Haha, Anita, die is leuk! waar je al niet op voorbereid moet zijn als vrouw zijnde. @ Serendipity; gisteren schrijven over harde buiken en dan vandaag hier niet komen! Maak het eens niet zo spannend! Hoe is het meid? Ben wel nieuwsgierig of je kleintje eruit wil...Misschien vond hij/zij de elfde ook wel een leuke datum... En nee, mijn vriend laten scheeren, dank je wel. Dan heeft de vlos of de gyn gewoon pech hoor, kijken ze maar tegen een oerwoud aan.
hahahaha... Hier nog niks hoor! De ha vindt me iemand van DE tijd... dus hij denkt gewoon rond de 20ste... prima!! Ik hoop gewoon niet over tijd te gaan! Hier nog steeds af en toe harde buiken, maar dat is hier heel normaal
Hè jammer, het was zo spannend. Nog even volhouden dan maar hè. Hier eigenlijk geen nieuws, gaat allemaal prima behalve dat ik er echt gaar uitzie. haha Ik vind in elk geval zelf dat mijn gezicht echt heel vermoeid is, beetje grauw ook. Dus zit nu ook even te relaxen. Vanochtend gewerkt en morgen ben ik ook nog een dagje vrij dus komt weer helemaal goed. Heb trouwens ook alvast vakantie aangevraagd (en gekregen) in de eerste week van Mei dus dan gaan we onze laatste vakantie saampjes vieren.
@ bibi Heerlijk op vakantie in mei heb je weer wat om naar toe te leven!! En verlof in de zomer... lijkt mij ook heerlijk! Al moet ik zeggen dat ik nu met de winter het ook niet erg vind... dan hoef je niet perse het huis uit als het koud en regenachtig is Grauw? Dat is nog niet zo erg... ik zat helemaal onder de zware acne... nu nog een beetje... maar echt zwaar zwaar zwaar acne... een groot krater landschap! Dat was echt niet grappig! Vandaar al de buikfoto's zonder hoofd Inmiddels heb ik een plofkop en een onderkin... hoop dat tie na de bevalling snel weg zijn! Wel rustig aan jij he?! Lekker dat je morgen ook nog vrij bent... ff bij tanken! Ik vond het eerste trimester echt het zwaarste als ik bedenk hoe moe ik toen was... lag toen echt om 7 uur al op bed... en tegen de tijd dat ik dan gtst in bed ging kijken, kon ik vaak m'n ogen al niet meer open houden! Verschil met de vermoeidheid van nu... is dat ik toen wel kon slapen en nu vaak niet meer... ook al ben ik moe!
Wat een gezelligheid hier weer dames! @Bibi Wat een gave echo foto!! En wat bijzonder he zo'n minimensje..lief dat je vriend ook zo zat te genieten..onwerkelijk he dat er in jouw buik een klein mensje groeit.. Wat fijn even een vakantie met z'n tweeen, waar gaan jullie heen? Word/werd inderdaad gevolg hier..maar dat maakt niet uit, schrijf lekker verder want kan niet zonder al die lieve meiden hier en in andere topics.. Wat leuk dat er een klasgenootje ook zwanger is.. enne goed naar je lichaam luisteren he..rusten als je rusten moet. Weet iedereen het inmiddels? @Serendipity Wat een gave foto's zeg!!! Je ziet er echt stralend uit, en wat een mooie buik..mooi ook zo samen met je mannetje. Ooo wat erg dat je zo'n last van acne hebt gehad.. maar las wel dat je bi over is..?? Dat is toch wel heeel fijn. Hoe is het slapen? Nog steeds goede nachten?? Werken de maagpilletjes nog steeds goed. Jullie beebje zit nog heerlijk warm bij mama, denk ook wel dat je tot de 40 weken of daarna gaat lopen..sorry..haha.. Raar he straks een beebje in huis..besef komt bij mij ook steeds meer. En ja smelt smelt straks om je grote liefde met je andere grote liefde ziet.oooohh als ik daar aan denk...pff vlinder vlinder vlinders haha.. @paradijsvogel Jeetje jij gaat ook hard he! Hoe voel je je? Heb je al een eigen woning? En bijna de 20 weken echo he, wil je weten wat het wordt? Hoe gaat het met de kleine grote meid? Heeft ze het besef dat er een brusje komt? @Anita Vervelend dat je medicijnen niet mag nemen..maar ja alles voor jullie grote wens..denk nog steeds aan je meis... @Shenoby Jeeeeeeehhh wat een bizar verhaal zeg!!! Wat een flauwekul!! Een kind mag toch heus wel spelen in zijn eigen huis..brrr kan ik erg boos om worden..hopelijk hebben jullie snel een nieuwe woning waar jullie lekker met z'n 4en kunnen wonen..nog even en dan mag jij ook alweer bevallen..times fly.. Betreft het leuke oerwoud verhaal hier haha..ik zie dus mijn kruis ook al een tijdje niet meer lol..echt gek hoor, en ik hou het wel bij maar niet zo als eerst. En als ik het doe doe ik het meteen allemaal eraf dan hoeft het een tijdje niet meer haha, en dan hoef ik niet op de gok netjes te doen.. Enne betreft scheren voor echo; ja hoor hier ook 1, en doekjes in tas... Mijn buik is in 2 weken 4 cm gegroeid in de omvang...jeetje inhaalsprut van het ziek zijn denk ik..inmiddels 4 kilo..netje he. Begin nu wel echt mijn buik te voelen als ik lig, loop enzo. Ook moet ik wat om mijn energie/tillen gaan letten want ik merk dat het ook allemaal wat minder is. Maar maakt niet uit, geniet nog steeds voor 200% en de plopjes worden meer en meer..ik geniet daar zooo van.. Vorig weekend begonnen met de kamer..zo leuk.. dit weekend weer lekker klussen.
Laurise, het gaat inderdaad erg snel! Alana heeft het nog helemaal niet door. Maar ik probeer haar er wel zo veel mogelijk bij te betrekken. Ik heb een eigen huis! Eind van de maand krijg ik als het goed is de sleutel! Ik heb er heel veel zin! Lekker een eigen plekje voor mij en mijn mooie kindjes... Ik ga binnenkort op de rest reageren, maar ik ben nu helemaal kapot...
@ Paradijsvogel Wat goed nieuws!! Wat fijn!! Wel een gedoe allemaal zeg... verhuizen, zwanger en een kleintje... kan me voorstellen dat je helemaal gebroken bent!! Tis allemaal leuk (behalve het uit elkaar gaan natuurlijk), maar wel super heftig allemaal! Vind echt dat je super positief bent... echt respect hoe je het allemaal doet!! @ Laurise Gaaf he?! die foto's... ben er echt trots op ... ze zijn ff in 5 minuten gemaakt hoor Kwam net uit m'n bed, dus echt strallend hmmm niet echt maargoed En die acne die ik gehad heb... pff ja echt erg... nu nog een paar af en toe... tis meer het weg trekken van de littekens die er nog zitten! Dat zie je helaas ook nog wel een beetje op de foto, maar het is ZOVEEL minder! Het was echt niet normaal... iedereen sprak me er ook op aan niet leuk! Ze zeiden eerst, jeetje wat zit je onder!! En dan vragen hoe het met de zwangerschap ging Bi is idd helemaal weg... al hoewel ik nu het wel even voel als ik te veel gedaan heb Maar dan bedoel ik ook echt te veel... boodschappen tillen, badkamer schoon maken, keuken schoon maken, extreem goed stofgezogen... en dan nog heb ik nog maar 1/10 last van m'n bi... als toen! Top dus!! Wel super te horen dat het met jou ook zo goed gaat! Je buik groeit hard zeg!! En ik vond hem al zo groot Snap echt niet dat je nog maar 4 kilo bent aangekomen!! Denk dat als je straks bevallen bent... dat jij meteen de kilootjes weer kwijt bent! Zou wel lekker zijn he? Ik ben deze week helemaal niet aangekomen Had al gelezen dat je de laatste 3 weken nauwelijks aankomt... maar aangezien ik alleen maar trek heb in lekker=ongezonde dingen, dacht ik... nou ik kom echt nog wel aan! Maar niet dus Ik blijf op 15 kilo hangen... Wel grappig dat jij het daar beneden nu al niet meer kan zien ... ik had dat pas bij 30 weken ofzo... maar idd, alles eraf en dan hopen dat het niet te hard groeit
@ Paradijsvogel; gefeliciteerd met dit super goede nieuws! Kun je eindelijk een leventje gaan opbouwen met je ukkies. @ Serendipity; acné is helemaal balen ja...Ik heb ook wel meer puistjes (normaal heb ik er gewoon geen), maar het valt allemaal reuze mee. Dus ik zal niet meer zeuren. Verlof in de zomer vind ik heerlijk, verheug me er enorm op! Ik ben echt geen mens voor de winter, word er depri van. Dus nu lekker binnen kunnen blijven is ook fijn, maar zet mij straks maar lekker met een boek en een ijsthee onder de parasol, zalig. 8) Ik lag gisteren ook al om 18:00 te slapen. 19:00 er weer uit, maar ik was nog doodmoe. Maar zoals je al zegt, nu lukt slapen tenminste nog dus het komt wel goed. Hoe is het vandaag met jou? Nog geen nieuws? En een beetje een goede nacht achter de rug? @ Laurise; jaaaa, daar is ze weer! Gezellig. De echo is duidelijk hè? Ben er echt blij mee, zeker als ik hier op het forum andere echo's zie, bij sommige heb ik echt geen idee waar ik moet kijken. En onwerkelijk is het zeker, ze zet dat apparaat op mijn buik en dan zie je gewoon een mini-mensje wat daarin zit! Ik vond het een heel speciaal moment. Ik begin trouwens wel steeds beter te beseffen dat ik zwanger ben, het kwartje valt langzaam. Heb net ook gebeld voor kraamzorg en nu je echt dingen gaat regelen wordt het allemaal steeds echter. Ik zal zo ook eens even in jouw album gaan kijken, heb je er een foto van de 20 weken echo in staan? Was het leuk? En de pretecho, heb je een mooie dvd? Iedereen weet inmiddels dat we een kindje verwachten ja. Na de echo durfde ik het wel te vertellen. Leuk is dat, nu kan ik er met iedereen over praten en we hebben ook al wat kaarten gekregen. Ik weet niet precies waar we op vakantie gaan, maar in elk geval gewoon een huisje in Nederland. Vind ik zelf een prettiger idee, niet te ver van huis voorlopig. Wat leuk dat je buik zo hard groeit! Ik hoop wel voor je dat ie niet al te erg in de weg gaat zitten. Maar je hebt groot gelijk, lekker genieten van die beweging in je, wat lijkt me dat mooi.
@Paradijsvogel Leuk dat je Alana er wel bij betrekt, onbewust weet je maar nooit wat ze oppikken. En wat een goed nieuws zeg dat je een huisje hebt gevonden voor jullie!! Moet er veel aan gebeuren? Rust zo ver het kan goed uit! @Serendipity Ja super hoor, je zou niet zeggen dat je net uit je bed komt, al weet ik natuurlijk niet hoe je er overdag uit ziet Fijn dat ze wat wegtrekken maar balen dat je littekens ervan hebt overgehouden, smeer je er iets op? Ik heb namelijk ook vele littekens weg kunnen smeren met biodermal litteken creme ook voor oude littekens..ben nu weer aan het smeren want had koorstuitslag op mijn neus met nu een giga litteken..Wat erg dat mensen zo reageren.. Top van je BI enne logisch dat je last hebt als je al die klusje hebt gedaan die je benoemt!!! Dat is veel te zwaar voor alle zwangere met 38 weken!! Beetje rustig aan doen he Ja precies, had al een grote buik met 10 weken haha hij heeft wel van 13 weken tot 16 weken even stil gestaan maar dat mocht ook wel.. Ja zit nu inmiddels op de 4,5 want heb ook giga veel honger en trek in slechte dingen haha. Ja dat zou zeker lekker zijn maar goed ik ben er nog niet 15 kilo is ook niet slecht hoor, als je uitrekend hoeveel je kindje, vruchtwater etc weegt komt je volgens mij uit op gemiddeld 12 kilo... Hahaha ja als ik mijn buik met mijn hand een beetje optil dan zie ik het nog.. @Bibi Haha ja ja ik I am back Ja jullie echo is zeker duidelijk en dat verschilt bij iedereen 1. omdat de echo aparaten anders zijn, 2. omdat misschien een placenta (zoals bij mij) vooraan ligt.. Bij jou is dat nog niet zo volgens mij..maar dan kan er inderdaad wel met deze twee factoren verschil zijn. Ja het blijft de volgende echo's speciaal, ik heb nog steeds bij elke echo tranen in mijn ogen..heb je een leuke vk? Enne bij mij valt het kwartjes nog steeds niet plat nog steeds half op zijn kant Ja heb mijn 20 weken echo in mijn album staan, zie dat je het hebt gezien! Het was geweldig, beebje was heel druk en eigenwijs.. erg bezig met zijn handjes, in de mond, friemelen, draaien haha. Heerlijk om een uur te kijken. En het belangrijkste beebje is helemaal goed gekeurd. Ze deed het ook erg leuk, als beebje leuke beelden gaf startte ze de dvd en anders dan ging ze de 20 weken dingen bekijken. De dvd is geweldig, manlief heeft het wel bewerkt met leuk muziek en wat dingen geknipt die niet zo duidelijk waren. Als ik het bekijk voel ik vlinders in mijn buik. Wat leuk dat je er nu lekker met iedereen over kan praten en heb je al wat gekocht of gekregen? Leuk he die kaartjes..Lekker toch even een weekje nog samen weg, nog even van genieten! Ja buik groeit lekker maar ik had al een flinke buik toen ik 10 weken was maar gelukkig echt alleen mijn buik dus dat is wel fijn. Zal zondag als ik 22 weken ben weer eens een foto maken en plaatsen.. Ja bewegingen zijn super!!
@ Anita Dat was paradijsvogel ... maar ik had idd ook wat gemist... ze zijn inmiddels wel uit elkaar... @ Laurise Het zijn gelukkig geen echte blijvende littekens... maar uit ervaring weet ik dat het een jaar duurt voordat m'n huid echt weer helemaal gaaf is duurt erg lang dus... maar het is al zo onwijs veel beter dan eerst... ik zal eens kijken of ik nog ergens een foto heb waarop het zo erg is... maar waarschijnlijk heb ik alles daarvan al gewist ... dan kan je het verschil zien 15 kilo.. had liever 12 kilo gehad Maar vraag me af of jij die gaat halen! Wel lekker hoor... zolang je kindje goed groeit, zou ik echt zo min mogelijk aan willen komen @ Bibi Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven hoor tuurlijk ik heb een grote buik en voel lichaamsdelen erin bewegen maar dat ik binnen 3 weken een kleintje in dat ledikantje heb liggen is echt TE onwerkelijk!
Het is inderdaad echt over nu... Dus ik ben zo blij dat ik straks lekker een eigen huisje heb waar ik lekker met mijn 2 kids kan gaan genieten van het leven!
Kennen jullie het programma wat vorig jaar is uitgezonden: generatie 2010?? Ik vond het echt een super programma en ga de afleveringen nu nog een keer kijken, aangezien ik me er nu nog beter in kan verplaatsen voor degene die het nog niet kennen Generatie 2010 | Generatie 2010.... 31 maart zijn er weer nieuwe afleveringen
@ serendipty: whahaha blond foutje @ paradijsvogel: damn balen nu eindelijk zwanger zonder problemen en dan dit. Sterkte meid! @ hier: vandaag het 5 jarig jubileum gevierd met mijn vriendje Lekker wezen uiteten. Jammie/
@ Anita Gefeliciteerd!! Wij moeten hier ook nodig uit eten... zo lang geleden!! Maar weet niet of ik dat nu nog durf ... maarja daarna gaat het ook weer ff duren voordat we dat weer kunnen! Wij zijn 14 februari 6 jaar samen
Het is inderdaad balen, maar uiteindelijk ben ik beter af zonder hem. Ik weet dat ik Alana alleen kan verzorgen en opvoeden (dat deed ik eigenlijk ook al toen we nog samen waren...) Dus dan moet dat met 2 ook wel lukken.
Anita, dat is ook heerlijk! Hoe gaat het verder met alle meiden hier? Ik heb woensdag de 20 weken echo. Dat bliojft toch spannend... En ik ben ook gewoon erg nieuwsgierig wat het wordt Ik had bij Alana een pretecho laten maken, maar daar heb ik nu geen tijs voor gehad.