anita jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! zit helemaal een feestje te vieren hier voor jou. geweldig meid! tis je zo gegunt. goed blijven plakken anitabeebje
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD ANITA hoop dat het helemaal goed gaat ik ga dood hier van de rugpijn, Heb al een blessure in mijn rug en nu is het echt te erg gewoon al een aantal wekn in de avond wordt gek vandaag zit met tranen in mijn ogen (en nee het zijn nog geen weeen dan heb ik die al 6 weken haha)
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, kom ik hier één dagje niet en wat een nieuws meteen!!!!! @ Serendipity; gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat een prachtige naam! @ Anita; meid, wat gaaf!!!!!!!! Gefeliciteerd!! En, kun je het al geloven? Geweldig zeg, ik ben echt heel blij voor je!!
Wow, wat kan er op een dag veel gebeuren! @Serendipity, gefeliciteerd met jullie dochter! @Anita, Gefeliciteerd!! Echt heel fijn voor je!
@Serendipity: Gefeliciteerd met jullie dochter!! @Anita: Ooh meis wat fijn! En nu moet ie echt blijven plakken hoor! Nu ben ik dus de laatste in dit topic die nog niet is...
Maar Anni, ook jou helpen we er wel doorheen hoor! We weten allemaal hoe het is als het niet lukt, dus we zijn er voor je!
Dankjewel Paradijsvogel! Ik moet ook eigenlijk niet zeuren, ik ben pas in ronde 2... Als ik zie hoe anderen hebben moeten wachten! Maar misschien over 5 dagen is dat wel anders
Het zou zo maar kunnen he? Het zwanger willen worden is zo'n spannende tijd! Ik ben mei 2008 gestopt met de pil, ben na 22 dagen ongi geworden. De ronde daarna was ik meteen zwanger, helaas kreeg ik met 7,5 week een miskraam. Daarna werd ik pas in april 2009 weer zwanger en had toen na 11,5 week een miskraam. Meteen na deze miskraam bleek ik weer zwanger en daar is mijn mooie dochter uit geboren! Na 5,5 maand borstvoeding werd de voeding opeens minder, ik snapte er niets van, maar ik bleek (per ongeluk) weer zwanger te zijn! Dus eerst heel lang wachten en 2 miskramen en daarna per ongeluk. Het kan zo maar allemaal!
@mama ANITA!! WWWOOWWWWW kippevel hier!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!! Ooonhhhhh ik wist het!!! Had een onwijs goed gevoel bij je!! Wat super meis..na zo'n lange tijd, zoveel verdriet, zoveel teleurstellingen ZWANGER!!!! Leve de mmm al is het totaal niet fijn om er in te zitten..maar als dat er toch niet was... Wil wel de foto's zien maar kan ze niet zien @Anni Fijn dat je het zo oppikt zoals ik had gehoopt en bedoeld had met mijn berichtje..is altijd moeilijk om op te scrhijven zonder iemand er mee te kwetsen.. het kan zeker zo gebeurd zijn meis en ik ben ook een ongeduldig typje met alles haha.. Op naar allemaal zwangere hier!! @Paradijsvogel Gefeliciteerd met je mijlpaal van 20 weken!! Heb je de echo al gehad? Hier: we hebben weer geklust in de babykamer, het begint wat te worden! Voel de schopjes steeds harder, heeeeerlijk! En zie af en toe zelfs mijn buik bewegen! 1 februari start puff cursus, best zin in..beetje kletsen met zwangeren en 14 februari komen de meubeltjes.. helemaal zin in het inrichten @michanda Zeker mooi liedje, voel je weer helemaal goed? Bloeden, schimmels etc helemaal weg? @baby2011 Fijn dat alles goed was bij de vk, lekker he shoppen met die sale! Enne pff zeurende mensen kan ik nu ook echt niet tegen haha. @Bibi Gefeliciteerd met je mijlpaal!!!! Heerlijk de 12 weken zijn voorbij!!! Nu gaat het echt hard!! Enne leuk woensdag jarig, ga je het nog vieren of heb je dat dit weekend gedaan? Haha tja dat ene jaartje maakt ook niet uit he.. ik word in maart 27.. Ik ga je een pbtje sturen
Ik snap helemaal wat je bedoeld. Soms kan iets volledig verkeerd geintepreteerd worden omdat je er geen non-verbale communicatie bij hebt op een forum In ieder geval hoop ik wel dat ik over 5 dagen ook bij de zwangere dames hoor, zou wel superleuk zijn als we allemaal zwanger zijn! (ik ga in ieder geval maandag alvast even 2v5 testen halen bij kruid! )
@ Laurise; thx voor de pb! Ik vier mijn verjaardag dinsdag op stage, woensdag op mijn werk met de kids en dan zaterdag avond hier thuis. Dus ik feest erop los van de week. Voel me al elke dag jarig, ik krijg zóveel kadootjes voor de baby! En kaartjes, echt heel erg leuk! Wat heerlijk dat je de kleine zo goed voelt! Lekker van genieten, voor je het weet is je buik weer weg en heb je je ukkie in je armen. @ Anni; ik hoop ook voor jou dat je snel bij de zwangere dames hoort meis. Ik was ook heel ongeduldig en toen ik het eindelijk had losgelaten was het ineens raak. Dus probeer er niet teveel mee bezig te zijn, je geest heeft veel invloed op je lichaam.
Ja eigenlijk ben ik er op werk helemaal niet mee bezig, alleen het feit dat ik zo ontiegelijk vaak moet plassen Verder ben ik soms 's avonds even aan het koekeloeren wie er weer nieuws hebben. Het enige wat zoo irritant is, is dat mijn lichaam me zooo voor de gek houd. Ik heb allemaal "kwaaltjes", maar weet niet of dat nou vanwege de aankomende ongi is of omdat ik een innesteling heb? Nou nog 5 dagen en dan weten we misschien meer...
anita wat lees ik nou!!!!! Super gefeliciteerd! Zo blij vóór jullie! Hier alles goed, hoop snel tijd te hebben om uitgebreid alles te vertellen! Maar heb al 3 nachten niet geslapen dus haha ja dat gaat vóór
@serendipity: meid, wat leuk om jou hier nu al te zien! Gefeliciteerd met je dochtertje! Enne, rust lekker uit zodra het kan