de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    meiden trouwens een vraagje:

ik heb soms last van die vieze dikke slijm. Wat is dit? Moet ik me zorgen gaan maken? Zou het mss een vaginale schimmel kunnen zijn? Maar ik heb het niet constant.

2. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hmm, ja dat is verre van ideaal meid.
    Hopelijk kan je snel over, nog even doorbijten dus!

Ik niet helaas, ben nog niet zwanger dus vond mezelf daar eigenlijk niet zo op z'n plaats...?
    Misschien de volgende keer!

3. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga donderdag naar de 9maanden beurs!

4. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ik vrijdag Anita :)

Zwaai naar de rest, lees wel mee maar even geen zin om te reageren, sorry..

5. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Anita, het slijm is waarschijnlijk gewoon afscheiding. Daar kan je tijdens de zwangerschap meer kapt van hebben dan normaal.

6. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Ik sluit me ff bij Laurise aan :p Lees al die tijd wel gewoon mee, maar heb het zo druk met die kleine dat ik geen zin heb om te reageren ;).... Ze is zo onrustig de laatste tijd :( krampjes en niet zelf in slaap kunnen komen! Heb er moeite mee, m'n moedergevoelens hebben het zwaar ;)

7. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    echt?? Ik ook! Gaan we elkaar zien zonder dat we het weten :D

8. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    :)

9. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    hahaha, leuk! Ik neem Alana mee en ga met een vriendin :) Dus als je denkt mij te zien lopen, gewoon wat zeggen hoor :D

10. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Haha, spreek je straks een wildvreemde aan:
    Ben jij Paradijsvogel? :D

Wel leuk meiden, ik twijfel nu ook wel om te gaan...
    Weten jullie wanneer de volgende keer weer is?

11. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Anni, volgend jaar is de volgende ;) Misschien als ze me Alana hoort zeggen, het is niet een vaak voorkomend naam, dat ze me herkend :) hahaha, ik zie het al voor me :D Mijn echte naam is trouwens Jennifer ook wel handig om te weten ;)

12. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    elke vrouw met een kinderwagen vriendin en zwanger (ik zeg 50 %) ga ik aanspreken. Ben jij paradijsvogel???? Geloof dat ik dan door de beveiliging eruit wordt gezet. Whahaha

13. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    volgend jaar is het weer. Als je het leuk vind moet je gewoon gaan. Ik ga ook al jaren. En nu ben ik zwanger maar moet met mate genieten omdat die vriendin nog niet weet dat ik zwanger ben. Dus maak er maar een lul verhaal van.

Je nooit voor iets laten tegen houden wat je graag wilt!

** Amen **

14. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    owh meiden ik heb weer wat hoor.
    Heb ik het op mijn werk erover dat ik graag wil verhuizen naar de omgeving waar ik eigenlijk vandaan kom. Vraagt een collega uit het niets. Wil je kinderen? En mijn zwangerschaps smile kwam tevoor schijn en zei iets te gretig JJJJJJJAAAAAA! Dus zij ben je soms zwanger? (ahum) Nee ik wil eerst verhuizen. Damn hoe ga ik het nog 4 weken vol houden?? Volgens mijn mannetje kijk ik super verliefd naar alles wat van baby's is of wat baby is. MMmmm

15. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anita; tja meis, zwangere vrouwen stralen nu eenmaal. ;) Alhoewel mijn collega's niks gemerkt hadden. Dus gewoon je ding doen zoals altijd en voor NIET over beebjes praten. :D

@ hier; gisteren bij de vk geweest en we zijn weer goed gekeurd! :D We konden het hartje dit keer duidelijk horen, mooi hoor. Ben een kilootje aangekomen dus valt nog mee tot nu toe.

Allemaal veel plezier bij de beurs! Wilde wel gaan, maar heb totaal geen zin om naar Amsterdam te rijden. :p Ga donderdag middag gezellig met mams naar de Babydump in Eindhoven, gaan we daar lekker geld uitgeven. :D

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Anita: Misschien dat ik dan toch maar ga...
    Maar wie neem ik mee? :(
    In mijn alleentje is er ook geen zak aan!
    Enne... Moeilijk is dat he? Je mond houden over iets wat je eigenlijk nog niet wilt vertellen, maar toch eigenlijk ook wel :D

@Paradijsvogel: Dat vind ik wel lang wachten, volgend jaar...
    had gehoopt dat het over een half jaar dan weer was!

@Bibi: fijn om te horen dat het weer allemaal in orde is!
    Enne, babydump lijkt me ook errrug leuk :)

17. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Anni, ik zou ook gewoon gaan hoor, ik ben ook gegaan toen ik zwanger wilde worden (en al 1 miskraam had gehad) gewoon met mijn mams. Ik vond het erg leuk! Gewoon lekker rond kijken enzo.... Maar je moet je er zelf wel goed bijvoelen....

18. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ 9maanden beurs
    Meiden veel plezier!! Ik ga niet hoor.. zie dat niet zitten met die kleine en voeden enzo ;)

@ Hier
    Evi heeft nog steeds zoveel kramp... de darmen hoor je en voel je gewoon rommelen, zo zielig!! Ze krijst het soms uit!! Vandaag ga ik venkelthee proberen, schijnt te kunnen helpen! I hope so!

Verder fotoshoot gedaan met Evi, voor de meiden die m'n hyves hebben, daar staan foto's... voor de andere meiden, er staan er ook wat op www.joycefotografie.com

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

@serendipity
    Wat eeeeen prachtige foto's van jullie knappe meissie!!!! Ik ben verliefd haha. Wat vervelend dat ze zoveel last van krampjes heeft. Heb je Inflacol al een keer geprobeerd, wordt hier door de kinderartsen aangeraden te koop bij drogist

20. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Laurise
    Nee nog niet geprobeerd... ik hoor er idd meer verhalen over... morgen naar het consultatiebureau, kijken wat die zeggen! Maar misschien moet ik dat ook eens proberen idd!
    En verliefd... tja dat ben ik natuurlijk ook ;)
    Hoe is het met jou meis?

Deel Deze Pagina