booooeeeeehhhhhh komt er iemand nieuws is die ook zwanger.......... ik vereenzaam zo..........:xmaar ik heb anni nog........zolang die nog niet zwanger is.......... hebben jullie het door ik zit in mijn ik doe zielig fase....... @ serendipty hoe gaat het met de kleine?? @ paradijsvogel hoe gaat het met je huisje?? @ alle meiden hoe gaat het met jullie buiken??
ff mobiele post! Slijmprop zegt eigenlijk niks als je die verliest maar ik was er blij mee! Voelt toch als of er iets gaande is! Volgens de vk van hier op de site zijn het vóórwerkweeen! Pff nou hopelijk zet het snel door! Blijf nu weeen hebben om de 10 min en lukt me niet om er doorheen te slapen! Dus als ik echt gebroken ben morgen, bel ik toch maar de ha om te vragen wat ik hier mee moet!
damn en dan moet je nog een hele bevalling gaan doen! Ik denk aan je * anita hoopt voor serendipty dat het snel over is*
Als het goed is krijg ik het einde van de maand de sleutel, ik ga morgen even met de woningbouwvereniging bellen om te kijken of ze al precies weten wanneer...
@ Serendipity; jee, jullie beeb maakt het wel spannend zeg! Ik hoop voor je dat het snel doorzet meis, zeker als dit al zwaar is. Sterkte en succes, ik denk aan je! @ Laurise; dus jij bent hier illegaal?? Shame on you! Nee hoor, super gezellie dat je erbij bent. Ik ben wel écht van 85, woensdag word ik 26. Natúúrlijk mag je me een pb sturen met het geslacht, ben benieuwd!! @ hier; morgen 12 weken! Eerste mijlpaal bereikt, het voelt wel als een opluchting. Hadden jullie dat ook? @ MamaSandra; welkom.
Oh geen probleem meid, ik kan wel tegen een stootje hoor! Ik heb inderdaad de pil geslikt, vanaf mijn 16e, dus 8,5 jaar. Alleen ben ik aan de pil gezet door mijn HA omdat mijn menstruatie soms 13 dagen duurde (vrij heftig dus). Ik ben na microgynon 30 een tijd gestopt, en mijn cyclus is altijd zonder pil ook 28 dagen geweest. In 2007 heb ik de Lovette pil gekregen. De eerste keer na het stoppen met de pil (18 november 2010)kreeg ik een onttrekkingsbloeding na 40 dagen sinds mijn laatste pil. 12 januari had ik erg last van witte vloed, en 13 januari had ik overduidelijk mijn eisprong. Dus zou mijn NOD 27 of 28 januari moeten zijn als ik me niet vergis. Maar ik hou er rekening mee dat het echt wel langer kan duren dan dit hoor! Enne, ik ben gewoon niet zo geduldig, als ik iets wil wil ik het altijd gelijk, en niet later... Hihi slechte eigenschap Maar toch bedankt voor de tip!
Oh en dan krijg je zeker nu de 20 weken echo? Lijkt me zoo bijzonder, je kindje zien en het hartje horen
@ serendipty Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben woensdag bij de verloskundige geweest en alles was goed. Kleine is lekker aan het indalen en lag op zijn duim te sabbelen toen ze een echo maakte. Zo lief en mijn vriendje was zo stil stond volgens mij bijna te huilen. Ben benieuwd hoe dat gaat als de kleine vent er is Gister was ik met mijn moeder bij zeeman hadden ze hele leuke dingen alles was al afgeprijst en toen ik ging afrekenen was het ook nog is allemaal 50% goedkoper haha heb nog nooit zo gelachen om prijzen haha. Ach als hij hier uit is gaat het allemaal bij mama en oma in de kast om mee te nemen voor kindjes in afrika (gaan ze in september heen) liep daar trouwens liep er een knul van aids now. Ik was al gesloopt dus zei netjes nee sorry loop even door wil graag naar huis. Dus wij doorlopen. Kom ik terug bij de garage zegt hij mag ik nu even uw aandacht. Dus ik weer nee geen behoefte aan vandaag wil graag naar huis. Kijkt hij me aan zegt hij "geen behoefte om een kindje te redden vandaag?'". Ik keek hem aan heb alleen maar gezegt nee ga mezelf redden kindje in mijn buik vraagt ook aandacht. Werd eigenlijk beetje boos dat hij maar door bleef zeuren normaal wil ik altijd luisteren maar nu even niet. Nu even douchen en opruimen tante komt zo naar kamertje kijken en is niet helemaal opgeruimt haha
Lieve meiden hier een berichtje van de trotse moeder Serendipity Ons wondertje Evi Linn is vanmorgen om 9:45 uur geboren! Wat is ze mooi en wat zijn we trots! Ze weegt 3540 gram en heeft al aan de borst gedronken!! Leuk he!!! Kreeg helemaal kippevel toen ik het berichtje las!!
GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD en wat een leuke naam! Evi stond bij ons ook heel hoog voor een meisje maar ja krijg een jongen haha geniet ervan serendipty!!!
Yeah!!! Gefeliciteerd meis!!! En wat goed dat ze al aan de borst heeft gedronken! Evi, wat een mooie naam..... Geniet ervan!!!
Gefeliciteerd serendipity! Mooie naam! Heel veel plezier. Geniet er van, voor je het weet zijn ze groot haha
Lieve meiden... Wilde dit filmpje even met jullie delen. Kreeg het net via de mail van m'n moeder en was uiteraard gelijk in tranen. Zo verschrikkelijk mooi... http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xOqwqwaobtw#!