Dat slabbetje!! Vet grappig!!! Ik ben gisterenavond naar de 9 maandenbeurs geweest, ik heb die helaas niet zien hangen... anders zou die ook zeker met mij mee naar huis zijn gegaan! Wanneer ben jij uitgerekend dan? Hoe was het bij de vk? Ik moet 9 maart.... ik ben zo benieuwd!!! Mijn vriend is ook zoooo enthousiast! Zo schattig! Maar af en toe wel een beetje overbezorgd, pffff dan word ik er wel een beetje gek van!
@ Serendipity; natuurlijk mag je iets aanbevelen, bedankt voor de tip! Ik heb ook zitten denken aan de Tommy Tippie flesjes omdat die spenen ook op tepels lijken...De overgang van de borst naar de fles is dan dus wel makkelijker voor de baby? Heb van de week de zwangerdoor van Felicitas opgehaald en daar zat een Avent flesje in dus denk dat ik die ook nog wel een of twee bij koop. Ik zie op het werk dat die veel gebruikt worden dus dan neem ik aan dat die ook goed zijn. Het is wat allemaal hoor, er is zoveel keus.
die fles die jij noemt kan werken maar heeft niet dezelfde drinktechniek als bij de borst! Dat heeft calma fles van medela wel! M'n vriendin heeft een dochtertje die niet uit de fles wilde drinken! Heeft alle merken geprobeerd! Niks hielp! Ook die fles die jij noemt! Uit eindelijk ging ze wel drinken uit de medela fles! En nee ik heb geen aandelen in die fles hahahaha! Maar ik vind hem echt super! Verder heb ik nu zelf de elektrische kolf van avent besteld! Omdat ik ook flesjes er van heb en ook de bewaarbekers! Ben benieuwd of het wat is! Dure dingen zeg!
Ok, bedankt voor de info. Avent is wel duur ja, maar wat ik al zei, ik zie dat die echt veel gebruikt worden dus ik denk wel dat het gewoon goede flessen zijn. Die bewaarbakjes zijn ook handig, heb ik van de week ook naar staan kijken.
hier de uitleg over die fles Medela - Calma Ik ben zo benieuwd naar de elektrische kolf van avent... maar die zal vast net zo goed bevallen als de handkolf!! Maar hoe is het verder met je?? Voel je je goed?? En voel je je kleintje al??
@bibi Bedankt voor je warme welkom weer Ja heel fijn om wat minder te werken. En inderdaad schiet het kamertje lekker op maar ja de zwangerschap ook dus mag/moet ook wel bijna klaar zijn. Wat leuk dat je al zoveel dingen hebt gekocht en dat je al zo druk met het kamertje bezig bent! Wat zijn de kleuren die je gebruikt? Leuk he babydump! Ja lastig he die keuzes, dat is zoiezo al moeilijker als je zwanger bent haha. Ik heb de flessen van Avent maar ik ga geen borstvoeding geven, en wat Serendipity zegt moet je daar wel rekening mee houden betreft de fles, dat die zoveel mogelijk op de tepel lijkt. Vragen aan je vk is inderdaad een goed idee. Zo weet ik niet welk merk voeding het beste is en ga ik ook aan de vk vragen. @Serendipity Wat fijn dat alles goed was bij het CB. En dat ze net overal boven zit. Hahaha grappig dat ze zulke harde winden laat (al is de oorzaak natuurlijk niet grappig). Ja ik heb me lekker uitgeleefd daar, veel dingen gekocht en dingen onthouden die ik via internet ga bestellen (spullen in de juiste kleur kon ik natuurlijk niet kopen Ja het stylen is heerlijk en ik ben er best goed in haha krijg veel complimenten over de styl van onze inrichting in huis etc. Ja het gaat hard maar vind het wel fijn als ik straks 30 weken ben want nu tussen de 20 en naar de 30 toe vind ik wel langzaam gaan.. al hoewel als je denkt dat ik nog maar 13 weken moet is het wel kort maar je zult het gevoel vast kennen. Precies bijna met verlof! Had jij wat aan de puftecnieken adviezen tijdens je bevalling? @Anita Haha dat slappertje/die tekst heb ik ook zien hangen, jammer dat je vriend er niet om kan lachen. Ik werd ook helemaal wild daar! Goede smoes om zo toch dingen te kunnen kopen! Ga je het met 12 weken aan iedereen vertellen? Zou het wel moeilijk vinden om niks tegen je vriendin te zeggen. Leuk dat je mannetje trots was na het vk bezoek, had je een echo? @Jody Ja ik ben ook geweest, vrijdag. Hoe vond jij het?
Ik ben 29 september uitgerekend. En jij? Maar beter toch dat ie een beetje overbezorgd is. Beter dan dat hij net doe als altijd. De mijne is super lief. Ben nu echt super super moe. Dus als ik uit mijn werk kom ga ik eerst slapen. Dan gaat hij heel lief eten koken. Het moppie. Weet wel waarom hij de papa van ons kindje mag zijn
Ik heb met 6 weken een echo gehad en nu heb ik er volgende week weer één. Manlief heeft meteen de hele ochtend vrij genomen. Hoe bedoel je last van zwangerschapshormonen! Ben erg benieuwd hoe groot het nu is. Mijn buik begint echt dik te worden. En heb boobies van een oma!
Is dat wat ik denk dat het is? Of niet...? Fijn om te horen dat het zo goed met je gaat, ben heel benieuwd naar je volgende echo hoor meis!
@ Laurise Vond het erg leuk, maar ik heb nog niets gekocht. Het is nog zo pril allemaal... pas als ik 15 weken ben dan gaan we dingetjes kopen... @Anita85 Ik ben rond 17 oktober uitgerekend. Ik dacht rond 10 oktober, want ik dacht dat ik nu 7 weken was. Maar ben vanavond bij de verloskundige geweest en die vertelde me dat ik pas 6 weken zwanger ben... MAAR het zit op de goede plek én we hebben het hartje zien kloppen!! Echt fantastisch om te zien! Herkenbaar die vermoeidheid! Ik ben ook zooo moe... en gisterenochtend bijna flauwgevallen, ontzettend aan het zweten en zomaar ineens een bloedneus terwijl ik dat normaal nooit heb... Verder kreeg ik ineens een ontzettende misselijkheidsgolf die niet meer over leek te gaan. Gisteren de hele dag beroerd gevoeld, maar vandaag was er weer niet zoveel aan de hand qua zwangerschapskwaaltjes... Mijn vriend zorgt gelukkig ook heel goed voor me. Vanaf het moment van stoppen met de pil mag ik al geen kattenbak meer verschonen, ik mag nu zelfs niet meer in de kattenkamer komen om ze eten te geven. Gewoon voor de zekerheid En verder mag ik nu al niet meer zwaar tillen en pakt hij eigenlijk alles wat ik wil hebben voor me... daar ga ik dus mooi even van profiteren de komende maanden!!
Spannend hoor Jody. Leuk zeg, dat je nu al het hartje hebt horen kloppen! In ieder geval kan je er nu lekker van gaan genieten meid! Iedereen is nu zwanger, behalve ik! Dus nu moeten we eigenlijk een poll gaan starten, wanneer ben ik zwanger... de winnaar krijgt een koelkast?
@ Serendipity; met mij gaat het goed hoor. De zwangerschap schiet al zo lekker op, ben echt zo blij dat die eerste cruciale maanden voorbij zijn. Nu de 20 weken echo nog en dan moet ik toch echt maar eens stoppen met bezorgd zijn. Ik geniet wel hoor, zeker weten, maar het blijft toch allemaal spannend. Denk niet dat ik de kleine al voel...Heel af en toe twijfel ik, maar het is nog vroeg en mijn placenta ligt tegen de voorwand dus het zou best nog een paar weken kunnen duren. Hoe is het met jou en jullie meisje? Lekker aan het genieten? @ Laurise; ja, jouw zwangerschap schiet al heel erg op! Gek hè, zo zaten we maar te wachten elke maand en nu zijn we al een heel eind op weg in onze zwangerschap. Wij hebben voor de muur van het kamertje heel licht bruin gebruikt. De muren waren al off-white en nu hebben we op één muur dus bruine banen. De kleur was echt precies goed. Dat is toch altijd een beetje een gok vind ik als je het van een kleurstaaltje moet aflezen, maar het is dus prima gelukt. Heb vorige week een bruin mandje gekocht voor bij de commode en ik wil de kussenhoezen en dekentjes enzo ook een beetje in aardetinten houden. Hebben we hier benenden in huis ook en ook in onze slaapkamer, alles is lekker naturel hier.
Ach, komt goed! Ik moet gewoon een beetje geduld hebben, alleen is dat iets wat ik nou net niet heb Vind het wel superleuk dat de meiden die er heel lang op hebben moeten wachten nu wel allemaal zwanger zijn! In ieder geval kan ik nu nog even lekker dromen van een beebje, en lekker oefenen
heey dames, kwam even melden dat ik al sinds gisteravond 22.40 weeen heb. maar het wil niet goed doorzetten. als het nu niet uit zichzelf komt dan word ik a.s maandag ingeleid. voor de rest even niet veel te melden sorry...
@Shenoby; ooh spannend meis! Ik hoop dat alles vanzelf mag gaan, heel veel succes de komende dagen! @Anita: lekker he, die knijpijsjes?
@ Shenoby Oooeeh spannend!! Hier wilde het eerst ook niet lekker doorzetten, duurde even!! Maar komt vast goed!! Doe je best meid!! Succes alvast!! En we zijn erg benieuwd naar het resultaat @ Laurise Ik vond het idd tussen 20 en 30 weken wat langzamer gaan... maar als je dan bij 30 weken bent en je denkt... nog maar 10 weken?!?! Wooow dan gaat het heel snel!! @ Anita Met m'n bi gaat het nu weer goed... maar na de bevalling voelde alles zo slap en week aan!! Ik kreeg in eens weer heel veel last, maar alles zit natuurlijk weer wat losjes enzo... de spieren moeten dan gewoon weer ff sterk worden en je houding veranderd ook weer... aan veel last van m'n rug gehad na de bevalling! Nu is alles weer goed gelukkig!! @ Bibi Ja die zorgen blijven altijd wel een beetje he en straks als je bevallen bent wordt het alleen maar meer ... dus wen er maar aan Dan zit je kleintje niet meer "veilig" in je buik @ Hier Afgelopen maandag naar de huisarts geweest met Evi, ze huilde de afgelopen dagen aan een stuk door en was moeilijk stil te krijgen... alleen op schoot wiegend, met kruikje op d'r buik en pink in d'r mond! Normaal zou ik zeggen dat je zo je kind verwend maar ze had duidelijk pijn! Ik heb haar geobserveerd... ze begon te huilen na gapen en na smakken en zo waren er nog wat symptomen waardoor ik aan reflux dacht! En de huisarts die bevestigde dat! Ze heeft dus pijn doordat er maagzuur in haar slokdarmpje komt! Een speentje lijkt al wat te helpen en veel omhoog zitten ook! Ze is de afgelopen dagen al een stuk rustiger!! Verder heb ik nu de elektrische avent kolf... ben er erg tevrede over!! Hij is heel zacht met kolven, nog zachter als de handkolf (die onderdelen krijg je er trouwens ook bij, dus dan heb je elektrsich en handkolf in 1!! handig!!)