de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Ik wist het al vanaf de ovulatie! Ik heb ook voor het eerst de ovulatie gevoeld! Had daaarna steeds het gevoel alsof er iets op m'n buik lag! Verder had ik nergens last van! Dacht zelfs dat ik ongesteld was geworden, bleek een innestelingbloeding! Ik vind de symptomen voor de nod altijd lastig... Ik beelde mezelf achteraf ook veel dingen in die er helemaal niet waren. Gewoon omdat ik het graag wilde!

2. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hmm dat lijkt wel een beetje op wat ik ook heb.
    Op mijn buik slapen is lastig want dat doet een soort van zeer.
    Alsof je een bal op je buik heb gehad ofzo?
    Vind altijd moeilijk te omschrijven, je gevoel ergens bij.
    Verder heb ik lage rugpijn, gevoelige grotere borsten, en soms beetje misselijk van geuren, etc.
    Maar ja, dat kan ook als je ongi moet worden.
    Al snel leg je de link zo van; ooh misschien ben ik wel zwanger, maar dat zit dan echt tussen mijn oortjes :D

3. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Het kan best snel gaan hoor! Bij mij was het na anderhalve maand raak! Heb je ovulatie testen gebruikt?

4. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

@Anni85, ik duim voor je hoor! Het blijft lastig hoor, al die symptomen lijken ook zo op elkaar... Dat ongi gevoel had ik ook heel erg toen ik zwanger net was, maar omdat het bloeden uit bleef wist ik het eigenlijk al wel. Achteraf gezien had ik ook wel meer kwaaltjes hoor, zoals meer haaruitval als anders! (Wat na de eerste drie maanden wel is opgehouden). En de echte misselijkheid kwam vlak na m'n nod.

5. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Laurise; leuk, een nieuwe auto! 3 deurs is met beebje inderdaad niet ideaal. Alhoewel, bij onze Golf heb ik wel veel ruimte om echt te staan achter de stoel dus op zich zou ik de maxi-cosi dan wel vast kunnen maken.
    Lekker geshopt vandaag?

@ Michanda; kunnen ze nu het geslacht al zien?? Dat is vroeg! Ben benieuwd of ze nog veranderen of dat het echt een mannetje is, leuk hoor!

@ Anni; nog 2 daagjes dan, spannend meid. Hoop voor je dat het raak is!

@ hier; gisteren kamertje en kinderwagen + maxi-cosi gekocht! :D Alles komt pas eind April/begin Mei, maar het is in elk geval vast geregeld. We hebben een zwarte maxi-cosa Mura kinderwagen en de bijbehorende autostoel. Ik vond het wel handig dat je bij de Mura het zitje van de wandelwagen naar je toe kunt draaien, heb je toch nog contact met je kindje. ;)

6. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    @bibi
    Ben idd heel benieuwd of het een jochie blijft of toch een meid blijkt te zijn!
    Je hebt gelijk dat je alles al hebt besteld! Wij gaan dat volgende week vrijdag doen! Ik wil met uiterlijk 25 weken de babykamer af hebben! Het kan maar gebeurd zijn. Kan ik m daarna finetunnen :p

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Michanda: nee ik heb geen ovu-testen gebruikt, wilde eerst even kijken hoe het zich allemaal zou ontwikkelen, alleen ik voel mijn eisprong gewoon heel erg.
    Vandaar dat ik nu ook weet dat ik 1 dag overtijd ben...
    Vind het retespannend, maar ik ga zondag pas testen! :D

@MamaSandra: Ja ik had gisteravond inene zo'n vlaag van misselijkheid, werd er helemaal onpasselijk van.
    Stond echt te kokhalzen in de keuken :(
    Nog steeds geen ongi hier, dus heb nu wel een klein beetje vermoeden dat ik misschien wel zwanger ben? Maar durf nog nergens op te hopen.

@Bibi: Thnx, ik zou het heel graag willen, maar hopen doe ik nog niet! ;)
    Leuk dat je al spulletjes heb uitgezocht, lijkt me zoo fantastisch, lekker shoppen! :)

Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte meiden van alle ontwikkelingen, als ik meer weet zijn jullie de eerste die het weten! :D

8. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Negatieve test vanmorgen...helaas.
    Ik ga er maar vanuit dat ik dus later ongi moet worden dan gepland, maar het snappen doe ik ook nog niet helemaal?
    Pfff irritant dit zeg :(

9. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Geen paniek! Alles kan nog... De wonderen zijn de wereld nog niet uit!
    Btw... Je eisprong hoeft niet altijd iets te zeggen! Ik heb met ovu testen gewerkt dus wist ook precies wanneer m'n ovulatie was, toch ben ik nu 3 dagen later uitgerekend!
    Het schijnt dat een bevruchte eicel vaak een paar dagen tot hooguit een week stil ligt voordat ie zich gaat delen. Dan komt de hcg productie dus minder snel op gang! Zou heel goed een reden kunnen zijn! Houd moed!!

10. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Michanda; wij krijgen de kamer eind April/begin Mei dus dan ben ik ergens tussen de 25 en 30 weken. Maar we weten nu wel welke kleur we op de muur willen en wat voor gordijnen en bedeengoed enzo dus dat kan van te voren al geregeld worden. En dan inderdaad daarna de finishing touch! 8) Heb nu al zin om lekker te tuttelen met allemaal schattige spulletjes. :D
    Hoe voel jij je nu eigenlijk? Ik voel me goed behalve dodelijk vermoeid, echt vervelend. Mag niet klagen als het daarbij blijft, maar nu vier ik bijvoorbeeld vanavond mijn verjaardag en zal ik dalijk echt plat moeten anders hou ik het nooit vol. Ik hoop dat ik snel van de vermoeidheid af ben.

@ Anni; balen meis, maar ik sluit me bij Michanda aan, het kan nog steeds. ;) Alleen toen ik net van de pil af was had ik ook allerlei symptomen en mijn cyclus was heel wisselend dus dit kan bij jou natuurlijk ook zo zijn...Ik duim voor je hoor meid en anders vol goede moed de nieuwe ronde in!

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    By the way, buikje van vandaag staat in mijn album. :)

12. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Ik voel me eigenlijk best goed! Sterker nog... Heb energie voor 10 en slaap nog maar 7 uur hooguit, daarna ben ik klaarwakker en moet ik gewoon aan de gang! Het hele huis is al 3 keer schoon haha!
    Mooi buikje trouwens... Die van mij groeit ook als een gek, begint ook al lastig te worden soms!

Voor degene die het leuk vinden trouwens... Wij hebben een site gemaakt voor ons ukkie waar ik een soort dagboek op bij houd en waar ook alle foto's op staan! De link is: baby.trippenzee.net

13. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    meiden hoe snel kregen jullie een buikje? Ik begin nu al een beetje een buikje te krijgen. Vind het wel erg snel. Maar mijn broeken doen pijn. Dus loop nu met te wijde broeken. Damn en ik moet nog zolang mijn mond houden....

14. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ paradijsvogel:

kan je meteen over of moet je nog gaan verven en behangen??

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Dat geeft een mens moed, deze woorden! :)
    Als ik volgende week nog niet ongi ben, dan ga ik opnieuw testen, en anders even langs de HA?
    Misschien kan zij dan meer uitsluitsel geven...
    In ieder geval word mijn geduld nu ontzettend op de proef gesteld :D

16. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    altijd vanuit gaan dat het niet raak is kan het alleen maar meevallen. Is moeilijk dat besef ik. Maar houdt je wel met twee voetjes op de bodem :D

17. Michanda

Michanda Actief lid

7 dec 2009
    121
    0
    0
    Ben ik niet met je eens! Denk dat je dat de eerste 3 maanden vol houd, maar daarna word je er flink depressief van!

18. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    haha ik heb het niet over maanden. Maar aankomende week. Tot dat ze weer een test gaat doen. Maanden houdt je het niet vol dat weten we allemaal. Maar omdat ze nu in onzekerheid zit kan het dan alleen maar meevallen. Ik heb een maand gehad dat ik "overtijd" dacht te zijn ( cylcus werd gewoon spontaan langer) en ik had alles al bedacht omdat ik dacht zwanger te zijn. Ben nog nooit zo depri geweest.

19. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Michanda; zal eens een keer een kijkje op je site nemen, altijd leuk. :) Aan jouw buikje te zien groeit ie harder dan die van mij. Ik heb al een buikband, maar dat staat nog niet zo leuk, daar wacht ik nog een paar weekjes mee. Heb 18 Feb een bruiloft en dan wil ik eigenlijk gewoon een simpel truitje aan met die buikband, denk dat dat heel leuk staat en ik wil zo graag mijn buikje showen. :D
    Fijn dat jij je zo goed voelt! Ik ben vandaag weer moe, maar heb ook gisteren feestje gehad hier tot 1:00 dus kan ook daarvan zijn. ;)

@ Anita; een collega van mij kreeg met 6 weken haar broeken ook niet meer dicht terwijl ik de meest van mijn broeken nu nog kan dragen. Dus het kan wel zo vroeg hoor, verschilt echt per persoon. Gewoon lekker makkelijke positiekleding kopen. :) Volgens mij is het vandaag de laatste dag mega-sale bij Wehkamp, heb ik ook twee leuke broeken vandaag voor weinig.

20. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ja ik ga er ook vanuit dat het niks is.
    Maar ik snap niet waarom mijn ongi dan zo lang uitblijft?
    Waarschijnlijk heb ik me dan echt zo verrekend vanaf mijn eitje!
    Pff je kan beter ongi worden, dit is ook echt helemaal niks zo!
    Stel dat mijn ongi uitblijft, maar testen zijn negatief, wanneer kan ik dan naar de HA?

Deel Deze Pagina