krijgen er weer wat moois voor terug :)

@ Paradijsvogel
    Ja dat is misschien ook waar... vanaf 37 weken heb ik echt zo iets van! Kom maar op... ik wil je zien... kan niet meer wachten! Maar het duurt nog zo lang :p... Al schrok ik gisteren wel weer, dat het nog maar 2,5 week was! Vond het in eens veel korter klinken dan 3 weken hahaha! Wat is nou een paar weken... helemaal niks toch?! En nu ik weer kan slapen met die rennies, voel ik me een stuk beter... dus die weken kunnen er ook nog wel bij! :)

8. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    meiden ik heb gister zelf pregnyl bij me gespoten en nou vind ik mezelf dus echt wel een bikkel. Whaha heb nu alleen een blauwe plek op mn buik! Damn

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Ieks!!! Ik haat naalden!! Vind jou ook een bikkel hoor :D... wat je er allemaal niet voor over moet hebben he?! Wanneer heb je nu de volgende stap? Wat gaan ze dan doen?
    Sterkte en succes!!! M'n duimen draaien over uren (in mijn slapeloze nachten haha)

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik duim mee voor je anita.
    het is jullie echt gegunt.

11. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Anita, ik vind je ook een bikkel! Spannend hoor! Ik duim heel hard voor je!

12. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ meiden
    dank jullie wel! Wil graag mee praten over kinderwagens, kinderkamers en waar je lekker kan baby shoppen :D dus duim ook heel hard voor mezelf.

@ laurise
    wat een naai streek dat je hier gevolgt wordt! Kan je ook niet meer lekker praten over van alles. Ik moet er namelijk niet aan denken. Succes ;)

@ shenoby
    wat is dat nou bij jou buren? Tell me about it!

@ serendipty
    ik ben ook niet zo naalden fan. Maar voordeel is dat ik de feestdagen lekker ben doorgekomen en mijn buik momenteel even niet meer zo strak is. Dus ik had een vetje en kneep daar heel hard in zodat ik de prik niet voelde. Vond het een beetje raar om naar het zh te gaan om die prik te laten geven terwijl ik zelf doktersassistente ben!

@ bibi
    gaat het goed met je buik?

13. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Bij elke prik die ik hier moet krijgen (heb het geluk dat ik negatief bloed heb... dus mag wat naalden meer hebben als de gemiddelde mens haha) knijp ik ook altijd hard in m'n velletje :p dan valt het elke keer weer mee! Maar ik kan daar echt niet naar kijken hoor... pff... en dat zou je toch wel moeten doen als je hem zelf moet zetten... ieks!! En waarom mag een doktersassistente niet bang zijn? ;) Juist fijn als een doktersassistente zich zo goed kan inleven in de patient ;) Maar vertel... wanneer moet je nou naar de gyn enzo?? Wat gaan ze dan precies doen??

14. shenoby

shenoby Niet meer actief

oh ja ik zou nog even vertellen wat er met mijn buren aan de hand is.

nou het begon een jaar geleden vlak naar nikki haar verjaardag.
    ze kwamen ineens aan de deur dat nikki teveel lawaai maakte.
    ze konden haar de hele dag horen,spelen,lopen enz...
    (we wonen in een bovenwoning)
    goed heel vervelend natuurlijk dus wij leggen een vloerkleed neer waar nikki op spelen mocht.
    paar dagen later gevraagd of het geluid wat verminderd was.
    nou ja het dempte wel wat.

goed het ging even goed.
    totdat ze weer kwamen.
    Ik word helemaal GEK van dat kind werd er gezegt.
    waarop ik antwoorde nou sorry zou niet weten hoe ik je verder tegemoet moet komen mijn kindje moet nou eenmaal kunnen spelen.

in de zomer begon het pas echt.
    er werd niet meer tegen ons gepraat en ineens keken andere buren ons ook met de nek aan.
    Toen hoorde ik ineens van iemand anders dat ze een handtekeningen actie op wilden zetten om ons daar weg te krijgen.
    Woest waren we.
    we zijn gelijk naar de woningbouw gegaan enz enz enz.

maar goed om een lang verhaal kort te houden.
    30 dec begon het weer.
    nikki was mee aan het dansen met dora en toen sloegen ze op de verwarmingsbuizen.
    we hadden het eerder die week ook al gehoord toen we aan het stofzuigen waren.
    maar dachten dat het toeval was.

nikki maar op de bank gezet maar zodra ze eraf was weer gebonk.
    dus ik vlieg naar buiten waar de buurman mij al op stond te wachten.
    welk verstand ik wel niet had.
    een kind moest zachtjes doen mocht niet rennen in huis(ze gooide de beer 1x en rende erachteraan)
    en ik moest haar maar vastbinden als ze niet rustig wou zijn.
    ik was een slechte moeder want kon niet opvoeden jadajada
    ik heb zoveel shit over me heen gekregen niet normaal meer.

dus zoveel stress dat ik savonds op de verloskamers lag omdat mijn harde buiken wel erg regelmatig kwamen.
    ik heb niks anders gedaan dan huilen huilen huilen.
    toen ik zelf eenmaal rustig was werd de buik ook weer rustig gelukkig.
    maar dit moest niet te vaak gebeuren.

Door alle stress wat het met zich meebrengt zijn wij overdag dus niet meer in ons eigen huis.
    heb de woningbouw gebeld maar die zeiden dat we gewoon moesten wachten.
    omdat ik het er niet bij wilde laten zitten heb ik alles ingeschakeld wat ik maar kon bedenken.
    van wijkagent tot advocaat.
    hopelijk is het nu tot de woningbouw doorgedrongen dat wij hier gewoon weg moeten.
    in ieder geval zouden ze maandag contact met ons opnemen.
    de wijkagent heeft hun namelijk gebeld en de advocaat heeft een brief gestuurd naar hun.
    dus dat is nog even afwachten.

en als dat niet werkt? dan moet ik denk ik maar even flink stennis schoppen daar.
    zou het anders ook niet meer weer weten.
    maar goed zoals jullie misschien wel begrijpen is dit dus een zeeeer stressvolle situatie.

15. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje, wat een onzin zeg! Hebben zeker zelf geen kinderen.... Bij mijn ex hebben we ook wel eens ruzie gehad met de onderburen omdat de hond door de huiskamer heen liep.... Waar kunnen mensen zich druk om maken en het ergste vind ik dat je dat kan weten als je in een benedenwoning gaat wonen.... Maarja, zulke mensen heb je helaas nou eenmaal... Hoop dat je daar snel weg bent...

16. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Shenoby
    Jeus wat een gedoe zeg!! En wat een achtelijke mensen...
    Eerlijk gezegd ben ik daar hier ook een beetje bang voor... wij wonen in een flat en je hoort nou eenmaal geluidjes van elkaar... en tja kinderen zijn misschien wat luidruchtiger als volwassen,
    maar waarom moet daar zo op gereageerd worden :(...
    Hoop dat je snel wat anders hebt... die stress is niet goed voor jullie en voor de kleine!!
    Sterkte!!

17. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ paradijsvogel.
    ja hoor ze hebben wel kinderen.
    ze hebben zelfs een klein kindje die daar veel over de vloer komt die maar iets jonger is dan nikki.
    daarom is het helemaal onbegrijpelijk.

ze hadden deze week al rondgebazuind dat wij overdag de hele dag sliepen snachts wakker waren en nikki ook snachts ophielden.
    dus dat wij heel associaal waren.
    nou in de buurt geloven de meesten dat inmiddels ook wel al.

18. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ shenoby
    damn wat voor rare mensen zijn er toch op de wereld. Ik snap dat echt niet. Je moet altijd denken dat het meer over hun zegt dan over jou! En wat ik weleens doe als iemand mijn beledigd dan zeg ik:
    sorry maar ik verlaag me niet naar jou niveau dus we zijn uitgepraat!!
    Vaak zijn ze dan van stomheid geslagen en jij hebt je lol. :D:D:D

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Meiden, even héél kort (moet zo gaan werken)
    Alles is helemaal in orde met onze beeb!!! :D Ben twee daagjes terug gezet dus vandaag 9 weken en 6 dagen. Hartje klopte mooi en alles zag er perfect uit. Me = happy!

Ik lees zo snel mogelijk bij hier en dan reageer ik.

20. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat heerlijk Bibi!

Deel Deze Pagina