@ Anni Ow meis heel veel sterkte!!! Ik had toen ook in ronde 3 een vmk... toevallig... Veel meiden zijn de ronde daarop weer zwanger!! Hoop dat jij dat geluk ook hebt!! @ Shenoby Wat een trotse zus!!! En wat een schattige Kirsten!! Ben ik een slechte moeder als ik heel hard moet lachen om deze foto???
hahaha, dat maakt je juist een goede moeder wat een uitdrukking op zo? Klein koppie!! Het is inderdaad een ondeugend meisje
sommige moeders moeten nog even wennen aan de situatie voor het helemaal aankomt dat het jou wonder is en ze trots zijn. Maar ik lees een hele super trotse mama.
ja met mijn buikje gaat het goed. Maar ik hoor van mijn omgeving dat mijn buik wel erg groot is voor de duur van de zwangerschap. Zal het van de week is aan de vk vragen.
@ Anita; iedereen weet altijd wel iets als je zwanger bent. Zolang de vk niks zegt is het gewoon goed. Een collegaatje van mij had met 12 weken ook al een enorme toeter, wil helemaal niks zeggen. Plaats je een keer een buikfoto? Ik vind al die buiken zo gezellig, haha.
Nou daar heb je ook wel een beetje gelijk in... soms heb ik echt vlagen dat ik niet geloof dat ze echt is, dat ze van ons is, dat ze bestaat en dat ze echt een mensje is wat gaat groeien enzo... dat ze perfect is, dat alles werkt... Maar genieten doe ik zeker!
**ahum** ben nu 2,5 ongeveer aangekomen. Maar omdat ik gestopt ben met mijn medicijnen kom ik ook meteen aan. Dus kan het niet precies zeggen. Voordeel is als ik bevallen ben en mijn medicijnen in mag nemen val ik (hoop ik) ook snel af!
Ik was meteen na mijn 2e miskraam ook weer zwanger en toen 9 maanden later werd Alana geboren Dus inderdaad de hoop nooit opgeven!!!
@anni Ooo nee meis wat lees ik nu..wat onzettend verdrietig dat je een vmk hebt gehad...en ook nog eens eenblaasonsteking..Dikke knuf! @Bibi Ooo wat fijn dat de 20 weken echo goed was en dat jullie kleine zo druk was. Leuk he, was die van ons ook op de 20 weken echo en nu..is er nog niks veranderd haha..schopt,draait..heerlijk om te voelen. Voel jij het al goed? Hoe lag je placenta? @Shenoby Wat een prachtig meisjes heb je!! @Anita Ik had ook al heel snel een dikke buik, zie mijn foto's in mijn album..maar vk vond het steeds gemiddeld..tijdens 20 weken echo vroeg ik ook of ik misschien veel vruchtwater had, ook niet en beebje liep 1,5 week achter..dus bij de 1 rekt het allemaall wat meer op dan bij de ander! Lekker dat je de 12 weken voorbij bent! @Paradijsvogel Hoe is het? Krijg jij ook al zo'n lekker buik? Voel je de kleine goed. @Serendipity Wat een heerlijk meisje is het ook he! En haha grappig die 1e foto met die pruillip.. niet gek dat je lacht haha..heerlijk! Hier alles prima, zaterdag fotoshoot gedaan met 31 weken, echt prachtig geworden. Staan er een paar in mijn album. Verder is beebje heeeel erg actief..de hele dag voel ik wel gekriebel, gedraai geschop. Echt heeerlijk!! Volgende week echo voor placenta ligging omdat deze met de 20 weken echo dit bij de uitgang lag..denk dat het wel omhoog is.. leuk om nog even naar beebje te spieken..nog 12 dagen werken..kijk uit naar mijn verlof..
Mijn buik is best enorm Mijn buik heeft amper tijd gehad om te ontzwangeren tussen Alana en deze zwangerschap en dat kan je zien ach, het is in ieder geval duidelijk dat ik zwanger ben hahaha! Kleine beweegt heerlijk en zit soms flink tegen z'n grote zus te trappelen :d hahaha!
Ik heb volgende week woensdag een groeiecho omdat het hoofdje iets te smal was met de 20 weken echo. Ik hoefde me er niet druk om te maken volgens de dame die de echo maakte, deze groeiecho is meer voor mijn gemoedsrust