ik doe er niets meer aan. Geen temp geen ovu test helemaal niets. Ik doe waar ik zin in heb. Seks gebeurd wanneer ik zin heb en niet omdat het een datum is. Ben het schijt zat al dat gedoe. Na al die tijd kots ik van het fenomeen sex en moeten. Bah. Dus ik doe nergens aan mee. Weet zelf niet hoe ver ik ben!
shenoby?? Hoe gaat het? (snap als je opgenomen bent dat je niet kunt reageren! Maar wil weten hoe het met je gaat!)
@ Anita Ronde 14 was bij mij het geluks getal dus stiekem duim ik nog ff voor je!! Januari gaan jullie weer verder in de mmm toch?? Sterkte meis! Denk aan je! Ook al helpt dat niks...
....trouwens volgens mij blijf ik een altijd een groot kind dus dat als ik groot ben ben ik niet zo zeker van.......
O nee shenoby wat lees ik nu...hoe is het? Hopelijk is alles goed en ben je weer lekker thuis... @Anita Gelijk heb je dat je even de boel de boel laat en dat je niet meer op commando gaat klussen..ik werd er ook echt niet goed van...Hopelijk gaat met behulp van IUI ook bij julllie een mooi wondertje komen! Ik blijf voor je duim.. @Serendipity Hoe is het met jou? Sorry heb niet terug gelezen..nog steeds 100% in de ziektewet..? IS het kamertje al af, wel een foto plaatsen dan he! @Grietje Welkom, spannend bijna uitgerekend! @Paradijsvogel Hoe is het met jou? Helemaal happy zo met je mannetje en jullie kleine meid..die al snel groot wordt..
Hey meiden, Tis wel rustig hier he? @ Shenoby Hoop dat je inmiddels weer thuis bent en het beter met je gaat?!?! @ Laurise Hoe is het met de misselijkheid?? @ Anita Wanneer was je laatste ongi dag eigenlijk?? Als jij niet rekent, wil ik het voor mezelf wel ff rekenen Zal niks door vertellen @ Hier Hier zit ik nog steeds 100% in de ziektewet... en ik weet niet of ik dat hier ook vertelt had, maar zit sinds vorige week ook echt thuis, ipv 50% boventalig werken! Gelukkig gaat het nu wel weer beter... 's ochtends als ik uit bed ga heb ik amper nog pijn, alleen als ik dan weer gedoucht heb, voel ik het alweer opkomen! Maar als ik dan weer rust neem, dan zakt het wel weer weg! Dus denk binnenkort weer ff langs op m'n werk
hoi meiden even snel bericht van mij. ben sinds vandaag weer thuis. galblaas is verwijderd maar beebje doet het nog goed gelukkig/ moet nog veel op bed liggen dus zal niet veel op zp te vinden zijn. ik hou jullie op de hoogte.
Pff shenoby, heftig zeg!! Dus je hebt helemaal een operatie moeten onder gaan!! Eng zeg!! Maar fijn dat het nu weer beter gaat en dat je naar huis mocht! Nu lekker uitrusten, aansterken en snel weer beter worden!
ik was in de laatste week van mijn vakantie ongi geworden (weet niet de datum) maar ben 3 okt terug gekomen dus een woensdag of donderdag. Maar reken nergens op want ik wordt weer vrolijk ongi en ga door voor de iui. LIFE SUCKS....
Sorry lieve meiden... ben niet meer zo actief op ZP als eerst..ben kapot haha.. @Shenoby O jee een operatie terwijl je zwanger bent..echt vervelend zeg! Tot hoelang moet je plat blijven liggen? Jeetje wel schrikken zeg! @Serendipity Nog steeds thuis? Voel je verder goed? Gaat het beter nu je rust hebt? En hoe is het met het kamertje en beebje in je buik? @Paradijsvogel Hoe is het met jou en met je kleine grote meid, alweer een half jaar! @Anita Oooohhh ken je gevoel zo goed...dikke knuf! Hier alles goed alleen heeeel erg moe en merk dat ik even de rem op mezelf moet zetten, maar 1 afspraak in de week 's avonds, en 1 dag ben ik weer aan het zwemmen in mijn zwangerschapsbadpak . Verder ben ik zondag van de trap gevallen, was even heel bang en verdrietg ook omdat het zo'n pijn deed. Maar had geen krampen en was niet op mijn buik gevallen dus paniek was gauw weg. Wel een gekneusde voet en schaafwonden op mijn arm en zere ribben want viel op de tredens met mijn zijkant. Maar goed gelukkig goed afgelopen. Verder heel blij dat ik 10 weken ben en de medische grens heb gehaald, niet dat ik daar bang voor was. Want heb er vanaf moment 1 een goed gevoel over. Verder een onwijs bijna nieuw badje in het zilver op marktplaats gekocht normaal 85 euro in gekocht voor 32 euro. En een ronde box voor 50 euro die in de winkel 200 euro was! Daar kan ik helemaal blij van worden. Verder heb ik weer nieuwe buikfoto's gemaakt!
@ Laurise Woow wat gaat je buik hard zeg!!! Vooral nu je riem boven je buik zit, zie je het nog meer En tja.. die eerste weken zijn echt bagger he! Vind het nog netjes dat je 1x in de week 's avonds weg gaat... ik lag elke avond om 7 uur op bed haha... en slapen ook nog he echt drama! Maar het word echt beter!! @ Anita Al ongi te bekennen?! Ik hoop dat de tijd tot de iui een beetje opschiet voor jullie... januari was het toch? @ Paradijsvogel Hoe is het nu met jou en je gezinnetje?? Loopt het nog steeds zo lekker? @ hier M'n bi gaat nu stukken beter... al heb ik daardoor nu wel 2x gehad dat ik bijna door m'n benen zakte?! Zenuw schijnt dan knel te zitten ofzo? Maar ga nu weer halve dagen naar m'n werk! Verder ontzettend last van brandend maagzuur... de eerste 2 weken waren gewoon vervelend, maar nu wordt ik 's nachts wakker van de pijn in m'n slokdarm! Bij elke slik beweging brandt tie weg... heb er nu medicijnen voor... werkt wel iets... maar niet heel veel helaas! Afgelopen maandag was die kleine zich aan het uitsloven in m'n buik!! Maar zo erg dat ik er bijna gek van werd! Ik wil niet zeggen dat het pijn deed, maar lekker was het zeker niet! Maar het lag al 5 weken met de benen naar beneden... en vanmorgen zei de ha op controle dat het hoofdje nu beneden lag dus dat was de reden waarschijnlijk!! die kleine zocht z'n plekje Verder gaat het heel goed met me hoor ... maar al die kleine dingetjes merk ik dus wel dat het al wat zwaarder wordt! Nog maar 12 weken!!! Wooow gaat snel! M'n vriendin is trouwens zaterdag bevallen van een dochter Fleur!! Zo'n mooi meisje!!! Helemaal verliefd hier
Hallo meiden! Laurise, het gaat inderdaad erg snel met Alana! Ze is al bijna 7 maanden en krijgt nu al tandjes!! Serendipity, hier gaat het allemaal super! Ik moet jullie nog wel wat vertellen, maar ik hoop niet dat ik hier iemand mee voor z'n kop stoot.... Het was namelijk niet helemaal gepland, maar ik ben zwanger! (vandaag al 8 weken) Ik heb a.s. maandag de eerste echo (ik mag een vroege echo omdat ik voor Alana 2 miskramen heb gehad). We hebben voor Alana best veel moeite moeten doen. Meer dan een jaar en 2 miskramen. Dus meiden, ik vond het best moeilijk om aan jullie te vertellen....
Ik snap dat je het moeilijk vind om te vertellen voor de meiden die nog niet zwanger zijn! Maar wooow!! Wat een super nieuws!!! Gefeliciteerd meid!! Dan gaat het zeker goed in jullie gezinnetje Gaaf zeg!! 8 weken alweer!! Hoelang weet je het zelf al?? Hier ook 1,5 jaar over gedaan... en een vmk... dus denk dat wij in de toekomst ook niet zo consequent zouden zijn met de pil of iets anders Wel gaaf hoor! Ben super blij voor jullie!