de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje Nicole, al bijna 13 weken! Zo gaat het wel snel ;) Gefeliciteerd!

2. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    jaa gaat zeker snel zo haha ben mooi 12 weken al voorbij ;) ben blij dat alles goed was nu afwachten wat het gaat worden;)

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anni; dank je wel!
    Jammer van je test meid....Maar het kan nog steeds, wie weet. ;)

@ Nicole; wháááh, zover al!! :$ Je bent mij gewoon voorbij. :D Ben benieuwd welke beeb er als eerste zal zijn, wel gezellie, iemand die net zover is. Maar je hebt al die tijd nauwelijks wat gemerkt dan ofzo?

@ hier; stuur dit bericht vanaf mijn nieuwe laptop. :D Heb mezelf maar even verwend op m'n verjaardag. 8) Ik wilde er zó graag een hebben en ik liep al een half jaar te twijfelen ofzo. Net de winkel binnen gestapt en binnen 10 minuten was het gepiept. Kan ik 'm mooi mee naar school en stage nemen, is toch wel erg handig.

4. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Ik kom weer even aan waaien BEN ZO BLIJ en moet het even kwijt!

Net weer een echo gehad en kleintje is zoooooo groot geworden. Heeft gezwaaid naar ons en we konden zelfs de vingertjes tellen ennnnn.... ze denken te zien dat het een jongetje is!! Ik ben helemaal in de gloria, want dat dacht ik al die tijd al!
    Heb 10 foto's mee gekregen, zal ze strax in m'n foto album zetten!
    (sorry voor mijn spuit 11 reactie, maar moest het even snel kwijt)

5. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    @ Nicole; wháááh, zover al!! :$ Je bent mij gewoon voorbij. :D Ben benieuwd welke beeb er als eerste zal zijn, wel gezellie, iemand die net zover is. Maar je hebt al die tijd nauwelijks wat gemerkt dan ofzo?

@ hier; stuur dit bericht vanaf mijn nieuwe laptop. :D Heb mezelf maar even verwend op m'n verjaardag. 8) Ik wilde er zó graag een hebben en ik liep al een half jaar te twijfelen ofzo. Net de winkel binnen gestapt en binnen 10 minuten was het gepiept. Kan ik 'm mooi mee naar school en stage nemen, is toch wel erg handig.[/QUOTE]

haha jaa loop 1 dag voor op je;):D ben benieuwd ik denk dat ik wel weer overtijd ga net als bij mn dochter die had het ook heerlijk warm daarbinnen8) was je jarig gefeliciteerd nog dan:D dan mag je jezelf ook verwennen he!

@t michanda
    leuk he die echo's had ff bij je gespiekt mooi hoor:D wat leuk dat ze nu al denken te zien dat het een jongetje wordt ik moet nog ff wachten haha ;)

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

hey dames,
    ik wilde even zeggen dat ik eventjes op de leesstoel zit.
    alles gaat wel goed maar heb enorm veel aan mijn hoofd dus vandaar

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Goedenavond dames!
    Morgen is het De Day voor mij! Zoo spannend!
    Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte ;)

8. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    @anni
    Wees niet al te teleurgesteld als ie negatief is! Dat was ie bij mij namelijk ook op mijn nod dag, 3 dagen later was ie positief! Het hoeft dus nog niets te betekenen! Ik duim voor je!

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Michanda:
    Nee hoor meid, ik bedoelde meer of de rode duivels zich laten zien of niet ;)
    Ik heb dinsdag getest, maar die was strrrralend wit.
    Dus nu durf ik niet zo goed meer, dus heb besloten als ik vandaag niet ongi word, dat ik zondag pas test, dan ben ik "3 dagen overtijd", misschien dat er dan ook wel meer hCG aantoonbaar is!
    Ik vind het retespannend, maar ga nergens van uit.
    Dan kan het alleen maar meevallen... ;)

10. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Serendipity
    Wat hebben jullie een mooi meisje!! Gaat nu beter he met de voeding en het slapen 's nachts? Wel fijn hoor want papa en mama hebben ook hun rust nodig. Al veel kraamvisite gehad? Leuke cadeautjes gehad? Ik ben benieuwd hoe je het ervaart en nog steeds hoe je bevalling was :)

@Bibi
    1 dagje te laat maar alsnog GEFELICITEERD met je verjaardag!! Leuk dat het zo leuk was op je stage! Ja we zijn druk aan het verven/behangen/nieuwe vloer/box lakken/kozijnen schilderen/radiotor bekleding haha. Nog 2 weekendjes en dan is het af. 14 februari komen de meubels! Leuk dat jullie van de week gaan kijken! Onze meubels komen ook bij de babydump vandaan. Heel goed dat jezelf verwend hebt met een nieuwe laptop!

@Paradijsvogel
    Heb je de 20 weken echo gehad? Hoe was het? En weet je het geslacht?

@Nicole
    Wat fijn dat je opeens al de 12 weken voorbij bent!!! En fijn dat je gewoon naar de vk mag. Mijn eerste echo was ook in het ziekenhuis en toen ook lekker naar de vk..

@Michanda
    Wat fijn dat de echo goed was, wat bijzonder he om echt teentjes en vingertjes te zien! Wat leuk een jongen! Zal straks even kijken in je album. Beneden weer alles in orde?

@Shenoby
    Wat vervelend dat het nog niet zo lekker gaat meis, denk aan je!

@Anni
    Spannend!!

Ik heb gisteren een nieuwe auto gekocht, een 5 deurs Fiat Punto, had een drie deurs Ford Ka, een heerlijk auto maar niet met beebje.. Morgenavond kunnen we hem al ophalen! Dus maar 3 dagen zonder auto gezeten. Morgen lekker shoppen met mijn moeder bij de prenatal en zaterdag weer verder met het kamertje..begint nu wel op te schieten allemaal..

11. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Zeker spannend! Ben zo benieuwd!

Wat leuk dat je nieuwe auto er al is!
    Ik mag vanavond een nieuwe uit gaan zoeken, waarschijnlijk word het een Peugeot 107 5-deurs :)
    Zet je een foto neer als je hem hebt? :D

12. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Wij mogen ook een nieuwe auto uit gaan zoeken. Manlief reed in een cady, maar nu zijn contract is verlengd mag ie een normale auto uit gaan zoeken. We twijfelen tussen een Mazda 6 station wagon of een Volkswagen Touran!

13. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    @anni
    Dat klinkt bekend... Toen ik dat ging denken bleek ik zwanger. Denk je dat het raak is?

@laurise
    Ze hebben weer onderzoek gedaan, maar kunnen niet vinden waar het vloeien vandaan komt, alles ziet er perfect uit, ook die baarmoeder mond, dus het zal wel! Hoop dat het nu ook niet meer terug komt.
    Ze hebben wel weer een kweek en een uitstrijkje gemaakt, daar krijg ik over 3 weken de uitslag van!

14. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ laurise wat heb je allemaal gescoort bij de prenatal?

@ anni wanneer wil je testen?

@ paradijsvogel heb je je sleutel al? En moet je dan nog veel doen?

@ serendipty hoe gaat het mama zijn? :D

15. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Yes, 20 weken echo gehad :D Alles is super!!! Alles zit er op en eraan en ik weet het geslacht ;) Ik twijfel nog of ik het hier openbaar... Dus jullie horen het nog wel (voor of na de bevalling ;))

Ik heb vandaag de sleutels van mijn huis opgehaald!! Heerlijk!

16. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    vertel vertel vertel haha;) grapje ben wel benieuwd, ik denk dat je meid krijgt :D:D maar aangezien dat ik altijd verkeerd gok en nog nooooit goed heb gegokt wordt het een jongen haha snap je het nog:(;)

17. nicolevos21

nicolevos21 Actief lid

18 aug 2008
    307
    0
    0
    overijssel
    oo zie dat je ook je sleutels van je huis hebt opgehaald:D ga je verhuizen:D leuk leuk

18. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Michanda: Ik weet het echt niet...
    Durf nergens op te hopen, zeker omdat ik weet dat het niet altijd zomaar raak is.
    Soms denk ik; hoort dit symptoom bij zwanger zijn of een a.s. ongi?
    Ik denk dat ik toch echt nog even geduld moet hebben ;)

@Anita: Ik wil zondag gaan testen als ik nog niet ongi ben, dan ben ik 3 dagen overtijd, dus dan zou het toch moeten lukken om een posi test eruit te slepen :D

19. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Ik hoop echt voor je dat ie dan positief is!

20. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Lief! Dankjewel!
    Ik hoop het zelf natuurlijk ook, maar ergens ben ik nog wel een beetje bang dat het niet zo is...
    Ik zie dat jij al 14 weken zwanger bent!
    Lijkt me zoo superleuk zeg!
    Had jij ergens last van voordat je zwanger was? (sorry als ik veel vraag hoor, als je geen antwoord wilt geven ook geen probleem, maar ben zoo nieuwsgierig :D)
    Vind het zo moeilijk om de symptomen uit elkaar te houden!

Deel Deze Pagina