de meiden van 1985 kletsen verder...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door shenoby, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paradijsvogel

paradijsvogel Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kijk vreselijk uit naar de bevalling. Ik begin deze zwangerschap een beetje zat te worden. Het begint lichamelijk erg zwaar te worden en ik zit op het moment in een emotie achtbaan door de hormonen. Maar gelukkig hoef ik nog maar even ;) Ik wil graag thuis bevallen, dat heb ik bij Alana ook gedaan en dat vond ik zo fijn! En jij?
    Hier ook vaak de vraag of ik zeker weet dat het er maar 1 is. Ik heb dan wel een flinke buik, maar ach, die kleine heeft er gewoon een mooi plekje van gemaakt ;)

2. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Anni
    Wat lief dat je benieuwd naar mij bent, maar beebje zit nog in mijn buik al rommelt het al wel ruim 1,5 week...vorige week bij vk lag beebje er al klaar voor maar goed nu mag het officeel komen dus kom maar op, wij zijn er klaar voor! Hoe is het met jou? Al een beetje zicht in je cyclus?

@Paradijsvogel
    Wat een mooi meisje heb je! Wat vervelend dat deze zwangerschap je zwaar valt en tegen de bevalling op ziet..hopelijk gaat het een beetje mee vallen.

@Serendipity
    Jouw spreek ik op hyves en via de sms haha

@Shenoby
    Jouw spreek/zie ik ook op hyves wat een mooie meiden heb je!

@Anita
    Hoe is het met jou? Nog steeds lekker aan het genieten?

Mijn buddy is Serendipity dus horen jullie van haar wanneer de klap hier gevallen is :)
    Ik ben erg aan het genieten van mijn verlof al ben ik nog wel steeds dingen aan het rommelen en het doen, ik kan niet meer stil zitten. Beebje mag officieel komen, kamer/kleertjes klaar, gister klossen onder ons bed gezet dus kom maar op!

Willen jullie ook stemmen op mijn zwangerschapsfoto!

3. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Laurise, fijn dat alles goed met je gaat! De kleine mag nu komen! Wat een heerlijk gevoel he? Ik kijk juist uit naar de bevalling :) Er moeten nog wat dingetjes in huis gebeuren voordat de baby mag komen, maar dat is als het goed is zo gebeurd. En dan zijn Alana en ik er klaar voor! :D

4. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik wil graag in het zh bevallen. Meerdere praktische redenen. Wij slapen op zolder. En als ik thuis wil bevallen moeten we een etage lager gaan slapen. Dat betekend een hele verbouwing. En daar heb ik niet zo'n zin in. (man lief ook niet) En vanwege mijn B.I. en mijn wervels. Wil gewoon zeker weten dat wanneer ik pijn heb er iets tegen te doen is. Heb nu er al last van en de vk zegt dat het met de bevalling dan best zwaar gaat worden.
    En het voordeel we hebben hier mooie verloskamers.

De comfortabele verloskamers in MC Zuiderzee | MC Zuiderzee Ziekenhuis Lelystad

5. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Kan het me heel goed voorstellen dat je dan graag in het ziekenhuis bevalt. Ik verwacht geen rare complicaties en heb geen last van bi, dus ik ga het gewoon weer thuis proberen. Ik woon heel dichtbij het ziekenhuis, dus mocht er iets gebeuren ben ik er zo. Je bent al bijna op de helft! Het gaat hard he?

6. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ paradijsvogel:
    het gaat vreselijk hard. Soms schrik ik er weleens van. Je wilt nog zoveel doen voor de baby er is. Maar omdat ik overdag slaap zijn mijn dagen ook heel kort. Dus ik moet echt een lijstje maken met wat ik nog wil gaan doen.
    Kwam Alana bij jou de vorige keer op tijd of was je overtijd? En wat denk je dat het nu is?

7. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Alana was precies een week te vroeg. Ik heb heel erg het gevoel dat deze nog vroeger komt, maar dat zien we wel weer... En ik weet wat ik krijg, namelijk een zoon :D

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

@paradijsvogel
    O oeps niet goed gelezen, las vreselijk maar het is ik kijk er vreselijk naar uit haha. Gelukkig maar! Fijn dat jullie er bijna klaar voor zijn. Ja heerlijk dat nu ook de 37 weken grens is bereikt en wij zijn er ook klaar voor! Mag van mij komen! En het rommelt al ruim een week dus dan denk je ook steeds "wanneer zet het door"? Maar goed blijft afwachten...Super gaaf dat je een zoontje krijgt!

@anita
    Mooie verloskamers! In ons ziekenhuis zijn ze ook net verbouwd en zo huiselijk geworden. Ben benieuwd of ik het straks nog zie dat het er gezellig is haha. Gelijk heb je om in het ziekenhuis te bevallen. Je hebt dus erg last van BI? Balen zeg! Spannend bijna de 20 weken echo, willen jullie weten wat het wordt?

@Bibi
    Hoe is het met jou meis?

9. lilsuz

lilsuz Actief lid

5 mrt 2011
    267
    0
    0
    telefonisch adviseur ABN Amro
    Noord-Brabant
    ow hey ik ben ook uit 85.. :D

wij zijn net begonnen met klussen.. deze (voor)ronde nog niet echt gericht maar vanaf volgende ronde gaan we er echt voor... :D

10. shenoby

shenoby Niet meer actief

@ anita
    wtf!!!! wat een mooie vks zo mooi is die waar ik bevallen ben van mijn meiden echt niet.

@ lilsuz welkom

11. lilsuz

lilsuz Actief lid

5 mrt 2011
    267
    0
    0
    Noord-Brabant
    thnx :D

12. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    @ lilsuz:
    succes! en welkom.

13. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Welkom lilsuz!

14. Serendipity

Serendipity Fanatiek lid

15 feb 2009
    2.397
    0
    0
    babyleidster
    zuid holland
    @ Anita
    Wow mooie kamers zeg!!! Ik dacht dat ze bij ons mooie kamers hadden in leiderdorp... maar dit slaat echt alles!! Nou moet ik zeggen dat het me tijdens de bevalling niet echt geboeid heeft hoor, dat de kamer mooi was ;) maar vond het wel fijn dat er een bad aanwezig was!!
    Owja en ik had ook hele ernstige BI, maar vanaf 34 weken ongeveer, nergens meer last van!!! Toen was de kleine ingedaald en was het daardoor "stabiel"... ook tijdens de bevalling totaal geen last gehad... daarna trouwens weer ff wel! Dus hoop dat jij er tijdens de bevalling ook geen last van hebt!

@ Paradijsvogel
    Wat stoer dat je zin hebt in de bevalling ;)... bij mij zijn alle herinneringen flink weg geëbt, maar ik ben een beetje bang dat ik de angst nooit helemaal kwijt ga raken! Ik word al zenuwachtig als ik denk dat ik altijd 2 kindjes heb gewild... al wil ik het zwanger zijn echt nog wel een keertje mee maken... had ik niet gedacht op dat moment haha! Maar snap wel dat je met nog een kleintje erbij, en alleen... het behoorlijk zwaar hebt zo aan het eind van de zwangerschap! Je doet het maar ff wel zeg!! Vind je echt een bikkel!! En echt zwaar respect voor de vrouwen die thuis bevallen ;)

@ Shenoby
    Zeker mooie meiden heb je!! Ik spiek ook stiekem op hyves!

@ Laurise
    haha ja dat je niet meer stil kan zitten, dat merk ik aan je www op hyves zeg! Jeetje wat heb jij een energie!! Ik kreeg ook wel overal zin in op het laatst, omdat m'n bi toen weg was en ik eindelijk weer wat kon! Maar jij slaat echt alles!!
    En ik ben zoooo benieuwd naar je kleintje! En hoe je de bevalling gaat ervaren... en hoe je het gaat ervaren om een wondertje te hebben! :)

@ Lilsuz
    Welkom!

@ Hier
    Gaat zo lekker met Evi... de krampjes lijken langzaam onder controle te zijn, al wordt ze er nog steeds gillend wakker van en heeft ze standaard 2 uur na de voeding de speen nodig, soms ook ff lopen! Maar het gaat heel langzaam beter! Sinds een paar dagen kan ze schateren!! Wat is dat geweldig zeg!! Ze moet nog wel een beetje oefenen, want ze doet het nu hooguit 1x per dag ;) maar het is zo mooi!! En dat kletsen van d'r ook... heerlijk! Verder gaat ze nu "zit bewegingen" maken als ze in de wipper ligt... en begint ze dingen echt te pakken... :) het gaat zo hard!
    Nog maar een ruime week en dan moet ik weer werken! Vind m'n werk erg leuk (babyleidster op een kdv) maar ik wil m'n meisje helemaal niet achter laten! Je ziet je wondertje zo weinig als je een hele dag werkt... maarja er zit niks anders op! Financieel gezien kan ik niet thuis blijven! Ach het zal even wennen zijn, maar denk dat ik het ook wel leuk ga vinden, niet de hele dag denken... wanneer ze moet eten, slapen enz.

15. lilsuz

lilsuz Actief lid

5 mrt 2011
    267
    0
    0
    Noord-Brabant
    @serendipity Lijkt mij ook moeilijk in het begin om weer te gaan werken. Hoeveel dagen ga je werken?

Ik zal waarschijnlijk nog 4 dagen moeten blijven werken iig 3. maar ik werk afwisselend dus ook weekend/nacht/avond... dat maakt het wel makkelijker om af te wisselen met mn vriend straks.

16. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @lilsuz: welkom hier op het topic!

@Laurise: Fijn om te horen dat het goed gaat, had je al een tijdje hier niet gezien dus vandaar dat ik zo nieuwsgierig was :)
    Hier is er redelijk een normale cyclus aan het komen, dus hoop dat het deze maand mag lukken.

@Paradijsvogel: Wat leuk, dan heb je alle smaken, een jongen en een meisje :) (een koningsgezin)

@Anita: Mensen weten heel vaak niet wat ze moeten zeggen in dat soort gevallen.
    Misschien ook omdat ze bang zijn dat ze iemand kwetsen?
    Ik vraag meestal hoe ver iemand al is, en of alles goed gaat :)

17. paradijsvogel

4 aug 2008
    1.789
    0
    0
    Noord-Holland
    Anni, ik duim weer voor je!!! :D

18. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    :D:D De zon komt er weer aan dit weekend!!!!! :D:D

19. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    even mijn buikje spammen :p

20. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    @Paradijsvogel: Danku danku! :D We zijn druk aan de klus dus daar ligt het iig niet aan ;)
    Gaat alles nog goed daarzo? Of ben je het nu echt zat?

@Anita: Mooi buikje meis! :D

Deel Deze Pagina