de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Gaaf zeg :D dat moet een lekker gevoel zijn... eerst zo lang moeten wachten en dan nu zo plotseling raak... heerlijk zonder die stress maanden vooraf ;)

2. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Aan de ene kant wel ja, maar aan de andere kant. Als je er bewust mee bezig bent kan je je een beetje voorbereiden. Nu was ik eigenlijk een beetje geschrokken door de posi test.... Dus heb het eerst even goed tot me door moeten laten dringen...

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

Wow paradijsvogel wat lees ik nu!! GEFELICITEERD!!! Ik snap dat je er even onderste boven van bent. Met de eerste zoveel problemen en moeite, toch? En nu spontaan raak.. Ben je er inmiddels een beetje aan gewend? Wat leuk dat Alana al tandejs krijgt!

@Serendipity
    Dank je voor je reactie op mijn foto, staan inmiddels nieuwe foto's in gemaakt door mijn schoonzus (fotograaf) en het is inderdaad een flinke buik maar ben er onwijs blij en trots op! Ja echt vreselijk moe maar inderdaad bijna en er komt een omkeer dat je bruist van de energie :D! Wat vervelend dat je door je benen bent gezakt en dat je zo'n last van maagzuur hebt! Jammer dat je medicijnen niet alles weg neemt (ik zal er gelukkig geen last van hebben denk want ik slikte al maagpillen die ik mocht/moest blijven slikken) Welke heb jij?
    Wat goed dat de kleine zijn plekje zocht, kan me voorstellen dat je last hebt van dat gedraai! Fijn dat beebje nu goed ligt! Jaaa wat gaat het hard he! Hier ook alweer 10.5...bijna 11 weken

Ik vanavond onze termijnecho..ben zooo benieuwd..heb al even bij mensen gespiekt en je ziet echt een mensje bij 10.5 wkn en als het goed is zie je beebje ook bewegen...zoooooo een zin in!!! Verder 1x overgegeven deze week (week 10 hcg hoog) maar verder geen klagen! Druk nu wel iets meer op rem om goed te rusten, doe ik dit niet krijg ik krampen en mijn zus zegt dat ik dan te veel heb gedaan! Verder al heeel ver met de spullen maar loopt gewoon zo :D Kinderwagen zaterdag gekocht, zie album, box gekocht zie album, kleertjes gekocht/gekregen heeeeerlijk!!! Ik geniet zoooooo erg!!!

@Shenoby
    Hoe is het meis??

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Laurise
    Hoe was je echo??? En reageerde je vriend al enthousiaster? ;)
    Ik ga ff in je fotoalbum kijken :)

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Serendipity
    Echo was echt onwijs gaaf!! Heb daar liggen huilen op die bank..wat was beebje aan het zwaaien met zijn armen en aan het trappelen met zijn benen. Ook zagen we zijn neus en kaak al. Heb drie mooie foto's, ga ze vanavond even inscannen of straks op mijn werk :) Maar wat emotioneel, het wordt nu veel echter nu ik weet wat er in mijn buik zit en kan mijn ogen niet van de echo afhouden. En manlief zat te stralen..en zit vaak aan mijn buik.. ik heb te vroeg gezeurd :) Het wordt nu ook al een stuk echter voor hem!

6. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ paradijsvogel
    gefeliciteerd meid!

@ laurise,
    super dat je echo mooi was.
    en wat heb je al een buik!

7. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Shenoby
    Ja echt een heel fijn gevoel zo'n echo, ben echt verliefd haha. Ja flinke buik he, maar nu moet ik wel zeggen dat dit een avonddarmenbuikje is en dat het 's middags kleiner is, maar hij is wel groter dan gemiddeld maar vk zegt dat het niet abnormaal is en dat ik gewoon harder groei dan gemiddeld.. Je zit dat dat onder mijn borsten ook opgezet is, dat is nu wel minder heb nu meer een punt buikje haha. Maar ik ben er onwijs trots op en laat het iedereen lekker zien, heerlijk hier heb ik mijn leven lang op gewacht.

Hoe is het met jou dan? Beetje hersteld van de operatie? Met jullie beebje alles goed? 20 weken echo ook helemaal goed?

8. shenoby

shenoby Niet meer actief

ben nog niet goed hersteld helaas.
    moet morgen naar de huisarts want er blijkt iets nog niet helemaal goed te zitten.
    ik verteer namelijk niet goed.

de 20 weken echo was goed.
    en onze kleine meid trapt er lustig op los.
    willen jullie eingelijk weten wat het word?

9. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Shenoby
    Jeetje meis, nog niet helemaal klaar met tobben dus :(... sterkte, hoop dat het mee valt!!

@ Laurise
    Echt gaaf he, om je kleintje zo te zien! En het wordt alleen maar leuker nog :)... straks als de kleine gaat schoppen :D
    Wij hebben gisteren volgens mij voor het eerst de hik gevoelt bij ons kleintje, echt grappig! Verder voel ik inmiddels elke kleine en grote beweging van ons wondertje, ik wil het steeds filmen als m'n buik heen en weer gaat ;) maar dan stopt tie er mee :p... ik heb ook camera angst ;):p

10. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Mij is het bij Alana uiteindelijk wel gelukt om het op te nemen! Zo leuk om te zien! En nu ze er is is het zo onwerkelijk dat zij het was!

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Shenoby
    Balen dat het nog steeds niet goed gaat. Wel fijn dat alles goed is met de kleine meid! Nee wij willen niet weten wat het wordt, dat wordt moeilijk maar vind het leuker om te horen als het geboren wordt...

@Serendipity
    Ja echt onwijs gaaf, ben nog ontroerd en het zal inderdaad alleen maar mooier worden..je leeft wel naar elke nieuwe stap uit haha..eerst deze echo nu kan ik niet wachten op de 20 weken echo en op beebje te voelen.. wanneer voelde jij je kindje? O gaaf dat je buik heen en weer gaat.

@Paradijsvogel
    Ik had nog gereageerd op je mooie nieuws...wat een gave foto van Alana en gek he dat zij in jouw buik heeft gezeten..blijft een wonder!!!

Echo's staan in mijn album *zucht* zwijmel* smelt* ik ben verliefd!

12. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Laurise
    Ik voelde bij 16,5 week iets kriebelen in m'n buik... dacht is dat het m'n huid was die rekte... want het jeukte echt enorma... maar ik voelde het steeds vaker! Met 19w5d... precies de dag voor m'n echo, voelde ik boven in m'n buik iets heel ritmisch ploppen... het was meteen zo hard dat ik het ook met m'n hand meteen kon voelen! Helaas was toen m'n vriend niet thuis... maar 2 uur later was het weer zo ver en toen voelde ook m'n vriend het al meteen :D... zo gaaf om dat meteen te kunnen delen! Mijn placenta ligt wel voor... en volgens mij heb ik een druktemaker in m'n buik ;) Ik voel die kleine zo ontzettend vaak!

@ Paradijsvogel
    Lijkt me echt gaaf ja, om het op te kunnen nemen... je ziet ook van die gave filmpjes op youtube!! Ik heb nog 11 weken (wooooow ik besef me nu in eens dat het nog maar 11 weken is ;)) de tijd om die kleine er op te zetten ;)

13. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    Hallo hallo,

Is dit het topic geboren in 1985....?

Dan ben ik er ook bij !! :)

14. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Sittard
    @ Paradijsvogel....!

Juist omdat je zoveel hebt meegemaakt en er zoveel voorgeschiedenis is is het logisch dat je je helemaal kunt inleven in de dames die nog niet zwanger zijn. Want zelf voelde je je ook ***** toen je een MK had en wel kon lezen dat het bij andere WEL lukte....dus waarom toen bij jou dan niet! Maar dat neemt niet weg dat nu jouw tijd is gekomen en je er gewoon oprecht voor mag uitkomen dat je KEIBLIJ bent en het is je echt gegungd....!

Heb zelf ook een heftig jaar achter de rug....
    Was in januari zwanger, maar het was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap op mijn linkereileider. Die is er operatief uit gehaald.

Gelukkig was ik in maart weer zwanger en maakte dat het verdriet een stuk draaglijker.

Heel erg gefeliciteerd en geniet er lekker van! Ik ben erg benieuwd naar je eerste echo!

15. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Kellyskeezer
    Welkom terug!
    Morgen je laatste werkdag zo te zien!! Lekker zeg!!
    Hoe gaat het met jou zwangerschap tot nu toe??
    En 10 november een liggingsecho?? Standaard?? Of weten ze
    niet zeker hoe jou kleintje ligt?

16. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Sittard
    @ Serendipity

Ja klopt ik heb morgen mijn laatste werkdag. Ik ga zometeen wel al lekker met collega's taart eten....omdat er morgen veel collega's niet aanwezig zijn op school (zit in het basisonderwijs) Heb een taart blauw laten spuiten (het wordt een jongetje) en heb er bedankt op laten zetten om het een beetje in de sfeer te gieten...

Mijn zwangerschap verloopt helemaal super. Nauwelijks klachten. In ieder geval geen vervelende klachten. Heb het erg warm (lichaamstemp.) en ik heb vorige week last gehad van blaasontsteking. Ik kwam er zelf achter doordat ik vond dat ik erg veel harde buiken kreeg van de een op de andere dag. Klein beetje last van rugpijn, maar daar ga ik elke week voor naar de fysio en het is op die manier wel vol te houden.
    Maar verder mag ik niet klagen. Als dat alles is, he? Voel me goed en ben mijn buik helemaal nog niet moe, integendeel zelfs...!

Ik krijg inderdaad bij onze verloskundige een liggingsecho en deze is met 34 weken standaard bij hun. Ze hebben natuurlijk wel met voelen een bepaalde ligging in gedachten, maar ze doen bij iedereen een liggingsecho.

Verder heb ik er zin in vooral zo gezellig met dit weer/kerstdagen/lichtjes....lekker vroeg op de bank met een kruik en de laatste daagjes uitzitter.

Groetjes, Kelly

17. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Laurise, thanks... Het blijft inderdaad een wonder....

Serendipity, nog maar 11 weken... Het gaat snel he?

Kellyskeezer, Dat is ook wel zo. En ik ben er ook echt heel erg blij mee!

Dames, ik heb maandag een echo gehad: alles was goed! Het hartje klopte al mooi en de grootte klopt precies met het termijn! Alles super dus! En ik heb eindelijk een banner gemaakt :D

18. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Paradijsvogel
    Jeej een banner :D kan ik je eindelijk in de gaten houden ;) 9 weken alweer!... wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
    Top dat je echo goed was :D gefeliciteerd!! Toch altijd spannend, vooral met zo'n voorgeschiedenis!!

@ Hier
    Net weer bloed laten prikken en een anti-resus D injectie in m'n kont ;)... pfff ik ben altijd zo zenuwachtig voor naalden... vreselijk! Maar het wachten daarvoor is altijd erger dan het gebeuren zelf ;)

19. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Die injectie moest ik vorige keer ook, dus ik denk nu ook ;)
    Ja leuk he een banner :D Ik heb ook heel bewust gewacht tot een goede echo.... Ik ben 9 juni uitgerekend. Spannend he? Jij bent alweer 29 weken, hoe voel je je?

20. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

najaaa...nuzit ik ruim 2 jaar op zp enkom er nu pas achter dat er een geboren in 1985 clubje bestaat!!!

mag ik ook meekletsen? ik zie al een bekende.. *lenn zwaait naar shenoby en vraagt hoe het met haar gaat*

ik zal me even in het kort voorstellen:
    lenny 25 jaar geboren op 15-10-1985. mama van maddox geboren op 16 juli 2009 en in blije verwachting van het zusje van maddox. 1 maart ben ik uitgerekend.

ik heb niet alle pagina's terug gelezen want het zijn er nogal wat maar als het mag van jullie klets ik vanaf hier met jullie mee.

groetjes!!!

Deel Deze Pagina