de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    de rest ook bedankt voor het reageren:D ben zelf ook echt heel erg benieuwd hoe ver ik ben kan wel schatten maar zeker weten kan ik het toch niet aangezien ik niet ongesteld ben geweest haha dus wordt maar afwachten

2. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    We worden inderdaad steeds een hechter groepje, leuk!

3. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ben blij met jullie :D

4. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    en weet je, ik wens jou het intense geluk van een baby toe...

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Dankjewel! :)
    Ooh nou ik ben pas net bezig hoor :)
    Ik ben 18 november gestopt met de pil, na 40 dagen pas ongesteld geworden, en zit dus nu in ronde 1 zoals jullie dat noemen?
    mijn aankomende cyclus is 28 dagen, heb op dag 14 een eisprong gehad (overduidelijk :D)
    Maar ik vind het erg leuk om met meiden erover te praten die ook op het wachtbankje zitten!

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ja wij komen uit die richting vandaan.
    Zal niet helemaal vertellen waar want misschien zitten er bekenden op het forum, dat weet ik niet.
    Maar vanaf ons huis is het ong. 20 minuten rijden naar de veiling ;)
    Wat leuk zeg!
    Voel me hier al helemaal thuis in dit topic :)

7. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Nicole
    Ja wachten duurt lang he ;)... Ben echt benieuwd hoe ver je bent!! Wat spannend!!

@ Anni
    En op de goede dagen gesext rond je eisprong?? Ik voelde ook m'n eisprong, erg handig!! Des ondanks heeft het hier toch lang geduurd... maar tis wel een groot voordeel als je hem kan voelen!!
    En uhm 20 min. van aalsmeer... kan je nog alle kanten uit ;)... maar tis wel handig om het geheim te houden ja ;) je weet nooit wie je hier allemaal tegen komt...
    Ik werk zelf in Uithoorn... maar kom daar niet vandaan.
    Zitten hier aardig wat meiden rond de grens van zuid en noord-holland! Grappig! Want ik schrijf nog mee in 2 andere topics en daar komt niemand uit de buurt...

@ Anita
    Ben ook blij dat jij weer lekker mee schrijft hier :D Vind het zo spannend voor jou!! We duimen met z'n alle heel hard mee!!
    Hey wanneer wist jij nou meer eigenlijk?? Was dat niet afgelopen weekend?? Of zit ik er nou helemaal naast?? Sorry ben hem ff kwijt geraakt met het aftellen hier ;)

8. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Hoi meiden,

Hier weer eens een berichtje van ons... ben een hele tijd niet geweest want heb alleen maar ellende gehad en m'n hoofd stond er even niet naar.
    29 december de eerse termijn echo gehad en die zag er goed uit. We hebben het hartje horen kloppen en zijn 3 dagen terug gezet in de telling.
    Vlak na het nieuwe jaar begonnen met vloeien zo nu en dan. Eerst hele kleine beetjes en dat hield ook vrij snel weer op. Vaak was het als ik een stukje gelopen had, maar als ik dan weer rustig aan deed was het weer weg. Vrij snel daarna geregeld flinke buikpijn en het gevoel dat m'n baarmoeder mond op m'n enkels hing... het deed echt pijn. Antibiotica gehad en toen stopte het weer. Tot ik 2 dagen was gestopt en toen kwam het dubbel zo heftig terug. Met regelmaat flinke plassen bloed (helder met stolsels) en af en toe met buikpijn. Afgelopen weekend zo erg dat we op de eerste hulp zijn beland in Venlo omdat de VK bang was dat ik te veel bloed had verloren (we waren "gezellig" een weekendje weg).
    Daar voor de zoveelste keer alles onderzocht en de kleine zwemt nog gewoon vrolijk rond, spartelt als een gek en vertoont geen gebreken. Sterker nog... er is geen bloeduitstortinkje te zien in de omgeving van de kleine. Na inwendig onderzoek blijkt het bloed ook niet van de baarmoeder mond te komen, dus tja... wat dan wel?? Ze houden het nu maar op vlak boven de baarmoeder mond, als lijkt mij dat sterk want de baarmoeder mond zat potdicht.
    De gynaecoloog zij dat het het begin van een miskraam zou kunnen zijn, maar dat geloof ik niet, want dan hadden ze ook wel een afwijking bij die kleine gezien of zou de baarmoeder mond niet goed dicht zitten. Ik controleer zelf het hartje minimaal 2 keer per dag en die doet het nog steeds prima. Al blijf ik wel verschrikkelijk in de stress zitten.
    Het vloeien blijft al is het bloed inmiddels niet rood meer maar zwart en buikpijn heb ik ook nog steeds flink... wat een ellende... Op deze manier vind ik het serieus niet leuk meer om zwanger te zijn. :(

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Michanda
    Ik maakte me al zorgen toen ik zag dat je vanaf de 27ste december niet meer online was geweest!
    Gedsie wat eng allemaal... ik vraag me wel af of je niet beter onderzocht moet worden... die buikpijn en al dat bloed, moet toch ergens vandaan komen?? Willen ze dan niet precies weten waar het PRECIES vandaan komt?? Ik vind jou hele zwangerschap al een beetje eng, klinkt niet goed... maar wel super dat je kleintje er geen last van blijkt te hebben! Toch iets wat je niet echt verwacht, alleen hoopt! Hopelijk gaat het snel beter met je en kan je als nog van je zwangerschap genieten... want idd, zo gaat je zwangerschap wel heel lang duren!! Dit is moeilijk vol te houden zo... vooral als het steeds erger wordt! Is je ontlasting verder wel normaal??? Niet dat het daar vandaan kan komen?? Dat bloed en die buikkrampen?!
    Sterkte meis!!

10. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    @Serendipity
    Ze hebben in Venlo de hele baarmoeder mond schoon gemaakt omdat die onder het bloed zat dus is niet erg waarschijnlijk dat het daar niet vandaan komt.
    Volgende week woensdag moet ik weer naar het Spaarne voor een echo en verder onderzoek. Ik hoop maar dat ze iets kunnen vinden, want dit duurt idd wel erg lang.
    Wel 1 lichtpuntje... een keer of 2, 3 op een dag voel ik m schoppen. Een hele doffe dreun maar kan niets anders dan de kleine zijn want zit heel laag. Echt een heel grappig gevoel. ;)

11. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ michanda
    Dan moet het idd wel uit dat gat komen ja ;)... hoop dat ze idd snel iets vinden en dat het niet ernstig is!! Wat een stress en spanning moet dat met zich mee brengen zeg... en dan die pijn er nog bij :(...
    Wel gaaf zeg, dat je die kleine al voelt schoppen!!! Dat is wel super vroeg!! Goed teken!!

M'n nichtje had trouwens van begin tot 15 weken bloed verlies en kreeg met 15 weken een miskraam... een mini mensje had ze meegenomen naar het ziekenhuis en die bevestigde idd een miskraam! Ze gingen nog even een inwendige echo maken om te kijken of de baarmoeder schoon was en er niks was achter gebleven... bleek... er zat nog een levend wezentje in d'r buik!! Ze was dus zwanger van een tweeling, terwijl ze dat nooit op eerdere echo's hadden gezien!! Daarbij bleek ze ook nog eens (daar kwamen ze bij de keizersnee pas achter) 2 baarmoeders te hebben, of een tussenschot in d'r baarmoeder... wie weet is het bij jou ook zoiets?? En zet je over een paar maanden een gezond mensje op de wereld!!

12. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey Anni85 (beetje naam genoot!)
    wanneer verwacht jij je ongi?

13. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ppppsssssttttt meiden deze week komen we erachter :D. Ben iemand die gelooft als je sommige dingen verteld dat het ongeluk brengt. Dus vandaar geen preciese datum! Hoe bedoel je bijgelovig.

14. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Dan wachten we nog rustig af hoor... nouja rustig, spannend!!! Ik ga extra hard voor je duimen!!

En Anni is ook een beetje mijn naam genoot ;)... ik werd altijd Annie genoemd ;) (Annette)

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Anita85: Mijn eerste NOD-dag is 28 januari, we hebben voor de eisprong wel druk geklust, dus je zou denken dat het dan raak is...
    Maar je weet maar nooit ;)

@Serendipity: Mijn echte naam is Mandy, maar mijn kleine neefje noemt me altijd Anni (spreek uit als ennie) omdat hij nog niet zo goed kan praten hihi!

16. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel

ik duim heel hard voor je :D we horen het vanzelf ben nu wel gewend aan wachten haha;)

17. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    ik zie ook dat mn banner is verlopen:$ haha en dat mn pendels een jaar achter lopen;) oeps verander ik allemaal wel als ik in het ziekenhuis ben geweest:D:D

18. Laurise

Laurise Niet meer actief

Jeetje wat veel nieuwe hier...

Welkom Anni, Nicolevos..en nog iemand?? Haha sorry zwangerschapsdementie.

@Bibi
    Leuk he je huis verbouwen/opruimen voor de kleine, hebben wij ook gedaan, eerst de hobbykamer/zolder aangepakt zodat de babyspullen die we al gekocht hebben daar even neer gezet kunnen worden. Heerlijk een beetje ruimen! Wow alweer bijna 12 weken zwanger..gaat het eten al wat beter? Of nog steeds erg misselijk?

@Serendipity
    En nu maar wachten en wachten..leuk dat de laatste dingen nu klaar zijn, zal wel heel raar zijn om die kamer in te lopen met de lege spullen en straks ligt daar jullie wondertje in..mmm kan er nu al bij weg zwijmelen haha.

Enne meiden, ik ben de buddy van Serendipity, dus als ze bevallen is zal ik jullie hier z.s.m. informeren!

@Shenoby
    Is er al een oplossing betreft huis/buren?

@Michanda
    Wat een onzekerheid allemaal.. zou wel heeel vroeg zijn dat je het kindje voelt, je bent zwanger van de eerste toch? Hopelijk is het hetzelfde als het nichtje van serendipity

@Anita
    Fijn dat je inderdaad weer mee schrijft hier...Ik heb echt een goed gevoel bij jullie, is het niet nu zal het de volgende keer zijn..en ik weet het als geen ander, had ook weinig kans maar toch een klein wondertje in mijn buik..

@hier even een lang ego verhaal:
    Vrijdagmiddag rond half 5 waren we aan het vrijen (tja mams stond met haar oren te klapperen, om dat tijdstip :$ haha) en toen we van standje wisselde en ik dus van manlief afkwam zaten we bij onder het bloed...veel rood helder bloed...ik begon meteen te huilen en raakte in paniek. Mijn man heeft het telefoonnummer van de vk opgezocht terwijl ik huilend op de wc zat... pfff dit had ik noooiit verwacht.. De vk kwam binnen 15 minuten naar mijn huis en liet meteen het hartje horen..nou daar kwamen pas echt de tranen...wat een opluchting. Toch doorgestuurd naar het ziekenhuis, daar lig je dan, op de kraamafdeling met een ctg om je buik, kijken of ik geen weeenactiviteit had :$. Gelukkig was dat niet zo, ze hebben een inwendige en uitwendige echo gemaakt, beebje lag heerlijk relaxed wederom weer met zijn armen op zijn hoofd. Arts assistent was heel lief en liet zelfs het geslacht nog een keer zien. Ook nog even een onderzoekje met de eendebek of mijn baarmoedermond dicht zat en lang genoeg was, dit was gelukkig beide zo. Ze heeft voor de zekerheid ook een uitstrijkje gemaakt voor eventueel een infectie. Placenta ligt maar 1 a 1,5 cm van de uitgang vandaan. Waarschijnlijk een bloeding in mijn baarmoedermond of van mijn placenta.. Hopelijk trekt deze snel omhoog. Na 3 uur konden we het ziekenhuis weer verlaten, de dag er na ben ik toch even ingestort, heeft mij meer gedaan dan ik dacht..ik wist dat het weleens voor kwam, maar nu nog met 22 weken..? En heb vanaf moment 1 weg gestopt dat het mis kon gaan, want wilde vanaf moment 1 genieten, tuurlijk ben ik niet zo naief om te denken dat er nooit wat fout kan gaan maar denk dat daardoor de schok wat groter was..opeens besefte ik dat het fout kon gaan.. Gelukkig is met beebje alles goed en het bloeden is gestopt, gisteren controle vk was prima, mooie bloeddruk, beebje groeit goed en voel beebje steeds harder schoppen.. Wel super gek om op die verloskamer te liggen..daar lig ik dan over 18 weken..

19. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Laurise
    Jeetje meis... wat schrikken!!! Ik moest wel heel hard lachen om die reactie van je moeder ;)... Had ze het minder erg gevonden als het na het eten was? :p hahaha
    Maar je weet idd dat het met sex kan gaan bloeden, maar zoveel!!! En dat terwijl je het daarvoor nooit hebt gehad!! Bah... echt eng!!
    Goed om te horen dat toch alles goed was!! Heb je alvast de verloskamers gezien ;)... liever nu nog niet natuurlijk...
    Als je de angelsound nog wilt lenen, moet je het zeggen hoor... maar kan me ook voorstellen dat je het nu juist niet wilt, omdat je je anders juist zorgen gaat maken als je iets geks hoort ofzo!
    Wel fijn dat je kleintje zo aan het trappelen is :) Zo bijzonder he?! Wacht maar, over een paar weken... dan trapt tie kleine zo hard, dat het soms ook ff niet leuk is ;)

Ik heb trouwens een topic geopend in het forum... bevallen... of iemand weet wat je lichaamstemperatuur doet voor de bevalling! ;) Die van mij was namelijk aan het begin van de zwangerschap steeds rond de 37,5... en vandaag heb ik me even getempt (omdat ik iets las over te hoge temperatuur in combi met vruchtwater verlies... waaraan ik twijfel... waarschijnlijk niet hier) en toen was het 36,8... kan me zo voorstellen dat je temp daalt voor een bevalling?! Net als bij ongi?! Maar kan op internet er niks over terug vinden....

20. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    @Laurise
    Jemig, kan me voorstellen dat je je dood bent geschrokken. Ik durf het niet meer sinds ik zwanger ben om te "sexen". Vind het zo eng dat manlief m er met geen mogelijkheid in krijgt hahaha We fijn dat alles goed is en wat goed dat de verloskundige gelijk langs kwam.

@Serendipity
    Ik denk idd dat jouw redenatie over de temp logisch is... dan komt ie nu vast snel ;)

@Hier
    Ra ra politiepet, maar het vloeien is hier weer helemaal verdwenen. Opeens is de afscheiding ook weer helemaal helder. Het zal allemaal wel. Kleintje doet het nog prima want hoor m met de angelsound nog flink rondzwemmen en hartje doet het ook prima. Heb wel nog buikpijn. Maar niet in m'n hele buik, maar alleen boven aan de baarmoeder en aan de zijkant bij m'n liezen, dus dat zal wel iets van groeipijn zijn ofzo.
    Ik blijf in ieder geval voorlopig wel heel rustig aan doen, want ik heb het idee dat het is gekomen doordat ik te veel had gelopen (dagje door Maastricht gesjokt).

Deel Deze Pagina