@ Serendipity; wat gezellig dat je al even langs komt! Nogmaals van harte! Rust lekker uit meis, we zien je vanzelf weer verschijnen.
Wat een stilte hier zeg! Dus ik dacht; laat ik maar es even wat neerzetten Nog 3 nachtjes slapen, en dan mag ik TESTEN
meiden ik kan het idd niet geloven. Vandaag bij de fv en die geloofde het ook niet. Het eerste wat ze vroeg heb je een reserve test gedaan? Uuuh jah. Het kan ook niet goed zitten hoe waren je testen? Nou druppie urine en baf een dikke vette streep met nog geen minuut. Owh dan wachten we de echo maar af. Het is namelijk vrij bijzonder dat je zwanger bent na 1 iui! (yes ik behoor tot de toppers in de mmm ((moet ik hier blij mee zijn)). Any way net even mooie kleertjes geshopt. De baby winkel had uitverkoop. Heb nu kei leuke jurkjes voor 12 euro! Waren dik afgeprijst. Vond dat ik mezelf mocht verwennen. Sta je daar in zo'n pas hokje je buik uit te zetten om te kijken hoe het staat. Zo grappig. genoeg over mij.... @ serendipty hoe gaat het met de kleine? @ de andere zwangere hoe gaat het bij jullie?
ennuh meiden hoe hebben jullie het verteld tegen opa's en oma's en tegen je ouders en schoonouders? Wil orgineel zijn maar weet het even niet voor iedereen. (( weet ben er erg vroeg bij maar toch nu heb ik de tijd ))
Jaa, komt helemaal goed hoor! Ben zoo blij met jullie lieve schatten! En nog blijer ben ik dat jij ook zwanger bent! Heb vandaag echt nare pijn in mijn onderbuik/liezen gehad. Dus dat word of een ongi, of een innesteling? Testen zijn binnen, dussseh nog 3 nachtjes slapen!
ik zou (( als ik jou was )) ((ben ik niet, ik weet het)) ervan uitgaan dat het ongi is. Dan kan het alleen maar meevallen. Deed ik ook. Was er heilig van overtuigd dat ik ongi moest worden. Zo voelde het ook. En nu nog. Sterkte meid!
Ja ik ga er ook vanuit dat het niks is, maar het is wel een andere pijn dan normaal? Maar ja, zonder pil is elke ongi anders dan met! Maar het is toch wel prettig als je zou weten wanneer het een ongi is en wanneer een zwschap! Nu is het allemaal zo verwarrend! Maar ik ga uit van niks, dan kan het alleen maar meevallen @Anita: Wat voel jij nu? Ben zo benieuwd of je andere symptomen hebt dan normaal?
ik voel niets. Net of ik ongi moet worden. Als het een negatieve test was geweest had ik het ook gelooft. Dus zegt niets. Had alleen de laatste week dat ik 's avonds mijn broek knoop los deed omdat ik het idee had dat mijn buik afgeknelt werd.
Hihi, alsof je teveel gegeten hebt zeker? Hmmm ben benieuwd waar ik dan last van heb. Maar ja, iedereen is ook weer anders...
@Anita Dat snap ik dat je het nog niet kan geloven en ja je mag blij zijn dat je bij de toppers uit de mmm hoort, dat ben ik ook En nee de mmm is niet leuk/vreselijk eigenlijk maar goed je moet het zo zien..er zijn er ook vele die maar verder en verder in de mmm gaan en niet zwanger raken..Dit was het zetje dat je lichaam nodig had, net zoals bij met mij de clomid..Leuk dat je al zwangerschapskleren hebt gekocht!! Gelijk heb je, je mag jezelf na zo'n tijd zker verwennen!!! En tja als het ook nog eens uitverkoop is heb je een dubbel excuus . Mijn ouders: blauwe en roze baby chocolaatjes gegeven..en toen het een beetje begon te vallen een kaart die ik via internet had gemaakt gegeven met een gedichtje erin en een foto van de 1e echo. Mijn schoonmoeder: in 2 luik fotolijstje aan de linker kant een mooi gedicht over oma worden en rechts leeg, nadat ze het gedicht had gelezen gaven we de echo foto die nu bij elke echo vervangen wordt Broer/zus: kaart via internet gemaakt met eigen gemaakt gedicht en links en de echo foto en gegeven (broer als cadeautje ingepakt, hij zat met een knieblussure, zus tussen papieren aanschaf nieuwe auto omdat we daar nog "vragen" over hadden haha. Ik had ook het idee dat ik voor 200% ongi zou worden en ik heb dit gevoel ook een hele tijd gehad.. @Anni Inderdaad gewoon vanuit gaan van niet want er is geen peil op te trekken. @Serendipity Wat een plaatje van een kindje heb je!! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal @Paradijsvogel Heb je 20weken echo al gehad? Weet je wat het wordt? @Bibi Hoe was je verjaardag op je stage? Morgen je echte verjaardag! Leuk he die babycadeautjes en kaartjes! Bij mij staan ze ook nog allemaal op de kast Hier alles prima, druk met het kamertje en aan het genieten van het harde schoppen in mijn buik
het is echt heel raar. Voelde me vanmiddag ook het gelukkigste mens omdat ik een afspraak moest maken bij de vk! Zo maf. En dacht toen "owh ik ben echt zwanger!". Gaat nergens over. Waren jullie erg misselijk? Hoor altijd mensen over misselijkheid. Het enige wat ik heb is het gevoel dat er een olifant in mijn maag zit. Blijf aan het boeren en pijn in mijn maag houden. Maar vind het totaal niet erg nu! Whahah Ik heb voor mijn schoonouders een schilderij gemaakt met het liedje wat mijn vriend zijn oma altijd zong. Ga ook nog een cake maken met marsepein en ga daarop met letters "baby cake tht sept 2011" zetten. Als je tegen zijn broertjes zegt dat er taart is komen ze wel. Voor mijn ouders wil ik zelf een kleding stuk drukken met "mijn opa en oma gaan me leren fietsen" Mijn ouders hebben een fietsen winkel dus leek me wel leuk. Maar het kan ook maar zo veranderen. Whaha lang leve de hormonen....
Hey meiden, Even kort... wil zo beginnen aan m'n bevallings verhaal... maar wil het lekker uitgebreid doen dus weet niet of het lukt om het straks nog te posten!! Hier gaat alles goed... Vandaag is Evi voor het eerst weer aangekomen!! Was nog even spannend of ik moest beginnen met kolven om de produktie op te voeren, maar het kwam allemaal net op tijd op gang!! Ik voel me vandaag voor het eerst wat minder (kraamtraandag?? al heb ik nog geen traan gelaten) ben extreem moe, terwijl de dagen ervoor ik nog energie had voor 10, ondanks dat ik per nacht ongeveer een uurtje slaap! Evi slaapt overdag aan een stuk door en zodra we gaan slapen is zij wakker!! (waarschijnlijk te rustig in huis??) Zal zo ook ff kijken of ik in m'n foto album een fotootje kan plaatsen voor de mensen die mijn hyves niet hebben! @ Anita Vind het nog steeds zo geweldig!! Dit forum is echt het forum met de wonderen he Wat hebben we hier al veel wonder verhalen mee gemaakt!! Hier voelde de zwangerschap ook als of ik ongi moest worden, wist het eigenlijk zeker! Het enige verschil was.. dat de heftige kramp geen bloed liet zien... toen ging ik twijfelen, want met die krampen had ik normaal echt wel bloed en toen dus niet! Ik werd pas misselijk rond 7 weken geloof ik... en er zijn genoeg meiden die helemaal niet misselijk worden!! Verder merkte ik helemaal niks aan het begin... geen gevoelige borsten, geen opgezette buik, niks... Dus dat komt bij jou helemaal goed hoor als je darmen nu al ruimte maken!! @ Anni Ik duim voor je mee hoor meis!! @ alle andere zwangere meiden Hoe is het met jullie?? Heb geen tijd gehad om mee te lezen (duuuhh ) maar ga het proberen weer een beetje bij te houden!!
Ooh wat fijn om te horen dat het goed gaat Serendipity! Ben erg benieuwd naar de kleine meid @Laurise; ik ga ook uit van niks, kan het alleen maar meevallen haha! @Anita: Dat idee van het shirt vind ik echt fantastisch! Wou dat mijn ouders een fietsenwinkel hadden...
@ anni: haha ik kei simpel. Gewoon transfer papier kopen en een tekst erop printen waarvan je zegt dat past bij ze. Strijken op een kledingstuk....en tada klaar! @ serendipty: kom maar op met die foto's....
@ Serendipity; ik ga zo kijken naar jullie meisje! Wat fijn dat het allemaal goed gaat. Het is natuurlijk niet zo gek dat je nu zo moe bent, maar ik hoop wel voor je dat je je snel beter voelt en dat Evi wat beter gaat slapen. Met mij gaat het allemaal prima behalve dat ook ik nog steeds erg slecht slaap en doodmoe ben. Zou toch zo langzamerhand beter moeten worden nu ik de eerste 3 maanden door ben... @ Anita; tuurlijk slaat het wel ergens op dat je blij bent als je de vk mag bellen. Ik snap het wel hoor, ieder stapje, ieder ding wat je moet regelen maakt het weer wat echter allemaal. Super dat je al jurkjes voor jezelf gekocht hebt! Ik heb de eerste positiekleding ook in huis en ik werd vorige week ook helemaal blij van mijn buikband, dat ik die nu écht kan gaan dragen! @ Anni; hoe is het bij jou? @ Laurise; vandaag verjaardag gevierd op stage, morgen op het werk. Op stage was echt leuk, de kinderen hebben zó hard gezongen. En lekker zelf gebakken appelflappen gegeten, kreeg allemaal complimenten dat ze zo lekker waren, schattig. Wat leuk dat je met het kamertje bezig bent! Aan het schilderen ofzo of is dat al klaar? Wij gaan donderdag avond op pad. We gaan kijken bij van Asten in Tilburg en volgend weekend (6 Feb) wil ik even naar Ikea en de Babydump, kijken wat dat is.
@Anita: ja maar ik bedoelde die tekst! Geweeeldig! @Bibi: jaa het gaat z'n gangetje. Nog 2 dagen tot NOD, vanmorgen test gedaan maar die was strrrralend wit Dus ik wacht nog even af met de volgende test tot het weekend denk ik. In ieder geval zit ik vol klachten maar waar dat nou bij hoort? Waarschijnlijk moet ik gewoon even geduld hebben Enne.. Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
@ serendipty: wat fijn dat het zo goed gaat met de kleine meid mooi meisje hoor! hoe is het met de rest ? ik heb gister mijn echo gehad bijde gynacoloog en ben 12 weken en 5 dagen zwanger ben fijn de 12 weken alvoorbij de gyn schrok wel dat ik toch echt zwanger was en dat zonder ongesteld te zijn geweest het hele jaar. kreeg een inwendige echo omdat die dacht dat hij nog niet zoveel zou zien nou hij had m dr half in hij zeg kijk daar is een heel kind haha gekke kerel maar alles was goed en ik mag gewoon naar de verloskundige 2 feb de eerste afsrpraak