de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    anita, dat is soms wel makkelijk ja :) maar ik kan je verzekeren dat het ook heel vervelend kan worden ;) maar wat ga je hard meid! Hoe voel je je?

2. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    Paradijsvogel wat ga jij hard zal je bedoelen ;) Voel je je nog steeds goed?? Of begint het al zwaarder te worden?? Hoe is het met Alana?

En Anita ik vond het zwaar irritant dat m'n schoonmoeder wist dat ik zwanger was... ze ging alles voor me bepalen... en tegen iedereen zeggen, "nee hoor, dat kan/wil ze niet, want ze krijgt een kindje" waarop ik altijd zei: "ja, maar nu nog niet"
    Zo waren we met haar op vakantie en wilde we een bergwandeling gaan maken (ik was 20 weken en voelde me nog prima) waarop zij voor mij ging bepalen hoelang ik dan mocht wandelen... pfff
    Hopelijk heb jij een leuke schoonmoeder ;)

3. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    Wat gaat iedereen hier hard! Anita ook alweer 14 weken, ongelooflijk.

@ Serendipity; jullie meisje alweer 2 maanden....Wat gaat het snel! Wat een lieve foto weer en wat heerlijk dat het zo goed gaat allemaal! Groot gelijk dat je lekker van het weer hebt genoten. Zaterdag wordt het helemaal super hè, graadje of 20, kom maar op met die zon. :cool:

@ Laurise; wat fijn dat de controle weer helemaal goed was! En leuk dat jullie de kleine weer hebben kunnen zien. :) Ik vraag me inderdaad ook af of ik een hele drukke beeb heb. Afgelopen weekend was het me toch een feest in mijn buik, haha. :D En ik voelde de beeb al redelijk vroeg en ook al goed aan de buitenkant terwijl de placenta aan de voorkant ligt dus volgens mij is het een echte rambo. Mijn moeder zei 'zou best eens een jongen kunnen zijn dan als ie zo druk is, laten we daar maar vanuit gaan'. Maar dat doe ik niet want dan moet je teveel omschakelen als de kleine er is denk ik. We zien het wel als het zover is. :)

@ Anita; mooi mis euh GEbruik maken van je schoonfamilie. :p Ik heb geen goede band met de mijne, moet er niet aan denken dat ze ineens van alles voor me willen doen, maar als jij dat wel hebt mooi van genieten!

4. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita en Laurise
    Hier dacht ik ook een super drukke baby te hebben, mijn placenta lag ook aan de voorkant en de schopjes die ik kreeg deden echt pijn! Ook als ze begon te draaien in m'n buik, wist ik niet wat me overkwam!! Ze is nu nog wel heel druk met d'r armen en benen... maar super druk is ze nog niet! Wel denk ik dat ze een ontdeugend meisje met pit is... dus Anita ons druktemakertje is een meisje ;)

@ generatie 2010
    Vanavond is weer generatie 2010!!! Super leuk programma... en voor de zwangeren onder ons... leuk herkenbaar!!
    Voor degene die het nog niet kennen... op uitzendinggemist kan je de 4 afleveringen van vorig jaar zien... wil je in 1 aflevering bij gepraat worden, moet je even deze aflevering bekijken!!
    Generatie 2010 - Aflevering 1 | Generatie 2010

5. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Serendipity, het gaat hier inderdaad erg snel! Nog maar 10 weken en ik mag mijn 2e wondertje vast houden! Het begint hier best zwaar te worden vooral omdat Alana nog niet los loopt, maar wel langs de tafel loopt (rent) waardoor ik haar vaak moet op tillen. En dan is bijna 9 kilo zwaar ;) Maar ja, ik heb het er wel voor over :D Ik doe meestal een dutje met Alana mee, dan gaat het meestal wel weer ;) Maar voor de rest probeer ik er heerlijk van te geniet :D

6. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Paradijsvogel
    Jeetje wat ben jij stoer zeg :) Ik vond zwanger zijn zonder kind al pittig, laat staan als je nog een kleintje hebt rond "lopen"!! Jaja en dan over 10 weken..... de bevalling ;)... maar wat gaaf om dan weer een kleintje te hebben! Lijkt mij ook geweldig om nog een keer zwanger te zijn... het is zo bijzonder!

7. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Zo wat een stilte meiden...
    Niks meer gebeurd de afgelopen dagen?
    Ben zo benieuwd hoe het met jullie is... :)

Hier helaas nog geen nieuws!

8. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    thanks, het is inderdaad erg pittig, maar ook erg bijzonder! Ik begin steeds meer naar de geboorte van de 2e uit te kijken! Hoe gaat het met jou kleine wonder en jou?

9. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Anni; bijna weer tijd om te testen, spannend! Heb je een goed gevoel over deze ronde of heb je echt geen idee?

Hier alles prima! Beebje is lekker druk en ik voel me hartstikke goed dus ben volop aan het genieten. :)

10. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    hey meiden hoe is het met jullie??
    Hier alles goed... lekker druk gehad... maar wel leuk druk!! Heb nog zo geen zin om te gaan werken... gelukkig duurt dat ook nog een maand!! Vermaak me echt prima met die vrije dagen!!

Dinsdag voor het eerst gaan zwemmen!! Evi vond het heerlijk!! Kreeg de tip om de eerste keer niet langer dan 15 min te gaan... dus na 15/20 eruit... maar ze was heel snel weer op temp. en was totaal niet moe daarna!! De volgende keer dus langer!! We hebben wel onwijs genoten!! Woensdag gaan we weer!! Heb er nu al zin in!

Ze begint zo onwijs te kletsen!! Volgens mij is ze wel vlot... kan me niet herinneren van kids van m'n werk, dat ze op die leeftijd al zo aan het kletsen waren! Ze heeft al het woordje "ja" ontdekt ;) natuurlijk heeft zij het niet door, maar wij vinden het wel erg grappig!!
    Verder lacht ze wat af en heeft ze nu ook d'r handjes ontdekt... dat ze die in d'r mond kan stoppen, hoe verder hoe beter ;) Ook de babygym begint ze nu steeds harder tegen aan te slaan!

Helaas blijft ze wel de krampjes houden :( gelukkig wel alleen nog overdag! Want vannacht heeft ze weer geslapen van 21 uur (20 uur gevoed) tot half 8!!! Alleen was ik al vanaf 6 uur wakker om te kolven, want m'n borsten stonden weer op klappen ;)

11. Bibi26

Bibi26 Fanatiek lid

20 mrt 2010
    3.050
    0
    0
    @ Serendipity; wat leuk dat jullie zijn gaan zwemmen! Ik wil dat ook zeker gaan doen, lijkt me helemaal geweldig met zo'n ukkie. Fijn dat Evi zo lekker slaapt zeg, maar wel heel sneu van de krampjes natuurlijk. Blijft toch een probleem waar je niet al teveel tegen kunt doen hè.
    Met mij is alles goed. :) Voel de kleine steeds vaker en ik word steeds nieuwgieriger naar wie er in mijn buik zit. :D Morgen alweer 23 weken...Maandag heb ik weer controle bij de vk. Deze keer gaat mijn mams gezellig mee, vond ik wel een keer leuk. ;)

12. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    oeps 2 keer hetzelfd...

13. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Serendipity, babyzwemmen is leuk he? Ik ga ook elke week :D

14. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Paradijsvogel
    Wij doen het zwemmen gewoon zelf... geen babyzwemmen want dat is hier bij mij precies op m'n werkdagen helaas :( baal ik wel van!! Maar gewoon zwemmen vind ze super, dus dat gaan we nu ook maar elke week doen ;)

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ik zal helaas mijn banner moeten aanpassen, want heb nog steeds geen eisprong gehad?! :(
    Dus ben bang dat mijn cyclus nu weer heel lang is (beetje van slag)

Je gaat echt alweer hard hoor meid, 23 weken.
    Paradijsvogel al 31,5 week en Anita bijna 16...
    En Laurise is de eerste met 34 weken!
    Kleine babyboom hierzo op dit topic :D

16. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey meiden

ik ben er weer. Ben lekker een weekje met man lief op vakantie geweest naar........(trommel geroffel) DRENTHE!!! Whaha zo burgelijk. Maar het was er wel heerlijk. Gewoon helemaal niets. Mijn schoonfamilie is ook irritant maar ik neem geen blad voor de mond en zeg waar het opstaat. Zo heeft mijn schoonvader er een handje van de hond van alles te geven. Terwijl dat beest continu aan de schijt is en ons 's nachts wakker houdt. Dus nu bleef hij bij mijn schoonouders omdat wij op vakantie gingen. Toen heb ik gezegt geef dat beest alles maar maar ik hoop wel dat ie dan ook een keer tegen jou muren op schijt! Werdt niet helemaal in dank afgenomen maar zo ben ik en dat weten ze! :D
    ik ga idd nu hard dinsdag 16 weken! whoehoe.

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Whahaha, geweldig!
    Zie het al helemaal voor me :D
    Ben zelf namelijk ook iemand die het hart op de tong heeft liggen.

Inderdaad dinsdag 16 weken, gaat erg hard.
    Krijg je al een buikje meis?
    En voel je je goed?
    Lekker burgelijk weekje drenthe, heerlijk!
    Ik hou er ook van hoor ;)

18. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    op het feit na dat ik monsterlijk moe ben gaat het verder goed. Ik geniet ook echt van mijn middag dutjes. Die ik helaas ook echt nodig heb anders red ik het niet. Buik groeit best hard. Maar van boven lijkt alles groter :D. (ik klink nu als een man :))

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Whahaha, geweldig! :D
    Wel vervelend dat je zo moe bent, dan zijn dutjes echt perfect!

20. shenoby

shenoby Niet meer actief

was er nou mis met drenthe?
    ik wil hier nooit meer weg hoor

Deel Deze Pagina