Jammer meiden dat we elkaar nu allemaal gaan aanvallen. Iedereen heeft recht op een eigen mening en om die te vertellen. Maar ook ik erger me aan mensen die snel zwanger raken en dan net doen of ze heel lang hebben moeten wachten. En nee, wij kennen jou achtergrond niet, maar gaan uit van de info die we hadden. Daarnaast word niemand aangevallen op snel zwanger raken... Jammer dit was een jeuk topic, maar zo krijg ik er ook minder zin in...
@Paradijsvogel, dus jij mag wel zeggen dat je het een hel vond omdat je het zelf hebt meegemaakt, maar iemand die er geen ervaring mee heeft mag niet zeggen dat ze het waarschijnlijk een hel zou vinden?
Dat is niet wat ik bedoel. Er wordt geprobeerd om iemand te helpen. Als je elke maand denkt dat het raak is wordt je helemaal gek! Je kan beter proberen te denken dat het minimaal een half jaar duurt (zolang duurt het ook bij de meeste). Maar helaas worden alle reacties verkeerd begrepen...
Ik ben het er helemaal mee eens dat als je bezig bent met zwanger worden je er niet vanuit moet gaan dat het meteen (of het eerste half jaar) raak zal zijn. Maar zover ik zie in deze discussie wordt er nu iemand aangevallen omdat ze durft te zeggen dat ze 't heel moeilijk zou vinden om lang bezig te zijn met zwanger zijn. En dat vind ik niet echt terecht. Want ik denk dat iedereen het daar moeilijk mee zal hebben.
@paradijsvogel Dank je meis!!! Jij snapt mij gelukkig wel... inderdaad alles wordt hier verkeerd begrepen nu... het was zeker gezellig eerst..en zou het ook erg jammer vinden om hier niet meer te kletsen.. @mamasandra Nogmaals het ging niet over de discussie over hoelang iemand bezig is geweest maar dat wij de meiden die er langer over hebben gedaan, de meiden die nog niet zo lang bezig zijn alleen maar willen HELPEN!!! En dat deze niet geholpen worden door een persoon die niet uit ervaring spreekt. Het gaat niet om de opmerking dat ze gestoord zou worden als ze er langer over zou doen (al weet niemand alleen diegene die het mee hebben gemaakt hoe gestoord je er van wordt) maar dat zij zegt dat Anni best elke ronde hoop mag hebben. Ik vind dat niet verstandig dat je dat tegen iemand zegt die net bezig is! Want dan draai je nog harder door dan je door kan draaien in zo'n situatie! @Michanda NOGMAALS ik wil alleen iemand HELPEN!! En vind het niet verstandig dat je tegen iemand zegt dat ze elke ronde moet hopen etc. Dus dit staat helemaal los van al de ellende die jij hebt meegemaakt!!! Hoor je mij daar over oordelen???? Hoor je mij zeggen dat je het makkelijk hebt gehad NEEEE!!
Maar Laurise, vindt je nu ook niet dat je een beetje overdreven fel reageert tegen iemand die gewoon haar persoonlijke mening geeft? Of jij nu vindt of ze recht heeft op die mening of niet. Ik snap ook best je beweegredenen, maar naar mijn mening had het allemaal op een wat vriendelijkere toon gekund.
Dat heb ik al een paar keer aangegeven dat ik misschien te overdreven heb gereageerd. Maar niet te vergeten dat ik meteen een hele grote aanval terug kreeg!! En daarom zei ik ook al meteen ik zal maar even weg gaan hier, kunnen jullie hier lekker miepen..
Dat is ook het nadeel van allemaal zwangere meiden op een forum Die hormonen maken vaak van een mug een olifant Heb er hier ook last van
Voel me bijna schuldig dat ik zo heb zitten mekken nu deze discussie eigenlijk om mijn opmerking gaat... Sorry meiden! Ben zelf nu best onzeker omdat ik ergens in niemandsland zit. Geen ongi, geen positieve zw-test. Vind het altijd fijn om dat even van me af te schrijven, en zeker als er meiden zijn die weten wat het is dat je daar mee kan kletsen... Nogmaals sorry, en ik hoop dat het gauw weer gezellig is! *knuff voor alle meiden*
Anni, het is inderdaad vervelend als je niet weet waar je aan toe bent... Als het te lang duurt gewoon de huisarts even bellen hoor... Kus
Dames, kom op nou. Het is hier altijd zo gezellig en ik wil niemand hier missen hoor dus please laten we het gezellig houden! Ik denk niet dat de opmerking van Michanda kwetsend bedoeld is en het is vervelend als dat verkeerd op iemand over komt. Ik probeer altijd heel goed op te letten wat ik schrijf omdat ik ook wel weet dat ik, met 8 rondes, niet mag klagen. Neemt niet weg dat ik me ook vaak heel rot heb gevoeld als het weer niet raak was. Iedereen heeft zijn eigen situatie en ik denk dat we daar begrip voor moeten hebben... @ Laurise; heb een hele leuke verjaardag gehad! Gelukkig ook twee hele mooie leesboeken voor mezelf gekregen, een boekenbon en wat centjes. Verder new born luiertjes (té cute, haha) en een speeltje om in de box te hangen. Dus beetje voor beebje, beetje voor mams. @ Paradijsvoel; een mooie 20 weken echo lees ik, fijn hoor! Voel je je ook goed?
Nou meiden, zoals jullie misschien aan mijn banner kunnen zien; Ik ben vandaag ongesteld geworden. Na 34(!) dagen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen
Klinkt misschien gek maar het lijkt me heel fijn... Nu weet je in ieder geval waar je aan toe bent... En inderdaad nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Klinkt niet gek hoor meis. Ben ook blij nu te weten waar ik aan toe ben. Dat onzekere is ook niks. En nu nieuwe ronde, nieuwe kansen. Vriendlief zei al; ooh mogen we weer klussen?
poeh wordt allemaal wel zwaar nu. vergeet zelfs elke keer om hier te reageren terwijl ik wel lees de kleine knul heeft duidelijk plek te weinig nu want kan af en toe zo een voet vast pakken haha echt erg gewoon. het idee dat je binnen 3 weken (ben de 11de uitgerekend) met zijn drieen bent is ook wel heel raar moet ik zeggen maar komt vast helemaal goed vandaag naar de V&D geweest en kon het volgende setje gewoon niet laten hangen (had toevallig nog 20 euro vvv bonnen ook haha) Nijntje New Born Set 3dlg V&D heb de grijze (grijs vest) vond hem zo stoer en in de zomer gaan we camperen en dan zou hij dit maatje moeten hebbben dus een echte camping outfit 8) haha
@baby2011, wat een leuk setje zeg! En de 11e komt snel dichtbij, spannend hoor! @anni85, jammer dat t deze ronde niet gelukt is. Idd, nieuw ronde nieuwe kansen Hier gaat alles goed. Vanochtend naar de vk geweest en het hartje weer gehoord. Altijd leuk
@Baby2011: Wat een snoepig setje zeg! Haha echt een campingoutfitje, kan ie lekker in rollebollen @Mamasandra: Lijkt me zo bijzonder, het hartje horen. Zie dat je weet dat je een meisje krijgt Leuk! @Hier: Nou overduidelijk is de ongi begonnen vanmorgen, maar met frisse moed en zin gaan we er weer tegenaan. Hopelijk mag ik mij komende maand ook aansluiten bij de zwangere dames